dagicom
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
|
|
« Hozzászólás #300 Dátum: 2009. November 13. - 16:37:05 » |
|
A második oldalon az utolsó előtti mondatban van az ár.2 milla.
Ha az autóval együtt az nem pénz érte.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cupika
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
2.0 D Elite
|
|
« Hozzászólás #301 Dátum: 2009. November 13. - 19:27:31 » |
|
Olvasgattam itt, hogy próbáltok gyorsulni ilyen- olyan gépek ellen. A kis suzi tényleg nagyon megy, de nem sajnált pörgetéssel (4000-5000 fordulatig) okos váltással a kis fütyike lemarad. Erejét ugyanis a fenti fordulatok környékén már elveszti- tapasztalat innen is onnan is. Aki teheti probáljon ki Lacetti 2.0 TCDI motorral szerelt ötajtóst. Beleülsz, nem akarsz majd kiszállni az tutkó. Ellenfél pedig zéró, de komolyan. A PDTDI motorok jók, de a kormolás korábban jön, mint az erő. A Lacettié nem kormol, csak megy mint az örült. Okos váltások és nincs ellenfél. Chiptuning jó a motornak csak egy valamit ne felejtsetek el a megfelelő minőségű üzemanyagot, 95-ös felejtös. A felhúzott gyújtásértékek és egyéb spéci beállítások miatt az ücsi anyag sem mindegy a gépnek. Hát hajrá!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dani
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning
|
|
« Hozzászólás #302 Dátum: 2009. November 13. - 23:34:47 » |
|
Hátttt... ha lenne alkalom beülnék szivesen egybe, de akár egy 1.8-al is megelégednék Csak sajnos nincs ilyen autóval megáldott ember a közvetlen ismerettségemben Én a Shell 95power és a Lukoil 98-asát próbálgatom. Majdnem egy árkategória és bezony ha keresni akarnék különbséget, lehet nem találnék. Talán egy hangyafülnyivel a Shell itala jobbnak érződik. Mióta megvan az autó csak ezen a két fajta kúton tankoltam (persze a külföldi utakat leszámítva). Amúgy én a Chip után nem éreztem akkora különbséget teljesítményben, mint amit többen mondanak, viszont a fogyasztásom a vártnál jóval alacsonyabb lett. 10.44 helyett 7.56 volt, egyforma körülmények között. Bár már rég mértem a fogyit.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Shark
|
|
« Hozzászólás #303 Dátum: 2010. Március 16. - 21:58:04 » |
|
Sziasztok!
nekem mostanában az a tapasztalatom, hogy a shell v-power 100-assal repül a gép. a sima shell '95-össel belomhul. Ha a sárga szeleptisztító folyadékot is beengedem a tankba a v-100 mellé, akkor repül a kicsike. bár nálam direkt+chip+auspuff+sportgyertya combo is játszik. de érezni a különbséget.
érdekes, hogy a mol nyála nekem sz@r. a legjobb evo is!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dani
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning
|
|
« Hozzászólás #304 Dátum: 2010. Március 17. - 01:08:50 » |
|
Csak ne lenne majd 400 literje...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #305 Dátum: 2010. Március 17. - 08:44:22 » |
|
Csak ne lenne majd 400 literje... Dani!E85-öt tankolj ugy ahogy mondtam és próbáld ki.Kell pár kilóméter amig az ecu áttanul.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Dani
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning
|
|
« Hozzászólás #306 Dátum: 2010. Március 17. - 15:14:43 » |
|
Ez amúgy nem károsítja a motort, vagy nincs semmi negatív hatása az alkatrészekre nézve hosszú távon? Olcsóbb, de jobb is? Akkor miért nem ezt használja mindenki? Nagyon félve próbálok ki új dolgokat, főleg amiről nem tudom, hogy micsoda
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #307 Dátum: 2010. Március 17. - 15:39:37 » |
|
Ez amúgy nem károsítja a motort, vagy nincs semmi negatív hatása az alkatrészekre nézve hosszú távon? Olcsóbb, de jobb is? Akkor miért nem ezt használja mindenki? Nagyon félve próbálok ki új dolgokat, főleg amiről nem tudom, hogy micsoda Azért nem használják, mert nem ismerik és félnek tőle Nem tudom Krisz mit mondott, de elég 30%-is a jobb gyorsuláshoz.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #308 Dátum: 2010. Március 17. - 15:41:08 » |
|
