Krisz
|
|
« Hozzászólás #420 Dátum: 2010. Október 25. - 05:33:26 » |
|
Sztem nem a motor a gyenge pontja a gépnek, hanem a futómű. Nem elég stabil. Persze nem városban. Országúton, autópályán. Iszonyatosan megrázza, dobálja a szél, turbulencia (teherautó). Amíg a futóművet nem javítja fel az ember, addig nem sok értelme van a motor tuningnak. "Mit ér az erő, ha nem uralod?" Reklám szlogen, de nagyon illik az autóinkra.
Nekm az ültetés után nem voltak ilyen dolgok.Ezekkel a kerekekkel meg feltettem az i-re a .-ot.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Shark
|
|
« Hozzászólás #421 Dátum: 2010. Október 25. - 07:36:00 » |
|
Sztem nem a motor a gyenge pontja a gépnek, hanem a futómű. Nem elég stabil. Persze nem városban. Országúton, autópályán. Iszonyatosan megrázza, dobálja a szél, turbulencia (teherautó). Amíg a futóművet nem javítja fel az ember, addig nem sok értelme van a motor tuningnak. "Mit ér az erő, ha nem uralod?" Reklám szlogen, de nagyon illik az autóinkra.
Nekm az ültetés után nem voltak ilyen dolgok.Ezekkel a kerekekkel meg feltettem az i-re a .-ot. Igen. Nálam is a széles pirelli pzero-kkal megoldódtak a futómű problémák. Hihetetlen tapadása van!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #422 Dátum: 2010. Október 25. - 21:57:32 » |
|
Sztem nem a motor a gyenge pontja a gépnek, hanem a futómű. Nem elég stabil. Persze nem városban. Országúton, autópályán. Iszonyatosan megrázza, dobálja a szél, turbulencia (teherautó). Amíg a futóművet nem javítja fel az ember, addig nem sok értelme van a motor tuningnak. "Mit ér az erő, ha nem uralod?" Reklám szlogen, de nagyon illik az autóinkra.
No meg azért egy határozottabb ponton fogó, nagyobb teljesítményű fék sem ártana....mondjuk egy másik (mart) tárcsaszett, többdugattyús nyergekkel és egy másik főfékhenger. A szlogenedhez csatlakozva....nem menni kell tudni, hanem ott és akkor megállni. Nekem mondjuk a futóművel nincs bajom, elég kemény.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. Október 25. - 22:30:38 írta cápaFeri »
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #423 Dátum: 2010. Október 26. - 05:27:16 » |
|
Sztem nem a motor a gyenge pontja a gépnek, hanem a futómű. Nem elég stabil. Persze nem városban. Országúton, autópályán. Iszonyatosan megrázza, dobálja a szél, turbulencia (teherautó). Amíg a futóművet nem javítja fel az ember, addig nem sok értelme van a motor tuningnak. "Mit ér az erő, ha nem uralod?" Reklám szlogen, de nagyon illik az autóinkra.
No meg azért egy határozottabb ponton fogó, nagyobb teljesítményű fék sem ártana....mondjuk egy másik (mart) tárcsaszett, többdugattyús nyergekkel és egy másik főfékhenger. A szlogenedhez csatlakozva....nem menni kell tudni, hanem ott és akkor megállni. Nekem mondjuk a futóművel nincs bajom, elég kemény. Az epica féke ránézésre passzol,Vajon felrakható?Vagyis a féknyereg a lényeg mert a tárcsa tuti felmegy.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #424 Dátum: 2010. Október 26. - 10:52:27 » |
|
Sztem nem a motor a gyenge pontja a gépnek, hanem a futómű. Nem elég stabil. Persze nem városban. Országúton, autópályán. Iszonyatosan megrázza, dobálja a szél, turbulencia (teherautó). Amíg a futóművet nem javítja fel az ember, addig nem sok értelme van a motor tuningnak. "Mit ér az erő, ha nem uralod?" Reklám szlogen, de nagyon illik az autóinkra.
