Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #150 Dátum: 2008. Május 05. - 10:13:22 » |
|
Vasárnap kivetem a szűkítőt a légszűrő házból és el is felejtkeztem róla. Csak ma jutott az eszembe. Ebből az a következtetésem, hogy nem értem el vele semmit, mert különben észre kellet volna vennem valami változást! Vissza is rakom majd valamikor.
Szerintem a hátbarúgós változás nem itt kezdődik, de hogy van-e változás az mérhető egyszerű eszközökkel is pl. végsebességben, gyorsulásban feltételezve ugyanolyan körülményeket. Nem derül ki mit mértél (1-2% változás már mérhető, de meglehet nem érzhető). Nem mértem semmit, csak mentem ahogy előtte is. Itt írták egy páran, hogy mit éreztek, de én ebből nem tapasztaltam semmit. És nem vettem észre azt az 1-2%ott, ami valljuk meg nem valami sok. Mondjuk nem is vártam semmi különöset a kiszedésétől.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #151 Dátum: 2008. Május 05. - 16:28:11 » |
|
Vasárnap kivetem a szűkítőt a légszűrő házból és el is felejtkeztem róla. Csak ma jutott az eszembe. Ebből az a következtetésem, hogy nem értem el vele semmit, mert különben észre kellet volna vennem valami változást! Vissza is rakom majd valamikor.
Szerintem a hátbarúgós változás nem itt kezdődik, de hogy van-e változás az mérhető egyszerű eszközökkel is pl. végsebességben, gyorsulásban feltételezve ugyanolyan körülményeket. Nem derül ki mit mértél (1-2% változás már mérhető, de meglehet nem érzhető). Nem mértem semmit, csak mentem ahogy előtte is. Itt írták egy páran, hogy mit éreztek, de én ebből nem tapasztaltam semmit. És nem vettem észre azt az 1-2%ott, ami valljuk meg nem valami sok. Mondjuk nem is vártam semmi különöset a kiszedésétől. Ahogy emlékezem a vétel előtti "kötelező" tesztvezetésre én sem tapasztaltam említésre való nyomatékot, de már akkor tudtam mit kell (!) tenni-költeni kb. a változás érdekében, az eredmény nagyrészt pénztárcától is függ.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #152 Dátum: 2008. Május 05. - 17:37:25 » |
|
Ahogy emlékezem a vétel előtti "kötelező" tesztvezetésre én sem tapasztaltam említésre való nyomatékot, de már akkor tudtam mit kell (!) tenni-költeni kb. a változás érdekében, az eredmény nagyrészt pénztárcától is függ.
Én nekem elég a teljesítménye, már nem nyomom neki úgy mint pár éve. A + teljesítmény meg tényleg csak pénz kérdése.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #153 Dátum: 2008. Május 24. - 18:26:20 » |
|
1,6 sedan 2005. szept. -direkt K&N RC-9310 (2006) -sportkat (2005) -chiptuning (2006) -sportdob (2005)
-direkt K&N RC-9310 (2006) az egész szet 25e. -sportkat (2005) 13e. -chiptuning (2006) 40e. -sportdob (2005) 23e. EGR lezárva (2007)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
s.holm
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
|
|
« Hozzászólás #154 Dátum: 2008. Augusztus 02. - 23:58:47 » |
|
Üdv. A kérdésem hogy amúgy valami hozzábbértő szerint nem káros ez ha kivesszük a diffúzort? Nem véletlen let az oda varázsolva nemde?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #155 Dátum: 2008. Augusztus 04. - 05:35:16 » |
|
Üdv. A kérdésem hogy amúgy valami hozzábbértő szerint nem káros ez ha kivesszük a diffúzort? Nem véletlen let az oda varázsolva nemde? Amíg megérkezik a válasz, megtoldanám a kérdést: netán a légszűrőház kivétele (diffuzorostól) direktszűrő beépítése okán káros-e pl. a motor élettartamára? Szezonnyitó Tuning Show Budapest, Hungexpo, március 22-24! Ha volt aki megnézte pl. a FORD MUSTANG COBRA GT500-at, láthatta ~50 cm hosszú kúpos K&N direktszűrőt beépítve gyárilag! http://www.hotdog.hu/magazin/magazin.hot?m_id=26487
