Lacetti klub fórum
2024. November 01. - 14:29:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 35   Le
 
Szerző Téma: SOFT - TUNING  (Megtekintve 152317 alkalommal)
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #210 Dátum: 2009. Február 15. - 14:49:50 »

Ezek a chipes mesterek olyat is tudnak, hogy felismerje az érzékelő a 98-as benyát?
Két előgyújtás állításom volt: chipelésnél az első, majd néhány hónap után -akkor csak az alaplapot vették ki- a második, növelve az előgyújtást.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #211 Dátum: 2009. Február 15. - 22:57:09 »

2006 május óta -Janinak is ezt mondtam el- ezek szerint nemváltozott a beavatkozás tecnikai része. Szerencsére az eredménye sem, vagyis nekünk megérte, főleg azért, mert azt kaptuk a pénzünkért, amit elvártunk.
Emlékszem mit mondtál, csak kíváncsi voltam itt is úgy csinálják-e. Kacsint
Még arra is emlékszem, hogy kell beindítani az autódat. Vigyorog
Naplózva


LPG
Shark
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 178



« Hozzászólás #212 Dátum: 2009. Március 25. - 18:08:57 »

Továbbra is meg vagyok elégedve a chiptuninggal.
A szaki, aki csinálta (autochip.hu) említette, hogy ha komplett lesz a kipuffogó tuningom, akkor menjek vissza, és gariban állít még rajta. Ami azt jelenti, hogy még egy kis üzemanyagot tud neki adni plusszban.
A jövő héten építtetem át ismét az egész kipuffogó rendszert, mostmár a végleges verzióra. Úgyhogy fel is fogom keresni.

Visszatérve az üzemanyag témához:
És az elmúlt 3-4 hétben direkt kísérletezte, és tankoltam az omv super üzemanyagából, a mol evo-jából. De igazából egyikkel sem ment jobban. Sőt! A tapasztalatom az volt, hogy ROSSZABBUL ment tőle a kocsi. Igaz, éppen csak észre lehetett venni.
A sima 95-össel (TESCO-ssal ráadásul) Vigyorog meg pörög nagyon szépen, és húz is, ahogy kell... 
Nemértem...  Vigyorog
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #213 Dátum: 2009. Március 25. - 20:09:48 »

Továbbra is meg vagyok elégedve a chiptuninggal.
A szaki, aki csinálta (autochip.hu) említette, hogy ha komplett lesz a kipuffogó tuningom, akkor menjek vissza, és gariban állít még rajta. Ami azt jelenti, hogy még egy kis üzemanyagot tud neki adni plusszban.
A jövő héten építtetem át ismét az egész kipuffogó rendszert, mostmár a végleges verzióra. Úgyhogy fel is fogom keresni.

Visszatérve az üzemanyag témához:
És az elmúlt 3-4 hétben direkt kísérletezte, és tankoltam az omv super üzemanyagából, a mol evo-jából. De igazából egyikkel sem ment jobban. Sőt! A tapasztalatom az volt, hogy ROSSZABBUL ment tőle a kocsi. Igaz, éppen csak észre lehetett venni.
A sima 95-össel (TESCO-ssal ráadásul) Vigyorog meg pörög nagyon szépen, és húz is, ahogy kell... 
Nemértem...  Vigyorog
probáld meg az e85-ot keverve 95-tel.én igy nyomom és határozottan jó.kb60km-után lehet érezni.keverés 1/3 benzin2/3e85
Naplózva

06 70/22 11 222
Shark
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 178



« Hozzászólás #214 Dátum: 2009. Március 27. - 20:25:18 »

Érdekes egyébként, hogy a fogyasztásban nem mértem változást!
Ugyanúgy az átlag 9L-el járok el, vegyes használatban.
Valószínűleg a kipuffogó/légszűrő adta fogyasztáscsökkenést a chiptuning bővebb üzemanyag felhasználása ellensúlyozza.
Emellett az is igaz, hogy a menetdinamika javulásával talán valamivel nehezült a jobb lábam is...  Vigyorog
Naplózva
zotyec
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Hozzászólás #215 Dátum: 2009. Május 29. - 22:09:14 »

Én is elégedett vagyok így chippelés , után teljesítmény hibátlan, nyomaték alul és felül egyaránt jelentősen érezhető így kell menni egy LACSINAK. Hála és köszönet a mesternek MMC- nek.
Naplózva
Shark
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 178



« Hozzászólás #216 Dátum: 2009. Július 22. - 21:15:50 »

Vané itt oly tag, aki próbálkozott már Lacetti turbósítással?
(A napokban elgondolkodtam ezen a lehetőségen, sőt egy kis nitrón is. Lehet sokat játszottam a need for speeddel anno??)   Vigyorog
Naplózva
Dani
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning


