sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
 |
« Hozzászólás #90 Dátum: 2012. Július 15. - 10:07:05 » |
|
Sziasztok! ez jó 1.4-es Lacsiba?: Bosch S3 56Ah Bal+ /0092S30060/ Válaszokat előre is köszi!
megfelel bele az is de megegyezik vele az amit egyel feljebb lévő hozzászólásomban lévő akksi is kedden Pesten leszek akár tudok vinni belőle
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Papy
|
 |
« Hozzászólás #91 Dátum: 2012. Július 15. - 10:44:09 » |
|
13ért tudják nekem hozni a boscht:)
|
|
|
Naplózva
|
Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
|
|
|
szaot
Bejáratós

Nem elérhető
Hozzászólások: 92
Lacetti 1.4 Star AC HB 2007
|
 |
« Hozzászólás #92 Dátum: 2012. Augusztus 26. - 15:01:41 » |
|
Üdvözletem! 1.4-es, 5 ajtós lacsi-csacsimba én is a pár hozzászólással korábbi Bosch S3 56AH-s akksit vettem. Sajnos a vétel előtt nem győződtem meg a szükséges indítóáram nagyságáról, a kocsi kézikönyvében hidegindítási áramnak 610A van feltüntetve. Kérdésem, hogy a Bosch 480A-s indítóárama elegendő-e, nem okoz-e ez gondot, vagy szükséges 610 A-s akksit beletenni? Előre is köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebijoe
|
 |
« Hozzászólás #93 Dátum: 2012. Augusztus 26. - 18:30:49 » |
|
Üdvözletem! 1.4-es, 5 ajtós lacsi-csacsimba én is a pár hozzászólással korábbi Bosch S3 56AH-s akksit vettem. Sajnos a vétel előtt nem győződtem meg a szükséges indítóáram nagyságáról, a kocsi kézikönyvében hidegindítási áramnak 610A van feltüntetve. Kérdésem, hogy a Bosch 480A-s indítóárama elegendő-e, nem okoz-e ez gondot, vagy szükséges 610 A-s akksit beletenni? Előre is köszönöm.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. Augusztus 26. - 20:32:04 írta sebijoe »
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
 |
« Hozzászólás #94 Dátum: 2012. November 11. - 21:49:24 » |
|
Segítség! Help! Hilfe! SOS!  Ma kellemetlen meglepetésben volt részem. Egy nap garázsban állás után nem indult be az autóm - annyi erő sem volt az akksiban, hogy a csomagtartót kinyissam.  Egy betolás után (tudom, tudom, kinyírhatja a katalizátort - de a másodperc tört része alatt beindult így, és csak egyszer akartam megpróbálni) hazajöttem vele, ami több, mint egy órás utat jelent, tehát gondoltam, feltöltődik kissé. Leállítottam, majd újra be akartam indítani. Semmi... Kérdésem, hogy mehet-e ilyen hirtelen tönkre egy akkumulátor, mindenféle előjel nélkül, vagy esetleg valami leszívhatta, aminek utána kell járni? Azt még tudni kell a dologhoz, hogy menet közben "generátorzajt" hallottam a hangszóróból (fütyülő hang, a fordulatszámmal arányosan magasabb, vagy mélyebb, mint amikor a tápkábel és az RCA kábel túl közel van egymáshoz). Ilyen eddig nem fordult elő. Gondolkodtam, hogy leírjam e még ezt az infót, mert akkor mindenki erre fog hivatkozni, de így teljes a történet: az autóba még a gyári akksi van, 2004 eleje óta.  Sürgős okosságokat várok, mert most gyakorlatilag használhatatlan a verda. 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tomy61
|
 |
« Hozzászólás #95 Dátum: 2012. November 11. - 22:23:26 » |
|
Segítség! Help! Hilfe! SOS!  Ma kellemetlen meglepetésben volt részem. Egy nap garázsban állás után nem indult be az autóm - annyi erő sem volt az akksiban, hogy a csomagtartót kinyissam.  Egy betolás után (tudom, tudom, kinyírhatja a katalizátort - de a másodperc tört része alatt beindult így, és csak egyszer akartam megpróbálni) hazajöttem vele, ami több, mint egy órás utat jelent, tehát gondoltam, feltöltődik kissé. Leállítottam, majd újra be akartam indítani. Semmi... Kérdésem, hogy mehet-e ilyen hirtelen tönkre egy akkumulátor, mindenféle előjel nélkül, vagy esetleg valami leszívhatta, aminek utána kell járni? Azt még tudni kell a dologhoz, hogy menet közben "generátorzajt" hallottam a hangszóróból (fütyülő hang, a fordulatszámmal arányosan magasabb, vagy mélyebb, mint amikor a tápkábel és az RCA kábel túl közel van egymáshoz). Ilyen eddig nem fordult elő. Gondolkodtam, hogy leírjam e még ezt az infót, mert akkor mindenki erre fog hivatkozni, de így teljes a történet: az autóba még a gyári akksi van, 2004 eleje óta.  