Lacetti klub fórum
2024. November 01. - 08:30:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 35   Le
 
Szerző Téma: SOFT - TUNING  (Megtekintve 152233 alkalommal)
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #135 Dátum: 2008. Március 14. - 23:43:44 »

Azért elég nevetséges egy elsőkerék hajtású autóval pörgősdit játszani.A hátsókerekeseknek jobban áll.
De leginkább hülyegyerekeknek áll jól, akiknek vagy gumigyáros, vagy kupplunggyáros az apukájuk! Elmebetegek! Jó dolog érezni az autót, annak viselkedését, de igazán az tud vezetni, aki anélkül éri el a legkevesebb fogyasztás mellett a leggyorsabb részidőt, hogy megcsúszna, nyikkanna a kerék akár gyorsításnál, akár fékezésnél vagy kanyarodásnál.
Sosem becsültem nagyra azokat, akik csak két gázpedál-állást tudnak a jobb lábukkal, mint az olaszok. Vagy alapjárat, vagy padló! Ők az élet másterületén sem alakítanak maradandót, amolyan durrbelebumm ficsúrok! (még a szexben is  Vigyorog)
Próbáltad velük a szexet?Ne beszélj, milyen volt?
Vigyorog Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #136 Dátum: 2008. Március 14. - 23:49:23 »

Azért elég nevetséges egy elsőkerék hajtású autóval pörgősdit játszani.A hátsókerekeseknek jobban áll.
De leginkább hülyegyerekeknek áll jól, akiknek vagy gumigyáros, vagy kupplunggyáros az apukájuk! Elmebetegek! Jó dolog érezni az autót, annak viselkedését, de igazán az tud vezetni, aki anélkül éri el a legkevesebb fogyasztás mellett a leggyorsabb részidőt, hogy megcsúszna, nyikkanna a kerék akár gyorsításnál, akár fékezésnél vagy kanyarodásnál.
Sosem becsültem nagyra azokat, akik csak két gázpedál-állást tudnak a jobb lábukkal, mint az olaszok. Vagy alapjárat, vagy padló! Ők az élet másterületén sem alakítanak maradandót, amolyan durrbelebumm ficsúrok! (még a szexben is  Vigyorog)
Próbáltad velük a szexet?Ne beszélj, milyen volt?
Vigyorog Vigyorog
Ja bocs tudom a szabályzat 2/4. + 2008 a másság éve!
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #137 Dátum: 2008. Március 15. - 08:19:22 »

"Mit teccel érteni a "a légszűrőház aljától lefelé a sportbetétesek is kipakolhatnak mindent a szívóútból" alatt?
Mit lehet onnan kiszedni - vagy nagyon nagy butaságot kérdezek...?"

Alatta közvetlenül rezonátor dob, amellett egy hattyúnyak ami a jobb fényszóró magasságában és mögüle szív. K&N betétnél ez az összeállítás csak felesleges szűrő védelem. A papír betét nem kedveli a vízpermetet sem, a K&N betétnek a fröccsenő víz sem árt, de az sem tud feljutni a házba. Ez egy köztes és hasznos beavatkozás a nem csinálok semmit kényelme és a torlónyomás bevetése között. Hatását tekintve pedig nem mindegy- ha már költöttetek rá- a legjobbat is ki lehetne hozni
Kedves tuningmester!
Kicsit körülpillantottam a kazántető alatt a jelzett helyen, és némi kételyem támadt...:
Gyengelméjűségem továbbra sem érti, hogy hogyan is lehetne megvalósítani az általad javallottakat. Merthogy igencsak egybe vagyon ott minden, ergo max a fűrész jöhet szóba a hattyúnyak eltávolításához. Ez meg ugyibár eléggé végleges, irreverzibilis megoldásnak tűnik Kacsint Kacsint Kacsint
Vagy távolítsam el a dobozt:::  De hát akkor hun lessz a betétszűrő? A levegőben nem áll meg no, pedig próbáltam  Vigyorog
A torlónyomást sem értem: Honnan és mi fog torlónyomni...?

