Lacetti klub fórum
2024. November 01. - 16:39:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 35   Le
 
Szerző Téma: SOFT - TUNING  (Megtekintve 152375 alkalommal)
dagicom
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30



« Hozzászólás #255 Dátum: 2009. Október 13. - 17:30:55 »

Lehet hogy motor cserével jobban járnék.A szerelőm azt mondta hogy a vectra motort bele lehet rakni mondjuk egy 2000ccm.Ezzel lenne 140 Le.Szerelése kb 300 ezer és a papírmunka?Olyan procedurák sorozata amit el sem tudok képzelni.De Meg vagyok veszve a psszzz-egős motorokért.De nincs 4.5 milliom egyszere hogy betoljak egy ford focus rs be.Meg különben is az egy fostalicska belülröl.Nekem ez a lacetti bagyon bejött.Már nem tudom mit csináljak!
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #256 Dátum: 2009. Október 13. - 17:46:13 »

Lehet hogy motor cserével jobban járnék.A szerelőm azt mondta hogy a vectra motort bele lehet rakni mondjuk egy 2000ccm.Ezzel lenne 140 Le.Szerelése kb 300 ezer és a papírmunka?Olyan procedurák sorozata amit el sem tudok képzelni.De Meg vagyok veszve a psszzz-egős motorokért.De nincs 4.5 milliom egyszere hogy betoljak egy ford focus rs be.Meg különben is az egy fostalicska belülröl.Nekem ez a lacetti bagyon bejött.Már nem tudom mit csináljak!
Vegyél FIAT Copét vagy Octaviát. Nem is, inkább Lancia integrale-t.
Naplózva


LPG
dagicom
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30



« Hozzászólás #257 Dátum: 2009. Október 13. - 17:47:52 »

http://www.youtube.com/watch?v=2-ErdwKlk0w
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #258 Dátum: 2009. Október 13. - 22:07:25 »

Lehet hogy motor cserével jobban járnék.A szerelőm azt mondta hogy a vectra motort bele lehet rakni mondjuk egy 2000ccm.Ezzel lenne 140 Le.Szerelése kb 300 ezer és a papírmunka?Olyan procedurák sorozata amit el sem tudok képzelni.De Meg vagyok veszve a psszzz-egős motorokért.De nincs 4.5 milliom egyszere hogy betoljak egy ford focus rs be.Meg különben is az egy fostalicska belülröl.Nekem ez a lacetti bagyon bejött.Már nem tudom mit csináljak!
Vegyél FIAT Copét vagy Octaviát. Nem is, inkább Lancia integrale-t.
A fiat és a lancia egy betegágy.Az octavia meg menni megy csak fék és futómű nincs hozzá.Nekem az előző autóm egy chippelt bm-es elfogó octavia rs volt.A lacsi messzemenőkig egy stabilabb jobb utfekvésü autó jobb fékekkel.Glidi mivel itt senkinek nincs kidobnivaló másfél millája igy nincs is turbós lacsi.Viszont ez egy olcsóbb megoldás és elgondolkodtató.


 http://www.kepfeltoltes.hu

Elektromos TURBÓ

Ez a termék nem egy átlagos 12v-os ventillátor!! 2-3 A áramfelvétellel!!

Ez egy kimondottan erre a célra kifejlesztett 10 lapátos ventillátor ,amit több éve fejlesztenek, és a World Challenge GT Porsche kupában 4 -éve tesztelnek nagyon jó eredményekkel! / 7-14HP +++ /

Fordulat : 26300 rpm

Áram: 60amper!!!

Teljesítmény : 825W

Nyomás: 1psi vagy 1.7psi

Ár:119.000.- / 1psi

Ár:199.000.- / 1.7psi
« Utoljára szerkesztve: 2009. Október 13. - 22:14:25 írta Krisz » Naplózva

06 70/22 11 222
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #259 Dátum: 2009. Október 13. - 22:40:31 »

Biztos én is beteg vagyok, mert én inkább az olasz autók közül választanék. Vigyorog
Naplózva


LPG
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #260 Dátum: 2009. Október 14. - 06:45:27 »

Biztos én is beteg vagyok, mert én inkább az olasz autók közül választanék. Vigyorog
Hát nem te vagy beteg mert az olasz autók szépek sőt az alfák kifejezetten tettszenek nekem is de elektronikailag igen problémásak.Viszont ha minden igaz a bmv és a rols fantom tervezőmérnöke már az alfánál tevékenykedik igy lehet egy jó autó és megbizható az olaszoknál is.
Naplózva

06 70/22 11 222
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #261 Dátum: 2009. Október 14. - 07:02:53 »

