R*R
|
|
« Hozzászólás #210 Dátum: 2009. Február 15. - 14:49:50 » |
|
Ezek a chipes mesterek olyat is tudnak, hogy felismerje az érzékelő a 98-as benyát?
Két előgyújtás állításom volt: chipelésnél az első, majd néhány hónap után -akkor csak az alaplapot vették ki- a második, növelve az előgyújtást.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #211 Dátum: 2009. Február 15. - 22:57:09 » |
|
2006 május óta -Janinak is ezt mondtam el- ezek szerint nemváltozott a beavatkozás tecnikai része. Szerencsére az eredménye sem, vagyis nekünk megérte, főleg azért, mert azt kaptuk a pénzünkért, amit elvártunk.
Emlékszem mit mondtál, csak kíváncsi voltam itt is úgy csinálják-e. Még arra is emlékszem, hogy kell beindítani az autódat.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
Shark
|
|
« Hozzászólás #212 Dátum: 2009. Március 25. - 18:08:57 » |
|
Továbbra is meg vagyok elégedve a chiptuninggal. A szaki, aki csinálta (autochip.hu) említette, hogy ha komplett lesz a kipuffogó tuningom, akkor menjek vissza, és gariban állít még rajta. Ami azt jelenti, hogy még egy kis üzemanyagot tud neki adni plusszban. A jövő héten építtetem át ismét az egész kipuffogó rendszert, mostmár a végleges verzióra. Úgyhogy fel is fogom keresni. Visszatérve az üzemanyag témához: És az elmúlt 3-4 hétben direkt kísérletezte, és tankoltam az omv super üzemanyagából, a mol evo-jából. De igazából egyikkel sem ment jobban. Sőt! A tapasztalatom az volt, hogy ROSSZABBUL ment tőle a kocsi. Igaz, éppen csak észre lehetett venni. A sima 95-össel (TESCO-ssal ráadásul) meg pörög nagyon szépen, és húz is, ahogy kell... Nemértem...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #213 Dátum: 2009. Március 25. - 20:09:48 » |
|
Továbbra is meg vagyok elégedve a chiptuninggal. A szaki, aki csinálta (autochip.hu) említette, hogy ha komplett lesz a kipuffogó tuningom, akkor menjek vissza, és gariban állít még rajta. Ami azt jelenti, hogy még egy kis üzemanyagot tud neki adni plusszban. A jövő héten építtetem át ismét az egész kipuffogó rendszert, mostmár a végleges verzióra. Úgyhogy fel is fogom keresni. Visszatérve az üzemanyag témához: És az elmúlt 3-4 hétben direkt kísérletezte, és tankoltam az omv super üzemanyagából, a mol evo-jából. De igazából egyikkel sem ment jobban. Sőt! A tapasztalatom az volt, hogy ROSSZABBUL ment tőle a kocsi. Igaz, éppen csak észre lehetett venni. A sima 95-össel (TESCO-ssal ráadásul) meg pörög nagyon szépen, és húz is, ahogy kell... Nemértem... probáld meg az e85-ot keverve 95-tel.én igy nyomom és határozottan jó.kb60km-után lehet érezni.keverés 1/3 benzin2/3e85
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Shark
|
|
« Hozzászólás #214 Dátum: 2009. Március 27. - 20:25:18 » |
|
Érdekes egyébként, hogy a fogyasztásban nem mértem változást! Ugyanúgy az átlag 9L-el járok el, vegyes használatban. Valószínűleg a kipuffogó/légszűrő adta fogyasztáscsökkenést a chiptuning bővebb üzemanyag felhasználása ellensúlyozza. Emellett az is igaz, hogy a menetdinamika javulásával talán valamivel nehezült a jobb lábam is...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zotyec
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
|
|
« Hozzászólás #215 Dátum: 2009. Május 29. - 22:09:14 » |
|
Én is elégedett vagyok így chippelés , után teljesítmény hibátlan, nyomaték alul és felül egyaránt jelentősen érezhető így kell menni egy LACSINAK. Hála és köszönet a mesternek MMC- nek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Shark
|
|
« Hozzászólás #216 Dátum: 2009. Július 22. - 21:15:50 » |
|
Vané itt oly tag, aki próbálkozott már Lacetti turbósítással? (A napokban elgondolkodtam ezen a lehetőségen, sőt egy kis nitrón is. Lehet sokat játszottam a need for speeddel anno??)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dani
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning
|
|
« Hozzászólás #217 Dátum: 2009. Július 22. - 21:43:12 » |
|
Sziasztok! Új vagyok, most regisztráltam. Egy 1.4-es kék 5 ajtós (szoknyás) Lacetti tulajdonosa vagyok. Másfél éves a kocsi (15.000km) és nekem még semmi hiba nem jött ki a gépen (kopp-kopp). Kívülről kifogástalan a kocsi, gyönyörű, nem szabad hozzányúlni viszont a teljesítménnyel nekem is vannak problémáim. Ma voltam a sokatok által ismert MMC-nél, megcsinálni a chipet, kiváncsi vagyok milyen lesz/lett, voltak vele gondok, de korrekten megcsinálta Misi, még megyek vissza egy kis állításra. Egyenlőre én nem tapasztaltam nagy változást a haza úton, kiváncsi leszek mi lesz Pénteken...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #218 Dátum: 2009. Július 23. - 15:34:41 » |
|
Vané itt oly tag, aki próbálkozott már Lacetti turbósítással? (A napokban elgondolkodtam ezen a lehetőségen, sőt egy kis nitrón is. Lehet sokat játszottam a need for speeddel anno??) Ahhoz át kell építeni-cserélni 1-2 dolgot, kb másfél-2 milla.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Mage
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
|
|
« Hozzászólás #219 Dátum: 2009. Július 30. - 12:02:50 » |
|
Üdvözlök Mindenkit! Én egy 2.0-ás dízel Lacetti birtokosa vagyok. Úgy döntöttem, hogy a motor teljesítményének, hatásfokának javítása érdekében kipróbálok egy német cég (Power Tuning) által gyártott tuning box-ot. Nos a box behelyezése után kaptam +20 lóerőt, 320 Nm-es nyomatékot! A forgatónyomaték áthelyeződött 1500-ra a megszokott 2000 helyett, ez brutálisan megnövelte az autó gyorsulását, nincsenek azóta gáz lyukak, megtorpanások! Folyamatos egyenletes gyorsítást tesz lehetővé. Egyszer kivettem a box-ot és döbbenetes volt az, hogy az autó eredeti állapotban mennyivel rosszabb A fogyasztás jelentősen javult, a cég 15% körüli csökkenést ad a gyári katalógusban, de ha nem hajtjuk az autót, akkor ettől jelentősebb megtakarítás is elérhető! Nem rég voltam egy 1200 Km-es úton átlag 90-100 Km/óra sebességgel autózva, ahol 5 L alatti átlag jött ki a fogyasztásra, két személlyel + csomagokkal! A tuningbox gyári csatlakozókkal van ellátva, akár otthon szakértelem nélkül is beszerelhető! Csak le kell húzni a gyári csatlakozót és rádugni a tuningbox-ra, a box-ból kijövőt pedig a gyári csatlakozó helyére kell dugaszolni, ennyi! Nem reklámozni akarom, de nekem bevált ezért csak javasolom a használatát azoknak, akik szeretnének a gyárinál sokkal jobb beállításokkal autózni. Az ára 120.000 Ft körül mozog, kapható dízel és benzines változatokhoz egyaránt. Egyébként a gyártó cég több mint 3000 autóhoz kínálja a különböző box-okat. Természetesen vannak ettől olcsóbb tuningbox-ok is, de a részecskeszűrő miatt inkább ezt ajánlotta a gyártó. Ráadásul ez a kis box nem csak egyszerűen fejbe vágja a vezérlést, hanem egyfolytában kommunikál a fedélzeti számítógéppel, és ha olyan jelet kap amelyet a mindenképp végre kell hajtani, akkor ezek a vezérlések átjutnak rajta és az eredeti program kerül végrehajtásra. A dobozka rendelkezik TÜV minősítéssel is, ami egyúttal garantálja, hogy sem a motor, sem egyéb alkatrész nem szenvedhet károsodást! Ami a legjobb, hogy bármikor eltávolítható, nem úgy mint egy chiptuning!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #220 Dátum: 2009. Július 30. - 14:12:17 » |
|
Üdvözlök Mindenkit! Én egy 2.0-ás dízel Lacetti birtokosa vagyok. Úgy döntöttem, hogy a motor teljesítményének, hatásfokának javítása érdekében kipróbálok egy német cég (Power Tuning) által gyártott tuning box-ot. Nos a box behelyezése után kaptam +20 lóerőt, 320 Nm-es nyomatékot! ... Ami a legjobb, hogy bármikor eltávolítható, nem úgy mint egy chiptuning! Szia! Azért érdemes ezt is elolvasnod: http://www.autochip.hu/chiptuning-vs-tuningbox
