Lacetti klub fórum
2024. December 13. - 14:51:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 17   Le
 
Szerző Téma: Töltés (generátor, akku)  (Megtekintve 126765 alkalommal)
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #180 Dátum: 2013. December 08. - 11:35:18 »

sziasztok, 2004 dec óta a gyári akksi van benn. Garázsban tartott a kocsi, de a hűvösben elkezdett késni az óra a műszerfalon.
Lehet ez jele az akku haláltusájának?
Újat milyen márkát lenne érdemes? Ahogy itt olvastam pl. Bosch s3 sorozat gyenge, de pl egy 0092S40060?
Az csak álom, hogy az is 9 évet bírja....
köszönöm
Az óra késés nem akku hiba! Óra hiba! Ha pörget az önindító, ne bántsd az akksidat.  Vigyorog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
levi1968
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Hozzászólás #181 Dátum: 2014. Február 05. - 11:24:12 »

Üdvüzletem a márkatársaknak ! 8 év után megadta magát az akku, az eredeti gyári Delkor, ami ezek szerint kiszolgálta ,magát. Nem is ez a probléma. Az hogy bármelyik netes webáruházban az autótípus alapján az alábbi méretű akkumlátort adja ki. 242 X 170 X 190. Na már most az eredeti gyárit kiszereltem és az 230 x 180 (kb) X 170. Kérdezem én,hogy az akkumlátor tartó lemez szélessége több mint 24 cm valamivel, tehát elvileg elfér benne a 240 mm szélességű akksi, viszont 230 mm-nél van egy elég kemény kis lemez felhajtva gyárilag , mely valószínű,hogy oldalról tartja az akksit. A kérdésem az,hogy nem-e ezt a kislemezt nemes egyszerűséggel kalapáccsal vagy valami célszerszámmal,visszaverik vagy ütögetik az akksi tartó lemez síkjába. Találtam egyébként akksit a 230 mm széles méretben ami ugyanolyan méretű mint a gyári volt, de érdekelne hogy a nagyobb szélességű 242 mm-es az általam leírt módon belerakható-e , mivel hogy az autóhoz mindenhol ezt a 240 mm széles akksit adják meg. Chevy Lacetti 1.4. benzines 2005-ös a gépem.
Naplózva
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #182 Dátum: 2014. Február 05. - 11:56:18 »

Üdvüzletem a márkatársaknak ! 8 év után megadta magát az akku, az eredeti gyári Delkor, ami ezek szerint kiszolgálta ,magát. Nem is ez a probléma. Az hogy bármelyik netes webáruházban az autótípus alapján az alábbi méretű akkumlátort adja ki. 242 X 170 X 190. Na már most az eredeti gyárit kiszereltem és az 230 x 180 (kb) X 170. Kérdezem én,hogy az akkumlátor tartó lemez szélessége több mint 24 cm valamivel, tehát elvileg elfér benne a 240 mm szélességű akksi, viszont 230 mm-nél van egy elég kemény kis lemez felhajtva gyárilag , mely valószínű,hogy oldalról tartja az akksit. A kérdésem az,hogy nem-e ezt a kislemezt nemes egyszerűséggel kalapáccsal vagy valami célszerszámmal,visszaverik vagy ütögetik az akksi tartó lemez síkjába. Találtam egyébként akksit a 230 mm széles méretben ami ugyanolyan méretű mint a gyári volt, de érdekelne hogy a nagyobb szélességű 242 mm-es az általam leírt módon belerakható-e , mivel hogy az autóhoz mindenhol ezt a 240 mm széles akksit adják meg. Chevy Lacetti 1.4. benzines 2005-ös a gépem.
Esetleg próbáltad már akkumulátor kereskedésben? Ott válogathatsz, belepróbálhatod, esetleg bele is rakják neked. Nem utolsó szempont az sem, hogy a régi akkut beszámolja e vagy sem, ott hagyhatod e vagy sem...
Mikor nekem megadta magát, felkerestem a helyi akku szakboltot, régit ott hagytam- újat olcsóbban adta, és be is szerelték.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #183 Dátum: 2014. Február 05. - 12:45:41 »

