cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #135 Dátum: 2008. Március 14. - 23:43:44 » |
|
Azért elég nevetséges egy elsőkerék hajtású autóval pörgősdit játszani.A hátsókerekeseknek jobban áll. De leginkább hülyegyerekeknek áll jól, akiknek vagy gumigyáros, vagy kupplunggyáros az apukájuk! Elmebetegek! Jó dolog érezni az autót, annak viselkedését, de igazán az tud vezetni, aki anélkül éri el a legkevesebb fogyasztás mellett a leggyorsabb részidőt, hogy megcsúszna, nyikkanna a kerék akár gyorsításnál, akár fékezésnél vagy kanyarodásnál. Sosem becsültem nagyra azokat, akik csak két gázpedál-állást tudnak a jobb lábukkal, mint az olaszok. Vagy alapjárat, vagy padló! Ők az élet másterületén sem alakítanak maradandót, amolyan durrbelebumm ficsúrok! (még a szexben is ) Próbáltad velük a szexet?Ne beszélj, milyen volt?
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
mostnemtom
|
|
« Hozzászólás #136 Dátum: 2008. Március 14. - 23:49:23 » |
|
Azért elég nevetséges egy elsőkerék hajtású autóval pörgősdit játszani.A hátsókerekeseknek jobban áll. De leginkább hülyegyerekeknek áll jól, akiknek vagy gumigyáros, vagy kupplunggyáros az apukájuk! Elmebetegek! Jó dolog érezni az autót, annak viselkedését, de igazán az tud vezetni, aki anélkül éri el a legkevesebb fogyasztás mellett a leggyorsabb részidőt, hogy megcsúszna, nyikkanna a kerék akár gyorsításnál, akár fékezésnél vagy kanyarodásnál. Sosem becsültem nagyra azokat, akik csak két gázpedál-állást tudnak a jobb lábukkal, mint az olaszok. Vagy alapjárat, vagy padló! Ők az élet másterületén sem alakítanak maradandót, amolyan durrbelebumm ficsúrok! (még a szexben is ) Próbáltad velük a szexet?Ne beszélj, milyen volt? Ja bocs tudom a szabályzat 2/4. + 2008 a másság éve!
|
|
|
Naplózva
|
Az élet mindig ünnepnap!!!
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #137 Dátum: 2008. Március 15. - 08:19:22 » |
|
"Mit teccel érteni a "a légszűrőház aljától lefelé a sportbetétesek is kipakolhatnak mindent a szívóútból" alatt? Mit lehet onnan kiszedni - vagy nagyon nagy butaságot kérdezek...?"
Alatta közvetlenül rezonátor dob, amellett egy hattyúnyak ami a jobb fényszóró magasságában és mögüle szív. K&N betétnél ez az összeállítás csak felesleges szűrő védelem. A papír betét nem kedveli a vízpermetet sem, a K&N betétnek a fröccsenő víz sem árt, de az sem tud feljutni a házba. Ez egy köztes és hasznos beavatkozás a nem csinálok semmit kényelme és a torlónyomás bevetése között. Hatását tekintve pedig nem mindegy- ha már költöttetek rá- a legjobbat is ki lehetne hozni
Kedves tuningmester! Kicsit körülpillantottam a kazántető alatt a jelzett helyen, és némi kételyem támadt...: Gyengelméjűségem továbbra sem érti, hogy hogyan is lehetne megvalósítani az általad javallottakat. Merthogy igencsak egybe vagyon ott minden, ergo max a fűrész jöhet szóba a hattyúnyak eltávolításához. Ez meg ugyibár eléggé végleges, irreverzibilis megoldásnak tűnik Vagy távolítsam el a dobozt::: De hát akkor hun lessz a betétszűrő? A levegőben nem áll meg no, pedig próbáltam A torlónyomást sem értem: Honnan és mi fog torlónyomni...? Némileg kifejtenéd még ezt a dolgot, már ha érdemesnek tartod a továbbképzésemet... Szia! Igyekezetem egyszerű és érthető lenni, v.színű nem sikerült. A légszűrőház betétestől különálló egység és átfedéssel csatlakozik a rezonátor dobhoz. Bele van bújtatva a csővébe. Tehát bontható és a többi műanyag alkatrész is bontható. Rábeszélés-lebeszélés nincs- mindenki maga dönt mit tesz meg és mit nem. Mivel teljesítmény