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #221 Dátum: 2009. Július 30. - 17:46:20 » |
|
Üdvözlök Mindenkit! Én egy 2.0-ás dízel Lacetti birtokosa vagyok. Úgy döntöttem, hogy a motor teljesítményének, hatásfokának javítása érdekében kipróbálok egy német cég (Power Tuning) által gyártott tuning box-ot. Nos a box behelyezése után kaptam +20 lóerőt, 320 Nm-es nyomatékot! ... Ami a legjobb, hogy bármikor eltávolítható, nem úgy mint egy chiptuning! Szia! Azért érdemes ezt is elolvasnod: http://www.autochip.hu/chiptuning-vs-tuningboxAzért ennek a chiptuninggal foglalkozó bácsinak nagyon csípia szemét az új találmány....nem ismerem egyiket sem közelről, de szívesen meghallgatnék egy független szakértőt is a dologról, persze csak az igazság miatt, hisz nem tervezek erre költeni egyelőre.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #222 Dátum: 2009. Július 31. - 07:36:29 » |
|
Üdvözlök Mindenkit! Én egy 2.0-ás dízel Lacetti birtokosa vagyok. Úgy döntöttem, hogy a motor teljesítményének, hatásfokának javítása érdekében kipróbálok egy német cég (Power Tuning) által gyártott tuning box-ot. Nos a box behelyezése után kaptam +20 lóerőt, 320 Nm-es nyomatékot! ... Ami a legjobb, hogy bármikor eltávolítható, nem úgy mint egy chiptuning! Szia! Azért érdemes ezt is elolvasnod: http://www.autochip.hu/chiptuning-vs-tuningboxAzért ennek a chiptuninggal foglalkozó bácsinak nagyon csípia szemét az új találmány....nem ismerem egyiket sem közelről, de szívesen meghallgatnék egy független szakértőt is a dologról, persze csak az igazság miatt, hisz nem tervezek erre költeni egyelőre. Osztom a véleményed. Ahogy Mage cartárs is írja, elég fejlett és korszerű tuningboxot találhatott. Velem az a gond, hogy az írott anyagot, ha hitelesnek tűnik, hajlamos vagyok elhinni. De egymással ellentmondó dolgoknál - esetünkben, ha nem értek hozzá - csak felvonom a szemöldököm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #223 Dátum: 2009. Július 31. - 08:09:08 » |
|
Üdvözlök Mindenkit! Én egy 2.0-ás dízel Lacetti birtokosa vagyok. Úgy döntöttem, hogy a motor teljesítményének, hatásfokának javítása érdekében kipróbálok egy német cég (Power Tuning) által gyártott tuning box-ot. Nos a box behelyezése után kaptam +20 lóerőt, 320 Nm-es nyomatékot! ... Ami a legjobb, hogy bármikor eltávolítható, nem úgy mint egy chiptuning! Szia! Azért érdemes ezt is elolvasnod: http://www.autochip.hu/chiptuning-vs-tuningboxAzért ennek a chiptuninggal foglalkozó bácsinak nagyon csípia szemét az új találmány....nem ismerem egyiket sem közelről, de szívesen meghallgatnék egy független szakértőt is a dologról, persze csak az igazság miatt, hisz nem tervezek erre költeni egyelőre. Osztom a véleményed. Ahogy Mage cartárs is írja, elég fejlett és korszerű tuningboxot találhatott. Velem az a gond, hogy az írott anyagot, ha hitelesnek tűnik, hajlamos vagyok elhinni. De egymással ellentmondó dolgoknál - esetünkben, ha nem értek hozzá - csak felvonom a szemöldököm. A dieseleknél jobban működik a dolog, a benzineseknél viszont nagy átverés az egész tuning box.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #224 Dátum: 2009. Augusztus 11. - 18:53:04 » |
|
"Sportkiröhögő, vagy sportkipufogó?" "Te hallottál már ilyen eszmefuttatást? Sportgyertya 10% teljesítménynövekedés Sportkipufogó 15% teljesítménynövekedés Direktszûrõ 10% teljesítménynövekedés... sorolhatnám még a hasonló agyatlanságokat, és a 72 lóerõs autókból így könnyedén lesz 100 lóerõ, legalábbis a gazdája szerint... Ugye Te is tapasztalod, hogy rengeteg hülyeség él az emberekben az autótuningról, itt van példának a sportkipufogó, pffff mennyi marhaságot hallottam már errõl is. Kíváncsi vagy, mi a különbség a sportkiröhögõ és a sportkipufogó között?" http://www.deviltuning.hu/?oldal=1&cikk=241&ce=cGVybGVyQHN1Z29sYW4uaHU=
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|