Döme
|
|
« Hozzászólás #360 Dátum: 2010. Május 28. - 12:20:59 » |
|
A lényeg, hogy sok pénzért gyengébb lett a autod. ha jól látom Ezt azért nem kellett volna hangosan kimondanod. Jut eszembe: el is küldöm e-mailben az elkövetőnek. Azért jó lett volna Kaposon kipróbálni ellenetek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #361 Dátum: 2010. Május 28. - 12:25:59 » |
|
A lényeg, hogy sok pénzért gyengébb lett a autod. ha jól látom Ezt azért nem kellett volna hangosan kimondanod. Jut eszembe: el is küldöm e-mailben az elkövetőnek. Azért jó lett volna Kaposon kipróbálni ellenetek. Ne felejtsd a számlaszámod is elküldeni, hogy vissza tudja utalni a pénzt.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #362 Dátum: 2010. Május 28. - 12:42:09 » |
|
A lényeg, hogy sok pénzért gyengébb lett a autod. ha jól látom Ezt azért nem kellett volna hangosan kimondanod. Jut eszembe: el is küldöm e-mailben az elkövetőnek. Azért jó lett volna Kaposon kipróbálni ellenetek. Ne felejtsd a számlaszámod is elküldeni, hogy vissza tudja utalni a pénzt. Megírtam neki! Na nem a számlaszámot, a pénzért elmegyek a lassú járművel is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #363 Dátum: 2010. Május 28. - 13:46:20 » |
|
A lényeg, hogy sok pénzért gyengébb lett a autod. ha jól látom Ezt azért nem kellett volna hangosan kimondanod. Jut eszembe: el is küldöm e-mailben az elkövetőnek. Azért jó lett volna Kaposon kipróbálni ellenetek. Ne felejtsd a számlaszámod is elküldeni, hogy vissza tudja utalni a pénzt. Megírtam neki! Na nem a számlaszámot, a pénzért elmegyek a lassú járművel is. ez elég lehangoló Döme sajnálom, hogy ilyet megtehetnek egyesek
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #364 Dátum: 2010. Május 28. - 14:04:46 » |
|
A lényeg, hogy sok pénzért gyengébb lett a autod. ha jól látom Ezt azért nem kellett volna hangosan kimondanod. Jut eszembe: el is küldöm e-mailben az elkövetőnek. Azért jó lett volna Kaposon kipróbálni ellenetek. Ne felejtsd a számlaszámod is elküldeni, hogy vissza tudja utalni a pénzt. Megírtam neki! Na nem a számlaszámot, a pénzért elmegyek a lassú járművel is. ez elég lehangoló Döme sajnálom, hogy ilyet megtehetnek egyesek Én azért Dani hejében is dühös lennék a chip tuning miatt.Elvileg az 1.6 -os nehezen birna vele az adatokból a gyorsuláson pedig nem birt elmenni tőlem se én tőle.Parasztvakitás ez az egész tuning ahogy az én kipuffom is az.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #365 Dátum: 2010. Május 30. - 18:27:34 » |
|
A lényeg, hogy sok pénzért gyengébb lett a autod. ha jól látom Ezt azért nem kellett volna hangosan kimondanod. Jut eszembe: el is küldöm e-mailben az elkövetőnek. Azért jó lett volna Kaposon kipróbálni ellenetek. Ne felejtsd a számlaszámod is elküldeni, hogy vissza tudja utalni a pénzt. Megírtam neki! Na nem a számlaszámot, a pénzért elmegyek a lassú járművel is. ez elég lehangoló Döme sajnálom, hogy ilyet megtehetnek egyesek Én azért Dani hejében is dühös lennék a chip tuning miatt.Elvileg az 1.6 -os nehezen birna vele az adatokból a gyorsuláson pedig nem birt elmenni tőlem se én tőle.Parasztvakitás ez az egész tuning ahogy az én kipuffom is az. Pedig Dani hirtelen "felindulásában" ódákat zengett róla. Úgy látszik, ez csak pszichés tuning. Azért Kapitány gépére még kíváncsi lennék, mit tud. Meg R*R-ére is, teljesítménymérésen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #366 Dátum: 2010. Május 31. - 08:35:32 » |
