Lacetti klub fórum
2024. November 01. - 16:24:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 35   Le
 
Szerző Téma: SOFT - TUNING  (Megtekintve 152347 alkalommal)
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #240 Dátum: 2009. Október 11. - 22:12:27 »

http://www.vezess.hu/hirek/chevrolet_wtcc_r_/5841/ itt egyszerübb a nyelv miatt Kacsint
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #241 Dátum: 2009. Október 11. - 22:20:49 »

Itt feltöltőt ír...de ha jól tudom, akkor kompresszor van benne köztes töltőlevegő hűtővel. Ebből sem derül ki, hogy ven-e turbó. Bár ritka az olyan gép, amiben mindkettő van.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #242 Dátum: 2009. Október 12. - 09:24:50 »

Én is gondolkodtam turbósításon, de letettem róla.
Az én megbízható autós szakim szerint:
- ez a motor nem turbóra lett tervezve
- ott kezdődik, hogy teljes hűtőrendszer csere
- teljes olajozás átméretezés és csere
- hengerek jóesetben nem, de lehet hogy csere
- hajtókarok és főtengegy illetve csapágyazása csere
- tömítések csere
- ezek után vezérlés állítgatása, lehet hogy teljes cseréje
- levegő/üzemanyag beállítása, tehát szórakozás a chippel is

Szerinte 1,2-1,5M-nál áll meg a dolog, aztán kiderül, hogy kell-e kukázni ezt a motort utána 1-2 hónappal.
Futóműről, fékekről, VÁLTÓRÓL!!!, kuplungról még nem is beszélgettünk.

Szóval én úgy döntöttem, hogy marad annyi tuning, ami eddig is van rajta.
A következő autóm majd egy erősebb és tuningolhatóbb példány lesz...
Most bánom, hogy nem az 1.8 SW-t vettem.
Nem akarok beszólni, de ha az 1,8-ra megfelelő turbót akarnál tenni, azt is ugyanúgy kellene átépíteni, mint az 1,4-1,6-ot. Kacsint
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #243 Dátum: 2009. Október 12. - 09:45:42 »

Egyet (?) nem értek: a Lacetti köztudottan családi autó, nem versenyre tervezték, gyártották. Akinek ez így nem jó, és egy kicsit akar javítani rajta, annak ott van a chip tuning, még megfizethető áron talán, de aki versenyautót akar, az miért vette ezt a kocsit? Plusz másfél milla egy esetleges totálkárért, minden szempontból megtörténhet. Akkor más kocsit kellett volna venni. Nem véletlen, hogy ez itt mindig a huszon évesek gondja, akiknek valószínűleg ez a legfontosabb, hogy plusz x lóerővel jobb legyen a kocsijuk teljesítménye, pénz nem számít. Nem számolnak azzal sem, hogy mekkora lesz a fogyasztásuk, hogy nem fog tudni levizsgázni, mert ez bőven átalakításnak számít, amihez elég sok egyéb dokumentáció is kell, sok utánjárással, és költséggel. Vagy, ha ilyen gazdagok, akkor miért nem más autót vettek, ami drágább, de erősebb, mert úgyis telik rá. Nekünk, családosoknak az autó nem versenyre kell, vigyen munkába, nyaralni, szállítani, a lehető legoptimálisabb kiadással. Nem vagyunk gazdagok, ezért választottuk ár/értrékben nagyon jónak mondható autót. Amit szabad, azt bőven tudja. Lehet, hogy köztünk vannak "álruhás" milliomosok? Nem akartam megbántani senkit, a véleményemet írtam meg. Remélem többségben vagyunk ezzel!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #244 Dátum: 2009. Október 12. - 13:30:07 »

Gidy! Csak az SW beszél belőled. A HB kimondottan sportos alakú, a sedannal versenyeztek is a WTC-ben. A Fiat Lineat is családi autónak tervezték, csak ott az 1,4-es kapott egy plusz tüdőt is, így 120 lovas lett a motorja. Én úgy gondolom a mai világban egy 150LE-s gép még nem számít sport autónak, legfeljebb az átlagostól dinamikusabbnak. Mondhatnánk, hogy fiatalság bolondság, de az autót nem a LE-ők irányítják, hanem a kobakban rejtező ész és ezzel vagy él valaki, vagy sem. Az viszont tényleg igaz, hogy nem a tuning, hanem a kívánságoknak megfelelő márka és típus választás hozhatja a legnagyobb sikert.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #245 Dátum: 2009. Október 12. - 14:03:00 »

A tuningolás azért egy picit többről/másról szól, mint csupán csak a sok lóerőről.
Inkább az egyediségről, a tömegből való kitűnésről. Szerintem gyönyörűek a verseny Lacsik, és nyilván szívet dobogtató, ha a gép erősebb, ércesebb hangú mint széria társai. Mindegy, hogy milyen típusú, erejű autót veszel, a tuning kiemel, megkülönböztet.