Üdvüzletem a márkatársaknak ! 8 év után megadta magát az akku, az eredeti gyári Delkor, ami ezek szerint kiszolgálta ,magát. Nem is ez a probléma. Az hogy bármelyik netes webáruházban az autótípus alapján az alábbi méretű akkumlátort adja ki. 242 X 170 X 190. Na már most az eredeti gyárit kiszereltem és az 230 x 180 (kb) X 170. Kérdezem én,hogy az akkumlátor tartó lemez szélessége több mint 24 cm valamivel, tehát elvileg elfér benne a 240 mm szélességű akksi, viszont 230 mm-nél van egy elég kemény kis lemez felhajtva gyárilag , mely valószínű,hogy oldalról tartja az akksit. A kérdésem az,hogy nem-e ezt a kislemezt nemes egyszerűséggel kalapáccsal vagy valami célszerszámmal,visszaverik vagy ütögetik az akksi tartó lemez síkjába. Találtam egyébként akksit a 230 mm széles méretben ami ugyanolyan méretű mint a gyári volt, de érdekelne hogy a nagyobb szélességű 242 mm-es az általam leírt módon belerakható-e , mivel hogy az autóhoz mindenhol ezt a 240 mm széles akksit adják meg. Chevy Lacetti 1.4. benzines 2005-ös a gépem.

berakható ,én le szoktam hajtani a lemezt úgyis felűről fogja a rögzítés
egy sima 56 Ah bal + os akksit vegyél normálisakat 16900ft tól kapsz jászakut nem erőltetném kicsi az indítóárama...
Naplózva

70/4334431
levi1968
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Hozzászólás #184 Dátum: 2014. Február 05. - 14:58:02 »

Üdvüzletem a márkatársaknak ! 8 év után megadta magát az akku, az eredeti gyári Delkor, ami ezek szerint kiszolgálta ,magát. Nem is ez a probléma. Az hogy bármelyik netes webáruházban az autótípus alapján az alábbi méretű akkumlátort adja ki. 242 X 170 X 190. Na már most az eredeti gyárit kiszereltem és az 230 x 180 (kb) X 170. Kérdezem én,hogy az akkumlátor tartó lemez szélessége több mint 24 cm valamivel, tehát elvileg elfér benne a 240 mm szélességű akksi, viszont 230 mm-nél van egy elég kemény kis lemez felhajtva gyárilag , mely valószínű,hogy oldalról tartja az akksit. A kérdésem az,hogy nem-e ezt a kislemezt nemes egyszerűséggel kalapáccsal vagy valami célszerszámmal,visszaverik vagy ütögetik az akksi tartó lemez síkjába. Találtam egyébként akksit a 230 mm széles méretben ami ugyanolyan méretű mint a gyári volt, de érdekelne hogy a nagyobb szélességű 242 mm-es az általam leírt módon belerakható-e , mivel hogy az autóhoz mindenhol ezt a 240 mm széles akksit adják meg. Chevy Lacetti 1.4. benzines 2005-ös a gépem.

berakható ,én le szoktam hajtani a lemezt úgyis felűről fogja a rögzítés
egy sima 56 Ah bal + os akksit vegyél normálisakat 16900ft tól kapsz jászakut nem erőltetném kicsi az indítóárama...


Köszönöm a választ. Megoldottam mert találtam olyan méretűt amelyet a gyárban beleraktak de jó tudni,hogy akkor annak a bizonyos lemezkének a lehajlításával belerakható a 242 mm szélességű akksi is. Egyébként találtam 21.000.Ft ( nekem 15.000.) ért egy 55 Ah órás 520 A indító árammal rendelkező akksit, mely szerintem elfogadható minőségű 2 év garival. Ugyanazon cég gyártja mint a Boscht meg hasonlókat.A neve nem jut eszembe.
Naplózva
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #185 Dátum: 2014. Május 20. - 22:04:44 »

Sziasztok! Dízelbe milyen akkut lehet beletenni? A gyári 90 Ah-s Delkor 7 év után elhalálozott. Nem találok bal pozitívost ilyen méretekkel és műszaki adatokkal.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #186 Dátum: 2014. Május 21. - 06:11:45 »

Sziasztok! Dízelbe milyen akkut lehet beletenni? A gyári 90 Ah-s Delkor 7 év után elhalálozott. Nem találok bal pozitívost ilyen méretekkel és műszaki adatokkal.

95AH bal+ os ami belemegy de az akksitartót át kell alakítani mert felül szélesebb 30.000ft tól felfelé vannak
Naplózva

70/4334431
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #187 Dátum: 2014. Május 23. - 17:14:13 »

Megvan! Megtaláltam a legtutibbnak tűnő akkut dízelbe: http://www.akkutop.hu/rocket_90_ah_bal_1442
Teljesen egyezik a gyárival, szintén kalciumos és jó az ára (a többihez képest). Ha ez is 7 évig bírja, akkor tökéletesen elégedett leszek.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #188 Dátum: 2014. Május 23. - 19:37:44 »

Megvan! Megtaláltam a legtutibbnak tűnő akkut dízelbe: http://www.akkutop.hu/rocket_90_ah_bal_1442
Teljesen egyezik a gyárival, szintén kalciumos és jó az ára (a többihez képest). Ha ez is 7 évig bírja, akkor tökéletesen elégedett leszek.



