Lacetti klub fórum
2024. November 01. - 08:34:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 35   Le
 
Szerző Téma: SOFT - TUNING  (Megtekintve 152243 alkalommal)
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #90 Dátum: 2008. Február 04. - 17:37:38 »

Nos igen. Mivel alapvetően a gyári beállítások az optimálisak és tartósak, olyan autót kell venni amiben már eleve benne van a kraft. Addig pedig maradhat az optikai tuning azzal, kevésbé lehet kárt tenni.
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #91 Dátum: 2008. Február 05. - 10:45:38 »

Nos igen. Mivel alapvetően a gyári beállítások az optimálisak és tartósak, olyan autót kell venni amiben már eleve benne van a kraft. Addig pedig maradhat az optikai tuning azzal, kevésbé lehet kárt tenni.
http://www.carstyling.hu/show2008/ és Kaposújlak bizonyít. Még cápaferi is eljön legalább az utóbbira.
Legalább egyszer megéri elmenni és látni testközelből.
Üdv
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #92 Dátum: 2008. Február 10. - 08:00:00 »

Itt nincs P300 hibakód: http://frenkytuning.hu/index.php?spgmGal=Daewoo%20Nexia&option=com_mambospgm&Itemid=56
Naplózva
rapman
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12



« Hozzászólás #93 Dátum: 2008. Február 10. - 12:19:27 »

Sziasztok.
Nem feltétlen soft tuning ,de különösebb átalakitással nem jár igy ide irom.Nem tudom ki halott ki nem róla bár R&R biztos halott már  Vigyorog az elektromos turboról , ezt ahogy néztem a légszürő elé kötik. Ha valakinek erről van tapasztalata ossza már meg mert én eddig csak rosszat halottam róla , kivétel egy hozzászólás.de ha ténylegesen 10-20 lovat dob csak akkor a 120-200Ezer ft-os ára marha sok.De kiváncsi lennék egy olyan ember véleményére is aki vezetett ilyet látott ilyet menni vagy van ilyenje.
Én a normál turboval szemezgetek, ha megtudom oldani a lacsisokkal hogy a gari ne menjen rá akkor előbb utóbb belekezdek.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #94 Dátum: 2008. Február 10. - 12:54:29 »

Sziasztok.
Nem feltétlen soft tuning ,de különösebb átalakitással nem jár igy ide irom.Nem tudom ki halott ki nem róla bár R&R biztos halott már  Vigyorog az elektromos turboról , ezt ahogy néztem a légszürő elé kötik. Ha valakinek erről van tapasztalata ossza már meg mert én eddig csak rosszat halottam róla , kivétel egy hozzászólás.de ha ténylegesen 10-20 lovat dob csak akkor a 120-200Ezer ft-os ára marha sok.De kiváncsi lennék egy olyan ember véleményére is aki vezetett ilyet látott ilyet menni vagy van ilyenje.
Én a normál turboval szemezgetek, ha megtudom oldani a lacsisokkal hogy a gari ne menjen rá akkor előbb utóbb belekezdek.
Ha egyre gondolunk, akkor én annyit hallottam róla, hogy a teljesítményéhez képest drága, majdnem pénzkidobás. 0,2-0,3 bar-t csinál csak...bár lehet nem jól emlékszem.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #95 Dátum: 2008. Február 10. - 17:12:13 »

Sziasztok.
Nem feltétlen soft tuning ,de különösebb átalakitással nem jár igy ide irom.Nem tudom ki halott ki nem róla bár R&R biztos halott már  Vigyorog az elektromos turboról , ezt ahogy néztem a légszürő elé kötik. Ha valakinek erről van tapasztalata ossza már meg mert én eddig csak rosszat halottam róla , kivétel egy hozzászólás.de ha ténylegesen 10-20 lovat dob csak akkor a 120-200Ezer ft-os ára marha sok.De kiváncsi lennék egy olyan ember véleményére is aki vezetett ilyet látott ilyet menni vagy van ilyenje.
Én a normál turboval szemezgetek, ha megtudom oldani a lacsisokkal hogy a gari ne menjen rá akkor előbb utóbb belekezdek.
Szerintem a turbót széria motornál el kell felejteni, kompresszor beépítés lehetséges, de költségei miatt kérdéses.
Naplózva
rapman
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12



« Hozzászólás #96 Dátum: 2008. Február 10. - 18:11:20 »

egy kis kovácsolás és a kellő alkatrészek cseréjével megoldható véleményem szerintem a turbo.
És igen cápaferi egyre gondolunk kb 0,1-0,2 bar nyomása van amiért inkabb porszivónak hívják  Vigyorog de szerintem is pénzkidobás ha a paraméterek egyeznek hogy 7-14 le és 0,1-0,2 bar nyomassal. mindez 200ezerért.
R-R szerinted ennyire kivitelezhetetlen ebbe a motorba a turbo? elvileg ez a DOHC duplavezérműtengelyes a legjobb , én erre a motorfajtara még csak hüledezéseket halottam hogy mennyire jol lehet huzni, és jo alap.Meghát valamivel elkell kezdeni, csaknem egy V8as chevymotort rakatok bele amit turbositok Vigyorog azthiszem az kicsit nehezebb meg drágább lenne. Vigyorog
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #97 Dátum: 2008. Február 10. - 18:27:32 »