|
Két hetes elmaradásomat törlesztem. Csatolva láthatjátok a gyári (juhéé!) és az optimalizált ( ) állapot teljesítménymérését. A gyakorlatban ez úgy néz ki, hogy 4. sebességi fokozatig sűrűn felváltogatva, abban teljesen kihajtva a gépet születnek az adatok. A gyári értékek szépen hozták a szinte gyári adatokat, de a sportdob-levegőszűrő-chiptuning szentháromság óta alacsonyabbak a csúcsok, talán picit korábban érkezik a nyomaték. Jó böngészést! Csak elvétve járok erre, de ahogy olvasom- szerintem minden rendben van. Elvégezték a teljesítmény optimalizálást, és az nem teljesítmény növelést jelent. A "szentháromság" csak a bibliában jelenti ugyanazt, hogy miből van összerakva a "sportdob-levegőszűrő-chiptuning"és hogyan, a végeredményt szempontjából meghatározó. Véleményem szerint a gyári leömlő és katalizátor megtartásával szerényebb lesz a végeredmény teljesítmény növeléskor is, más kérdés kipugó oldali teljes csere megéri-e a ráfordítást. Kaposújlakon korábban látni lehetett sedanon kéltutas kipuff rendszert.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #367 Dátum: 2010. Május 31. - 10:00:06 » |
|
Két hetes elmaradásomat törlesztem. Csatolva láthatjátok a gyári (juhéé!) és az optimalizált ( ) állapot teljesítménymérését. A gyakorlatban ez úgy néz ki, hogy 4. sebességi fokozatig sűrűn felváltogatva, abban teljesen kihajtva a gépet születnek az adatok. A gyári értékek szépen hozták a szinte gyári adatokat, de a sportdob-levegőszűrő-chiptuning szentháromság óta alacsonyabbak a csúcsok, talán picit korábban érkezik a nyomaték. Jó böngészést! Csak elvétve járok erre, de ahogy olvasom- szerintem minden rendben van. Elvégezték a teljesítmény optimalizálást, és az nem teljesítmény növelést jelent. A "szentháromság" csak a bibliában jelenti ugyanazt, hogy miből van összerakva a "sportdob-levegőszűrő-chiptuning"és hogyan, a végeredményt szempontjából meghatározó. Véleményem szerint a gyári leömlő és katalizátor megtartásával szerényebb lesz a végeredmény teljesítmény növeléskor is, más kérdés kipugó oldali teljes csere megéri-e a ráfordítást. Kaposújlakon korábban látni lehetett sedanon kéltutas kipuff rendszert. Örülök, hogy benéztél! A táblázatokat is láttad? A bajom az, hogy érzésre sem változott a gép. Ezért is mérettem meg újra. Egyszer összefuthatnánk egy próba (autócsere) erejére.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #368 Dátum: 2010. Június 01. - 07:41:38 » |
|
A lényeg, hogy sok pénzért gyengébb lett a autod. ha jól látom Ezt azért nem kellett volna hangosan kimondanod. Jut eszembe: el is küldöm e-mailben az elkövetőnek. Azért jó lett volna Kaposon kipróbálni ellenetek. Ne felejtsd a számlaszámod is elküldeni, hogy vissza tudja utalni a pénzt. Megírtam neki! Na nem a számlaszámot, a pénzért elmegyek a lassú járművel is. ez elég lehangoló Döme sajnálom, hogy ilyet megtehetnek egyesek Én azért Dani hejében is dühös lennék a chip tuning miatt.Elvileg az 1.6 -os nehezen birna vele az adatokból a gyorsuláson pedig nem birt elmenni tőlem se én tőle.Parasztvakitás ez az egész tuning ahogy az én kipuffom is az. Pedig Dani hirtelen "felindulásában" ódákat zengett róla. Úgy látszik, ez csak pszichés tuning. Azért Kapitány gépére még kíváncsi lennék, mit tud. Meg R*R-ére is, teljesítménymérésen. Srácok, panaszom kivizsgálásra kerül - az "elkövető" nagyon pozitív hozzáállást tanúsít, azt mondja már korábban szólnom kellett volna (én csak most tudtam méretni, ezért nem volt bizonyítékom eddig), hogy elégedetlen vagyok és semmi különbséget nem érzek. Állítása szerint ÉREZHETŐ JAVULÁSNAK KELL LENNIE! Holnap vigyem oda a járgányt és ő utánajár a dolgoknak, mert ezt a presztízsveszteséget nem engedheti meg magának. Szándékosan nem írtam eddig cégnevet, mert reménykedtem az ezirányú fejleményekben. Beszámolok majd az eredményről.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #369 Dátum: 2010. Június 01. - 08:04:20 » |