ha 4 évet kibír akkor örülhetsz
Naplózva

70/4334431
tamas73
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



« Hozzászólás #189 Dátum: 2014. Június 16. - 09:58:04 »

Sziasztok!
Múlt héten "meghalt" az aksim (reggel mentem 15 km-t, majd félóra állás után csak kattogott indításkor - előtte voltak jelek, ha az, hogy minden második induláskor csak 3-ik önindítózásra indult be az autó), vettem bele újat, betettem pöcre be is indult Lacsika (egyébként SW 1.6), de a központi zár távirányítója nem működik (kulccsal persze be tudom zárni az ajtókat). Volt már valakinek hasonló gondja? Felhívtam a miskolci szervízt, azt mondták be kell tanítani a távirányítót 5-8 eFt lesz (ezt csak szakszervíz tudja megcsinálni?). Ha ennyi akkor ennyi, csak azért kérdezem tőletek lehet van rá házi megoldás is, pl az akksi le és felszerelésével közben valahol a távirányítót meg kell nyomni ... ki tudja milyen okosság jön be. Kissé azért érdekes számomra (biztos túl laikus vagyok), hogy egy akksi kipurcanásával a távirányítós kulcsot akár ki is dobhatom:) - azért nem fogom. Előre is köszi a tanácsokat: Tamás
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #190 Dátum: 2014. Június 16. - 11:52:58 »

Legközelebb majd inkább az akksi boltos ember rakja be szünetmentesítve...akkor elkerülhető a hasonló probléma. Nekem ingyen berakta a srác, amikor nála vettem a boltban.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #191 Dátum: 2014. Június 16. - 12:11:22 »

Sziasztok!
Múlt héten "meghalt" az aksim (reggel mentem 15 km-t, majd félóra állás után csak kattogott indításkor - előtte voltak jelek, ha az, hogy minden második induláskor csak 3-ik önindítózásra indult be az autó), vettem bele újat, betettem pöcre be is indult Lacsika (egyébként SW 1.6), de a központi zár távirányítója nem működik (kulccsal persze be tudom zárni az ajtókat). Volt már valakinek hasonló gondja? Felhívtam a miskolci szervízt, azt mondták be kell tanítani a távirányítót 5-8 eFt lesz (ezt csak szakszervíz tudja megcsinálni?). Ha ennyi akkor ennyi, csak azért kérdezem tőletek lehet van rá házi megoldás is, pl az akksi le és felszerelésével közben valahol a távirányítót meg kell nyomni ... ki tudja milyen okosság jön be. Kissé azért érdekes számomra (biztos túl laikus vagyok), hogy egy akksi kipurcanásával a távirányítós kulcsot akár ki is dobhatom:) - azért nem fogom. Előre is köszi a tanácsokat: Tamás

nincs rá házi okosság és elvileg nem eshetne ki a kódból
elem biztos,hogy jó?
Naplózva

70/4334431
tamas73
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



« Hozzászólás #192 Dátum: 2014. Június 16. - 12:46:32 »

Bocsi, azt elfelejtettem írni, hogy az elemet már kicseréltem, úgy sem csinál mást, mint hogy halványan villog párat egymás után, de nyitni és zárni nem hajlandó. Azért gondolom, hogy valami programozási gond lehet, mert előtte tökéletesen működött a távirányító, és pont az akksi kipurcanása után lett neki is annyi.
Naplózva
tamas73
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



« Hozzászólás #193 Dátum: 2014. Június 16. - 12:59:56 »

Legközelebb majd inkább az akksi boltos ember rakja be szünetmentesítve...akkor elkerülhető a hasonló probléma. Nekem ingyen berakta a srác, amikor nála vettem a boltban.
Próbáltam kihívni a helyszínre (nem indult sajna az autó - csak kis kattogó hangot adott ki indításra), sajna nem tudott kijönni, így én mentem a boltba, megvettem, majd beraktam az akksit a helyére.
A szünetmentesítés alatt mit értesz? Ha valaki kiveszi az akksit akkor számíthat erre a problémára? ~ 2 hete töltöttem az akksit, akkor a saruk le voltak véve nem volt semmi gondom utána a távirányítóval.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #194 Dátum: 2014. Június 16. - 21:49:13 »

úgy értettem, hogy amíg cseréli a dolgokat, közben ráköti egy kis hordozható akksira a kábeleket és így a riasztó és a rádió sem hülyül meg  Kacsint

nekem úgy volt, hogy itthon nem indult a gép, kihívtuk a sárga angyalt, ő feltöltötte az akksit, majd mentem egy nagy kört a kocsival. aztán az első munkanapon beugrottam egy közeli akksishoz és ő mondta, hogy be is szereli egyből szívesen amelyiket választom. ennyi.
« Utoljára szerkesztve: 2014. Június 16. - 21:51:37 írta WERES » Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 17   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!