« Hozzászólás #217 Dátum: 2009. Július 22. - 21:43:12 »

Sziasztok!
Új vagyok, most regisztráltam.
Egy 1.4-es kék 5 ajtós (szoknyás) Lacetti tulajdonosa vagyok.
Másfél éves a kocsi (15.000km) és nekem még semmi hiba nem jött ki a gépen (kopp-kopp).
Kívülről kifogástalan a kocsi, gyönyörű, nem szabad hozzányúlni viszont a teljesítménnyel nekem is vannak problémáim.
Ma voltam a sokatok által ismert MMC-nél, megcsinálni a chipet, kiváncsi vagyok milyen lesz/lett, voltak vele gondok, de korrekten megcsinálta Misi, még megyek vissza egy kis állításra.
Egyenlőre én nem tapasztaltam nagy változást a haza úton, kiváncsi leszek mi lesz Pénteken...
Naplózva

WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #218 Dátum: 2009. Július 23. - 15:34:41 »

Vané itt oly tag, aki próbálkozott már Lacetti turbósítással?
(A napokban elgondolkodtam ezen a lehetőségen, sőt egy kis nitrón is. Lehet sokat játszottam a need for speeddel anno??)   Vigyorog
Ahhoz át kell építeni-cserélni 1-2 dolgot, kb másfél-2 milla.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Mage
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Hozzászólás #219 Dátum: 2009. Július 30. - 12:02:50 »

Üdvözlök Mindenkit!

Én egy 2.0-ás dízel Lacetti birtokosa vagyok. Úgy döntöttem, hogy a motor teljesítményének, hatásfokának javítása érdekében kipróbálok egy német cég (Power Tuning) által gyártott tuning box-ot.

Nos a box behelyezése után kaptam +20 lóerőt, 320 Nm-es nyomatékot!  Kacsint

A forgatónyomaték áthelyeződött  1500-ra a megszokott 2000 helyett, ez brutálisan megnövelte az autó gyorsulását, nincsenek azóta gáz lyukak, megtorpanások! Folyamatos egyenletes gyorsítást tesz lehetővé. Egyszer kivettem a box-ot és döbbenetes volt az, hogy az autó eredeti állapotban mennyivel rosszabb 

A fogyasztás jelentősen javult, a cég 15% körüli csökkenést ad a gyári katalógusban, de ha nem hajtjuk az autót, akkor ettől jelentősebb megtakarítás is elérhető! Nem rég voltam egy 1200 Km-es úton átlag 90-100 Km/óra sebességgel autózva, ahol 5 L alatti átlag jött ki a fogyasztásra, két személlyel + csomagokkal!  Kacsint

A tuningbox gyári csatlakozókkal van ellátva, akár otthon szakértelem nélkül is beszerelhető! Csak le kell húzni a gyári csatlakozót és rádugni a tuningbox-ra, a box-ból kijövőt pedig a gyári csatlakozó helyére kell dugaszolni, ennyi!

Nem reklámozni akarom, de nekem bevált ezért csak javasolom a használatát azoknak, akik szeretnének a gyárinál sokkal jobb beállításokkal autózni.

Az ára 120.000 Ft körül mozog, kapható dízel és benzines változatokhoz egyaránt. Egyébként a gyártó cég több mint 3000 autóhoz kínálja a különböző box-okat.

Természetesen vannak ettől olcsóbb tuningbox-ok is, de a részecskeszűrő miatt inkább ezt ajánlotta a gyártó. Ráadásul ez a kis box nem csak egyszerűen fejbe vágja a vezérlést, hanem egyfolytában kommunikál a fedélzeti számítógéppel, és ha olyan jelet kap amelyet a mindenképp végre kell hajtani, akkor ezek a vezérlések átjutnak rajta és az eredeti program kerül végrehajtásra. A dobozka rendelkezik TÜV minősítéssel is, ami egyúttal garantálja, hogy sem a motor, sem egyéb alkatrész nem szenvedhet károsodást!

Ami a legjobb, hogy bármikor eltávolítható, nem úgy mint egy chiptuning!
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #220 Dátum: 2009. Július 30. - 14:12:17 »

Üdvözlök Mindenkit!

Én egy 2.0-ás dízel Lacetti birtokosa vagyok. Úgy döntöttem, hogy a motor teljesítményének, hatásfokának javítása érdekében kipróbálok egy német cég (Power Tuning) által gyártott tuning box-ot.

Nos a box behelyezése után kaptam +20 lóerőt, 320 Nm-es nyomatékot!  Kacsint
...
Ami a legjobb, hogy bármikor eltávolítható, nem úgy mint egy chiptuning!

Szia!

Azért érdemes ezt is elolvasnod:
http://www.autochip.hu/chiptuning-vs-tuningbox
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #221 Dátum: 2009. Július 30. - 17:46:20 »

Üdvözlök Mindenkit!