Az már más kérdés, hogy a plussz erőket ki hol akarja kihasználni. Nem a közutakon kellene.

A turbó dolog valóban elég szélsőséges elképzelés, de azért a tuningolást nem kell elítélni szerintem.
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #246 Dátum: 2009. Október 12. - 14:35:10 »

Itt feltöltőt ír...de ha jól tudom, akkor kompresszor van benne köztes töltőlevegő hűtővel. Ebből sem derül ki, hogy ven-e turbó. Bár ritka az olyan gép, amiben mindkettő van.
Mechanikus feltőltő = Kompresszor.
Naplózva
Shark
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 178



« Hozzászólás #247 Dátum: 2009. Október 12. - 14:38:03 »

Én is gondolkodtam turbósításon, de letettem róla.
Az én megbízható autós szakim szerint:
- ez a motor nem turbóra lett tervezve
- ott kezdődik, hogy teljes hűtőrendszer csere
- teljes olajozás átméretezés és csere
- hengerek jóesetben nem, de lehet hogy csere
- hajtókarok és főtengegy illetve csapágyazása csere
- tömítések csere
- ezek után vezérlés állítgatása, lehet hogy teljes cseréje
- levegő/üzemanyag beállítása, tehát szórakozás a chippel is

Szerinte 1,2-1,5M-nál áll meg a dolog, aztán kiderül, hogy kell-e kukázni ezt a motort utána 1-2 hónappal.
Futóműről, fékekről, VÁLTÓRÓL!!!, kuplungról még nem is beszélgettünk.

Szóval én úgy döntöttem, hogy marad annyi tuning, ami eddig is van rajta.
A következő autóm majd egy erősebb és tuningolhatóbb példány lesz...
Most bánom, hogy nem az 1.8 SW-t vettem.
Nem akarok beszólni, de ha az 1,8-ra megfelelő turbót akarnál tenni, azt is ugyanúgy kellene átépíteni, mint az 1,4-1,6-ot. Kacsint

Nem a turbósítás miatt írtam az 1.8-at, hanem azért, mert annak a dinamikájával komolyabb tuning nélkül is elégedettebb lennék. Nem beszélve a kedvezőbb gyári fogyasztási értékeiről!
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #248 Dátum: 2009. Október 12. - 14:55:32 »

Kompresszoros volt az 1.8-asból, legalább is rendelni lehetet. Kacsint
215LE Vigyorog
« Utoljára szerkesztve: 2009. Október 12. - 17:30:14 írta Jani » Naplózva


LPG
joshka123
Kábelbarát
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75



« Hozzászólás #249 Dátum: 2009. Október 12. - 17:19:55 »

Én is gondolkodtam turbósításon, de letettem róla.
Az én megbízható autós szakim szerint:
- ez a motor nem turbóra lett tervezve
- ott kezdődik, hogy teljes hűtőrendszer csere
- teljes olajozás átméretezés és csere
- hengerek jóesetben nem, de lehet hogy csere
- hajtókarok és főtengegy illetve csapágyazása csere
- tömítések csere
- ezek után vezérlés állítgatása, lehet hogy teljes cseréje
- levegő/üzemanyag beállítása, tehát szórakozás a chippel is

Szerinte 1,2-1,5M-nál áll meg a dolog, aztán kiderül, hogy kell-e kukázni ezt a motort utána 1-2 hónappal.
Futóműről, fékekről, VÁLTÓRÓL!!!, kuplungról még nem is beszélgettünk.

Szóval én úgy döntöttem, hogy marad annyi tuning, ami eddig is van rajta.
A következő autóm majd egy erősebb és tuningolhatóbb példány lesz...
Most bánom, hogy nem az 1.8 SW-t vettem.
Nem akarok beszólni, de ha az 1,8-ra megfelelő turbót akarnál tenni, azt is ugyanúgy kellene átépíteni, mint az 1,4-1,6-ot. Kacsint

Nem a turbósítás miatt írtam az 1.8-at, hanem azért, mert annak a dinamikájával komolyabb tuning nélkül is elégedettebb lennék. Nem beszélve a kedvezőbb gyári fogyasztási értékeiről!

Csak azt szerettem volna írni, hogy az 1.8-as valós fogyasztása nem olyan barátságos, de elszúrtam
« Utoljára szerkesztve: 2009. Október 12. - 17:21:45 írta joshka123 » Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #250 Dátum: 2009. Október 12. - 21:24:47 »

A tuningolás azért egy picit többről/másról szól, mint csupán csak a sok lóerőről.
Inkább az egyediségről, a tömegből való kitűnésről. Szerintem gyönyörűek a verseny Lacsik, és nyilván szívet dobogtató, ha a gép erősebb, ércesebb hangú mint széria társai. Mindegy, hogy milyen típusú, erejű autót veszel, a tuning kiemel, megkülönböztet.