No meg azért egy határozottabb ponton fogó, nagyobb teljesítményű fék sem ártana....mondjuk egy másik (mart) tárcsaszett, többdugattyús nyergekkel és egy másik főfékhenger. A szlogenedhez csatlakozva....nem menni kell tudni, hanem ott és akkor megállni. Nekem mondjuk a futóművel nincs bajom, elég kemény. Az epica féke ránézésre passzol,Vajon felrakható?Vagyis a féknyereg a lényeg mert a tárcsa tuti felmegy. Rá lehet rakni az első tárcsa átmérőjéből kell leesztergálni 5 mm-t úgy már elfér, a két csonk állvány között annyi az eltérés. A sebike a fekete kombira már meg csináltatta csak még nem raktuk alá, viszont az állítható KW futómű alákerült képeket később rakok majd fel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #425 Dátum: 2010. Október 26. - 19:43:21 » |
|
Sztem nem a motor a gyenge pontja a gépnek, hanem a futómű. Nem elég stabil. Persze nem városban. Országúton, autópályán. Iszonyatosan megrázza, dobálja a szél, turbulencia (teherautó). Amíg a futóművet nem javítja fel az ember, addig nem sok értelme van a motor tuningnak. "Mit ér az erő, ha nem uralod?" Reklám szlogen, de nagyon illik az autóinkra.
No meg azért egy határozottabb ponton fogó, nagyobb teljesítményű fék sem ártana....mondjuk egy másik (mart) tárcsaszett, többdugattyús nyergekkel és egy másik főfékhenger. A szlogenedhez csatlakozva....nem menni kell tudni, hanem ott és akkor megállni. Nekem mondjuk a futóművel nincs bajom, elég kemény. Az epica féke ránézésre passzol,Vajon felrakható?Vagyis a féknyereg a lényeg mert a tárcsa tuti felmegy. Rá lehet rakni az első tárcsa átmérőjéből kell leesztergálni 5 mm-t úgy már elfér, a két csonk állvány között annyi az eltérés. A sebike a fekete kombira már meg csináltatta csak még nem raktuk alá, viszont az állítható KW futómű alákerült képeket később rakok majd fel. Akkor a féknyereg felfogatás egyezik elől és csak a tárcsán kell mókolni egy kicsit?Hátul mi a helyzet?Ott felmegy,egyezik? Én nagyon akarok olyan minőségű féket legalább a lacsira mint a renault megánokon van.Az iszonyat érzékeny.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #426 Dátum: 2010. Október 26. - 23:43:11 » |
|
Sztem nem a motor a gyenge pontja a gépnek, hanem a futómű. Nem elég stabil. Persze nem városban. Országúton, autópályán. Iszonyatosan megrázza, dobálja a szél, turbulencia (teherautó). Amíg a futóművet nem javítja fel az ember, addig nem sok értelme van a motor tuningnak. "Mit ér az erő, ha nem uralod?" Reklám szlogen, de nagyon illik az autóinkra.
No meg azért egy határozottabb ponton fogó, nagyobb teljesítményű fék sem ártana....mondjuk egy másik (mart) tárcsaszett, többdugattyús nyergekkel és egy másik főfékhenger. A szlogenedhez csatlakozva....nem menni kell tudni, hanem ott és akkor megállni. Nekem mondjuk a futóművel nincs bajom, elég kemény. Az epica féke ránézésre passzol,Vajon felrakható?Vagyis a féknyereg a lényeg mert a tárcsa tuti felmegy. Rá lehet rakni az első tárcsa átmérőjéből kell leesztergálni 5 mm-t úgy már elfér, a két csonk állvány között annyi az eltérés. A sebike a fekete kombira már meg csináltatta csak még nem raktuk alá, viszont az állítható KW futómű alákerült képeket később rakok majd fel. Akkor a féknyereg felfogatás egyezik elől és csak a tárcsán kell mókolni egy kicsit?Hátul mi a helyzet?Ott felmegy,egyezik? Én nagyon akarok olyan minőségű féket legalább a lacsira mint a renault megánokon van.Az iszonyat érzékeny. Mi csak az elsőt néztük és egyenlőre azt fogjuk rá rakni, aztán meglátjuk milyen lesz így a hatásfoka!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #427 Dátum: 2010. Október 27. - 06:32:07 » |
|
Sztem nem a motor a gyenge pontja a gépnek, hanem a futómű. Nem elég stabil. Persze nem városban. Országúton, autópályán. Iszonyatosan megrázza, dobálja a szél, turbulencia (teherautó). Amíg a futóművet nem javítja fel az ember, addig nem sok értelme van a motor tuningnak. "Mit ér az erő, ha nem uralod?" Reklám szlogen, de nagyon illik az autóinkra.
