captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #165 Dátum: 2008. November 27. - 17:12:42 » |
|
Cseréltettem gyújtógyertyákat, kicsit meglepett a kivettek állapota. A szerelőm csak annyit mondott: ideje volt. 28 e.km a gyári pólusai elégve, elektródaköz ~1,5 mm. A tapasztaltak alapján tuningolt motoroknál (és sportos vezetési stílusnál) inkább 20 e.km alatt javasolt a gyáriak cseréje. (És a szerelőm változatlanul ellenzi a sportgyertyákat, hiszek neki. Az új gyertya egyenértékű a sportgyertyával, de élettartama -és ára is-jóval szerényebb, viszont nem terheli túl a gyújtásrendszert). Kiváló szikrákat mindenkinek!
Köszönöm ,de én most inkább nem kérnék szikrákat.Nekem káros az egészségemre. Valóban, neked szelepállításra van szükséged, mert piszok hangosak!
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #166 Dátum: 2008. November 27. - 18:06:02 » |
|
Cseréltettem gyújtógyertyákat, kicsit meglepett a kivettek állapota. A szerelőm csak annyit mondott: ideje volt. 28 e.km a gyári pólusai elégve, elektródaköz ~1,5 mm. A tapasztaltak alapján tuningolt motoroknál (és sportos vezetési stílusnál) inkább 20 e.km alatt javasolt a gyáriak cseréje. (És a szerelőm változatlanul ellenzi a sportgyertyákat, hiszek neki. Az új gyertya egyenértékű a sportgyertyával, de élettartama -és ára is-jóval szerényebb, viszont nem terheli túl a gyújtásrendszert). Kiváló szikrákat mindenkinek!
Köszönöm ,de én most inkább nem kérnék szikrákat.Nekem káros az egészségemre. Valóban, neked szelepállításra van szükséged, mert piszok hangosak! Na ja! Ronda szelephangja van, az biztos! Főleg hidegen!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #167 Dátum: 2008. November 27. - 18:50:16 » |
|
Cseréltettem gyújtógyertyákat, kicsit meglepett a kivettek állapota. A szerelőm csak annyit mondott: ideje volt. 28 e.km a gyári pólusai elégve, elektródaköz ~1,5 mm. A tapasztaltak alapján tuningolt motoroknál (és sportos vezetési stílusnál) inkább 20 e.km alatt javasolt a gyáriak cseréje. (És a szerelőm változatlanul ellenzi a sportgyertyákat, hiszek neki. Az új gyertya egyenértékű a sportgyertyával, de élettartama -és ára is-jóval szerényebb, viszont nem terheli túl a gyújtásrendszert). Kiváló szikrákat mindenkinek!
Köszönöm ,de én most inkább nem kérnék szikrákat.Nekem káros az egészségemre. Valóban, neked szelepállításra van szükséged, mert piszok hangosak! Na ja! Ronda szelephangja van, az biztos! Főleg hidegen! Már így vette, de nem hiszi, hogy nem jó! Átverték!
