Lacetti klub fórum
2024. November 01. - 20:42:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 35   Le
 
Szerző Téma: SOFT - TUNING  (Megtekintve 152436 alkalommal)
dagicom
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30



« Hozzászólás #300 Dátum: 2009. November 13. - 16:37:05 »

A második oldalon az utolsó előtti mondatban van az ár.2 milla.
Ha az autóval együtt az nem pénz érte.
Naplózva
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #301 Dátum: 2009. November 13. - 19:27:31 »

Olvasgattam itt, hogy próbáltok gyorsulni ilyen- olyan gépek ellen. A kis suzi tényleg nagyon megy, de nem sajnált pörgetéssel (4000-5000 fordulatig) okos váltással a kis fütyike lemarad. Erejét ugyanis a fenti fordulatok környékén már elveszti- tapasztalat innen is onnan is.
Aki teheti probáljon ki Lacetti 2.0 TCDI motorral szerelt ötajtóst. Beleülsz, nem akarsz majd kiszállni az tutkó. Ellenfél pedig zéró, de komolyan. A PDTDI motorok jók, de a kormolás korábban jön, mint az erő. A Lacettié nem kormol, csak megy mint az örült. Okos váltások és nincs ellenfél.
Chiptuning jó a motornak csak egy valamit ne felejtsetek el a megfelelő minőségű üzemanyagot, 95-ös felejtös. A felhúzott gyújtásértékek és egyéb spéci beállítások miatt az ücsi anyag sem mindegy a gépnek.
Hát hajrá!
Naplózva
Dani
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning


« Hozzászólás #302 Dátum: 2009. November 13. - 23:34:47 »

Hátttt... ha lenne alkalom beülnék szivesen egybe, de akár egy 1.8-al is megelégednék Vigyorog
Csak sajnos nincs ilyen autóval megáldott ember a közvetlen ismerettségemben Zavart
Én a Shell 95power és a Lukoil 98-asát próbálgatom. Majdnem egy árkategória és bezony ha keresni akarnék különbséget, lehet nem találnék. Talán egy hangyafülnyivel a Shell itala jobbnak érződik. Mióta megvan az autó csak ezen a két fajta kúton tankoltam (persze a külföldi utakat leszámítva).
Amúgy én a Chip után nem éreztem akkora különbséget teljesítményben, mint amit többen mondanak, viszont a fogyasztásom a vártnál jóval alacsonyabb lett. 10.44 helyett 7.56 volt, egyforma körülmények között. Bár már rég mértem a fogyit.
Naplózva

Shark
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 178



« Hozzászólás #303 Dátum: 2010. Március 16. - 21:58:04 »

Sziasztok!

nekem mostanában az a tapasztalatom, hogy a shell v-power 100-assal repül a gép.
a sima shell '95-össel belomhul.
Ha a sárga szeleptisztító folyadékot is beengedem a tankba a v-100 mellé, akkor repül a kicsike.
bár nálam direkt+chip+auspuff+sportgyertya combo is játszik.
de érezni a különbséget.

érdekes, hogy a mol nyála nekem sz@r. a legjobb evo is!
Naplózva
Dani
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning


« Hozzászólás #304 Dátum: 2010. Március 17. - 01:08:50 »

Csak ne lenne majd 400 literje...
Naplózva

Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #305 Dátum: 2010. Március 17. - 08:44:22 »

Csak ne lenne majd 400 literje...
Dani!E85-öt tankolj ugy ahogy mondtam és próbáld ki.Kell pár kilóméter amig az ecu áttanul.
Naplózva

06 70/22 11 222
Dani
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning


« Hozzászólás #306 Dátum: 2010. Március 17. - 15:14:43 »

Ez amúgy nem károsítja a motort, vagy nincs semmi negatív hatása az alkatrészekre nézve hosszú távon?
Olcsóbb, de jobb is? Akkor miért nem ezt használja mindenki?
Nagyon félve próbálok ki új dolgokat, főleg amiről nem tudom, hogy micsoda
Naplózva

Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #307 Dátum: 2010. Március 17. - 15:39:37 »

Ez amúgy nem károsítja a motort, vagy nincs semmi negatív hatása az alkatrészekre nézve hosszú távon?
Olcsóbb, de jobb is? Akkor miért nem ezt használja mindenki?
Nagyon félve próbálok ki új dolgokat, főleg amiről nem tudom, hogy micsoda

Azért nem használják, mert nem ismerik és félnek tőle Kacsint
Nem tudom Krisz mit mondott, de elég 30%-is a jobb gyorsuláshoz.
Naplózva


LPG
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #308 Dátum: 2010. Március 17. - 15:41:08 »

Ez amúgy nem károsítja a motort, vagy nincs semmi negatív hatása az alkatrészekre nézve hosszú távon?
Olcsóbb, de jobb is? Akkor miért nem ezt használja mindenki?
Nagyon félve próbálok ki új dolgokat, főleg amiről nem tudom, hogy micsoda

Én egyedül a 10°C alatti reggeli indulásoknál tapasztaltam egy kis bizonytalanságot, de felesbe tankolva semmi különösebb nem történik, csak megy az autó. Érdemes egy-két tankolás után a benzinszűrőt cseréltetni, de ezenkívül semmi egyéb. Hosszútávon azért egy elektronik nem árt (elvileg a hétvégén meg lesz nekem is), de ennyi.