Sürgős okosságokat várok, mert most gyakorlatilag használhatatlan a verda.  Először is kellene bele egy megbízható állapotú akkumulátor. Aztán lehet töltést mérni, ha lehet oscilloskóppal. Lehet az akkud cellazárlatos, az egyik pillanatról a másikra előfordulhat, így a generátorra hárul egy csomó meló, próbál tölteni, mint állat, csak nincs mit.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
 |
« Hozzászólás #96 Dátum: 2012. November 12. - 00:32:03 » |
|
Segítség! Help! Hilfe! SOS!  Ma kellemetlen meglepetésben volt részem. Egy nap garázsban állás után nem indult be az autóm - annyi erő sem volt az akksiban, hogy a csomagtartót kinyissam.  Egy betolás után (tudom, tudom, kinyírhatja a katalizátort - de a másodperc tört része alatt beindult így, és csak egyszer akartam megpróbálni) hazajöttem vele, ami több, mint egy órás utat jelent, tehát gondoltam, feltöltődik kissé. Leállítottam, majd újra be akartam indítani. Semmi... Kérdésem, hogy mehet-e ilyen hirtelen tönkre egy akkumulátor, mindenféle előjel nélkül, vagy esetleg valami leszívhatta, aminek utána kell járni? Azt még tudni kell a dologhoz, hogy menet közben "generátorzajt" hallottam a hangszóróból (fütyülő hang, a fordulatszámmal arányosan magasabb, vagy mélyebb, mint amikor a tápkábel és az RCA kábel túl közel van egymáshoz). Ilyen eddig nem fordult elő. Gondolkodtam, hogy leírjam e még ezt az infót, mert akkor mindenki erre fog hivatkozni, de így teljes a történet: az autóba még a gyári akksi van, 2004 eleje óta.  Sürgős okosságokat várok, mert most gyakorlatilag használhatatlan a verda.  Először is kellene bele egy megbízható állapotú akkumulátor. Aztán lehet töltést mérni, ha lehet oscilloskóppal. Lehet az akkud cellazárlatos, az egyik pillanatról a másikra előfordulhat, így a generátorra hárul egy csomó meló, próbál tölteni, mint állat, csak nincs mit. Én is pont erre gondoltam...bár a cellazárlatok jellemzően tavasszal fordulnak elő inkább, amikor a téli megpróbáltatások után lehullik a lemezekről a sok maszat az aljára. Kölcsönakksi, ami jó, aztán kiderül, hol a bibi.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
cucogany
|
 |
« Hozzászólás #97 Dátum: 2012. November 12. - 01:59:52 » |
|
Kérdésem, hogy mehet-e ilyen hirtelen tönkre egy akkumulátor, mindenféle előjel nélkül Én februárban egy pénteki napon úgy álltam le a kocsival, hogy akkumulátor problémának a legcsekélyebb jele sem mutatkozott. Hétfő reggel már kulccsal kellett kinyitnom az ajtót, mert annyi áram sem volt az akksiban, hogy a távirányítóval ki lehessen nyitni. 6 és fél éves volt az akksi. Kicseréltem egy Jász akkura (mert csak az volt), azóta sincs semmi probléma. Bár az jó lenne, ha egy szakember meg tudná mondani, hogy a generátor szénkeféi kb. mennyi idő múlva (vagy hány km megtétele után) kopnak el annyira, hogy cserélni kelljen, így legalább egy váratlan meglepetést ki lehetne küszöbölni. Én anno 7 évesen vettem meg egy Opel Kadettet 72 ezer km-rel és hogy meglepetés ne érjen, szétszedtem a Delco Remy generátort. És nem is bántam meg, mert már annyira el voltak kopva a szénkefék, hogy megérettek a cserére.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
 |
« Hozzászólás #98 Dátum: 2012. November 12. - 13:01:08 » |
|
Köszönöm mindenkinek a választ.
Kísérletezés nélkül (mert ez most a legegyszerűbb és leggyorsabb megoldás) egy új akksi mellett döntöttem. Aztán meglátjuk, mi lesz...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
 |
« Hozzászólás #99 Dátum: 2012. November 13. - 00:27:34 » |
|
Köszönöm mindenkinek a választ.
