Lacetti klub fórum
2024. November 01. - 10:34:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 35   Le
 
Szerző Téma: SOFT - TUNING  (Megtekintve 152263 alkalommal)
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #150 Dátum: 2008. Május 05. - 10:13:22 »

Vasárnap kivetem a szűkítőt a légszűrő házból és el is felejtkeztem róla. Csak ma jutott az eszembe.
Ebből az a következtetésem, hogy nem értem el vele semmit, mert különben észre kellet volna vennem valami változást!
Vissza is rakom majd valamikor.
    Szerintem a hátbarúgós változás nem itt kezdődik, de hogy van-e változás az mérhető egyszerű eszközökkel is pl. végsebességben, gyorsulásban feltételezve ugyanolyan körülményeket. Nem derül ki mit mértél (1-2% változás már mérhető, de meglehet nem érzhető).
Nem mértem semmit, csak mentem ahogy előtte is.
Itt írták egy páran, hogy mit éreztek, de én ebből nem tapasztaltam semmit.
És nem vettem észre azt az 1-2%ott, ami valljuk meg nem valami sok. Kacsint
Mondjuk nem is vártam semmi különöset a kiszedésétől.
Naplózva


LPG
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #151 Dátum: 2008. Május 05. - 16:28:11 »

Vasárnap kivetem a szűkítőt a légszűrő házból és el is felejtkeztem róla. Csak ma jutott az eszembe.
Ebből az a következtetésem, hogy nem értem el vele semmit, mert különben észre kellet volna vennem valami változást!
Vissza is rakom majd valamikor.
    Szerintem a hátbarúgós változás nem itt kezdődik, de hogy van-e változás az mérhető egyszerű eszközökkel is pl. végsebességben, gyorsulásban feltételezve ugyanolyan körülményeket. Nem derül ki mit mértél (1-2% változás már mérhető, de meglehet nem érzhető).
Nem mértem semmit, csak mentem ahogy előtte is.
Itt írták egy páran, hogy mit éreztek, de én ebből nem tapasztaltam semmit.
És nem vettem észre azt az 1-2%ott, ami valljuk meg nem valami sok. Kacsint
Mondjuk nem is vártam semmi különöset a kiszedésétől.
Ahogy emlékezem a vétel előtti "kötelező" tesztvezetésre én sem tapasztaltam említésre való nyomatékot, de már akkor tudtam mit kell (!) tenni-költeni kb. a változás érdekében, az eredmény nagyrészt pénztárcától is függ.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #152 Dátum: 2008. Május 05. - 17:37:25 »

Ahogy emlékezem a vétel előtti "kötelező" tesztvezetésre én sem tapasztaltam említésre való nyomatékot, de már akkor tudtam mit kell (!) tenni-költeni kb. a változás érdekében, az eredmény nagyrészt pénztárcától is függ.
Én nekem elég a teljesítménye, már nem nyomom neki úgy mint pár éve.
A + teljesítmény meg tényleg csak pénz kérdése.
Naplózva


LPG
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #153 Dátum: 2008. Május 24. - 18:26:20 »

1,6 sedan 2005. szept.
-direkt K&N RC-9310 (2006)
-sportkat (2005)
-chiptuning (2006)
-sportdob (2005)

-direkt K&N RC-9310 (2006)    az egész szet 25e.
-sportkat    (2005)                                   13e.
-chiptuning (2006)                                    40e.
-sportdob   (2005)                                    23e.
EGR lezárva (2007)


Naplózva
s.holm
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Hozzászólás #154 Dátum: 2008. Augusztus 02. - 23:58:47 »

Üdv.
A kérdésem hogy amúgy valami hozzábbértő szerint nem káros ez ha kivesszük a diffúzort? Nem véletlen let az oda varázsolva nemde?
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #155 Dátum: 2008. Augusztus 04. - 05:35:16 »

Üdv.
A kérdésem hogy amúgy valami hozzábbértő szerint nem káros ez ha kivesszük a diffúzort? Nem véletlen let az oda varázsolva nemde?
Amíg megérkezik a válasz, megtoldanám a kérdést: netán a légszűrőház kivétele (diffuzorostól) direktszűrő beépítése okán káros-e pl. a motor élettartamára?
Szezonnyitó Tuning Show Budapest, Hungexpo, március 22-24! Ha volt aki megnézte pl. a FORD MUSTANG COBRA GT500-at, láthatta ~50 cm hosszú kúpos K&N direktszűrőt beépítve gyárilag!
http://www.hotdog.hu/magazin/magazin.hot?m_id=26487


Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #156 Dátum: 2008. Augusztus 04. - 18:23:03 »

Újra átgondoltam ezt a diffúzor kérdést, bevallom visszatettem e helyére, azaz a légszűrőházba. A légszűrőházat is visszatettem a helyére, azaz polcra, ahol évek óta pihent a gyári kipuff mellett.
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #157 Dátum: 2008. Augusztus 04. - 18:52:12 »

Újra átgondoltam ezt a diffúzor kérdést, bevallom visszatettem e helyére, azaz a légszűrőházba. A légszűrőházat is visszatettem a helyére, azaz polcra, ahol évek óta pihent a gyári kipuff mellett.
Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Én kivettem a diffúzort, amikor beraktam a sportszűrőt. Megy mint állat, ha baja lenne tuti érezném.  Kacsint
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Ali911
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Hozzászólás #158 Dátum: 2008. Szeptember 26. - 11:46:34 »

Hali!

Megcsippeltük a bivalyerős 1.4es Lacsinkat  Vigyorog (http://www.martincaraudio.hu - benzines chiptuningbox)
Amit észrevettünk: Ami eddig nem volt jelen, hogy szinte mindig huz az auto, 4-5ben ha odalépünk neki, akkor gyorsul! Illetve, alacsonyabb fordulaton (15-3000) is jobban huz mint elöte!
Nekem volt egy olyan érzésem elötte, hogy 3000-től kezd el menni, és addig pedig lomhácska! Most ez orvosolva van, nem nagyon lehet ilyet érszrevenni! Szerencsére!
Persze most se egy F1-es auto, de már érezhetően jobb!
(Én 19 vagyok, uton a jogsi, még nem vezettem (ugy...), nincs tapasztalatom e téren!Csak igy utasként ezeket vettem észre! Majd megirom nemsokára, hogy én mit érzek... Vigyorog Vigyorog)

Faterom igy jellemezte a csippet: "Magamra rakok +50kg-ot, és kergetünk! Utánna levesszük, és sokkal gyorsabb vagy értelemszerüen! <- Ezt nem érzi, csak amit már leirtam, hogy könnyebben megy az auto!

Még mikkel lehet fokozni a teljesítményt? Garin bellül.

Sry ha kicsit hosszu lett Zavart
« Utoljára szerkesztve: 2008. Szeptember 26. - 11:49:26 írta Ali911 » Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #159 Dátum: 2008. Szeptember 26. - 12:25:00 »

Hali!

Megcsippeltük a bivalyerős 1.4es Lacsinkat  Vigyorog (http://www.martincaraudio.hu - benzines chiptuningbox)
Amit észrevettünk: Ami eddig nem volt jelen, hogy szinte mindig huz az auto, 4-5ben ha odalépünk neki, akkor gyorsul! Illetve, alacsonyabb fordulaton (15-3000) is jobban huz mint elöte!
Nekem volt egy olyan érzésem elötte, hogy 3000-től kezd el menni, és addig pedig lomhácska! Most ez orvosolva van, nem nagyon lehet ilyet érszrevenni! Szerencsére!
Persze most se egy F1-es auto, de már érezhetően jobb!
(Én 19 vagyok, uton a jogsi, még nem vezettem (ugy...), nincs tapasztalatom e téren!Csak igy utasként ezeket vettem észre! Majd megirom nemsokára, hogy én mit érzek... Vigyorog Vigyorog)
Faterom igy jellemezte a csippet: "Magamra rakok +50kg-ot, és kergetünk! Utánna levesszük, és sokkal gyorsabb vagy értelemszerüen! <- Ezt nem érzi, csak amit már leirtam, hogy könnyebben megy az auto!
Még mikkel lehet fokozni a teljesítményt? Garin bellül.
Sry ha kicsit hosszu lett Zavart
Még csak lapozni sem kell... &laquo; Hozzászólás #153 Dátum: 2008. Május 24. - 19:26:20 &raquo;
Naplózva
Ali911
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Hozzászólás #160 Dátum: 2008. Szeptember 26. - 12:54:26 »

Bocsánat, nem volt időm megnézni az új hszeket! El kellett rohannom.. Sportdob már van, chip már van, szal akkor az a Sportkat(gondolom sportkatalizátor?) + K&N (sportlégszűrő) Ez a K&N mennyivel jobb mint mondjuk ez? -> http://magnumtuning.hu/index.phtml?op=termek_reszletes&termek_id=632
Ill sportkatban melyikek jok? He Nem értek hozzá!
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #161 Dátum: 2008. Szeptember 26. - 15:57:21 »