Lehet hogy motor cserével jobban járnék.A szerelőm azt mondta hogy a vectra motort bele lehet rakni mondjuk egy 2000ccm.Ezzel lenne 140 Le.Szerelése kb 300 ezer és a papírmunka?Olyan procedurák sorozata amit el sem tudok képzelni.De Meg vagyok veszve a psszzz-egős motorokért.De nincs 4.5 milliom egyszere hogy betoljak egy ford focus rs be.Meg különben is az egy fostalicska belülröl.Nekem ez a lacetti bagyon bejött.Már nem tudom mit csináljak!
Még mielőtt elkezdenél minden tuningot a legfontosabbal kezdj!!!!A fékkel!Majd futómű és azután a motor.Beteheted az erősebb motort de minek ha a futómű nem birja és a fék nincs hozzáméretezve.Nem biztos hogy te lennél veszélyben és bej esetén mint mindig a vétlen áldozat huzná a rövidebbet.Én a szerelőd helyében biztosan nem válalnám a motorcserét csak ha minden mást is hozzáigazittatnál a nagyobb teljesitményhez.Ha tuningolunk csak felelőségteljesen tegyük.
Naplózva

06 70/22 11 222
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #262 Dátum: 2009. Október 14. - 07:16:41 »

Lehet hogy motor cserével jobban járnék.A szerelőm azt mondta hogy a vectra motort bele lehet rakni mondjuk egy 2000ccm.Ezzel lenne 140 Le.Szerelése kb 300 ezer és a papírmunka?Olyan procedurák sorozata amit el sem tudok képzelni.De Meg vagyok veszve a psszzz-egős motorokért.De nincs 4.5 milliom egyszere hogy betoljak egy ford focus rs be.Meg különben is az egy fostalicska belülröl.Nekem ez a lacetti bagyon bejött.Már nem tudom mit csináljak!
Vegyél FIAT Copét vagy Octaviát. Nem is, inkább Lancia integrale-t.
A fiat és a lancia egy betegágy.Az octavia meg menni megy csak fék és futómű nincs hozzá.Nekem az előző autóm egy chippelt bm-es elfogó octavia rs volt.A lacsi messzemenőkig egy stabilabb jobb utfekvésü autó jobb fékekkel.Glidi mivel itt senkinek nincs kidobnivaló másfél millája igy nincs is turbós lacsi.Viszont ez egy olcsóbb megoldás és elgondolkodtató.


 http://www.kepfeltoltes.hu

Elektromos TURBÓ

Ez a termék nem egy átlagos 12v-os ventillátor!! 2-3 A áramfelvétellel!!

Ez egy kimondottan erre a célra kifejlesztett 10 lapátos ventillátor ,amit több éve fejlesztenek, és a World Challenge GT Porsche kupában 4 -éve tesztelnek nagyon jó eredményekkel! / 7-14HP +++ /

Fordulat : 26300 rpm

Áram: 60amper!!!

Teljesítmény : 825W

Nyomás: 1psi vagy 1.7psi

Ár:119.000.- / 1psi

Ár:199.000.- / 1.7psi
Ezek mindig úgy tetszettek nekem!  Vigyorog Vigyorog Vigyorog A 825W-ból egy csepp sem vész el, hanem inkább megsokszorozódik!!! Lesz belőle 20-30-50 kW!!! Vigyorog Vigyorog Szegény Joule! Ha ezt felfedezte volna anno! Ez ám az energiamegmaradás! Azóta ugrálna örömében!
A múltkor pont az ilyen csodaszerekről volt egy elég mulatságos cikk!  Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #263 Dátum: 2009. Október 14. - 09:55:30 »

Esetleg ha valaki vágyik erősebb motorra. http://www.havassy-motorsport.hu/arak.html
Naplózva

06 70/22 11 222
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #264 Dátum: 2009. Október 14. - 11:20:55 »

De Joule korában nem volt még Porsche kupa.  Kacsint
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Autochip
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1



WWW
« Hozzászólás #265 Dátum: 2009. Október 16. - 21:06:13 »

Lacetti chiptuning

Értékek: http://www.autochip.hu/chevrolet-chiptuning

Referencia: http://www.autochip.hu/chiptuning-referencia

MMC Autochip



Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #266 Dátum: 2009. Október 16. - 21:22:45 »

hát ugyanezt elértem sportszürővel, az áldásos e85-ös keverékkel,és az egr lezárásával.persze ha még ez lenne igy chippelve az lenne a tutu.
Naplózva

06 70/22 11 222
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #267 Dátum: 2009. Október 16. - 21:28:16 »

hát ugyanezt elértem sportszürővel, az áldásos e85-ös keverékkel,és az egr lezárásával.persze ha még ez lenne igy chippelve az lenne a tutu.
amiket irtál + chip=1.4helyet(1.6-1. körüli ez enyiért reális szerintem
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #268 Dátum: 2009. Október 16. - 21:52:05 »

A referenciában az a két lacetti írás annyira hasonló stílusú..... Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Shark
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 178



« Hozzászólás #269 Dátum: 2009. Október 17. - 09:35:59 »

Az 1.6 SW én voltam!

Már párszor ki lett it tárgyalva a fórumon az MMC féle chiptuning.

Nekem bejött!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 35   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!