Lacetti klub fórum
2024. November 01. - 18:34:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 35   Le
 
Szerző Téma: SOFT - TUNING  (Megtekintve 152402 alkalommal)
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #285 Dátum: 2009. November 03. - 10:41:55 »

Szerintem ez a lomhaság kérdése függ a bejáratástól is, meg ki hogy használja (volt-e már motorfordulat 6500-nál sűrűn). Sok mindenkit lenyomtam már a lacsival, de a jó sofőrös tuning stifteket nehéz megfogni. Ismerni kell a nyomatékgörbét és ez a lényeg.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #286 Dátum: 2009. November 03. - 12:39:46 »

Szerintem ez a lomhaság kérdése függ a bejáratástól is, meg ki hogy használja (volt-e már motorfordulat 6500-nál sűrűn). Sok mindenkit lenyomtam már a lacsival, de a jó sofőrös tuning stifteket nehéz megfogni. Ismerni kell a nyomatékgörbét és ez a lényeg.
Az uj swiftel már én is küzdöttem és nem egyszerű lehagyni.Egy hibás váltás vagy nem megfelelő időben és lenyom mint a ... a kis buzuki.
Naplózva

06 70/22 11 222
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #287 Dátum: 2009. November 03. - 13:02:17 »

Szerintem ez a lomhaság kérdése függ a bejáratástól is, meg ki hogy használja (volt-e már motorfordulat 6500-nál sűrűn). Sok mindenkit lenyomtam már a lacsival, de a jó sofőrös tuning stifteket nehéz megfogni. Ismerni kell a nyomatékgörbét és ez a lényeg.
Az uj swiftel már én is küzdöttem és nem egyszerű lehagyni.Egy hibás váltás vagy nem megfelelő időben és lenyom mint a ... a kis buzuki.
Hé, azért azt Swift tulajdonosként el kell mondani, hogy a lóerő / súly viszony az 1,3 motor esetében bitangos.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #288 Dátum: 2009. November 03. - 13:47:28 »

Szerintem ez a lomhaság kérdése függ a bejáratástól is, meg ki hogy használja (volt-e már motorfordulat 6500-nál sűrűn). Sok mindenkit lenyomtam már a lacsival, de a jó sofőrös tuning stifteket nehéz megfogni. Ismerni kell a nyomatékgörbét és ez a lényeg.
Az uj swiftel már én is küzdöttem és nem egyszerű lehagyni.Egy hibás váltás vagy nem megfelelő időben és lenyom mint a ... a kis buzuki.
Hé, azért azt Swift tulajdonosként el kell mondani, hogy a lóerő / súly viszony az 1,3 motor esetében bitangos.

Ezért szeretem én is az 1.4-es B Corsámat, 90 lóval és kb 900 kilóval. Na de ez az arány a mostani autónknál 109 ló (gyári érték) és a ~ 1100 kg-nál is hasonló, nemdebár, Cap?
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #289 Dátum: 2009. November 03. - 17:12:25 »

Szerintem ez a lomhaság kérdése függ a bejáratástól is, meg ki hogy használja (volt-e már motorfordulat 6500-nál sűrűn). Sok mindenkit lenyomtam már a lacsival, de a jó sofőrös tuning stifteket nehéz megfogni. Ismerni kell a nyomatékgörbét és ez a lényeg.
Az uj swiftel már én is küzdöttem és nem egyszerű lehagyni.Egy hibás váltás vagy nem megfelelő időben és lenyom mint a ... a kis buzuki.
Hé, azért azt Swift tulajdonosként el kell mondani, hogy a lóerő / súly viszony az 1,3 motor esetében bitangos.

Ezért szeretem én is az 1.4-es B Corsámat, 90 lóval és kb 900 kilóval. Na de ez az arány a mostani autónknál 109 ló (gyári érték) és a ~ 1100 kg-nál is hasonló, nemdebár, Cap?
Igen, csak az a 109 paci nincs annyi és az 1100 kg meg 1250. Ha beleülök, akkor még több .
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Dani
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning


« Hozzászólás #290 Dátum: 2009. November 03. - 23:40:32 »

Ezzel én is így vagyok.
Ma vezettem egy kicsit a 16 éves 1500-ös Lada Szamaránkat.
Hát meleg motorral, szivató nélkül egy dekával nem húz kevésbé mint a Lacsi...
1.5-ös motor (75LE), 900kg. egyedül ültem benne, ment mint állat...
Relatív nagy motor, kicsi súly, hiába 16 éves a kocsi, de nem hiszem, hogy le tudnám gyorsulni...
Naplózva

Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #291 Dátum: 2009. November 04. - 09:16:05 »

Szerintem ez a lomhaság kérdése függ a bejáratástól is, meg ki hogy használja (volt-e már motorfordulat 6500-nál sűrűn). Sok mindenkit lenyomtam már a lacsival, de a jó sofőrös tuning stifteket nehéz megfogni. Ismerni kell a nyomatékgörbét és ez a lényeg.
Az uj swiftel már én is küzdöttem és nem egyszerű lehagyni.Egy hibás váltás vagy nem megfelelő időben és lenyom mint a ... a kis buzuki.
Hé, azért azt Swift tulajdonosként el kell mondani, hogy a lóerő / súly viszony az 1,3 motor esetében bitangos.

Ezért szeretem én is az 1.4-es B Corsámat, 90 lóval és kb 900 kilóval. Na de ez az arány a mostani autónknál 109 ló (gyári érték) és a ~ 1100 kg-nál is hasonló, nemdebár, Cap?
Igen, csak az a 109 paci nincs annyi és az 1100 kg meg 1250. Ha beleülök, akkor még több .

Hát azért dobálózom a gyári értékekkel, mert azok az ismertek, egyébként valszeg mindenhol kevesebb a ló...
Naplózva
dagicom
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30



« Hozzászólás #292 Dátum: 2009. November 05. - 08:44:43 »

Mert a 1.8 12-14 liter is olvastam és csak 120 lovas akkor minek etessem ha csak bemegyek a boltba.Nem beszélve arról hogy arra is azt írják hogy nagyon lomha.Valami megoldást akarok erre a lomhaságra.legalább úgy menne mint a kia ceed 1.4

Olvastam én is, hogy lomha az 1.8-as. Ugyanaz az ember írta, aki annak idején dicsérte a golf4 1.6-os motorját. Nos, nekem van mindkettő.
Szerintem felcserélte az adatokat. Fogyasztás ügyben, épp az imént írtam be a fogyasztás topicba a legújabb mérésemet. Nem szoktam valótlant állítani, hiszen mindenképpen azt fizetem, amit a kút kiír. Ráadásul nem tudok igazán takarékosan vezetni.
Látom, nem régi lacettis vagy. Ha olvastad a teszteket és hiszel nekik, akkor minek vettél lacettit.
3 éve van lacettim 1.4 10 l alatt még csak hosszú uton jártam.Nem tarom magam rossz sofőrnek 10 év és évi 70000km után.Sztem egy váltás nem lesz probléma.Ha lacetti találkozó elmegyek és megnézem a többi lacetti gyorsulását meg a fogyasztást!Akkor addig nem nyilatkozom a fogyasztásról.DE ültél már kia ceedbe?
Naplózva
joshka123
Kábelbarát
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75



« Hozzászólás #293 Dátum: 2009. November 05. - 12:40:59 »

Mert a 1.8 12-14 liter is olvastam és csak 120 lovas akkor minek etessem ha csak bemegyek a boltba.Nem beszélve arról hogy arra is azt írják hogy nagyon lomha.Valami megoldást akarok erre a lomhaságra.legalább úgy menne mint a kia ceed 1.4

