Lacetti klub fórum
2025. április 19. - 15:10:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 17   Le
 
Szerző Téma: Töltés (generátor, akku)  (Megtekintve 130761 alkalommal)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #90 Dátum: 2012. Július 15. - 10:07:05 »

Sziasztok!
ez jó 1.4-es Lacsiba?: Bosch S3 56Ah Bal+ /0092S30060/
Válaszokat előre is köszi!

megfelel bele az is de megegyezik vele az amit egyel feljebb lévő hozzászólásomban lévő akksi is kedden Pesten leszek akár tudok vinni belőle
Naplózva

70/4334431
Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #91 Dátum: 2012. Július 15. - 10:44:09 »

13ért tudják nekem hozni a boscht:)
Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
szaot
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


Lacetti 1.4 Star AC HB 2007


« Hozzászólás #92 Dátum: 2012. Augusztus 26. - 15:01:41 »

Üdvözletem! 1.4-es, 5 ajtós lacsi-csacsimba én is a pár hozzászólással korábbi Bosch S3 56AH-s akksit vettem. Sajnos a vétel előtt nem győződtem meg a szükséges indítóáram nagyságáról, a kocsi kézikönyvében hidegindítási áramnak 610A van feltüntetve. Kérdésem, hogy a Bosch 480A-s indítóárama elegendő-e, nem okoz-e ez gondot, vagy szükséges 610 A-s akksit beletenni? Előre is köszönöm.
 
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #93 Dátum: 2012. Augusztus 26. - 18:30:49 »

Üdvözletem! 1.4-es, 5 ajtós lacsi-csacsimba én is a pár hozzászólással korábbi Bosch S3 56AH-s akksit vettem. Sajnos a vétel előtt nem győződtem meg a szükséges indítóáram nagyságáról, a kocsi kézikönyvében hidegindítási áramnak 610A van feltüntetve. Kérdésem, hogy a Bosch 480A-s indítóárama elegendő-e, nem okoz-e ez gondot, vagy szükséges 610 A-s akksit beletenni? Előre is köszönöm.
 

« Utoljára szerkesztve: 2012. Augusztus 26. - 20:32:04 írta sebijoe » Naplózva

Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #94 Dátum: 2012. November 11. - 21:49:24 »

Segítség! Help! Hilfe! SOS!  He

Ma kellemetlen meglepetésben volt részem. Egy nap garázsban állás után nem indult be az autóm - annyi erő sem volt az akksiban, hogy a csomagtartót kinyissam.  Egy betolás után (tudom, tudom, kinyírhatja a katalizátort - de a másodperc tört része alatt beindult így, és csak egyszer akartam megpróbálni) hazajöttem vele, ami több, mint egy órás utat jelent, tehát gondoltam, feltöltődik kissé. Leállítottam, majd újra be akartam indítani. Semmi...

Kérdésem, hogy mehet-e ilyen hirtelen tönkre egy akkumulátor, mindenféle előjel nélkül, vagy esetleg valami leszívhatta, aminek utána kell járni? Azt még  tudni kell a dologhoz, hogy menet közben "generátorzajt" hallottam a hangszóróból (fütyülő hang, a fordulatszámmal arányosan magasabb, vagy mélyebb, mint amikor a tápkábel és az RCA kábel túl közel van egymáshoz). Ilyen eddig nem fordult elő.

Gondolkodtam, hogy leírjam e még ezt az infót, mert akkor mindenki erre fog hivatkozni, de így teljes a történet: az autóba még a gyári akksi van, 2004 eleje óta.  Vigyorog

Sürgős okosságokat várok, mert most gyakorlatilag használhatatlan a verda. 
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #95 Dátum: 2012. November 11. - 22:23:26 »

Segítség! Help! Hilfe! SOS!  He

Ma kellemetlen meglepetésben volt részem. Egy nap garázsban állás után nem indult be az autóm - annyi erő sem volt az akksiban, hogy a csomagtartót kinyissam.  Egy betolás után (tudom, tudom, kinyírhatja a katalizátort - de a másodperc tört része alatt beindult így, és csak egyszer akartam megpróbálni) hazajöttem vele, ami több, mint egy órás utat jelent, tehát gondoltam, feltöltődik kissé. Leállítottam, majd újra be akartam indítani. Semmi...