No meg azért egy határozottabb ponton fogó, nagyobb teljesítményű fék sem ártana....mondjuk egy másik (mart) tárcsaszett, többdugattyús nyergekkel és egy másik főfékhenger. A szlogenedhez csatlakozva....nem menni kell tudni, hanem ott és akkor megállni. Nekem mondjuk a futóművel nincs bajom, elég kemény. Az epica féke ránézésre passzol,Vajon felrakható?Vagyis a féknyereg a lényeg mert a tárcsa tuti felmegy. Rá lehet rakni az első tárcsa átmérőjéből kell leesztergálni 5 mm-t úgy már elfér, a két csonk állvány között annyi az eltérés. A sebike a fekete kombira már meg csináltatta csak még nem raktuk alá, viszont az állítható KW futómű alákerült képeket később rakok majd fel. Akkor a féknyereg felfogatás egyezik elől és csak a tárcsán kell mókolni egy kicsit?Hátul mi a helyzet?Ott felmegy,egyezik? Én nagyon akarok olyan minőségű féket legalább a lacsira mint a renault megánokon van.Az iszonyat érzékeny. Mi csak az elsőt néztük és egyenlőre azt fogjuk rá rakni, aztán meglátjuk milyen lesz így a hatásfoka! Akkor megvárom mi lessz az eredmény.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #428 Dátum: 2010. Október 27. - 08:00:36 » |
|
Sztem nem a motor a gyenge pontja a gépnek, hanem a futómű. Nem elég stabil. Persze nem városban. Országúton, autópályán. Iszonyatosan megrázza, dobálja a szél, turbulencia (teherautó). Amíg a futóművet nem javítja fel az ember, addig nem sok értelme van a motor tuningnak. "Mit ér az erő, ha nem uralod?" Reklám szlogen, de nagyon illik az autóinkra.
No meg azért egy határozottabb ponton fogó, nagyobb teljesítményű fék sem ártana....mondjuk egy másik (mart) tárcsaszett, többdugattyús nyergekkel és egy másik főfékhenger. A szlogenedhez csatlakozva....nem menni kell tudni, hanem ott és akkor megállni. Nekem mondjuk a futóművel nincs bajom, elég kemény. Az epica féke ránézésre passzol,Vajon felrakható?Vagyis a féknyereg a lényeg mert a tárcsa tuti felmegy. Rá lehet rakni az első tárcsa átmérőjéből kell leesztergálni 5 mm-t úgy már elfér, a két csonk állvány között annyi az eltérés. A sebike a fekete kombira már meg csináltatta csak még nem raktuk alá, viszont az állítható KW futómű alákerült képeket később rakok majd fel. Akkor a féknyereg felfogatás egyezik elől és csak a tárcsán kell mókolni egy kicsit?Hátul mi a helyzet?Ott felmegy,egyezik? Én nagyon akarok olyan minőségű féket legalább a lacsira mint a renault megánokon van.Az iszonyat érzékeny. Szerintem a Megane-on túl érzékeny, inkább azt mondanám: rosszul adagolható.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #429 Dátum: 2010. Október 27. - 08:58:52 » |
|
Sztem nem a motor a gyenge pontja a gépnek, hanem a futómű. Nem elég stabil. Persze nem városban. Országúton, autópályán. Iszonyatosan megrázza, dobálja a szél, turbulencia (teherautó). Amíg a futóművet nem javítja fel az ember, addig nem sok értelme van a motor tuningnak. "Mit ér az erő, ha nem uralod?" Reklám szlogen, de nagyon illik az autóinkra.