Azért nem veszik, mert még mindig nincs rendes kúthálózata + a gyártók jól beparáztatták a népet, hogy majd jól tönkre vágja a gépeket.
Naplózva
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #309 Dátum: 2010. Március 17. - 15:41:41 »

Ez amúgy nem károsítja a motort, vagy nincs semmi negatív hatása az alkatrészekre nézve hosszú távon?
Olcsóbb, de jobb is? Akkor miért nem ezt használja mindenki?
Nagyon félve próbálok ki új dolgokat, főleg amiről nem tudom, hogy micsoda

Ha több ember tapasztalatára vagy kíváncsi a másik fórumon külön topicja van az E85nek Kacsint
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #310 Dátum: 2010. Március 17. - 15:44:54 »

Ez amúgy nem károsítja a motort, vagy nincs semmi negatív hatása az alkatrészekre nézve hosszú távon?
Olcsóbb, de jobb is? Akkor miért nem ezt használja mindenki?
Nagyon félve próbálok ki új dolgokat, főleg amiről nem tudom, hogy micsoda

Ha több ember tapasztalatára vagy kíváncsi a másik fórumon külön topicja van az E85nek Kacsint
Meg itt is.  Kacsint
Naplózva


LPG
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #311 Dátum: 2010. Március 17. - 15:48:19 »

Ez amúgy nem károsítja a motort, vagy nincs semmi negatív hatása az alkatrészekre nézve hosszú távon?
Olcsóbb, de jobb is? Akkor miért nem ezt használja mindenki?
Nagyon félve próbálok ki új dolgokat, főleg amiről nem tudom, hogy micsoda

Ha több ember tapasztalatára vagy kíváncsi a másik fórumon külön topicja van az E85nek Kacsint
Meg itt is.  Kacsint
Ez igaz, DE ott TÖBB ember tapasztalatát elolvashatja és döntheti el hogy használja-e vagy nem.Erre gondoltam nem a másik fórum futtatására (itt kevesebben használnak E85-öt. Kacsint
« Utoljára szerkesztve: 2010. Március 17. - 15:59:41 írta kamikaze » Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #312 Dátum: 2010. Március 18. - 14:07:54 »

Én ugy gondolom mint minden ujdonságtól az e85-től is félnek az emberek.Rádásul sokan azt sem tudják hogy van létezik.Ahogy itt is a másik forumon is sokat győzködtem klubtagokat az e85 használatáról.Nehezen de csak beletették és azóta érdekes mindig használják.Nem káros-e a motorra?-szerinted árulnák ha az lenne!De a googlen keress egy olyan hirt vagy esetet ami az e85 megfelelő használata mellett motorhibát okozott.(Nem talalsz)Hideginditással lehet gond ,de egy kicsi gázt kell neki nyomni és mikor beindult tartani neki az 1500 at 10mp-ig.Az arányt bőven elviheted az 50-50%-tól 20-80%-ig az e85 javára.Az ecu utánnatanul és helyesen állit be mindent.(tiszta e85 -el is jártam viszont azt egy sárgával jelezte nem jó)
Naplózva

06 70/22 11 222
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #313 Dátum: 2010. Március 18. - 15:15:49 »

Én ugy gondolom mint minden ujdonságtól az e85-től is félnek az emberek.Rádásul sokan azt sem tudják hogy van létezik.Ahogy itt is a másik forumon is sokat győzködtem klubtagokat az e85 használatáról.Nehezen de csak beletették és azóta érdekes mindig használják.Nem káros-e a motorra?-szerinted árulnák ha az lenne!De a googlen keress egy olyan hirt vagy esetet ami az e85 megfelelő használata mellett motorhibát okozott.(Nem talalsz)Hideginditással lehet gond ,de egy kicsi gázt kell neki nyomni és mikor beindult tartani neki az 1500 at 10mp-ig.Az arányt bőven elviheted az 50-50%-tól 20-80%-ig az e85 javára.Az ecu utánnatanul és helyesen állit be mindent.(tiszta e85 -el is jártam viszont azt egy sárgával jelezte nem jó)
Nálam semmi gondja nem volt tiszta etanollal, igaz nyár volt.
Naplózva
Dani
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning


« Hozzászólás #314 Dátum: 2010. Március 18. - 16:27:42 »

Én is úgy vagyok vele, ahogy sokan mások... Nem ismerem és félek tőle... Nah de egy próbát megér. Legfeljebb ha nem válik be, vagy valami negatív dolgot tapasztalok, gondolom gond nélkül leállhatók róla... csak nem olyan ez az autónak, mint az embereknek a drog, ugye? Vigyorog
Naplózva

Oldalak: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 35   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!