Az már más kérdés, hogy a plussz erőket ki hol akarja kihasználni. Nem a közutakon kellene.

A turbó dolog valóban elég szélsőséges elképzelés, de azért a tuningolást nem kell elítélni szerintem.
Messzemenőkig egyetértek Storcz főnivel.És tegye a szivére mindenki a kezét nem e lenne öröm az ha egy szép fütyülő turbóhang jönne a gépháztetője alól,És ha kell ott van az erő.Azonfelül elég sok uj 1.4-es moci jön ki más gyártóktól feltöltővel.
Naplózva

06 70/22 11 222
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #251 Dátum: 2009. Október 13. - 06:18:38 »

A tuningolás azért egy picit többről/másról szól, mint csupán csak a sok lóerőről.
Inkább az egyediségről, a tömegből való kitűnésről. Szerintem gyönyörűek a verseny Lacsik, és nyilván szívet dobogtató, ha a gép erősebb, ércesebb hangú mint széria társai. Mindegy, hogy milyen típusú, erejű autót veszel, a tuning kiemel, megkülönböztet.

Az már más kérdés, hogy a plussz erőket ki hol akarja kihasználni. Nem a közutakon kellene.

A turbó dolog valóban elég szélsőséges elképzelés, de azért a tuningolást nem kell elítélni szerintem.
Messzemenőkig egyetértek Storcz főnivel.És tegye a szivére mindenki a kezét nem e lenne öröm az ha egy szép fütyülő turbóhang jönne a gépháztetője alól,És ha kell ott van az erő.Azonfelül elég sok uj 1.4-es moci jön ki más gyártóktól feltöltővel.
Tuningot nem ítélem / ítéljük el. Sőt, a turbót sem. Csak kérdeztük, hogy van- e értelme súlyos pénzt ölni olyasmibe, ami egymagába rövid távon nem lesz hasznos, mert a váltó + futómű + fék átalakítása nélkül...
Nem tudom, hogy lázba hozna- e a turbó hang. Valószínüleg nem.
És tényleg egyre több turbós motor jön ki 1,4- es méretben. Gyárilag. Gyárból. Hosszú, költséges és alapos fejlesztőmunka után, letesztelve, amikhez az autó összes más alkatrésze hozzá van méretezve.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #252 Dátum: 2009. Október 13. - 06:34:25 »

Én kimondottan kerestem az amerikai honlapokon (mert oda ígérték az első megjelenést) a Cruze 1,4-es turbós motorját, de ott is csak 2012-re ígérik a megjelenést 120LE-vel. Bár most, hogy az Opel kivált és a Chevi lesz a front vonal Európában lehet, hogy felgyorsítják a folyamatot.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #253 Dátum: 2009. Október 13. - 07:27:38 »

Én kimondottan kerestem az amerikai honlapokon (mert oda ígérték az első megjelenést) a Cruze 1,4-es turbós motorját, de ott is csak 2012-re ígérik a megjelenést 120LE-vel. Bár most, hogy az Opel kivált és a Chevi lesz a front vonal Európában lehet, hogy felgyorsítják a folyamatot.
Biztos. Én nem is értem, hogy miért nem özönlik el a piacot ezek a kicsi, feltöltős motorok.
Abban nem vagyok biztos, hogy olcsóbbak, mert ugye egy turbó szerelése... De nem kell kinyomni a szemét nekije!
Árban szintén nem tudom az előnyét, de gondolom, hogy drágábbak, mint egy normál szívómotor.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #254 Dátum: 2009. Október 13. - 09:26:20 »

Nem akartam vihart kelteni tuning ügyben, mégis kicsit az lett. Nem elítélem, csak megpróbáltam felhozni néhány megfontolandó dolgot, hogy vajon a néhány paci, és nyomaték arányban van-e a többlet költséggel, az utánjárással, és a bürokráciával, ami mindehhez szükséges, ha szabályosan akar egyáltalán eljárni, vagy ha nem, akkor mi egyebet kockáztat az átalakítással. Nem is beszélve az átalakítás nem kis kockázatával. A gyári turbós motorokat nem fusiban csinálják, komoly fejlesztő munka áll mögötte, szakemberek százai ügyködnek rajta, és még akkor sem igazán sikerült mindegyik motor nagyon, mert az idő bizonyítja majd, hogy milyen lett. No meg valóban semmi közöm ahhoz, hogy ki mire mennyit költ, lelke rajta, ha megéri másfél milla a ménes fejlesztésére, csak ne legyenek sánták.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 35   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!