Némileg kifejtenéd még ezt a dolgot, már ha érdemesnek tartod a továbbképzésemet...
Szia!
    Igyekezetem egyszerű és érthető lenni, v.színű nem sikerült. A légszűrőház betétestől különálló egység és átfedéssel csatlakozik a rezonátor dobhoz. Bele van bújtatva a csővébe. Tehát bontható és a többi műanyag alkatrész is bontható. Rábeszélés-lebeszélés nincs- mindenki maga dönt mit tesz meg és mit nem. Mivel teljesítmény növeléssel foglakozunk-többnyire itten- ennek útja és módja kerül továbbadásra. Tehát aki a betét becserélésével megelégszik tegye. Aki tovább akar lépni, beépíthet torlónyomást (frontról a beömlésnél jóval nagyobb keresztmetszetből összegyűjtött és a légszűrő házba bevezetett) csatlakozással további LE-ket begyűjtve. Egyik eset sem vet fel etikai kérdéseket, őrültködni széria autókkal is lehet tuningolás nélkül és tuningolt autókkal is tudunk kultúráltan közlekedni, még akkor is ha mai világunk a szélsőségekről szól. Néhány autótípusnál a torlónyomást szériaként alkalmazzák, hogy ne menjünk messzebbre Kia Ceed.
 
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #138 Dátum: 2008. Március 15. - 12:35:48 »

"Mit teccel érteni a "a légszűrőház aljától lefelé a sportbetétesek is kipakolhatnak mindent a szívóútból" alatt?
Mit lehet onnan kiszedni - vagy nagyon nagy butaságot kérdezek...?"

Alatta közvetlenül rezonátor dob, amellett egy hattyúnyak ami a jobb fényszóró magasságában és mögüle szív. K&N betétnél ez az összeállítás csak felesleges szűrő védelem. A papír betét nem kedveli a vízpermetet sem, a K&N betétnek a fröccsenő víz sem árt, de az sem tud feljutni a házba. Ez egy köztes és hasznos beavatkozás a nem csinálok semmit kényelme és a torlónyomás bevetése között. Hatását tekintve pedig nem mindegy- ha már költöttetek rá- a legjobbat is ki lehetne hozni
Kedves tuningmester!
Kicsit körülpillantottam a kazántető alatt a jelzett helyen, és némi kételyem támadt...:
Gyengelméjűségem továbbra sem érti, hogy hogyan is lehetne megvalósítani az általad javallottakat. Merthogy igencsak egybe vagyon ott minden, ergo max a fűrész jöhet szóba a hattyúnyak eltávolításához. Ez meg ugyibár eléggé végleges, irreverzibilis megoldásnak tűnik Kacsint Kacsint Kacsint
Vagy távolítsam el a dobozt:::  De hát akkor hun lessz a betétszűrő? A levegőben nem áll meg no, pedig próbáltam  Vigyorog
A torlónyomást sem értem: Honnan és mi fog torlónyomni...?

Némileg kifejtenéd még ezt a dolgot, már ha érdemesnek tartod a továbbképzésemet...
Szia!
    Igyekezetem egyszerű és érthető lenni, v.színű nem sikerült. A légszűrőház betétestől különálló egység és átfedéssel csatlakozik a rezonátor dobhoz. Bele van bújtatva a csővébe. Tehát bontható és a többi műanyag alkatrész is bontható. Rábeszélés-lebeszélés nincs- mindenki maga dönt mit tesz meg és mit nem. Mivel teljesítmény növeléssel foglakozunk-többnyire itten- ennek útja és módja kerül továbbadásra. Tehát aki a betét becserélésével megelégszik tegye. Aki tovább akar lépni, beépíthet torlónyomást (frontról a beömlésnél jóval nagyobb keresztmetszetből összegyűjtött és a légszűrő házba bevezetett) csatlakozással további LE-ket begyűjtve. Egyik eset sem vet fel etikai kérdéseket, őrültködni széria autókkal is lehet tuningolás nélkül és tuningolt autókkal is tudunk kultúráltan közlekedni, még akkor is ha mai világunk a szélsőségekről szól. Néhány autótípusnál a torlónyomást szériaként alkalmazzák, hogy ne menjünk messzebbre Kia Ceed.
 
Az egyszerű elméknek az egyszerű is túl egyszerű... (hú szép mondat... Vigyorog Vigyorog Vigyorog)
Dehát látod, nem megmondtam, hogy azé'is megértem..? Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Így kell ezt, mint a Mézgáéknál: semmi tudományos faxni, hanem csak magyarul: itt ez az bigyó, azt ki, stb...

