R*R
|
|
« Hozzászólás #60 Dátum: 2007. December 08. - 17:04:41 » |
|
Sziasztok! NA akkor most kikapjam a szűkítőt a légszűrőszívócsőből vagy ne? Teljesítményben ez mit nyomna? Ill. mi a haszna? Valaki mondja már el... köszíííí
Szia! Keresés menüpont (jobb felső sarokban): szűkítő beírásával és "Keresés" nyomógomb reméljük kielégít, ha mégsem akkor lépünk tovább! Üdv
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #61 Dátum: 2007. December 17. - 13:30:48 » |
|
Dudával kapcsolatos kérdését sz.gabor felhasználónak töröltem innen, mert környezetidegen és másik topicban már ugyanezt a kérdést feltette.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #62 Dátum: 2007. December 21. - 17:51:26 » |
|
Olyan kérdés fogant meg a fejemben (na nem mintha érdekelt lennék egy benzines lacsival! ), hogy mennyiben különbözik a lacsiba épített TD motorjánál a turbo kialakítása, az Epica turbojához képest? Technikailag tudom, hogy a geometria a különbség, vagyis -állítólag- ugyanaz a turbo mind nyomásértékben, mind teljesítményben, csak a lacsié fix geometriájú, míg az Epicába való az változó geometriájú. Ez csak azért jutott eszembe, mert ha csereszabatos lenne, netán még egy kis progit át is kellene írni hozzá, "könnyen" fel lehetne húzni a lacsit 150 LE-re! Így már egy elfogadható dinamikát produkálna, hisz e körül mozognak más márkák TD-jei is! Ha meg itt tartunk, akkor még egy kérdés:az R+ lacsi kompresszorját elvileg be lehetne rakni egy mezei lacsiba? Mert akkor aki kedvet érez rá, ne vacakoljon turboval meg dízellel, be kell tolni egy kompresszort és nincs se turbolyuk, se felépülő nyomaték stb!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #63 Dátum: 2007. December 21. - 18:38:36 » |
|
...,és, hogy mennyiért? Mert végül lehet, hogy kijönne egy jóval erősebb autó ára a végére. Megérne sok- sok pénzt? Garisok szóba sem jöhetnek egyelőre.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #64 Dátum: 2007. December 21. - 19:08:32 » |
|
Olyan kérdés fogant meg a fejemben (na nem mintha érdekelt lennék egy benzines lacsival! ), hogy mennyiben különbözik a lacsiba épített TD motorjánál a turbo kialakítása, az Epica turbojához képest? Technikailag tudom, hogy a geometria a különbség, vagyis -állítólag- ugyanaz a turbo mind nyomásértékben, mind teljesítményben, csak a lacsié fix geometriájú, míg az Epicába való az változó geometriájú. Ez csak azért jutott eszembe, mert ha csereszabatos lenne, netán még egy kis progit át is kellene írni hozzá, "könnyen" fel lehetne húzni a lacsit 150 LE-re! Így már egy elfogadható dinamikát produkálna, hisz e körül mozognak más márkák TD-jei is! Ha meg itt tartunk, akkor még egy kérdés:az R+ lacsi kompresszorját elvileg be lehetne rakni egy mezei lacsiba? Mert akkor aki kedvet érez rá, ne vacakoljon turboval meg dízellel, be kell tolni egy kompresszort és nincs se turbolyuk, se felépülő nyomaték stb! Jó reggelt CápaCartárs... Ne tessék álmodozni...
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #65 Dátum: 2007. December 21. - 19:27:12 » |
|
Jóvanna! Csak kicsit álmodoztam...jön a Jézuska is nem? Abban sem hisztek? Hmmmm..... Amúgy ha szerválna az emebr egy ilyen Rotrex kompresszort, egy kis meghajtás szíjjal, egy kis csövezés... Ja...a másik cső az intercoolerhez megy...hmmm az is kéne!....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2007. December 21. - 19:28:58 írta cápaFeri »
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Jopek
|
|
« Hozzászólás #66 Dátum: 2007. December 21. - 20:26:04 » |
|
Cápa ! Anno még 2003-ban, amikor még Daewoo embléma alatt futott a kiskocsink, egy svájci cég csinált egy tuning verziót a frissen debütált 1.4 HB.-böl . Raktak rá egy kompresszort + meg mindenféle hozzávalókat, oszt' kihoztak belőle 131 lóerőt . Gondolom nem torpant + kormolódott kicsit sem .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #67 Dátum: 2007. December 21. - 21:19:48 » |
|
Cápa ! Anno még 2003-ban, amikor még Daewoo embléma alatt futott a kiskocsink, egy svájci cég csinált egy tuning verziót a frissen debütált 1.4 HB.-böl . Raktak rá egy kompresszort + meg mindenféle hozzávalókat, oszt' kihoztak belőle 131 lóerőt . Gondolom nem torpant + kormolódott kicsit sem . Hmmm...nem lenne rossz egy ajándékutalványt nyerni abba a műhelybe egy ilyen kompresszor-szerelésre! Jujj de élvezném azt a + 35 pacit!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #68 Dátum: 2007. December 22. - 12:29:18 » |
|
Jóvanna! Csak kicsit álmodoztam...jön a Jézuska is nem? Abban sem hisztek? Hmmmm..... Amúgy ha szerválna az emebr egy ilyen Rotrex kompresszort, egy kis meghajtás szíjjal, egy kis csövezés... Ja...a másik cső az intercoolerhez megy...hmmm az is kéne!.... Ez nem az a kép, amit én raktad a galiba? Oly ismerős?