Ez amúgy nem károsítja a motort, vagy nincs semmi negatív hatása az alkatrészekre nézve hosszú távon? Olcsóbb, de jobb is? Akkor miért nem ezt használja mindenki? Nagyon félve próbálok ki új dolgokat, főleg amiről nem tudom, hogy micsoda Én egyedül a 10°C alatti reggeli indulásoknál tapasztaltam egy kis bizonytalanságot, de felesbe tankolva semmi különösebb nem történik, csak megy az autó. Érdemes egy-két tankolás után a benzinszűrőt cseréltetni, de ezenkívül semmi egyéb. Hosszútávon azért egy elektronik nem árt (elvileg a hétvégén meg lesz nekem is), de ennyi. Azért nem veszik, mert még mindig nincs rendes kúthálózata + a gyártók jól beparáztatták a népet, hogy majd jól tönkre vágja a gépeket.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1142
1.4 16v LPG
|
|
« Hozzászólás #309 Dátum: 2010. Március 17. - 15:41:41 » |
|
Ez amúgy nem károsítja a motort, vagy nincs semmi negatív hatása az alkatrészekre nézve hosszú távon? Olcsóbb, de jobb is? Akkor miért nem ezt használja mindenki? Nagyon félve próbálok ki új dolgokat, főleg amiről nem tudom, hogy micsoda Ha több ember tapasztalatára vagy kíváncsi a másik fórumon külön topicja van az E85nek
|
|
|
Naplózva
|
06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #310 Dátum: 2010. Március 17. - 15:44:54 » |
|
Ez amúgy nem károsítja a motort, vagy nincs semmi negatív hatása az alkatrészekre nézve hosszú távon? Olcsóbb, de jobb is? Akkor miért nem ezt használja mindenki? Nagyon félve próbálok ki új dolgokat, főleg amiről nem tudom, hogy micsoda Ha több ember tapasztalatára vagy kíváncsi a másik fórumon külön topicja van az E85nek Meg itt is.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1142
1.4 16v LPG
|
|
« Hozzászólás #311 Dátum: 2010. Március 17. - 15:48:19 » |
|
Ez amúgy nem károsítja a motort, vagy nincs semmi negatív hatása az alkatrészekre nézve hosszú távon? Olcsóbb, de jobb is? Akkor miért nem ezt használja mindenki? Nagyon félve próbálok ki új dolgokat, főleg amiről nem tudom, hogy micsoda Ha több ember tapasztalatára vagy kíváncsi a másik fórumon külön topicja van az E85nek Meg itt is. Ez igaz, DE ott TÖBB ember tapasztalatát elolvashatja és döntheti el hogy használja-e vagy nem.Erre gondoltam nem a másik fórum futtatására (itt kevesebben használnak E85-öt.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. Március 17. - 15:59:41 írta kamikaze »
|
Naplózva
|
06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #312 Dátum: 2010. Március 18. - 14:07:54 » |
|
Én ugy gondolom mint minden ujdonságtól az e85-től is félnek az emberek.Rádásul sokan azt sem tudják hogy van létezik.Ahogy itt is a másik forumon is sokat győzködtem klubtagokat az e85 használatáról.Nehezen de csak beletették és azóta érdekes mindig használják.Nem káros-e a motorra?-szerinted árulnák ha az lenne!De a googlen keress egy olyan hirt vagy esetet ami az e85 megfelelő használata mellett motorhibát okozott.(Nem talalsz)Hideginditással lehet gond ,de egy kicsi gázt kell neki nyomni és mikor beindult tartani neki az 1500 at 10mp-ig.Az arányt bőven elviheted az 50-50%-tól 20-80%-ig az e85 javára.Az ecu utánnatanul és helyesen állit be mindent.(tiszta e85 -el is jártam viszont azt egy sárgával jelezte nem jó)
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #313 Dátum: 2010. Március 18. - 15:15:49 » |
|
Én ugy gondolom mint minden ujdonságtól az e85-től is félnek az emberek.Rádásul sokan azt sem tudják hogy van létezik.Ahogy itt is a másik forumon is sokat győzködtem klubtagokat az e85 használatáról.Nehezen de csak beletették és azóta érdekes mindig használják.Nem káros-e a motorra?-szerinted árulnák ha az lenne!De a googlen keress egy olyan hirt vagy esetet ami az e85 megfelelő használata mellett motorhibát okozott.(Nem talalsz)Hideginditással lehet gond ,de egy kicsi gázt kell neki nyomni és mikor beindult tartani neki az 1500 at 10mp-ig.Az arányt bőven elviheted az 50-50%-tól 20-80%-ig az e85 javára.Az ecu utánnatanul és helyesen állit be mindent.(tiszta e85 -el is jártam viszont azt egy sárgával jelezte nem jó)
Nálam semmi gondja nem volt tiszta etanollal, igaz nyár volt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dani
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning
|
|
« Hozzászólás #314 Dátum: 2010. Március 18. - 16:27:42 » |
|
Én is úgy vagyok vele, ahogy sokan mások... Nem ismerem és félek tőle... Nah de egy próbát megér. Legfeljebb ha nem válik be, vagy valami negatív dolgot tapasztalok, gondolom gond nélkül leállhatók róla... csak nem olyan ez az autónak, mint az embereknek a drog, ugye?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|