Hálás köszönetem, még elmélkedem, hogy akarom-e...
« Utoljára szerkesztve: 2008. Március 15. - 12:37:40 írta kripic » Naplózva
Fer962
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260



« Hozzászólás #139 Dátum: 2008. Március 28. - 10:14:33 »

Sziasztok.Olyan kérdésem lenne,hogy egy chip saccra mennyit dob a teljesítményen(ha már azt a 100 pacit érezném az már jó léenne)és ki tudna normálisat aránylag olcsón garóvesztés nélkül?Mondjuk komeszt megye környékén?:Pköszi
Szerintem annyit, hogy biztosan elégedett leszel...
OCT CHIPTUNING KFT
cégtulajdonos: Somogyi Ákos
cím: GYÕR, VASVÁRI PÁL U. 1.
tel.: 0696 524 450
mobil:0670 3364 880
email:info@octchiptuning.hu
web: http://www.octchiptuning.hu
Sajna ez nem működik. Email -ban kérdeztem Őket, de Lacira nincs programjuk. Zavart
Naplózva

http://img176.imageshack.us/img176/5922/chevr3gq9.gif
Ahogy tanult barátom mondja -> "mint tudjuk sok függ mindentől"
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #140 Dátum: 2008. Március 28. - 11:55:21 »

Sziasztok.Olyan kérdésem lenne,hogy egy chip saccra mennyit dob a teljesítményen(ha már azt a 100 pacit érezném az már jó léenne)és ki tudna normálisat aránylag olcsón garóvesztés nélkül?Mondjuk komeszt megye környékén?:Pköszi
Szerintem annyit, hogy biztosan elégedett leszel...
OCT CHIPTUNING KFT
cégtulajdonos: Somogyi Ákos
cím: GYÕR, VASVÁRI PÁL U. 1.
tel.: 0696 524 450
mobil:0670 3364 880
email:info@octchiptuning.hu
web: http://www.octchiptuning.hu
Sajna ez nem működik. Email -ban kérdeztem Őket, de Lacira nincs programjuk. Zavart
Tóth Lajos (Pécs) 30/9257279
Tóth Richard (Szekszárd) http://www.rigotech.hu/ 
 
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #141 Dátum: 2008. Március 28. - 12:30:17 »

"hátulra felkerült a sport dob is,Motortérben változás csak a légszürö,és kapott 4 db sport gyertyát is Mosolyog"
A GALÉRIÁ-ban mutatott direkt és a bekötése -tapintatos kívánok lenni- szerintem nem követendő példa.
1/ a szűrőt a lehető legtávolabb kellene elhelyezni a motortól a hőhatás miatt, tér lenne hozzá
2/ ebben az összeállításban hővédő lemeznek nincs hely, igaz lemez sincs
3/ a direkt csatlakozó átmérője Lacsinál optimális esetben 70 mm a csövezés átmérőjével együtt
4/ nyári kánikulában a fentiek miatt hideg levegő szívás nincs, a meleg szűrőtesten szívott meleg levegő v.színű érezhetően megmutatkozik teljesítmény csökkenés formájában
A megjelenés egyébként mutatós!

     


Naplózva
Fer962
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260



« Hozzászólás #142 Dátum: 2008. Március 29. - 10:00:54 »

Sziasztok.Olyan kérdésem lenne,hogy egy chip saccra mennyit dob a teljesítményen(ha már azt a 100 pacit érezném az már jó léenne)és ki tudna normálisat aránylag olcsón garóvesztés nélkül?Mondjuk komeszt megye környékén?:Pköszi
Szerintem annyit, hogy biztosan elégedett leszel...
OCT CHIPTUNING KFT
cégtulajdonos: Somogyi Ákos
cím: GYÕR, VASVÁRI PÁL U. 1.
tel.: 0696 524 450
mobil:0670 3364 880
email:info@octchiptuning.hu
web: http://www.octchiptuning.hu
Sajna ez nem működik. Email -ban kérdeztem Őket, de Lacira nincs programjuk. Zavart
Tóth Lajos (Pécs) 30/9257279
Tóth Richard (Szekszárd) http://www.rigotech.hu/ 
 

Köszi
Naplózva

http://img176.imageshack.us/img176/5922/chevr3gq9.gif
Ahogy tanult barátom mondja -> "mint tudjuk sok függ mindentől"
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #143 Dátum: 2008. április 04. - 20:53:29 »

Vasárnap kivetem a szűkítőt a légszűrő házból és el is felejtkeztem róla. Csak ma jutott az eszembe.
Ebből az a következtetésem, hogy nem értem el vele semmit, mert különben észre kellet volna vennem valami változást!
Vissza is rakom majd valamikor.
Naplózva