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #168 Dátum: 2008. December 09. - 17:29:04 » |
|
Elég sok érdekességet írnak itt a chiptuningról: http://www.autochip.hu/Érdekelne R*R cartárs véleménye.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #169 Dátum: 2008. December 09. - 19:29:15 » |
|
A chiptuning leírás korrekten hangzik- és hasonlókat mondanék (közel 3 évi chip után) a saját motoromról. Igaz nem ők csinálták, de attól lehetnek szintén profik, főként ha garanciát vállanak. Először előtét chippelpróbál koztam, ma is az autóban van, de kikapcsolva. Ahogy korábban is írtam a chiptunungot nem lehet hasonlítani egy előtét beépítéséhez- a chiptuning javára! Az átírt gyári programom merem kijelenteni- tökéletesen müködött és működik (zöldkártyán is volt). Az ár igen kedvező, akár o km-es autóval is újra elvégeztetném a beavatkozásokat. Az eredmény egy "másik!!" autó, amelyik több a szériánál. Üdv
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #170 Dátum: 2008. December 21. - 17:36:45 » |
|
Megnéztem én is az oldalt és találtam egy Lacettist az elégedett ügyfelek között. A cég a lakásomtól 3 utcányira van, lehet elmegyek egy kis infot szerezni. Chevrolet Lacetti 1.4 16v Szia Misi! 2 napja jártam nálad a Chevrolet Lacetti 1.4 16v (95 le) -s autómmal, már a chip utáni első elindulásnál éreztem a különbséget, de inkább csak mostanra ért be a dolog, úgy látszik kell egy kis idő, -esetemben ez 1 nap volt-, mire átáll a computer mert ma már nagyon ment, az egyes nagyon pörög ami eddig erre a típusra nem nagyon volt jellemző, és minden sebességi fokozatban nagyon nyomatékos lett, ma például 30-al mentem hármasban, és úgy előztem meg egy kocsit, padlogáznál olyat ugrott mintha kettesben lettem volna, én megvagyok elégedve , az biztos hogy bármilyen autóm lesz a későbbiekben, hozzád viszem chippelni, mert megéri, ennyi pénzért egy másfélszer erősebb autót kaptam, úgy , hogy semmi nem károsodott, a motorhoz nem lett hozzányúlva! Érdemes még az ilyen kisköbcentis autókat is chippelni, mert az erőtlen alsóközép kategoriából, egy karakteres, nyomatékos, pörgős, egy vérbeli Chevrolet ) lett ! Köszönettel: Kóma
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. December 21. - 17:39:15 írta Jani »
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #171 Dátum: 2008. December 21. - 17:48:56 » |
|
Megnéztem én is az oldalt és találtam egy Lacettist az elégedett ügyfelek között. A cég a lakásomtól 3 utcányira van, lehet elmegyek egy kis infot szerezni. Chevrolet Lacetti 1.4 16v Szia Misi! 2 napja jártam nálad a Chevrolet Lacetti 1.4 16v (95 le) -s autómmal, már a chip utáni első elindulásnál éreztem a különbséget, de inkább csak mostanra ért be a dolog, úgy látszik kell egy kis idő, -esetemben ez 1 nap volt-, mire átáll a computer mert ma már nagyon ment, az egyes nagyon pörög ami eddig erre a típusra nem nagyon volt jellemző, és minden sebességi fokozatban nagyon nyomatékos lett, ma például 30-al mentem hármasban, és úgy előztem meg egy kocsit, padlogáznál olyat ugrott mintha kettesben lettem volna, én megvagyok elégedve , az biztos hogy bármilyen autóm lesz a későbbiekben, hozzád viszem chippelni, mert megéri, ennyi pénzért egy másfélszer erősebb autót kaptam, úgy , hogy semmi nem károsodott, a motorhoz nem lett hozzányúlva! Érdemes még az ilyen kisköbcentis autókat is chippelni, mert az erőtlen alsóközép kategoriából, egy karakteres, nyomatékos, pörgős, egy vérbeli Chevrolet ) lett ! Köszönettel: Kóma
És ezt megerősíteni is tudjuk,miután kipróbálhattuk R*R tuninglacsiját,akinek a chiptuningon kívül még van benn direktszűrő és sportkipufogó.Úgyhogy aki nem sajnál kb 100.000 ft-ot az autóra költeni annak csak ajánlani tudom,mert a külömbség óriási egy normál lacsihoz képest.Mondjuk a hangok amik felszabadulnak a motortérben gyorsításkor,azt meg kell szokni.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #172 Dátum: 2009. Január 04. - 17:35:32 » |