|
A lényeg, hogy sok pénzért gyengébb lett a autod. ha jól látom Ezt azért nem kellett volna hangosan kimondanod. Jut eszembe: el is küldöm e-mailben az elkövetőnek. Azért jó lett volna Kaposon kipróbálni ellenetek. Ne felejtsd a számlaszámod is elküldeni, hogy vissza tudja utalni a pénzt. Megírtam neki! Na nem a számlaszámot, a pénzért elmegyek a lassú járművel is. ez elég lehangoló Döme sajnálom, hogy ilyet megtehetnek egyesek Én azért Dani hejében is dühös lennék a chip tuning miatt.Elvileg az 1.6 -os nehezen birna vele az adatokból a gyorsuláson pedig nem birt elmenni tőlem se én tőle.Parasztvakitás ez az egész tuning ahogy az én kipuffom is az. Pedig Dani hirtelen "felindulásában" ódákat zengett róla. Úgy látszik, ez csak pszichés tuning. Azért Kapitány gépére még kíváncsi lennék, mit tud. Meg R*R-ére is, teljesítménymérésen. Srácok, panaszom kivizsgálásra kerül - az "elkövető" nagyon pozitív hozzáállást tanúsít, azt mondja már korábban szólnom kellett volna (én csak most tudtam méretni, ezért nem volt bizonyítékom eddig), hogy elégedetlen vagyok és semmi különbséget nem érzek. Állítása szerint ÉREZHETŐ JAVULÁSNAK KELL LENNIE! Holnap vigyem oda a járgányt és ő utánajár a dolgoknak, mert ezt a presztízsveszteséget nem engedheti meg magának. Szándékosan nem írtam eddig cégnevet, mert reménykedtem az ezirányú fejleményekben. Beszámolok majd az eredményről. Szerintem ez a minimum amit egy ilyen dolgokkal foglalkozó cég megtehet ilyen esetben.Remélem helyrehozzák az erőhiányt és faca lessz az autó.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #370 Dátum: 2010. Június 01. - 15:39:48 » |
|
Nálam szerintem nincs semmi különös, szerintem nagyon nem térhet el a gyári értékektől. Főleg úgy, hogy most vacakol a lambda szonda (illetve azóta nem), meg a kipuffogó lépten- nyomon kilyukad a foltozásnál, el kellene dobni. Azt se felejtsd el, hogy az én gépem bizony el van lustulva, mert nincs szívem pörgetni. Ami nálam észrevehető, az annyi, hogy nincs torpanás, rángatás és kb 1800- 2000 fordulattól húz egyformán, nem 3500 körül jön meg a nyomaték. Illetve nem ott jön meg, mert 4000 fölé még Kaposon sem mertem forgatni. Ami nálam a pozitívum, hogy a fogyasztásom stabilan 8,2- 8,3 városban, télen, nyáron. Akkor is, ha Évi vezeti még nálam is öregúrassabb tempóban.
Amennyire nekem szükségem van, azt tudja a gép.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #371 Dátum: 2010. Június 03. - 19:34:01 » |
|
Srácok, panaszom kivizsgálásra kerül - az "elkövető" nagyon pozitív hozzáállást tanúsít, azt mondja már korábban szólnom kellett volna (én csak most tudtam méretni, ezért nem volt bizonyítékom eddig), hogy elégedetlen vagyok és semmi különbséget nem érzek. Állítása szerint ÉREZHETŐ JAVULÁSNAK KELL LENNIE! Holnap vigyem oda a járgányt és ő utánajár a dolgoknak, mert ezt a presztízsveszteséget nem engedheti meg magának.
Szándékosan nem írtam eddig cégnevet, mert reménykedtem az ezirányú fejleményekben. Beszámolok majd az eredményről.
