Lacetti klub fórum
2024. November 01. - 20:35:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 35   Le
 
Szerző Téma: SOFT - TUNING  (Megtekintve 152422 alkalommal)
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #315 Dátum: 2010. Március 18. - 17:18:49 »

... csak nem olyan ez az autónak, mint az embereknek a drog, ugye? Vigyorog
mé rákantantál valamire? Vigyorog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #316 Dátum: 2010. Március 18. - 18:48:46 »

... csak nem olyan ez az autónak, mint az embereknek a drog, ugye? Vigyorog
mé rákantantál valamire? Vigyorog
Hát hasonló de te fogod drogoztatni ha egyszer belövöd vele.Már ott kezdődik hogy 1200-1300 fordulattól nyomatékosabb lessz a motor.Viszont 4000 körül visszaesik a vehemenciája gyorsitáskor ugy 4300-ig.Egy benyaszűrőt dobj be a csomiba biztos ami biztos alapon.És ne feledd legalább egy 80-100 km kell az átálásra az ecunak és a motornak hogy kikormolódjon.
Naplózva

06 70/22 11 222
Dani
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning


« Hozzászólás #317 Dátum: 2010. Március 19. - 00:19:53 »

Az oké, de a másik fórumon olvastam erről a hidegindítós nehézségről, ami egy kicsit aggasztónak tűnik.
Ha teszem azt 3-6 hónap rendszeres használat után leállok vele, ezek a kellemetlen hatások megmaradnak, vagy ugyan olyan lesz utána, mint előtte volt?
Mert ha mindenféle következmény nélkül kipróbálhatom, akkor megteszem, (most istenem 1-2 benyaszűrő csere) de ezen felül... He
Illetve most ez, hogy van? Alacsony tartományban nyomatékosabb, 4000 környékén ellomhul, majd újra erősebb? Ha ez igaz, amit írnak, akkor elég érdekes a nyomaték görbe He
A valóságban ki mit tapasztalt? Mennyivel lett tőle erősebb vayg gyengébb az autó, mondjuk egy 50-50 arányban?
Naplózva

kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #318 Dátum: 2010. Március 19. - 07:04:20 »

Az oké, de a másik fórumon olvastam erről a hidegindítós nehézségről, ami egy kicsit aggasztónak tűnik.
Ha teszem azt 3-6 hónap rendszeres használat után leállok vele, ezek a kellemetlen hatások megmaradnak, vagy ugyan olyan lesz utána, mint előtte volt?
Mert ha mindenféle következmény nélkül kipróbálhatom, akkor megteszem, (most istenem 1-2 benyaszűrő csere) de ezen felül... He
Illetve most ez, hogy van? Alacsony tartományban nyomatékosabb, 4000 környékén ellomhul, majd újra erősebb? Ha ez igaz, amit írnak, akkor elég érdekes a nyomaték görbe He
A valóságban ki mit tapasztalt? Mennyivel lett tőle erősebb vayg gyengébb az autó, mondjuk egy 50-50 arányban?
A hidegindítós nehézségek inkább mínusz fokokra vonatkozik nyáron semmi ilyen nincs,legalábbis nálam nem volt.Ez a nehézség is abból adódik hogy kisebb lesz az alapjárat nekem 800-900-ról 650-750-re.Az én vezetési stílusom nem mérvadó (inkább 4000 környékén forog a motor)fiatalos,sportos,de odafigyelős.Az első tankolás után lehet hogy gyengébbnek fogod érezni ez betudható annak hogy a tankból és a rendszerböl kipucolja a koszt,ne úgy értsed a gyengülést hogy a végsebességed PL180km/h helyett 120km/h lesz.Szerintem bátran próbáld ki,én úgy kezdtem 20L E85-40L benzin utoljára már 50L E85-10L benzin.Remélem tudtam segíteni valamennyit.
Balázs
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #319 Dátum: 2010. Március 19. - 08:04:52 »