Kísérletezés nélkül (mert ez most a legegyszerűbb és leggyorsabb megoldás) egy új akksi mellett döntöttem. Aztán meglátjuk, mi lesz...
Ok, de ha nincs töltésed, vettél feleslegesen egy új akksit, holott lehet a régi menthető lett volna...nem mindegyik akksinak fekszi meg a gyomrát, ha lemerítik. 
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Döme
|
 |
« Hozzászólás #100 Dátum: 2012. November 14. - 23:14:35 » |
|
Köszönöm mindenkinek a választ.
Kísérletezés nélkül (mert ez most a legegyszerűbb és leggyorsabb megoldás) egy új akksi mellett döntöttem. Aztán meglátjuk, mi lesz...
Ok, de ha nincs töltésed, vettél feleslegesen egy új akksit, holott lehet a régi menthető lett volna...nem mindegyik akksinak fekszi meg a gyomrát, ha lemerítik.  Jelentem megvettem az akkumulátort és minden tökéletes!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
 |
« Hozzászólás #101 Dátum: 2012. November 27. - 13:46:06 » |
|
Kérdésem, hogy mehet-e ilyen hirtelen tönkre egy akkumulátor, mindenféle előjel nélkül Én februárban egy pénteki napon úgy álltam le a kocsival, hogy akkumulátor problémának a legcsekélyebb jele sem mutatkozott. Hétfő reggel már kulccsal kellett kinyitnom az ajtót, mert annyi áram sem volt az akksiban, hogy a távirányítóval ki lehessen nyitni. 6 és fél éves volt az akksi. Kicseréltem egy Jász akkura (mert csak az volt), azóta sincs semmi probléma. Bár az jó lenne, ha egy szakember meg tudná mondani, hogy a generátor szénkeféi kb. mennyi idő múlva (vagy hány km megtétele után) kopnak el annyira, hogy cserélni kelljen, így legalább egy váratlan meglepetést ki lehetne küszöbölni. Én anno 7 évesen vettem meg egy Opel Kadettet 72 ezer km-rel és hogy meglepetés ne érjen, szétszedtem a Delco Remy generátort. És nem is bántam meg, mert már annyira el voltak kopva a szénkefék, hogy megérettek a cserére. Közel a 250.000 Km-hez a generátorban még minden eredeti.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cucogany
|
 |
« Hozzászólás #102 Dátum: 2012. November 27. - 17:26:50 » |
|
Közel a 250.000 Km-hez a generátorban még minden eredeti. Köszönöm, akkor egy ideig még nem kell idegeskednem a szénkefe miatt (92 ezer km).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zozo77
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
|
 |
« Hozzászólás #103 Dátum: 2012. November 29. - 18:12:05 » |
|
Tud elromlani pikk pakk az akksi, én augusztusban leállítottam egy full M0-ás etap után, ahol kifogástalanul működött a kocsi, majd fél óra állás, és a next indításnál semmi. Se kép, se hang!!  1.6os a kocsim. Nézetem akksit, de a gyári 32 pénz a Gyulainál (na perszepersze...), ajánlották a Jászakksit, de végül az ABS-t vettem bele 2 év garival 13 pénzért. Azt jobbnak gondolom, mint a Jászcuccot. Sajnos nem fért bele csont nélkül, csak az 1.8-asba megy bele az ABS, mert ott máshol van a motorvezérlő elektronika, de kis helycsinálással 1 óra alatt, be is tudtam rakni a helyére. És most jóó. 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
 |
« Hozzászólás #104 Dátum: 2012. November 29. - 19:49:23 » |
|
Tud elromlani pikk pakk az akksi, én augusztusban leállítottam egy full M0-ás etap után, ahol kifogástalanul működött a kocsi, majd fél óra állás, és a next indításnál semmi. Se kép, se hang!!  1.6os a kocsim. Nézetem akksit, de a gyári 32 pénz a Gyulainál (na perszepersze...), ajánlották a Jászakksit, de végül az ABS-t vettem bele 2 év garival 13 pénzért. Azt jobbnak gondolom, mint a Jászcuccot. Sajnos nem fért bele csont nélkül, csak az 1.8-asba megy bele az ABS, mert ott máshol van a motorvezérlő elektronika, de kis helycsinálással 1 óra alatt, be is tudtam rakni a helyére. És most jóó.  az 56AH ás akkumulátorok csont nélkül belemennek tök mindegy ,hoy Bosch Varta ABS Gigawatt Starline és még sorolhatnám mind ugyanaz
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
|