Megtörtént a kísérletezős tesztnap. Az "optimalizáló", konkurensekkel is egyeztetve a programot rendben találta, kipróbálta az autót, majd visszaírta a gyári programot. Viselkedésben szerinte sincs változás (állítólag 100-ból egy kocsinál nem jön be a tuning, és az enyém pont ilyen), - így maradt a gyári program és kérés nélkül visszaadta a pénzt. Ezért most egyik szemem sír, a másik meg nevet - maradt egy átlagos autóm, meg van egy ki zsebpénzem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #372 Dátum: 2010. Június 03. - 19:53:44 » |
|
Srácok, panaszom kivizsgálásra kerül - az "elkövető" nagyon pozitív hozzáállást tanúsít, azt mondja már korábban szólnom kellett volna (én csak most tudtam méretni, ezért nem volt bizonyítékom eddig), hogy elégedetlen vagyok és semmi különbséget nem érzek. Állítása szerint ÉREZHETŐ JAVULÁSNAK KELL LENNIE! Holnap vigyem oda a járgányt és ő utánajár a dolgoknak, mert ezt a presztízsveszteséget nem engedheti meg magának.
Szándékosan nem írtam eddig cégnevet, mert reménykedtem az ezirányú fejleményekben. Beszámolok majd az eredményről.
Megtörtént a kísérletezős tesztnap. Az "optimalizáló", konkurensekkel is egyeztetve a programot rendben találta, kipróbálta az autót, majd visszaírta a gyári programot. Viselkedésben szerinte sincs változás (állítólag 100-ból egy kocsinál nem jön be a tuning, és az enyém pont ilyen), - így maradt a gyári program és kérés nélkül visszaadta a pénzt. Ezért most egyik szemem sír, a másik meg nevet - maradt egy átlagos autóm, meg van egy ki zsebpénzem. Mázlista! Nekünk is van átlagos autónk, de nincs zsebpénzünk.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #373 Dátum: 2010. Június 03. - 20:29:21 » |
|
Srácok, panaszom kivizsgálásra kerül - az "elkövető" nagyon pozitív hozzáállást tanúsít, azt mondja már korábban szólnom kellett volna (én csak most tudtam méretni, ezért nem volt bizonyítékom eddig), hogy elégedetlen vagyok és semmi különbséget nem érzek. Állítása szerint ÉREZHETŐ JAVULÁSNAK KELL LENNIE! Holnap vigyem oda a járgányt és ő utánajár a dolgoknak, mert ezt a presztízsveszteséget nem engedheti meg magának.
Szándékosan nem írtam eddig cégnevet, mert reménykedtem az ezirányú fejleményekben. Beszámolok majd az eredményről.
Megtörtént a kísérletezős tesztnap. Az "optimalizáló", konkurensekkel is egyeztetve a programot rendben találta, kipróbálta az autót, majd visszaírta a gyári programot. Viselkedésben szerinte sincs változás (állítólag 100-ból egy kocsinál nem jön be a tuning, és az enyém pont ilyen), - így maradt a gyári program és kérés nélkül visszaadta a pénzt. Ezért most egyik szemem sír, a másik meg nevet - maradt egy átlagos autóm, meg van egy ki zsebpénzem. Tegyél még hozzá egy keveset és gázositsd be a gépet.Jobb mint a tuning.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #374 Dátum: 2010. Június 04. - 08:01:47 » |
|
Srácok, panaszom kivizsgálásra kerül - az "elkövető" nagyon pozitív hozzáállást tanúsít, azt mondja már korábban szólnom kellett volna (én csak most tudtam méretni, ezért nem volt bizonyítékom eddig), hogy elégedetlen vagyok és semmi különbséget nem érzek. Állítása szerint ÉREZHETŐ JAVULÁSNAK KELL LENNIE! Holnap vigyem oda a járgányt és ő utánajár a dolgoknak, mert ezt a presztízsveszteséget nem engedheti meg magának.
Szándékosan nem írtam eddig cégnevet, mert reménykedtem az ezirányú fejleményekben. Beszámolok majd az eredményről.
Megtörtént a kísérletezős tesztnap. Az "optimalizáló", konkurensekkel is egyeztetve a programot rendben találta, kipróbálta az autót, majd visszaírta a gyári programot. Viselkedésben szerinte sincs változás (állítólag 100-ból egy kocsinál nem jön be a tuning, és az enyém pont ilyen), - így maradt a gyári program és kérés nélkül visszaadta a pénzt. Ezért most egyik szemem sír, a másik meg nevet - maradt egy átlagos autóm, meg van egy ki zsebpénzem. Tegyél még hozzá egy keveset és gázositsd be a gépet.Jobb mint a tuning. Gázosítás, ha jól tudom százezrekben mérhető. Azért az más nagyságrend... és nem parkolhatok mélygarázsban, pedig szoktam egy évben minimum 2-szer!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|