növeléssel foglakozunk-többnyire itten- ennek útja és módja kerül továbbadásra. Tehát aki a betét becserélésével megelégszik tegye. Aki tovább akar lépni, beépíthet torlónyomást (frontról a beömlésnél jóval nagyobb keresztmetszetből összegyűjtött és a légszűrő házba bevezetett) csatlakozással további LE-ket begyűjtve. Egyik eset sem vet fel etikai kérdéseket, őrültködni széria autókkal is lehet tuningolás nélkül és tuningolt autókkal is tudunk kultúráltan közlekedni, még akkor is ha mai világunk a szélsőségekről szól. Néhány autótípusnál a torlónyomást szériaként alkalmazzák, hogy ne menjünk messzebbre Kia Ceed.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kripic
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1034
Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)
|
|
« Hozzászólás #138 Dátum: 2008. Március 15. - 12:35:48 » |
|
"Mit teccel érteni a "a légszűrőház aljától lefelé a sportbetétesek is kipakolhatnak mindent a szívóútból" alatt? Mit lehet onnan kiszedni - vagy nagyon nagy butaságot kérdezek...?"
Alatta közvetlenül rezonátor dob, amellett egy hattyúnyak ami a jobb fényszóró magasságában és mögüle szív. K&N betétnél ez az összeállítás csak felesleges szűrő védelem. A papír betét nem kedveli a vízpermetet sem, a K&N betétnek a fröccsenő víz sem árt, de az sem tud feljutni a házba. Ez egy köztes és hasznos beavatkozás a nem csinálok semmit kényelme és a torlónyomás bevetése között. Hatását tekintve pedig nem mindegy- ha már költöttetek rá- a legjobbat is ki lehetne hozni
Kedves tuningmester! Kicsit körülpillantottam a kazántető alatt a jelzett helyen, és némi kételyem támadt...: Gyengelméjűségem továbbra sem érti, hogy hogyan is lehetne megvalósítani az általad javallottakat. Merthogy igencsak egybe vagyon ott minden, ergo max a fűrész jöhet szóba a hattyúnyak eltávolításához. Ez meg ugyibár eléggé végleges, irreverzibilis megoldásnak tűnik Vagy távolítsam el a dobozt::: De hát akkor hun lessz a betétszűrő? A levegőben nem áll meg no, pedig próbáltam A torlónyomást sem értem: Honnan és mi fog torlónyomni...? Némileg kifejtenéd még ezt a dolgot, már ha érdemesnek tartod a továbbképzésemet... Szia! Igyekezetem egyszerű és érthető lenni, v.színű nem sikerült. A légszűrőház betétestől különálló egység és átfedéssel csatlakozik a rezonátor dobhoz. Bele van bújtatva a csővébe. Tehát bontható és a többi műanyag alkatrész is bontható. Rábeszélés-lebeszélés nincs- mindenki maga dönt mit tesz meg és mit nem. Mivel teljesítmény növeléssel foglakozunk-többnyire itten- ennek útja és módja kerül továbbadásra. Tehát aki a betét becserélésével megelégszik tegye. Aki tovább akar lépni, beépíthet torlónyomást (frontról a beömlésnél jóval nagyobb keresztmetszetből összegyűjtött és a légszűrő házba bevezetett) csatlakozással további LE-ket begyűjtve. Egyik eset sem vet fel etikai kérdéseket, őrültködni széria autókkal is lehet tuningolás nélkül és tuningolt autókkal is tudunk kultúráltan közlekedni, még akkor is ha mai világunk a szélsőségekről szól. Néhány autótípusnál a torlónyomást szériaként alkalmazzák, hogy ne menjünk messzebbre Kia Ceed. Az egyszerű elméknek az egyszerű is túl egyszerű... (hú szép mondat... ) Dehát látod, nem megmondtam, hogy azé'is megértem..? Így kell ezt, mint a Mézgáéknál: semmi tudományos faxni, hanem csak magyarul: itt ez az bigyó, azt ki, stb... Hálás köszönetem, még elmélkedem, hogy akarom-e...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. Március 15. - 12:37:40 írta kripic »
|
Naplózva
|
|
|
|
Fer962
|
|