Az oké, de a másik fórumon olvastam erről a hidegindítós nehézségről, ami egy kicsit aggasztónak tűnik.
Ha teszem azt 3-6 hónap rendszeres használat után leállok vele, ezek a kellemetlen hatások megmaradnak, vagy ugyan olyan lesz utána, mint előtte volt?
Mert ha mindenféle következmény nélkül kipróbálhatom, akkor megteszem, (most istenem 1-2 benyaszűrő csere) de ezen felül... He
Illetve most ez, hogy van? Alacsony tartományban nyomatékosabb, 4000 környékén ellomhul, majd újra erősebb? Ha ez igaz, amit írnak, akkor elég érdekes a nyomaték görbe He
A valóságban ki mit tapasztalt? Mennyivel lett tőle erősebb vayg gyengébb az autó, mondjuk egy 50-50 arányban?
A hidegindítós nehézségek inkább mínusz fokokra vonatkozik nyáron semmi ilyen nincs,legalábbis nálam nem volt.Ez a nehézség is abból adódik hogy kisebb lesz az alapjárat nekem 800-900-ról 650-750-re.Az én vezetési stílusom nem mérvadó (inkább 4000 környékén forog a motor)fiatalos,sportos,de odafigyelős.Az első tankolás után lehet hogy gyengébbnek fogod érezni ez betudható annak hogy a tankból és a rendszerböl kipucolja a koszt,ne úgy értsed a gyengülést hogy a végsebességed PL180km/h helyett 120km/h lesz.Szerintem bátran próbáld ki,én úgy kezdtem 20L E85-40L benzin utoljára már 50L E85-10L benzin.Remélem tudtam segíteni valamennyit.
Balázs
A 4000 körüli minimális alig észrevehető elgyengülés nem az alkohol hibája hanem az injektor egyszerűen alulméretezett a megfelelő mennyiségű üzemanyag befecskendezésére és az ecu sem ehez van programozva de képes megtanulni kezelni az uj anyagot ennyi hibával.Viszont nem gondolnám hogy nagyon zavaró lenne ez a fordulatszámtartomány gyengébb hatásfoka hiszen itt nem használja senki az autót csak kivételes esetekben.De mentél az enyémmel azon észrevettél valamit ebből? 1-2-3-ban nem lehet érezni inkább 4-5-ben emelkedőn gyorsitáskor.Hamarosan beépitésre,kipróbálásra kerül opel injektor a lacsiban amivel elvileg azon felül hogy ezek a hibák is megszünnek ,még tiszta használatra is alkalmassá válik az autó.Esetleg az üzemanyagnyomáson kell még emelni de az sem biztos mert az opel 2 báron nyom a lacsi pedig közel 3 körül ha jól tudom,de ennek még nem jártam utánna.
« Utoljára szerkesztve: 2010. Március 19. - 08:09:47 írta Krisz » Naplózva

06 70/22 11 222
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #320 Dátum: 2010. április 26. - 13:35:19 »

olyan kérdésem lenne, hogy akinek sportdobja van, az kivel vágatta ki a helyet a lökösben? egyáltalán hogyan működik a dolog? felpróba után meg tudják csinálni a kipuffosok vagy el kell vinni vmi szakihoz az autót?
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #321 Dátum: 2010. április 26. - 13:43:30 »

olyan kérdésem lenne, hogy akinek sportdobja van, az kivel vágatta ki a helyet a lökösben? egyáltalán hogyan működik a dolog? felpróba után meg tudják csinálni a kipuffosok vagy el kell vinni vmi szakihoz az autót?

Janónál csináltattam, de szerintem mindenhol hasonló az eljárás. Odapróbálják a kívánt véget, majd megkérdezik, hogy mennyire szeretnéd "besüllyeszteni" a lökhárítóba. Odarak egy, a vég átmérőjéhez passzoló körsablont és kivágja, majd megcsiszolja a műanyagot.
Még azt is megmondhattam, hogy mennyire lógjon ki az autó alól a kipufogó. 

Benne foglaltatik az árban.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #322 Dátum: 2010. április 26. - 13:55:56 »

olyan kérdésem lenne, hogy akinek sportdobja van, az kivel vágatta ki a helyet a lökösben? egyáltalán hogyan működik a dolog? felpróba után meg tudják csinálni a kipuffosok vagy el kell vinni vmi szakihoz az autót?

Janónál csináltattam, de szerintem mindenhol hasonló az eljárás. Odapróbálják a kívánt véget, majd megkérdezik, hogy mennyire szeretnéd "besüllyeszteni" a lökhárítóba. Odarak egy, a vég átmérőjéhez passzoló körsablont és kivágja, majd megcsiszolja a műanyagot.
Még azt is megmondhattam, hogy mennyire lógjon ki az autó alól a kipufogó. 