No meg azért egy határozottabb ponton fogó, nagyobb teljesítményű fék sem ártana....mondjuk egy másik (mart) tárcsaszett, többdugattyús nyergekkel és egy másik főfékhenger. A szlogenedhez csatlakozva....nem menni kell tudni, hanem ott és akkor megállni. Nekem mondjuk a futóművel nincs bajom, elég kemény. Az epica féke ránézésre passzol,Vajon felrakható?Vagyis a féknyereg a lényeg mert a tárcsa tuti felmegy. Rá lehet rakni az első tárcsa átmérőjéből kell leesztergálni 5 mm-t úgy már elfér, a két csonk állvány között annyi az eltérés. A sebike a fekete kombira már meg csináltatta csak még nem raktuk alá, viszont az állítható KW futómű alákerült képeket később rakok majd fel. Akkor a féknyereg felfogatás egyezik elől és csak a tárcsán kell mókolni egy kicsit?Hátul mi a helyzet?Ott felmegy,egyezik? Én nagyon akarok olyan minőségű féket legalább a lacsira mint a renault megánokon van.Az iszonyat érzékeny. Szerintem a Megane-on túl érzékeny, inkább azt mondanám: rosszul adagolható. Igen a lacettihez képest.De ha megszokod az másabb.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #430 Dátum: 2010. Október 27. - 12:52:18 » |
|
Sztem nem a motor a gyenge pontja a gépnek, hanem a futómű. Nem elég stabil. Persze nem városban. Országúton, autópályán. Iszonyatosan megrázza, dobálja a szél, turbulencia (teherautó). Amíg a futóművet nem javítja fel az ember, addig nem sok értelme van a motor tuningnak. "Mit ér az erő, ha nem uralod?" Reklám szlogen, de nagyon illik az autóinkra.
No meg azért egy határozottabb ponton fogó, nagyobb teljesítményű fék sem ártana....mondjuk egy másik (mart) tárcsaszett, többdugattyús nyergekkel és egy másik főfékhenger. A szlogenedhez csatlakozva....nem menni kell tudni, hanem ott és akkor megállni. Nekem mondjuk a futóművel nincs bajom, elég kemény. Az epica féke ránézésre passzol,Vajon felrakható?Vagyis a féknyereg a lényeg mert a tárcsa tuti felmegy. Rá lehet rakni az első tárcsa átmérőjéből kell leesztergálni 5 mm-t úgy már elfér, a két csonk állvány között annyi az eltérés. A sebike a fekete kombira már meg csináltatta csak még nem raktuk alá, viszont az állítható KW futómű alákerült képeket később rakok majd fel. Akkor a féknyereg felfogatás egyezik elől és csak a tárcsán kell mókolni egy kicsit?Hátul mi a helyzet?Ott felmegy,egyezik? Én nagyon akarok olyan minőségű féket legalább a lacsira mint a renault megánokon van.Az iszonyat érzékeny. Szerintem a Megane-on túl érzékeny, inkább azt mondanám: rosszul adagolható. Igen a lacettihez képest.De ha megszokod az másabb. az új csajszim 7 éves almeraján is elég hamar fog a fék, kissé kényelmetlen, én a rönón sem szerettem, hogy picit hozzáértem és lefejeltem a kormányt.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #431 Dátum: 2010. Október 27. - 13:18:35 » |
|
Sztem nem a motor a gyenge pontja a gépnek, hanem a futómű. Nem elég stabil. Persze nem városban. Országúton, autópályán. Iszonyatosan megrázza, dobálja a szél, turbulencia (teherautó). Amíg a futóművet nem javítja fel az ember, addig nem sok értelme van a motor tuningnak. "Mit ér az erő, ha nem uralod?" Reklám szlogen, de nagyon illik az autóinkra.