« Hozzászólás #139 Dátum: 2008. Március 28. - 10:14:33 » |
|
Sziasztok.Olyan kérdésem lenne,hogy egy chip saccra mennyit dob a teljesítményen(ha már azt a 100 pacit érezném az már jó léenne)és ki tudna normálisat aránylag olcsón garóvesztés nélkül?Mondjuk komeszt megye környékén?:Pköszi
Szerintem annyit, hogy biztosan elégedett leszel... OCT CHIPTUNING KFT cégtulajdonos: Somogyi Ákos cím: GYÕR, VASVÁRI PÁL U. 1. tel.: 0696 524 450 mobil:0670 3364 880 email:info@octchiptuning.hu web: http://www.octchiptuning.huSajna ez nem működik. Email -ban kérdeztem Őket, de Lacira nincs programjuk.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #140 Dátum: 2008. Március 28. - 11:55:21 » |
|
Sziasztok.Olyan kérdésem lenne,hogy egy chip saccra mennyit dob a teljesítményen(ha már azt a 100 pacit érezném az már jó léenne)és ki tudna normálisat aránylag olcsón garóvesztés nélkül?Mondjuk komeszt megye környékén?:Pköszi
Szerintem annyit, hogy biztosan elégedett leszel... OCT CHIPTUNING KFT cégtulajdonos: Somogyi Ákos cím: GYÕR, VASVÁRI PÁL U. 1. tel.: 0696 524 450 mobil:0670 3364 880 email:info@octchiptuning.hu web: http://www.octchiptuning.huSajna ez nem működik. Email -ban kérdeztem Őket, de Lacira nincs programjuk. Tóth Lajos (Pécs) 30/9257279 Tóth Richard (Szekszárd) http://www.rigotech.hu/
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #141 Dátum: 2008. Március 28. - 12:30:17 » |
|
"hátulra felkerült a sport dob is,Motortérben változás csak a légszürö,és kapott 4 db sport gyertyát is " A GALÉRIÁ-ban mutatott direkt és a bekötése -tapintatos kívánok lenni- szerintem nem követendő példa. 1/ a szűrőt a lehető legtávolabb kellene elhelyezni a motortól a hőhatás miatt, tér lenne hozzá 2/ ebben az összeállításban hővédő lemeznek nincs hely, igaz lemez sincs 3/ a direkt csatlakozó átmérője Lacsinál optimális esetben 70 mm a csövezés átmérőjével együtt 4/ nyári kánikulában a fentiek miatt hideg levegő szívás nincs, a meleg szűrőtesten szívott meleg levegő v.színű érezhetően megmutatkozik teljesítmény csökkenés formájában A megjelenés egyébként mutatós!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Fer962
|
|
« Hozzászólás #142 Dátum: 2008. Március 29. - 10:00:54 » |
|
Sziasztok.Olyan kérdésem lenne,hogy egy chip saccra mennyit dob a teljesítményen(ha már azt a 100 pacit érezném az már jó léenne)és ki tudna normálisat aránylag olcsón garóvesztés nélkül?Mondjuk komeszt megye környékén?:Pköszi
Szerintem annyit, hogy biztosan elégedett leszel... OCT CHIPTUNING KFT cégtulajdonos: Somogyi Ákos cím: GYÕR, VASVÁRI PÁL U. 1. tel.: 0696 524 450 mobil:0670 3364 880 email:info@octchiptuning.hu web: http://www.octchiptuning.huSajna ez nem működik. Email -ban kérdeztem Őket, de Lacira nincs programjuk. Tóth Lajos (Pécs) 30/9257279 Tóth Richard (Szekszárd) http://www.rigotech.hu/ Köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #143 Dátum: 2008. április 04. - 20:53:29 » |
|
Vasárnap kivetem a szűkítőt a légszűrő házból és el is felejtkeztem róla. Csak ma jutott az eszembe. Ebből az a következtetésem, hogy nem értem el vele semmit, mert különben észre kellet volna vennem valami változást! Vissza is rakom majd valamikor.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
Fer962
|
|
« Hozzászólás #144 Dátum: 2008. április 04. - 20:55:22 » |
|
Vasárnap kivetem a szűkítőt a légszűrő házból és el is felejtkeztem róla. Csak ma jutott az eszembe. Ebből az a következtetésem, hogy nem értem el vele semmit, mert különben észre kellet volna vennem valami változást! Vissza is rakom majd valamikor.