Benne foglaltatik az árban.
köszönöm a gyors választ. Kacsint reméltem, hogy ennyire egyszerű a dolog. amint lesz egy kis szabadidőm vágtatok egy dtm oválért  Vigyorog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #323 Dátum: 2010. április 26. - 14:06:38 »

olyan kérdésem lenne, hogy akinek sportdobja van, az kivel vágatta ki a helyet a lökösben? egyáltalán hogyan működik a dolog? felpróba után meg tudják csinálni a kipuffosok vagy el kell vinni vmi szakihoz az autót?

Janónál csináltattam, de szerintem mindenhol hasonló az eljárás. Odapróbálják a kívánt véget, majd megkérdezik, hogy mennyire szeretnéd "besüllyeszteni" a lökhárítóba. Odarak egy, a vég átmérőjéhez passzoló körsablont és kivágja, majd megcsiszolja a műanyagot.
Még azt is megmondhattam, hogy mennyire lógjon ki az autó alól a kipufogó. 

Benne foglaltatik az árban.
köszönöm a gyors választ. Kacsint reméltem, hogy ennyire egyszerű a dolog. amint lesz egy kis szabadidőm vágtatok egy dtm oválért  Vigyorog

Hát annak ki sem kell vágatnod, mert úgyis felkunkorodik a vége...
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #324 Dátum: 2010. április 26. - 16:39:12 »

olyan kérdésem lenne, hogy akinek sportdobja van, az kivel vágatta ki a helyet a lökösben? egyáltalán hogyan működik a dolog? felpróba után meg tudják csinálni a kipuffosok vagy el kell vinni vmi szakihoz az autót?

Janónál csináltattam, de szerintem mindenhol hasonló az eljárás. Odapróbálják a kívánt véget, majd megkérdezik, hogy mennyire szeretnéd "besüllyeszteni" a lökhárítóba. Odarak egy, a vég átmérőjéhez passzoló körsablont és kivágja, majd megcsiszolja a műanyagot.
Még azt is megmondhattam, hogy mennyire lógjon ki az autó alól a kipufogó. 

Benne foglaltatik az árban.
köszönöm a gyors választ. Kacsint reméltem, hogy ennyire egyszerű a dolog. amint lesz egy kis szabadidőm vágtatok egy dtm oválért  Vigyorog
he he megtettszett a sportos kipuffok hada a talin? Janónál kipuf +10EFt a dob felrakás.Ja és nem tudom műszakin mennyire nézik de jó ha van róla műbizonylat.
Naplózva

06 70/22 11 222
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #325 Dátum: 2010. április 27. - 07:29:48 »

olyan kérdésem lenne, hogy akinek sportdobja van, az kivel vágatta ki a helyet a lökösben? egyáltalán hogyan működik a dolog? felpróba után meg tudják csinálni a kipuffosok vagy el kell vinni vmi szakihoz az autót?

Janónál csináltattam, de szerintem mindenhol hasonló az eljárás. Odapróbálják a kívánt véget, majd megkérdezik, hogy mennyire szeretnéd "besüllyeszteni" a lökhárítóba. Odarak egy, a vég átmérőjéhez passzoló körsablont és kivágja, majd megcsiszolja a műanyagot.
Még azt is megmondhattam, hogy mennyire lógjon ki az autó alól a kipufogó. 

Benne foglaltatik az árban.
köszönöm a gyors választ. Kacsint reméltem, hogy ennyire egyszerű a dolog. amint lesz egy kis szabadidőm vágtatok egy dtm oválért  Vigyorog
he he megtettszett a sportos kipuffok hada a talin? Janónál kipuf +10EFt a dob felrakás.Ja és nem tudom műszakin mennyire nézik de jó ha van róla műbizonylat.

Nekem szóra sem méltatták. Egyébként szolid mind kinézetben, mind hangban, és nagyon kultúráltan, eredeti rögzítési pontokra lett felszerelve. De azért eltettem az eredeti dobot, biztos ami biztos.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #326 Dátum: 2010. április 27. - 09:29:28 »

olyan kérdésem lenne, hogy akinek sportdobja van, az kivel vágatta ki a helyet a lökösben? egyáltalán hogyan működik a dolog? felpróba után meg tudják csinálni a kipuffosok vagy el kell vinni vmi szakihoz az autót?