No meg azért egy határozottabb ponton fogó, nagyobb teljesítményű fék sem ártana....mondjuk egy másik (mart) tárcsaszett, többdugattyús nyergekkel és egy másik főfékhenger. A szlogenedhez csatlakozva....nem menni kell tudni, hanem ott és akkor megállni. Nekem mondjuk a futóművel nincs bajom, elég kemény. Az epica féke ránézésre passzol,Vajon felrakható?Vagyis a féknyereg a lényeg mert a tárcsa tuti felmegy. Rá lehet rakni az első tárcsa átmérőjéből kell leesztergálni 5 mm-t úgy már elfér, a két csonk állvány között annyi az eltérés. A sebike a fekete kombira már meg csináltatta csak még nem raktuk alá, viszont az állítható KW futómű alákerült képeket később rakok majd fel. Akkor a féknyereg felfogatás egyezik elől és csak a tárcsán kell mókolni egy kicsit?Hátul mi a helyzet?Ott felmegy,egyezik? Én nagyon akarok olyan minőségű féket legalább a lacsira mint a renault megánokon van.Az iszonyat érzékeny. Szerintem a Megane-on túl érzékeny, inkább azt mondanám: rosszul adagolható. Igen a lacettihez képest.De ha megszokod az másabb. az új csajszim 7 éves almeraján is elég hamar fog a fék, kissé kényelmetlen, én a rönón sem szerettem, hogy picit hozzáértem és lefejeltem a kormányt. Szerintem igen alulméretezett fék van a lacsikon.Multkor a mátrában egy renaultal küldük neki szép tempót diktálva és többször éreztem a fék elment,alig fog.Jó ez egy extrém igénybe vétel volt de az 5.-6. fékezésre azért ne legyen már ilyen.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #432 Dátum: 2010. Október 27. - 18:35:38 » |
|
Sztem nem a motor a gyenge pontja a gépnek, hanem a futómű. Nem elég stabil. Persze nem városban. Országúton, autópályán. Iszonyatosan megrázza, dobálja a szél, turbulencia (teherautó). Amíg a futóművet nem javítja fel az ember, addig nem sok értelme van a motor tuningnak. "Mit ér az erő, ha nem uralod?" Reklám szlogen, de nagyon illik az autóinkra.
No meg azért egy határozottabb ponton fogó, nagyobb teljesítményű fék sem ártana....mondjuk egy másik (mart) tárcsaszett, többdugattyús nyergekkel és egy másik főfékhenger. A szlogenedhez csatlakozva....nem menni kell tudni, hanem ott és akkor megállni. Nekem mondjuk a futóművel nincs bajom, elég kemény. Az epica féke ránézésre passzol,Vajon felrakható?Vagyis a féknyereg a lényeg mert a tárcsa tuti felmegy. Rá lehet rakni az első tárcsa átmérőjéből kell leesztergálni 5 mm-t úgy már elfér, a két csonk állvány között annyi az eltérés. A sebike a fekete kombira már meg csináltatta csak még nem raktuk alá, viszont az állítható KW futómű alákerült képeket később rakok majd fel. Akkor a féknyereg felfogatás egyezik elől és csak a tárcsán kell mókolni egy kicsit?Hátul mi a helyzet?Ott felmegy,egyezik? Én nagyon akarok olyan minőségű féket legalább a lacsira mint a renault megánokon van.Az iszonyat érzékeny. Szerintem a Megane-on túl érzékeny, inkább azt mondanám: rosszul adagolható. Igen a lacettihez képest.De ha megszokod az másabb. az új csajszim 7 éves almeraján is elég hamar fog a fék, kissé kényelmetlen, én a rönón sem szerettem, hogy picit hozzáértem és lefejeltem a kormányt. Szerintem igen alulméretezett fék van a lacsikon.Multkor a mátrában egy renaultal küldük neki szép tempót diktálva és többször éreztem a fék elment,alig fog.Jó ez egy extrém igénybe vétel volt de az 5.-6. fékezésre azért ne legyen már ilyen. Nem tudom, hogyan, mi lapján változik a fék az autók de eddig mindegyik alatt érzésre más volt a fékhatás amikor elvileg nem lehetne eltérés!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #433 Dátum: 2010. Október 27. - 19:42:11 » |
|
Sztem nem a motor a gyenge pontja a gépnek, hanem a futómű. Nem elég stabil. Persze nem városban. Országúton, autópályán. Iszonyatosan megrázza, dobálja a szél, turbulencia (teherautó). Amíg a futóművet nem javítja fel az ember, addig nem sok értelme van a motor tuningnak. "Mit ér az erő, ha nem uralod?" Reklám szlogen, de nagyon illik az autóinkra.