Bocsánat, nem volt időm megnézni az új hszeket! El kellett rohannom.. Sportdob már van, chip már van, szal akkor az a Sportkat(gondolom sportkatalizátor?) + K&N (sportlégszűrő) Ez a K&N mennyivel jobb mint mondjuk ez? -> http://magnumtuning.hu/index.phtml?op=termek_reszletes&termek_id=632
Ill sportkatban melyikek jok? He Nem értek hozzá!
Az érdekes, hogy "chipet míveltek" direktszűrő nélkül, azaz direkt beépítés után módosítani kell majd a beállításokon.
Nem sokat kellene visszaolvasni, a legtöbb kérdésedre választ kaphatsz. No meg kérdés mi mennyibe kerül? (Maradjunk a K&N mellett).
Javasolni tudnám adás-vétel/direktszűrő/bzsazsa
     Re: Direktszűrő
&laquo; Hozzászólás #15 Dátum: 2008. Szeptember 13. - 14:11:12 &raquo;
mert ez teljes szet tartozékokkal (K&N szűrővel), csak be kell tenni. Zsazsa kocsit cserél, ha jól tudom- ötajtósról nagyobbra.
Naplózva
sebijoe
Vendég
« Hozzászólás #162 Dátum: 2008. November 04. - 15:46:53 »

Hali!

Megcsippeltük a bivalyerős 1.4es Lacsinkat  Vigyorog (http://www.martincaraudio.hu - benzines chiptuningbox)
Amit észrevettünk: Ami eddig nem volt jelen, hogy szinte mindig huz az auto, 4-5ben ha odalépünk neki, akkor gyorsul! Illetve, alacsonyabb fordulaton (15-3000) is jobban huz mint elöte!
Nekem volt egy olyan érzésem elötte, hogy 3000-től kezd el menni, és addig pedig lomhácska! Most ez orvosolva van, nem nagyon lehet ilyet érszrevenni! Szerencsére!
Persze most se egy F1-es auto, de már érezhetően jobb!
(Én 19 vagyok, uton a jogsi, még nem vezettem (ugy...), nincs tapasztalatom e téren!Csak igy utasként ezeket vettem észre! Majd megirom nemsokára, hogy én mit érzek... Vigyorog Vigyorog)

Faterom igy jellemezte a csippet: "Magamra rakok +50kg-ot, és kergetünk! Utánna levesszük, és sokkal gyorsabb vagy értelemszerüen! <- Ezt nem érzi, csak amit már leirtam, hogy könnyebben megy az auto!

Még mikkel lehet fokozni a teljesítményt? Garin bellül.

Sry ha kicsit hosszu lett Zavart

Ezek a tuningboxok a számítégpnek adott jeleket változtatják meg tehát fals jelet kap átveri a motorvezérlőt a motor karakterisztikáján változtat de teljesítményt nem növel, szerintem abszolút nem éri meg az árát!
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #163 Dátum: 2008. November 26. - 18:44:35 »

Cseréltettem gyújtógyertyákat, kicsit meglepett a kivettek állapota. A szerelőm csak annyit mondott: ideje volt. 28 e.km a gyári pólusai elégve, elektródaköz ~1,5 mm. A tapasztaltak alapján tuningolt motoroknál (és sportos vezetési stílusnál) inkább 20 e.km alatt javasolt a gyáriak cseréje. (És a szerelőm változatlanul ellenzi a sportgyertyákat, hiszek neki. Az új gyertya egyenértékű a sportgyertyával, de élettartama -és ára is-jóval szerényebb, viszont nem terheli túl a gyújtásrendszert).
Kiváló szikrákat mindenkinek!
Naplózva
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #164 Dátum: 2008. November 26. - 22:00:35 »

Cseréltettem gyújtógyertyákat, kicsit meglepett a kivettek állapota. A szerelőm csak annyit mondott: ideje volt. 28 e.km a gyári pólusai elégve, elektródaköz ~1,5 mm. A tapasztaltak alapján tuningolt motoroknál (és sportos vezetési stílusnál) inkább 20 e.km alatt javasolt a gyáriak cseréje. (És a szerelőm változatlanul ellenzi a sportgyertyákat, hiszek neki. Az új gyertya egyenértékű a sportgyertyával, de élettartama -és ára is-jóval szerényebb, viszont nem terheli túl a gyújtásrendszert).
Kiváló szikrákat mindenkinek!
Köszönöm ,de én most inkább nem kérnék szikrákat.Nekem káros az egészségemre.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 35   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!