Én egy 2.0-ás dízel Lacetti birtokosa vagyok. Úgy döntöttem, hogy a motor teljesítményének, hatásfokának javítása érdekében kipróbálok egy német cég (Power Tuning) által gyártott tuning box-ot.

Nos a box behelyezése után kaptam +20 lóerőt, 320 Nm-es nyomatékot!  Kacsint
...
Ami a legjobb, hogy bármikor eltávolítható, nem úgy mint egy chiptuning!

Szia!

Azért érdemes ezt is elolvasnod:
http://www.autochip.hu/chiptuning-vs-tuningbox

Azért ennek a chiptuninggal foglalkozó bácsinak nagyon csípia  szemét az új találmány....nem ismerem egyiket sem közelről, de szívesen meghallgatnék egy független szakértőt is a dologról, persze csak az igazság miatt, hisz nem tervezek erre költeni egyelőre. Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #222 Dátum: 2009. Július 31. - 07:36:29 »

Üdvözlök Mindenkit!

Én egy 2.0-ás dízel Lacetti birtokosa vagyok. Úgy döntöttem, hogy a motor teljesítményének, hatásfokának javítása érdekében kipróbálok egy német cég (Power Tuning) által gyártott tuning box-ot.

Nos a box behelyezése után kaptam +20 lóerőt, 320 Nm-es nyomatékot!  Kacsint
...
Ami a legjobb, hogy bármikor eltávolítható, nem úgy mint egy chiptuning!

Szia!

Azért érdemes ezt is elolvasnod:
http://www.autochip.hu/chiptuning-vs-tuningbox

Azért ennek a chiptuninggal foglalkozó bácsinak nagyon csípia  szemét az új találmány....nem ismerem egyiket sem közelről, de szívesen meghallgatnék egy független szakértőt is a dologról, persze csak az igazság miatt, hisz nem tervezek erre költeni egyelőre. Vigyorog

Osztom a véleményed. Ahogy Mage cartárs is írja, elég fejlett és korszerű tuningboxot találhatott. Velem az a gond, hogy az írott anyagot, ha hitelesnek tűnik, hajlamos vagyok elhinni. De egymással ellentmondó dolgoknál - esetünkben, ha nem értek hozzá - csak felvonom a szemöldököm.
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #223 Dátum: 2009. Július 31. - 08:09:08 »

Üdvözlök Mindenkit!

Én egy 2.0-ás dízel Lacetti birtokosa vagyok. Úgy döntöttem, hogy a motor teljesítményének, hatásfokának javítása érdekében kipróbálok egy német cég (Power Tuning) által gyártott tuning box-ot.

Nos a box behelyezése után kaptam +20 lóerőt, 320 Nm-es nyomatékot!  Kacsint
...
Ami a legjobb, hogy bármikor eltávolítható, nem úgy mint egy chiptuning!

Szia!

Azért érdemes ezt is elolvasnod:
http://www.autochip.hu/chiptuning-vs-tuningbox

Azért ennek a chiptuninggal foglalkozó bácsinak nagyon csípia  szemét az új találmány....nem ismerem egyiket sem közelről, de szívesen meghallgatnék egy független szakértőt is a dologról, persze csak az igazság miatt, hisz nem tervezek erre költeni egyelőre. Vigyorog

Osztom a véleményed. Ahogy Mage cartárs is írja, elég fejlett és korszerű tuningboxot találhatott. Velem az a gond, hogy az írott anyagot, ha hitelesnek tűnik, hajlamos vagyok elhinni. De egymással ellentmondó dolgoknál - esetünkben, ha nem értek hozzá - csak felvonom a szemöldököm.

A dieseleknél jobban működik a dolog, a benzineseknél viszont nagy átverés az egész tuning box.
Naplózva

R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #224 Dátum: 2009. Augusztus 11. - 18:53:04 »

"Sportkiröhögő, vagy sportkipufogó?"
"Te hallottál már ilyen eszmefuttatást?
 Sportgyertya 10% teljesítménynövekedés
 Sportkipufogó 15% teljesítménynövekedés
 Direktszûrõ 10% teljesítménynövekedés...
 sorolhatnám még a hasonló agyatlanságokat, és a 72 lóerõs autókból így könnyedén lesz 100 lóerõ, legalábbis a gazdája szerint...
 Ugye Te is tapasztalod, hogy rengeteg hülyeség él az emberekben az autótuningról, itt van példának a sportkipufogó, pffff mennyi  marhaságot hallottam már errõl is.
 Kíváncsi vagy, mi a különbség a sportkiröhögõ és a sportkipufogó között?"
http://www.deviltuning.hu/?oldal=1&cikk=241&ce=cGVybGVyQHN1Z29sYW4uaHU=
Naplózva
Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 35   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!