Kérdésem, hogy mehet-e ilyen hirtelen tönkre egy akkumulátor, mindenféle előjel nélkül, vagy esetleg valami leszívhatta, aminek utána kell járni? Azt még  tudni kell a dologhoz, hogy menet közben "generátorzajt" hallottam a hangszóróból (fütyülő hang, a fordulatszámmal arányosan magasabb, vagy mélyebb, mint amikor a tápkábel és az RCA kábel túl közel van egymáshoz). Ilyen eddig nem fordult elő.

Gondolkodtam, hogy leírjam e még ezt az infót, mert akkor mindenki erre fog hivatkozni, de így teljes a történet: az autóba még a gyári akksi van, 2004 eleje óta.  Vigyorog

Sürgős okosságokat várok, mert most gyakorlatilag használhatatlan a verda. 
Először is kellene bele egy megbízható állapotú akkumulátor. Aztán lehet töltést mérni, ha lehet oscilloskóppal. Lehet az akkud cellazárlatos, az egyik pillanatról a másikra előfordulhat, így a generátorra hárul egy csomó meló, próbál tölteni, mint állat, csak nincs mit.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #96 Dátum: 2012. November 12. - 00:32:03 »

Segítség! Help! Hilfe! SOS!  He

Ma kellemetlen meglepetésben volt részem. Egy nap garázsban állás után nem indult be az autóm - annyi erő sem volt az akksiban, hogy a csomagtartót kinyissam.  Egy betolás után (tudom, tudom, kinyírhatja a katalizátort - de a másodperc tört része alatt beindult így, és csak egyszer akartam megpróbálni) hazajöttem vele, ami több, mint egy órás utat jelent, tehát gondoltam, feltöltődik kissé. Leállítottam, majd újra be akartam indítani. Semmi...

Kérdésem, hogy mehet-e ilyen hirtelen tönkre egy akkumulátor, mindenféle előjel nélkül, vagy esetleg valami leszívhatta, aminek utána kell járni? Azt még  tudni kell a dologhoz, hogy menet közben "generátorzajt" hallottam a hangszóróból (fütyülő hang, a fordulatszámmal arányosan magasabb, vagy mélyebb, mint amikor a tápkábel és az RCA kábel túl közel van egymáshoz). Ilyen eddig nem fordult elő.

Gondolkodtam, hogy leírjam e még ezt az infót, mert akkor mindenki erre fog hivatkozni, de így teljes a történet: az autóba még a gyári akksi van, 2004 eleje óta.  Vigyorog

Sürgős okosságokat várok, mert most gyakorlatilag használhatatlan a verda. 
Először is kellene bele egy megbízható állapotú akkumulátor. Aztán lehet töltést mérni, ha lehet oscilloskóppal. Lehet az akkud cellazárlatos, az egyik pillanatról a másikra előfordulhat, így a generátorra hárul egy csomó meló, próbál tölteni, mint állat, csak nincs mit.
Én is pont erre gondoltam...bár a cellazárlatok jellemzően tavasszal fordulnak elő inkább, amikor a téli megpróbáltatások után lehullik a lemezekről a sok maszat az aljára. Kölcsönakksi, ami jó, aztán kiderül, hol a bibi.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
cucogany
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #97 Dátum: 2012. November 12. - 01:59:52 »

Kérdésem, hogy mehet-e ilyen hirtelen tönkre egy akkumulátor, mindenféle előjel nélkül
Én februárban egy pénteki napon úgy álltam le a kocsival, hogy akkumulátor problémának a legcsekélyebb jele sem mutatkozott. Hétfő reggel már kulccsal kellett kinyitnom az ajtót, mert annyi áram sem volt az akksiban, hogy a távirányítóval ki lehessen nyitni. 6 és fél éves volt az akksi. Kicseréltem egy Jász akkura (mert csak az volt), azóta sincs semmi probléma.

Bár az jó lenne, ha egy szakember meg tudná mondani, hogy a generátor szénkeféi kb. mennyi idő múlva (vagy hány km megtétele után) kopnak el annyira, hogy cserélni kelljen, így legalább egy váratlan meglepetést ki lehetne küszöbölni. Én anno 7 évesen vettem meg egy Opel Kadettet 72 ezer km-rel és hogy meglepetés ne érjen, szétszedtem a Delco Remy generátort. És nem is bántam meg, mert már annyira el voltak kopva a szénkefék, hogy megérettek a cserére.
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #98 Dátum: 2012. November 12. - 13:01:08 »

Köszönöm mindenkinek a választ.

Kísérletezés nélkül (mert ez most a legegyszerűbb és leggyorsabb megoldás) egy új akksi mellett döntöttem. Aztán meglátjuk, mi lesz...
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #99 Dátum: 2012. November 13. - 00:27:34 »

Köszönöm mindenkinek a választ.