|
Megnéztem én is az oldalt és találtam egy Lacettist az elégedett ügyfelek között. A cég a lakásomtól 3 utcányira van, lehet elmegyek egy kis infot szerezni. Chevrolet Lacetti 1.4 16v Szia Misi! 2 napja jártam nálad a Chevrolet Lacetti 1.4 16v (95 le) -s autómmal, már a chip utáni első elindulásnál éreztem a különbséget, de inkább csak mostanra ért be a dolog, úgy látszik kell egy kis idő, -esetemben ez 1 nap volt-, mire átáll a computer mert ma már nagyon ment, az egyes nagyon pörög ami eddig erre a típusra nem nagyon volt jellemző, és minden sebességi fokozatban nagyon nyomatékos lett, ma például 30-al mentem hármasban, és úgy előztem meg egy kocsit, padlogáznál olyat ugrott mintha kettesben lettem volna, én megvagyok elégedve , az biztos hogy bármilyen autóm lesz a későbbiekben, hozzád viszem chippelni, mert megéri, ennyi pénzért egy másfélszer erősebb autót kaptam, úgy , hogy semmi nem károsodott, a motorhoz nem lett hozzányúlva! Érdemes még az ilyen kisköbcentis autókat is chippelni, mert az erőtlen alsóközép kategoriából, egy karakteres, nyomatékos, pörgős, egy vérbeli Chevrolet ) lett ! Köszönettel: Kóma
És ezt megerősíteni is tudjuk,miután kipróbálhattuk R*R tuninglacsiját,akinek a chiptuningon kívül még van benn direktszűrő és sportkipufogó.Úgyhogy aki nem sajnál kb 100.000 ft-ot az autóra költeni annak csak ajánlani tudom,mert a külömbség óriási egy normál lacsihoz képest.Mondjuk a hangok amik felszabadulnak a motortérben gyorsításkor,azt meg kell szokni. Csak ajánlani tudom a fent említett céget, nagyon rendes csapat van abban az udvarban. Náluk vettem a gumikat, ők szerelték a felnire, olajat is cseréltettem. Az autochipes srácnál az egyik barátom volt az RS Octaviájával (az oldalon fent vannak a képei) és nagyon meg van elégedve a hozzáállással, a szaktudással és az eredménnyel. Én is tervezem odavinni az autót, már félre is tettem a rávalót... :-), csak időt kell rá sakítanom. Biztos, ami biztos, voltam előtte egy teljesítménymérésen, és utána is elmegyek, hogyha netán nem lenne érezhető az optimalizálás, lássam legalább papíron a változást. Ha már így hozzászóltam, belinkelem a büszkeségemet (ha sikerül):
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #173 Dátum: 2009. Január 04. - 17:43:33 » |
|
1,6 sedan 2005. szept. -direkt K&N RC-9310 (2006) -sportkat (2005) -chiptuning (2006) -sportdob (2005)
-direkt K&N RC-9310 (2006) az egész szet 25e. -sportkat (2005) 13e. -chiptuning (2006) 40e. -sportdob (2005) 23e. -EGR lezárva (2007) R*R, milyen kipufogód van, és hol vetted? Nekem valamilyen csendesebb féle kellene, előnyben részesíteném a típus-specifikust, de eddig még nem találtam...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #174 Dátum: 2009. Január 04. - 18:00:37 » |
|
Megnéztem én is az oldalt és találtam egy Lacettist az elégedett ügyfelek között. A cég a lakásomtól 3 utcányira van, lehet elmegyek egy kis infot szerezni. Chevrolet Lacetti 1.4 16v Szia Misi! 2 napja jártam nálad a Chevrolet Lacetti 1.4 16v (95 le) -s autómmal, már a chip utáni első elindulásnál éreztem a különbséget, de inkább csak mostanra ért be a dolog, úgy látszik kell egy kis idő, -esetemben ez 1 nap volt-, mire átáll a computer mert ma már nagyon ment, az egyes nagyon pörög ami eddig erre a típusra nem nagyon volt jellemző, és minden sebességi fokozatban nagyon nyomatékos lett, ma például 30-al mentem hármasban, és úgy előztem meg egy kocsit, padlogáznál olyat ugrott mintha kettesben lettem volna, én megvagyok elégedve , az biztos hogy bármilyen autóm lesz a későbbiekben, hozzád viszem chippelni, mert megéri, ennyi pénzért egy másfélszer erősebb autót kaptam, úgy , hogy semmi nem károsodott, a motorhoz nem lett hozzányúlva! Érdemes még az ilyen kisköbcentis autókat is chippelni, mert az erőtlen alsóközép kategoriából, egy karakteres, nyomatékos, pörgős, egy vérbeli Chevrolet ) lett ! Köszönettel: Kóma