Viszont ezek szerint nem is vesztettél semmit
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #145 Dátum: 2008. április 04. - 20:59:03 » |
|
Vasárnap kivetem a szűkítőt a légszűrő házból és el is felejtkeztem róla. Csak ma jutott az eszembe. Ebből az a következtetésem, hogy nem értem el vele semmit, mert különben észre kellet volna vennem valami változást! Vissza is rakom majd valamikor.
Viszont ezek szerint nem is vesztettél semmit Na ja, mindent ki kell próbálni egyszer.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
Fer962
|
|
« Hozzászólás #146 Dátum: 2008. április 04. - 21:01:31 » |
|
Vasárnap kivetem a szűkítőt a légszűrő házból és el is felejtkeztem róla. Csak ma jutott az eszembe. Ebből az a következtetésem, hogy nem értem el vele semmit, mert különben észre kellet volna vennem valami változást! Vissza is rakom majd valamikor.
Viszont ezek szerint nem is vesztettél semmit Na ja, mindent ki kell próbálni egyszer. Szerintem, csak sport szűrővel van értelme kivenni. Akkor jelentkezik a levegő többlet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #147 Dátum: 2008. április 04. - 21:03:47 » |
|
Vasárnap kivetem a szűkítőt a légszűrő házból és el is felejtkeztem róla. Csak ma jutott az eszembe. Ebből az a következtetésem, hogy nem értem el vele semmit, mert különben észre kellet volna vennem valami változást! Vissza is rakom majd valamikor.
Viszont ezek szerint nem is vesztettél semmit Na ja, mindent ki kell próbálni egyszer. Szerintem, csak sport szűrővel van értelme kivenni. Akkor jelentkezik a levegő többlet. Vagy a sportbetét berakásával egyidejüleg kiműtött szűkítőnél lehet érezhető hatása. Na ezt megfogalmaztam
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
Fer962
|
|
« Hozzászólás #148 Dátum: 2008. április 04. - 21:06:06 » |
|
Vasárnap kivetem a szűkítőt a légszűrő házból és el is felejtkeztem róla. Csak ma jutott az eszembe. Ebből az a következtetésem, hogy nem értem el vele semmit, mert különben észre kellet volna vennem valami változást! Vissza is rakom majd valamikor.
Viszont ezek szerint nem is vesztettél semmit Na ja, mindent ki kell próbálni egyszer. Szerintem, csak sport szűrővel van értelme kivenni. Akkor jelentkezik a levegő többlet. Vagy a sportbetét berakásával egyidejüleg kiműtött szűkítőnél lehet érezhető hatása. Na ezt megfogalmaztam Azért értjük
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #149 Dátum: 2008. Május 04. - 18:09:22 » |
|
Vasárnap kivetem a szűkítőt a légszűrő házból és el is felejtkeztem róla. Csak ma jutott az eszembe. Ebből az a következtetésem, hogy nem értem el vele semmit, mert különben észre kellet volna vennem valami változást! Vissza is rakom majd valamikor.
Szerintem a hátbarúgós változás nem itt kezdődik, de hogy van-e változás az mérhető egyszerű eszközökkel is pl. végsebességben, gyorsulásban feltételezve ugyanolyan körülményeket. Nem derül ki mit mértél (1-2% változás már mérhető, de meglehet nem érzhető).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|