Olvastam én is, hogy lomha az 1.8-as. Ugyanaz az ember írta, aki annak idején dicsérte a golf4 1.6-os motorját. Nos, nekem van mindkettő.
Szerintem felcserélte az adatokat. Fogyasztás ügyben, épp az imént írtam be a fogyasztás topicba a legújabb mérésemet. Nem szoktam valótlant állítani, hiszen mindenképpen azt fizetem, amit a kút kiír. Ráadásul nem tudok igazán takarékosan vezetni.
Látom, nem régi lacettis vagy. Ha olvastad a teszteket és hiszel nekik, akkor minek vettél lacettit.
3 éve van lacettim 1.4 10 l alatt még csak hosszú uton jártam.Nem tarom magam rossz sofőrnek 10 év és évi 70000km után.Sztem egy váltás nem lesz probléma.Ha lacetti találkozó elmegyek és megnézem a többi lacetti gyorsulását meg a fogyasztást!Akkor addig nem nyilatkozom a fogyasztásról.DE ültél már kia ceedbe?
Érdekes amit írsz, de valami nem stimmelhet az autóddal. Valamivel 10 alatt meg kéne állnia a városi fogyasztásnak is.
Azért nem szeretem a kis motorokat, mert nem hiszem el, hogy jó teljesítményt adnak kis fogyasztás mellett. A Ceedről is vegyes híreket hallani. Kollégám el van tőle ájulva, a szomszéd pedig szídja. Érdekességképpen, ugyanott vették, kb két hét eltéréssel. Nekem két és fél hónapja van az 1.8-asom.(Használt, "megkímélt", de márkaszervízben szervizelték eddig.) Már most tudom, hogy ezért a pénzért nem kaptam volna jobbat. Nem bántásképpen, de ha nem jó, vagy nem tetszik az autó, nem tartom három évig.
Azért, ha van lehetőséged, próbálj ki egy nagyobb motoros gépet is. Ha pedig a Ceed tetszik, akkor ülj át abba. Fontos, hogy szeresse az ember az autóját (is).
Naplózva
Shark
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 178



« Hozzászólás #294 Dátum: 2009. November 10. - 09:31:58 »

Egy cikk széria autó turbósításáról, és annak költségeiről:

http://totalcar.hu/tesztek/2009/11/10/300_paci_fillerekert/


Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #295 Dátum: 2009. November 10. - 10:29:25 »

Egy cikk széria autó turbósításáról, és annak költségeiről:

http://totalcar.hu/tesztek/2009/11/10/300_paci_fillerekert/



Hát, ha ebben az összegben benne van az autó ára is, akkor jó.  Vigyorog
Kinek mit jelent az, hogy "fillérekből". 
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #296 Dátum: 2009. November 10. - 13:31:06 »

Egy cikk széria autó turbósításáról, és annak költségeiről:

http://totalcar.hu/tesztek/2009/11/10/300_paci_fillerekert/



Hát, ha ebben az összegben benne van az autó ára is, akkor jó.  Vigyorog
Kinek mit jelent az, hogy "fillérekből". 
Azt írják, hogy benne.... Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #297 Dátum: 2009. November 10. - 13:57:33 »

Egy cikk széria autó turbósításáról, és annak költségeiről:

http://totalcar.hu/tesztek/2009/11/10/300_paci_fillerekert/



Hát, ha ebben az összegben benne van az autó ára is, akkor jó.  Vigyorog
Kinek mit jelent az, hogy "fillérekből". 
Azt írják, hogy benne.... Kacsint
Max akkor, ha saját magadnak építed, és nem számolod a munkaórákat (és megvan hozzá az összes szerszám, garázs).
Szóval, ha Te vagy Én szeretnénk egy ilyen gépet akkor sokkal magasabb lenne a végösszeg.

Ráadásul szerintem csak a tuning került ennyibe (anyag áron!):
-motor
-motor tuning
-váltó
-kuplung
-futómű
-turbó
-sport ülés+kormány

Azért ez nem kevés.

Végül is mindegy.
Akár így-akár úgy nem lesz ilyen gépem (nem is tetszik  Vigyorog).
Naplózva
dagicom
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30



« Hozzászólás #298 Dátum: 2009. November 10. - 15:35:39 »

Egy cikk széria autó turbósításáról, és annak költségeiről:

http://totalcar.hu/tesztek/2009/11/10/300_paci_fillerekert/



Hát, ha ebben az összegben benne van az autó ára is, akkor jó.  Vigyorog
Kinek mit jelent az, hogy "fillérekből". 
Azt írják, hogy benne.... Kacsint
Max akkor, ha saját magadnak építed, és nem számolod a munkaórákat (és megvan hozzá az összes szerszám, garázs).
Szóval, ha Te vagy Én szeretnénk egy ilyen gépet akkor sokkal magasabb lenne a végösszeg.

Ráadásul szerintem csak a tuning került ennyibe (anyag áron!):
-motor
-motor tuning
-váltó
-kuplung
-futómű
-turbó
-sport ülés+kormány

Azért ez nem kevés.

Végül is mindegy.
Akár így-akár úgy nem lesz ilyen gépem (nem is tetszik  Vigyorog).

Itt hol az ár?Én nem találtam.
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #299 Dátum: 2009. November 10. - 16:21:51 »

A második oldalon az utolsó előtti mondatban van az ár.2 milla.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Oldalak: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 35   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!