Tuningosok! Egyet nem értek: ha van pénzetek bőven tuningcuccokra, akkor miért nem vettetek olyan autót, ami már eleve többet tud? Ez az autó így lett legyártva, ennyíért adják...Bőven van választék, sok autó többet tud, mint a miénk, igaz sokkal többe is kerül. De, ha erre ráköltötök sok- sok pénzt, akkor ugyanoda juttok jó esetben, és elvesztitek a garanciát, és nyílván a többet tudó majdani motor rövidebb életű lesz majd. Amúgy meg úgy tudom, hogy a megengedett maximális sebességet bőven felül múlja! Hát akkor most mi a probléma? Az autót 95%-ban úgy tudjuk csak használni eleve, hogy meg sem közelítjük a tudása maximumát! Hát akkor most ez valóban gond, hogy "csak" ennyít tud? Szerintem így oké a kocsi, ezért ezt vettük... Tévednék? Nem hiszem.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
bzsazsa
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Hozzászólás #98 Dátum: 2008. Február 10. - 19:29:13 »

Tuningosok! Egyet nem értek: ha van pénzetek bőven tuningcuccokra, akkor miért nem vettetek olyan autót, ami már eleve többet tud? Ez az autó így lett legyártva, ennyíért adják...Bőven van választék, sok autó többet tud, mint a miénk, igaz sokkal többe is kerül. De, ha erre ráköltötök sok- sok pénzt, akkor ugyanoda juttok jó esetben, és elvesztitek a garanciát, és nyílván a többet tudó majdani motor rövidebb életű lesz majd. Amúgy meg úgy tudom, hogy a megengedett maximális sebességet bőven felül múlja! Hát akkor most mi a probléma? Az autót 95%-ban úgy tudjuk csak használni eleve, hogy meg sem közelítjük a tudása maximumát! Hát akkor most ez valóban gond, hogy "csak" ennyít tud? Szerintem így oké a kocsi, ezért ezt vettük... Tévednék? Nem hiszem.

Pl. Ilyet: Vigyorog
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #99 Dátum: 2008. Február 10. - 20:09:51 »

Tuningosok! Egyet nem értek: ha van pénzetek bőven tuningcuccokra, akkor miért nem vettetek olyan autót, ami már eleve többet tud? Ez az autó így lett legyártva, ennyíért adják...Bőven van választék, sok autó többet tud, mint a miénk, igaz sokkal többe is kerül. De, ha erre ráköltötök sok- sok pénzt, akkor ugyanoda juttok jó esetben, és elvesztitek a garanciát, és nyílván a többet tudó majdani motor rövidebb életű lesz majd. Amúgy meg úgy tudom, hogy a megengedett maximális sebességet bőven felül múlja! Hát akkor most mi a probléma? Az autót 95%-ban úgy tudjuk csak használni eleve, hogy meg sem közelítjük a tudása maximumát! Hát akkor most ez valóban gond, hogy "csak" ennyít tud? Szerintem így oké a kocsi, ezért ezt vettük... Tévednék? Nem hiszem.
    Nos aki ide beleolvas többnyire nem lelki segélyt keres. Köszönjük az aggódást és engedjük meg egymásnak a saját vélemény megtartását. Mivel semmi összehasonlítási alapod sincs, hogy milyen beavatkozásnak mi a következménye így csak megköszönjük gondolataidat. Tiszteletben tartjuk a Te "oké" kocsidat, de mi másra szavazunk.
"Szerintem így oké a kocsi, ezért ezt vettük..." Ismét megértünk, de mi másként látjuk és másként is használjuk a Lacsinkat. Pl. tuningoltan is kihasználjuk gyakran a nyomaték és fordulat maximumát.  Magánügy a vezetési stílus, és nem  aggódunk közben garanciális-élettartam stb. kérdésekről. A beavatkozás előtt tesszük, mert ekkor mérjük fel mi a cél, mennyibe kerül és mi az elvárásunk. Vagyis nekünk pont így jó. Ennek az állapotnak az elérése viszont nem sikerül mindenkinek, mert valamit elhibáz. Ennek elkerülése az egyik
célunk.
    Nem kötelező minket olvasni, velünk egyetérteni. Mi sem teszünk megjegyzéseket, nem integetünk, amikor ellépünk egy márkatárs vagy más "erőművész" mellett. Ha van még kérdésed A "Törzsasztal"-nál vagy priviben!
Üdv

 
Naplózva
rapman
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12



« Hozzászólás #100 Dátum: 2008. Február 10. - 20:19:36 »