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #69 Dátum: 2007. December 22. - 12:30:48 » |
|
Mármint, hogy raktam. Magyar vagyok!
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #70 Dátum: 2007. December 22. - 13:25:02 » |
|
Olyan kérdés fogant meg a fejemben (na nem mintha érdekelt lennék egy benzines lacsival! ), hogy mennyiben különbözik a lacsiba épített TD motorjánál a turbo kialakítása, az Epica turbojához képest? Technikailag tudom, hogy a geometria a különbség, vagyis -állítólag- ugyanaz a turbo mind nyomásértékben, mind teljesítményben, csak a lacsié fix geometriájú, míg az Epicába való az változó geometriájú. Ez csak azért jutott eszembe, mert ha csereszabatos lenne, netán még egy kis progit át is kellene írni hozzá, "könnyen" fel lehetne húzni a lacsit 150 LE-re! Így már egy elfogadható dinamikát produkálna, hisz e körül mozognak más márkák TD-jei is! Ha meg itt tartunk, akkor még egy kérdés:az R+ lacsi kompresszorját elvileg be lehetne rakni egy mezei lacsiba? Mert akkor aki kedvet érez rá, ne vacakoljon turboval meg dízellel, be kell tolni egy kompresszort és nincs se turbolyuk, se felépülő nyomaték stb! A felvetésed ugyan nem környezetidegen, de a kompresszor beépítés már HIGH-tuning kategória. Szívesen olvasnánk, mert van aki megépíttette. XXX: Árpád még mindig csak benéz hozzánk, de nem regel és főleg nem ír, ugyan néha felhív telefonon, de eddig nem sikerült rábeszélni. Azaz kompresszor: a gyári motor főtengelye károsodás nélkül nem igazán kedveli, tehát főtengely és csapágysor csere kötelező, hacsak nem elégedsz meg ~+ 0,2-0,3 bár túlnyomással, ez viszont e lehetőségek töredéke. Ennyit jó légbeömlővel is el lehet érni. A TD-k könnyebb helyzetben vannak, dinamikus a program fejlesztés és csak szofver cserével (+direktszűrővel) máris 25-30 LE-t (+) könyvelhetnek el, és nem kell főtengelyt cserélniük. Ha van hazai műhely, ahol kompresszor beépítéssel foglalkoznak benéznék hozzájuk... (Emlékszem a mesterem már vagy évtizede turbót épített be egy kétliteres Nubirába, éppén tesztelték amikor ott járatam. Ez konkrétan egy Alfa motoros volt és turbózható).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #71 Dátum: 2007. December 22. - 13:46:04 » |
|
Mármint, hogy raktam. Magyar vagyok! Nemtom'...netről van.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #72 Dátum: 2007. December 22. - 13:48:29 » |
|
Olyan kérdés fogant meg a fejemben (na nem mintha érdekelt lennék egy benzines lacsival! ), hogy mennyiben különbözik a lacsiba épített TD motorjánál a turbo kialakítása, az Epica turbojához képest? Technikailag tudom, hogy a geometria a különbség, vagyis -állítólag- ugyanaz a turbo mind nyomásértékben, mind teljesítményben, csak a lacsié fix geometriájú, míg az Epicába való az változó geometriájú. Ez csak azért jutott eszembe, mert ha csereszabatos lenne, netán még egy kis progit át is kellene írni hozzá, "könnyen" fel lehetne húzni a lacsit 150 LE-re! Így már egy elfogadható dinamikát produkálna, hisz e körül mozognak más márkák TD-jei is! Ha meg itt tartunk, akkor még egy kérdés:az R+ lacsi kompresszorját elvileg be lehetne rakni egy mezei lacsiba? Mert akkor aki kedvet érez rá, ne vacakoljon turboval meg dízellel, be kell tolni egy kompresszort és nincs se turbolyuk, se felépülő nyomaték stb! A felvetésed ugyan nem környezetidegen, de a kompresszor beépítés már HIGH-tuning kategória. Szívesen olvasnánk, mert van aki megépíttette. XXX: Árpád még mindig csak benéz hozzánk, de nem regel és főleg nem ír, ugyan néha felhív telefonon, de eddig nem sikerült rábeszélni. Azaz kompresszor: a gyári motor főtengelye károsodás nélkül nem igazán kedveli, tehát főtengely és csapágysor csere kötelező, hacsak nem elégedsz meg ~+ 0,2-0,3 bár túlnyomással, ez viszont e lehetőségek töredéke. Ennyit jó légbeömlővel is el lehet érni. A TD-k könnyebb helyzetben vannak, dinamikus a program fejlesztés és csak szofver cserével (+direktszűrővel) máris 25-30 LE-t (+) könyvelhetnek el, és nem kell főtengelyt cserélniük. Ha van hazai műhely, ahol kompresszor beépítéssel foglalkoznak benéznék hozzájuk... (Emlékszem a mesterem már vagy évtizede turbót épített be egy kétliteres Nubirába, éppén tesztelték amikor ott járatam. Ez konkrétan egy Alfa motoros volt és turbózható). OK. Szal akkor ha rám szakadna a bank is csak marad a sóvárgás, vagy kpl. olyan R+ lacsit kell vennem, mint a képen van, nemcsak a motorterét nézegetnem.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #73 Dátum: 2007. December 30. - 16:32:31 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jopek
|
|
« Hozzászólás #74 Dátum: 2008. Január 06. - 13:29:03 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|