No meg azért egy határozottabb ponton fogó, nagyobb teljesítményű fék sem ártana....mondjuk egy másik (mart) tárcsaszett, többdugattyús nyergekkel és egy másik főfékhenger. A szlogenedhez csatlakozva....nem menni kell tudni, hanem ott és akkor megállni. Nekem mondjuk a futóművel nincs bajom, elég kemény. Az epica féke ránézésre passzol,Vajon felrakható?Vagyis a féknyereg a lényeg mert a tárcsa tuti felmegy. Rá lehet rakni az első tárcsa átmérőjéből kell leesztergálni 5 mm-t úgy már elfér, a két csonk állvány között annyi az eltérés. A sebike a fekete kombira már meg csináltatta csak még nem raktuk alá, viszont az állítható KW futómű alákerült képeket később rakok majd fel. Akkor a féknyereg felfogatás egyezik elől és csak a tárcsán kell mókolni egy kicsit?Hátul mi a helyzet?Ott felmegy,egyezik? Én nagyon akarok olyan minőségű féket legalább a lacsira mint a renault megánokon van.Az iszonyat érzékeny. Mi csak az elsőt néztük és egyenlőre azt fogjuk rá rakni, aztán meglátjuk milyen lesz így a hatásfoka! Ezeket az átalakításokat nem nézik ferde szemmel a vizsgán?
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #434 Dátum: 2010. Október 27. - 19:50:50 » |
|
Sztem nem a motor a gyenge pontja a gépnek, hanem a futómű. Nem elég stabil. Persze nem városban. Országúton, autópályán. Iszonyatosan megrázza, dobálja a szél, turbulencia (teherautó). Amíg a futóművet nem javítja fel az ember, addig nem sok értelme van a motor tuningnak. "Mit ér az erő, ha nem uralod?" Reklám szlogen, de nagyon illik az autóinkra.
No meg azért egy határozottabb ponton fogó, nagyobb teljesítményű fék sem ártana....mondjuk egy másik (mart) tárcsaszett, többdugattyús nyergekkel és egy másik főfékhenger. A szlogenedhez csatlakozva....nem menni kell tudni, hanem ott és akkor megállni. Nekem mondjuk a futóművel nincs bajom, elég kemény. Az epica féke ránézésre passzol,Vajon felrakható?Vagyis a féknyereg a lényeg mert a tárcsa tuti felmegy. Rá lehet rakni az első tárcsa átmérőjéből kell leesztergálni 5 mm-t úgy már elfér, a két csonk állvány között annyi az eltérés. A sebike a fekete kombira már meg csináltatta csak még nem raktuk alá, viszont az állítható KW futómű alákerült képeket később rakok majd fel. Akkor a féknyereg felfogatás egyezik elől és csak a tárcsán kell mókolni egy kicsit?Hátul mi a helyzet?Ott felmegy,egyezik? Én nagyon akarok olyan minőségű féket legalább a lacsira mint a renault megánokon van.Az iszonyat érzékeny. Mi csak az elsőt néztük és egyenlőre azt fogjuk rá rakni, aztán meglátjuk milyen lesz így a hatásfoka! Ezeket az átalakításokat nem nézik ferde szemmel a vizsgán? Nem mert gyári GM-s alkatrészek vannak benne, sőt a fekete kombink nem Lacetti hanem nyugat EU modell így Chevrolet Nubiraként egyedi db-ként fut az országban így a 17-s kerekkel is simán átment az NKH-s első üzembe helyezéses műszaki vizsgán!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|