R*R kollégával egyet kell teljes mértékben értsek , annyit tennék hozzá hogy például nekem nincs több milliom tuningolni de egy turbo mindennel együtt nincs is annyiba, de ez már magánügyem.A lényeg hogy miért nem veszünk drága sportkocsit, egy evo 8-9 es széria 9 millió alapáras pl azért nem vettem olyat , a másik oka nekem ez az auto tetszik és ezt akarom olyanná tenni ami nekem megfelel, lehetne mást is biztos de én a lacsit akarom mert nekem igy jo Mosolyog egy szónak is száz a vége mindenkinek megvan a saját elvárása véleménye de ennek nem kell egyeznie, ugyérzem ez a topic erre tökéletes ,hogy megtárgyaljuk aki tuningos nem szereti az átlagot hogy mit hogyan csinál és hogy törekedjen a legjobbra.
üdv
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #101 Dátum: 2008. Február 10. - 21:31:45 »

Fiúk!
Szerintem tartsuk tiszteletben egymás szféráját és véleményét!
Jómagam sem tudok kifizetni súlyos százezreket egy komolyabb beavatkozásra, pláne többmilliót egy sportkocsira. Ez az autó nekünk családi kocsinak kellett, de apróbb beavatkozásokat (sportszűrő, sportdob, optikai tuning) meg fogok rajta ejteni bizonyos keretek között. A komolyabb teljesítményhangolást sem anyagilag, sem a jármű használati célja miatt nem fogom megtenni, viszont szívesen olvasgatok itt, és eljátszok a gondolattal, hogy mi lenne, ha....
Lehet ez kicsit együgyü dolog, de ez már kis korom óta a benzingőzzel került belém. És ezt vállalom.
Szal ne ugorjunk egymásnak, mindenki másért, másképp szereti ezt a kocsit és máshogy használja.
Mellesleg felhívnám a figyelmet Szabályzatunk 2.6. pontjára!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Fer962
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260



« Hozzászólás #102 Dátum: 2008. Február 11. - 08:09:27 »

Fiúk!
Szerintem tartsuk tiszteletben egymás szféráját és véleményét!
Jómagam sem tudok kifizetni súlyos százezreket egy komolyabb beavatkozásra, pláne többmilliót egy sportkocsira. Ez az autó nekünk családi kocsinak kellett, de apróbb beavatkozásokat (sportszűrő, sportdob, optikai tuning) meg fogok rajta ejteni bizonyos keretek között. A komolyabb teljesítményhangolást sem anyagilag, sem a jármű használati célja miatt nem fogom megtenni, viszont szívesen olvasgatok itt, és eljátszok a gondolattal, hogy mi lenne, ha....
Lehet ez kicsit együgyü dolog, de ez már kis korom óta a benzingőzzel került belém. És ezt vállalom.
Szal ne ugorjunk egymásnak, mindenki másért, másképp szereti ezt a kocsit és máshogy használja.
Mellesleg felhívnám a figyelmet Szabályzatunk 2.6. pontjára!
Teljesen egytértek Veled. Én sem vagyok milliomos, de apránként ahogy megengedhetem magamnak anyagilag, fejlesztgetni fogom a Lacit.
Naplózva

http://img176.imageshack.us/img176/5922/chevr3gq9.gif
Ahogy tanult barátom mondja -> "mint tudjuk sok függ mindentől"
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #103 Dátum: 2008. Február 11. - 14:03:20 »

R*R, és Rapman! Nem tudom miért kellett felkapni a vizet, mert irtam egy véleményt, amit nem kell magatokévá tenni, de megsértődni sem! Nem lelkisegély, meg aggódás, stb, csak egy vélemény, és ahhoz azt hiszem jogom van megírni. Én nem bántottalak titeket, nem tettem semmi olyan megjegyzést amiért ki kéne tiltani engem erről a topicról, azt olvasom el, amit akarok, és veszem a bátorságot, hogy leírjam hozzá a saját véleményemet, akár tetszik, akár nem, de mindenesetre senkinek nem kell azt magáévá tenni, mint ahogy én sem teszem. Valóban magánügy, hogy ki mit költ a kocsijára, és egy darabig az is, hogy hogyan vezet, addig míg másokat nem veszélyeztet. Szóval maradjunk csak a szabad véleménynyilvánításnál, addig, mig nem sértünk meg valakit vele. Én nem tettem ezt!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
rapman
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12



« Hozzászólás #104 Dátum: 2008. Február 11. - 17:52:15 »

Sajat nevemben tudok csak nyilatkozni , Természetes hogy van véleményed és mért is ne mondhatnad el, én egy picit célzásnak vettem és szerintem R*R kolléga is tuningos ként kicsit magára vette , de értem azt is amit kiakartál hozni a hozzászólásoddal.És szerintem ezen nem fogunk összeveszni picit sem Mosolyog csak ez a mondat " Tuningosok! Egyet nem értek: ha van pénzetek bőven tuningcuccokra, akkor miért nem vettetek olyan autót, ami már eleve többet tud? Ez az autó így lett legyártva, ennyíért adják." ezt magaménak éreztem , mint célzás pedig a tuning szerintem pont arrol szol hogy egy olyan autot amit megtudsz fizetni , megcsinálod olyanra amilyen tetszik, amilyenre leetőséged van.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 35   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!