Kísérletezés nélkül (mert ez most a legegyszerűbb és leggyorsabb megoldás) egy új akksi mellett döntöttem. Aztán meglátjuk, mi lesz...
Ok, de ha nincs töltésed, vettél feleslegesen egy új akksit, holott lehet a régi menthető lett volna...nem mindegyik akksinak fekszi meg a gyomrát, ha lemerítik. Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #100 Dátum: 2012. November 14. - 23:14:35 »

Köszönöm mindenkinek a választ.

Kísérletezés nélkül (mert ez most a legegyszerűbb és leggyorsabb megoldás) egy új akksi mellett döntöttem. Aztán meglátjuk, mi lesz...
Ok, de ha nincs töltésed, vettél feleslegesen egy új akksit, holott lehet a régi menthető lett volna...nem mindegyik akksinak fekszi meg a gyomrát, ha lemerítik. Kacsint

Jelentem megvettem az akkumulátort és minden tökéletes!
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #101 Dátum: 2012. November 27. - 13:46:06 »

Kérdésem, hogy mehet-e ilyen hirtelen tönkre egy akkumulátor, mindenféle előjel nélkül
Én februárban egy pénteki napon úgy álltam le a kocsival, hogy akkumulátor problémának a legcsekélyebb jele sem mutatkozott. Hétfő reggel már kulccsal kellett kinyitnom az ajtót, mert annyi áram sem volt az akksiban, hogy a távirányítóval ki lehessen nyitni. 6 és fél éves volt az akksi. Kicseréltem egy Jász akkura (mert csak az volt), azóta sincs semmi probléma.

Bár az jó lenne, ha egy szakember meg tudná mondani, hogy a generátor szénkeféi kb. mennyi idő múlva (vagy hány km megtétele után) kopnak el annyira, hogy cserélni kelljen, így legalább egy váratlan meglepetést ki lehetne küszöbölni. Én anno 7 évesen vettem meg egy Opel Kadettet 72 ezer km-rel és hogy meglepetés ne érjen, szétszedtem a Delco Remy generátort. És nem is bántam meg, mert már annyira el voltak kopva a szénkefék, hogy megérettek a cserére.
Közel a 250.000 Km-hez a generátorban még minden eredeti.
Naplózva
cucogany
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #102 Dátum: 2012. November 27. - 17:26:50 »

Közel a 250.000 Km-hez a generátorban még minden eredeti.
Köszönöm, akkor egy ideig még nem kell idegeskednem a szénkefe miatt (92 ezer km).
Naplózva
zozo77
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Hozzászólás #103 Dátum: 2012. November 29. - 18:12:05 »

Tud elromlani pikk pakk az akksi, én augusztusban leállítottam egy full M0-ás etap után, ahol kifogástalanul működött a kocsi, majd fél óra állás, és a next indításnál semmi. Se kép, se hang!! 
1.6os a kocsim. Nézetem akksit, de a gyári 32 pénz a Gyulainál (na perszepersze...), ajánlották a Jászakksit, de végül az ABS-t vettem bele 2 év garival 13 pénzért. Azt jobbnak gondolom, mint a Jászcuccot. Sajnos nem fért bele csont nélkül, csak az 1.8-asba megy bele az ABS, mert ott máshol van a motorvezérlő elektronika, de kis helycsinálással 1 óra alatt, be is tudtam rakni a helyére. És most jóó.  Kacsint
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #104 Dátum: 2012. November 29. - 19:49:23 »

Tud elromlani pikk pakk az akksi, én augusztusban leállítottam egy full M0-ás etap után, ahol kifogástalanul működött a kocsi, majd fél óra állás, és a next indításnál semmi. Se kép, se hang!! 
1.6os a kocsim. Nézetem akksit, de a gyári 32 pénz a Gyulainál (na perszepersze...), ajánlották a Jászakksit, de végül az ABS-t vettem bele 2 év garival 13 pénzért. Azt jobbnak gondolom, mint a Jászcuccot. Sajnos nem fért bele csont nélkül, csak az 1.8-asba megy bele az ABS, mert ott máshol van a motorvezérlő elektronika, de kis helycsinálással 1 óra alatt, be is tudtam rakni a helyére. És most jóó.  Kacsint
az 56AH ás akkumulátorok csont nélkül belemennek tök mindegy ,hoy Bosch Varta ABS Gigawatt Starline  és még sorolhatnám mind ugyanaz
Naplózva

70/4334431
Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 17   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!