És ezt megerősíteni is tudjuk,miután kipróbálhattuk R*R tuninglacsiját,akinek a chiptuningon kívül még van benn direktszűrő és sportkipufogó.Úgyhogy aki nem sajnál kb 100.000 ft-ot az autóra költeni annak csak ajánlani tudom,mert a külömbség óriási egy normál lacsihoz képest.Mondjuk a hangok amik felszabadulnak a motortérben gyorsításkor,azt meg kell szokni. Csak ajánlani tudom a fent említett céget, nagyon rendes csapat van abban az udvarban. Náluk vettem a gumikat, ők szerelték a felnire, olajat is cseréltettem. Az autochipes srácnál az egyik barátom volt az RS Octaviájával (az oldalon fent vannak a képei) és nagyon meg van elégedve a hozzáállással, a szaktudással és az eredménnyel. Én is tervezem odavinni az autót, már félre is tettem a rávalót... :-), csak időt kell rá sakítanom. Biztos, ami biztos, voltam előtte egy teljesítménymérésen, és utána is elmegyek, hogyha netán nem lenne érezhető az optimalizálás, lássam legalább papíron a változást. Ha már így hozzászóltam, belinkelem a büszkeségemet (ha sikerül): Örülnénk,ha a tapasztalataidat is megosztanád vélünk,amikor belerakatod.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #175 Dátum: 2009. Január 04. - 21:06:08 » |
|
Ha már így hozzászóltam, belinkelem a büszkeségemet (ha sikerül):
Gyönyörű! Igen szépek a felnik is!
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #177 Dátum: 2009. Január 06. - 21:18:05 » |
|
/quote] R*R, milyen kipufogód van, és hol vetted? Nekem valamilyen csendesebb féle kellene, előnyben részesíteném a típus-specifikust, de eddig még nem találtam...
Szia! http://shop.kabex.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=1413&category_id=208&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=58 Internetes rendelés volt, WMR-7 Fd tipusú, már nem látom a palettán csak hasonlót- a dobrésze fekete, viszont műbizonylattal és Közlekedési Hatósági engedéllyel szállították. A teljes csatlakozást megépítették a dobhoz, de nem a a forgalmazó. Szép az autó, felnik részletesen? Nekem nem (chip) optimalizáltak- teljesítményt növeltek. [/quote] Azt írja: a kipufogó nem utcai használatra született. Ez biztos más, mint a Tiéd akkor. Mennyi volt a szerelés a plusz kütyükkel? Köszi előre is. Ezek szerint csak én nem látom a belinkelt képemet...mindegy, majd nézem az eredetit... Egyébként: MAK Fever 5R Mirror, 7x17 -> Ficsor autóház. Gumi: 215/40R17 Yokohama Parada Spec 2, LK Racing (Nagykőrösi út)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #178 Dátum: 2009. Január 07. - 19:15:40 » |
|
Azt írja: a kipufogó nem utcai használatra született. Ez biztos más, mint a Tiéd akkor. Mennyi volt a szerelés a plusz kütyükkel? Köszi előre is. Ezek szerint csak én nem látom a belinkelt képemet...mindegy, majd nézem az eredetit... Egyébként: MAK Fever 5R Mirror, 7x17 -> Ficsor autóház. Gumi: 215/40R17 Yokohama Parada Spec 2, LK Racing (Nagykőrösi út) [/quote] A Jacky Autó Sport termékeit valóban használják a versenysportban is. Ha kapok e-mail címet, elküldöm a bizonylatok másolatait. Annyit változtattak, hogy króm az egész dob, egyébként ugyanaz. Jópárszor igazoltattak, de sosem a hanghatás miatt, mégcsak rá sem kérdeztek közúti ellenőrzéseknél, a szomszédaim viszont tudják, hogy indulok vagy érkezem. Megítélésem szerint max. közepes a hang. MSZ 07-4402:1992 a vonatkozó előírás. Nekem annakidején 5000,- volt a beszerelés anyaggal együtt. Bonthatóan csatlakozik a gyári piskótához. Igen nehéz volt a hajlítási ív, de másodszorra sikerült. A gyári dob leszerelve- bármikor vis****akható. Pár napra külföldre utazom. Üdv
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #179 Dátum: 2009. Január 15. - 15:03:12 » |
|
Döme! A 215-ös gumi símán elfér az első dobban? Mert nekem nem fért bele, kanyarodáskor beleért a burkolatba. Pedig nyárra szívesen tennék fel szélesebbet.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
|