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #156 Dátum: 2008. Augusztus 04. - 18:23:03 » |
|
Újra átgondoltam ezt a diffúzor kérdést, bevallom visszatettem e helyére, azaz a légszűrőházba. A légszűrőházat is visszatettem a helyére, azaz polcra, ahol évek óta pihent a gyári kipuff mellett.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #157 Dátum: 2008. Augusztus 04. - 18:52:12 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
Ali911
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
|
|
« Hozzászólás #158 Dátum: 2008. Szeptember 26. - 11:46:34 » |
|
Hali! Megcsippeltük a bivalyerős 1.4es Lacsinkat ( http://www.martincaraudio.hu - benzines chiptuningbox) Amit észrevettünk: Ami eddig nem volt jelen, hogy szinte mindig huz az auto, 4-5ben ha odalépünk neki, akkor gyorsul! Illetve, alacsonyabb fordulaton (15-3000) is jobban huz mint elöte! Nekem volt egy olyan érzésem elötte, hogy 3000-től kezd el menni, és addig pedig lomhácska! Most ez orvosolva van, nem nagyon lehet ilyet érszrevenni! Szerencsére! Persze most se egy F1-es auto, de már érezhetően jobb! (Én 19 vagyok, uton a jogsi, még nem vezettem (ugy...), nincs tapasztalatom e téren!Csak igy utasként ezeket vettem észre! Majd megirom nemsokára, hogy én mit érzek... ) Faterom igy jellemezte a csippet: "Magamra rakok +50kg-ot, és kergetünk! Utánna levesszük, és sokkal gyorsabb vagy értelemszerüen! <- Ezt nem érzi, csak amit már leirtam, hogy könnyebben megy az auto! Még mikkel lehet fokozni a teljesítményt? Garin bellül. Sry ha kicsit hosszu lett
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. Szeptember 26. - 11:49:26 írta Ali911 »
|
Naplózva
|
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #159 Dátum: 2008. Szeptember 26. - 12:25:00 » |
|
Hali! Megcsippeltük a bivalyerős 1.4es Lacsinkat ( http://www.martincaraudio.hu - benzines chiptuningbox) Amit észrevettünk: Ami eddig nem volt jelen, hogy szinte mindig huz az auto, 4-5ben ha odalépünk neki, akkor gyorsul! Illetve, alacsonyabb fordulaton (15-3000) is jobban huz mint elöte! Nekem volt egy olyan érzésem elötte, hogy 3000-től kezd el menni, és addig pedig lomhácska! Most ez orvosolva van, nem nagyon lehet ilyet érszrevenni! Szerencsére! Persze most se egy F1-es auto, de már érezhetően jobb! (Én 19 vagyok, uton a jogsi, még nem vezettem (ugy...), nincs tapasztalatom e téren!Csak igy utasként ezeket vettem észre! Majd megirom nemsokára, hogy én mit érzek... ) Faterom igy jellemezte a csippet: "Magamra rakok +50kg-ot, és kergetünk! Utánna levesszük, és sokkal gyorsabb vagy értelemszerüen! <- Ezt nem érzi, csak amit már leirtam, hogy könnyebben megy az auto! Még mikkel lehet fokozni a teljesítményt? Garin bellül. Sry ha kicsit hosszu lett Még csak lapozni sem kell... « Hozzászólás #153 Dátum: 2008. Május 24. - 19:26:20 »
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Ali911
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
|
|
« Hozzászólás #160 Dátum: 2008. Szeptember 26. - 12:54:26 » |
|
Bocsánat, nem volt időm megnézni az új hszeket! El kellett rohannom.. Sportdob már van, chip már van, szal akkor az a Sportkat(gondolom sportkatalizátor?) + K&N (sportlégszűrő) Ez a K&N mennyivel jobb mint mondjuk ez? -> http://magnumtuning.hu/index.phtml?op=termek_reszletes&termek_id=632Ill sportkatban melyikek jok? Nem értek hozzá!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #161 Dátum: 2008. Szeptember 26. - 15:57:21 » |