LPG
Fer962
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260



« Hozzászólás #144 Dátum: 2008. április 04. - 20:55:22 »

Vasárnap kivetem a szűkítőt a légszűrő házból és el is felejtkeztem róla. Csak ma jutott az eszembe.
Ebből az a következtetésem, hogy nem értem el vele semmit, mert különben észre kellet volna vennem valami változást!
Vissza is rakom majd valamikor.
Viszont ezek szerint nem is vesztettél semmit Vigyorog
Naplózva

http://img176.imageshack.us/img176/5922/chevr3gq9.gif
Ahogy tanult barátom mondja -> "mint tudjuk sok függ mindentől"
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #145 Dátum: 2008. április 04. - 20:59:03 »

Vasárnap kivetem a szűkítőt a légszűrő házból és el is felejtkeztem róla. Csak ma jutott az eszembe.
Ebből az a következtetésem, hogy nem értem el vele semmit, mert különben észre kellet volna vennem valami változást!
Vissza is rakom majd valamikor.
Viszont ezek szerint nem is vesztettél semmit Vigyorog
Na ja, mindent ki kell próbálni egyszer. Vigyorog
Naplózva


LPG
Fer962
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260



« Hozzászólás #146 Dátum: 2008. április 04. - 21:01:31 »

Vasárnap kivetem a szűkítőt a légszűrő házból és el is felejtkeztem róla. Csak ma jutott az eszembe.
Ebből az a következtetésem, hogy nem értem el vele semmit, mert különben észre kellet volna vennem valami változást!
Vissza is rakom majd valamikor.
Viszont ezek szerint nem is vesztettél semmit Vigyorog
Na ja, mindent ki kell próbálni egyszer. Vigyorog
Szerintem, csak sport szűrővel van értelme kivenni. Akkor jelentkezik a levegő többlet.
Naplózva

http://img176.imageshack.us/img176/5922/chevr3gq9.gif
Ahogy tanult barátom mondja -> "mint tudjuk sok függ mindentől"
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #147 Dátum: 2008. április 04. - 21:03:47 »

Vasárnap kivetem a szűkítőt a légszűrő házból és el is felejtkeztem róla. Csak ma jutott az eszembe.
Ebből az a következtetésem, hogy nem értem el vele semmit, mert különben észre kellet volna vennem valami változást!
Vissza is rakom majd valamikor.
Viszont ezek szerint nem is vesztettél semmit Vigyorog
Na ja, mindent ki kell próbálni egyszer. Vigyorog
Szerintem, csak sport szűrővel van értelme kivenni. Akkor jelentkezik a levegő többlet.
Vagy a sportbetét berakásával egyidejüleg kiműtött szűkítőnél lehet érezhető hatása. Na ezt megfogalmaztam  Kacsint
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Fer962
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260



« Hozzászólás #148 Dátum: 2008. április 04. - 21:06:06 »

Vasárnap kivetem a szűkítőt a légszűrő házból és el is felejtkeztem róla. Csak ma jutott az eszembe.
Ebből az a következtetésem, hogy nem értem el vele semmit, mert különben észre kellet volna vennem valami változást!
Vissza is rakom majd valamikor.
Viszont ezek szerint nem is vesztettél semmit Vigyorog
Na ja, mindent ki kell próbálni egyszer. Vigyorog
Szerintem, csak sport szűrővel van értelme kivenni. Akkor jelentkezik a levegő többlet.
Vagy a sportbetét berakásával egyidejüleg kiműtött szűkítőnél lehet érezhető hatása. Na ezt megfogalmaztam  Kacsint
Azért értjük Vigyorog
Naplózva

http://img176.imageshack.us/img176/5922/chevr3gq9.gif
Ahogy tanult barátom mondja -> "mint tudjuk sok függ mindentől"
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #149 Dátum: 2008. Május 04. - 18:09:22 »

Vasárnap kivetem a szűkítőt a légszűrő házból és el is felejtkeztem róla. Csak ma jutott az eszembe.
Ebből az a következtetésem, hogy nem értem el vele semmit, mert különben észre kellet volna vennem valami változást!
Vissza is rakom majd valamikor.
    Szerintem a hátbarúgós változás nem itt kezdődik, de hogy van-e változás az mérhető egyszerű eszközökkel is pl. végsebességben, gyorsulásban feltételezve ugyanolyan körülményeket. Nem derül ki mit mértél (1-2% változás már mérhető, de meglehet nem érzhető).
Naplózva
Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 35   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!