Janónál csináltattam, de szerintem mindenhol hasonló az eljárás. Odapróbálják a kívánt véget, majd megkérdezik, hogy mennyire szeretnéd "besüllyeszteni" a lökhárítóba. Odarak egy, a vég átmérőjéhez passzoló körsablont és kivágja, majd megcsiszolja a műanyagot.
Még azt is megmondhattam, hogy mennyire lógjon ki az autó alól a kipufogó. 

Benne foglaltatik az árban.
köszönöm a gyors választ. Kacsint reméltem, hogy ennyire egyszerű a dolog. amint lesz egy kis szabadidőm vágtatok egy dtm oválért  Vigyorog

Hát annak ki sem kell vágatnod, mert úgyis felkunkorodik a vége...
tudom, de sztem az alja leérne néhol (parkolásnál pl.), nem akarom, hogy kilukadjon-leszakadjon.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #327 Dátum: 2010. április 27. - 10:10:09 »

olyan kérdésem lenne, hogy akinek sportdobja van, az kivel vágatta ki a helyet a lökösben? egyáltalán hogyan működik a dolog? felpróba után meg tudják csinálni a kipuffosok vagy el kell vinni vmi szakihoz az autót?

Janónál csináltattam, de szerintem mindenhol hasonló az eljárás. Odapróbálják a kívánt véget, majd megkérdezik, hogy mennyire szeretnéd "besüllyeszteni" a lökhárítóba. Odarak egy, a vég átmérőjéhez passzoló körsablont és kivágja, majd megcsiszolja a műanyagot.
Még azt is megmondhattam, hogy mennyire lógjon ki az autó alól a kipufogó. 

Benne foglaltatik az árban.
köszönöm a gyors választ. Kacsint reméltem, hogy ennyire egyszerű a dolog. amint lesz egy kis szabadidőm vágtatok egy dtm oválért  Vigyorog

Hát annak ki sem kell vágatnod, mert úgyis felkunkorodik a vége...
tudom, de sztem az alja leérne néhol (parkolásnál pl.), nem akarom, hogy kilukadjon-leszakadjon.
Én nem vágnám meg a lököst!A kipuff meg nem igazán ér le vagy ha mégis azt ugyis hallod tolatásnál és ott az állj.Ettöl nem lukad ki.
Naplózva

06 70/22 11 222
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #328 Dátum: 2010. április 27. - 10:11:40 »

olyan kérdésem lenne, hogy akinek sportdobja van, az kivel vágatta ki a helyet a lökösben? egyáltalán hogyan működik a dolog? felpróba után meg tudják csinálni a kipuffosok vagy el kell vinni vmi szakihoz az autót?

Janónál csináltattam, de szerintem mindenhol hasonló az eljárás. Odapróbálják a kívánt véget, majd megkérdezik, hogy mennyire szeretnéd "besüllyeszteni" a lökhárítóba. Odarak egy, a vég átmérőjéhez passzoló körsablont és kivágja, majd megcsiszolja a műanyagot.
Még azt is megmondhattam, hogy mennyire lógjon ki az autó alól a kipufogó. 

Benne foglaltatik az árban.
köszönöm a gyors választ. Kacsint reméltem, hogy ennyire egyszerű a dolog. amint lesz egy kis szabadidőm vágtatok egy dtm oválért  Vigyorog

Hát annak ki sem kell vágatnod, mert úgyis felkunkorodik a vége...
tudom, de sztem az alja leérne néhol (parkolásnál pl.), nem akarom, hogy kilukadjon-leszakadjon.
Én nem vágnám meg a lököst!A kipuff meg nem igazán ér le vagy ha mégis azt ugyis hallod tolatásnál és ott az állj.Ettöl nem lukad ki.

Meg kell nézni, hogy hogy áll rajta kivágás nélkül. Ha tetszik, maradjon, ha nem, vágasd.
Én azért vágattam ki, mert sokkal szebb, gyáribb kinézete van így, nem csak úgy alá van hajítva.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #329 Dátum: 2010. Május 07. - 19:23:57 »

ma megtörtént a sportdobos művelet. egyre gyönyörűbben morog, de azért szolíd. a dinamitnál voltam, saját hátsó dobjukat rakattam fel ovál véggel. gyönyörűen belefaragva a lökösbe. kb 12 évet fiatalodtam. Vigyorog
szenzációs élmény  Vigyorog
holnap mennydörgés lesz kaposon.  Vigyorog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 35   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!