|
Az érdekes, hogy "chipet míveltek" direktszűrő nélkül, azaz direkt beépítés után módosítani kell majd a beállításokon. Nem sokat kellene visszaolvasni, a legtöbb kérdésedre választ kaphatsz. No meg kérdés mi mennyibe kerül? (Maradjunk a K&N mellett). Javasolni tudnám adás-vétel/direktszűrő/bzsazsa Re: Direktszűrő « Hozzászólás #15 Dátum: 2008. Szeptember 13. - 14:11:12 » mert ez teljes szet tartozékokkal (K&N szűrővel), csak be kell tenni. Zsazsa kocsit cserél, ha jól tudom- ötajtósról nagyobbra.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebijoe
Vendég
|
|
« Hozzászólás #162 Dátum: 2008. November 04. - 15:46:53 » |
|
Hali! Megcsippeltük a bivalyerős 1.4es Lacsinkat ( http://www.martincaraudio.hu - benzines chiptuningbox) Amit észrevettünk: Ami eddig nem volt jelen, hogy szinte mindig huz az auto, 4-5ben ha odalépünk neki, akkor gyorsul! Illetve, alacsonyabb fordulaton (15-3000) is jobban huz mint elöte! Nekem volt egy olyan érzésem elötte, hogy 3000-től kezd el menni, és addig pedig lomhácska! Most ez orvosolva van, nem nagyon lehet ilyet érszrevenni! Szerencsére! Persze most se egy F1-es auto, de már érezhetően jobb! (Én 19 vagyok, uton a jogsi, még nem vezettem (ugy...), nincs tapasztalatom e téren!Csak igy utasként ezeket vettem észre! Majd megirom nemsokára, hogy én mit érzek... ) Faterom igy jellemezte a csippet: "Magamra rakok +50kg-ot, és kergetünk! Utánna levesszük, és sokkal gyorsabb vagy értelemszerüen! <- Ezt nem érzi, csak amit már leirtam, hogy könnyebben megy az auto! Még mikkel lehet fokozni a teljesítményt? Garin bellül. Sry ha kicsit hosszu lett Ezek a tuningboxok a számítégpnek adott jeleket változtatják meg tehát fals jelet kap átveri a motorvezérlőt a motor karakterisztikáján változtat de teljesítményt nem növel, szerintem abszolút nem éri meg az árát!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #163 Dátum: 2008. November 26. - 18:44:35 » |
|
Cseréltettem gyújtógyertyákat, kicsit meglepett a kivettek állapota. A szerelőm csak annyit mondott: ideje volt. 28 e.km a gyári pólusai elégve, elektródaköz ~1,5 mm. A tapasztaltak alapján tuningolt motoroknál (és sportos vezetési stílusnál) inkább 20 e.km alatt javasolt a gyáriak cseréje. (És a szerelőm változatlanul ellenzi a sportgyertyákat, hiszek neki. Az új gyertya egyenértékű a sportgyertyával, de élettartama -és ára is-jóval szerényebb, viszont nem terheli túl a gyújtásrendszert). Kiváló szikrákat mindenkinek!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mostnemtom
|
|
« Hozzászólás #164 Dátum: 2008. November 26. - 22:00:35 » |
|
Cseréltettem gyújtógyertyákat, kicsit meglepett a kivettek állapota. A szerelőm csak annyit mondott: ideje volt. 28 e.km a gyári pólusai elégve, elektródaköz ~1,5 mm. A tapasztaltak alapján tuningolt motoroknál (és sportos vezetési stílusnál) inkább 20 e.km alatt javasolt a gyáriak cseréje. (És a szerelőm változatlanul ellenzi a sportgyertyákat, hiszek neki. Az új gyertya egyenértékű a sportgyertyával, de élettartama -és ára is-jóval szerényebb, viszont nem terheli túl a gyújtásrendszert). Kiváló szikrákat mindenkinek!
Köszönöm ,de én most inkább nem kérnék szikrákat.Nekem káros az egészségemre.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet mindig ünnepnap!!!
|
|
|
|