captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #1785 Dátum: 2016. április 17. - 03:26:28 » |
|
Tegnap este unatkoztam , összeszámoltam a 8 év 2 hónap alatt a kocsira költött összeget: szinte pontosan 750 ezer jött ki. Ebben benne van minden alkatrész és szervizköltség, 2 garnitúra téli és 2 garnitúra nyári abroncs, valamint a Kapitánytól vett alufelnik és a lemezfelnik is. Ebből az összegből kb a felét tavaly illetve idén költöttem, számlám 530 ezer forintnyi alkatrész+karbantartásról van, még az izzócserékről is. A gázos átépítés költsége nincs benne, az még plusz 162 ezer volt új műszakival. Szerintem nem vészes, pláne, ha évekre elosztom. Igaz, az első 3 évben mindennel együtt kb 60 ezret költöttem csak. Jó neked, hogy tudsz unatkozni. Nekem 9 év alatt biztos, hogy a többszörösét költöttem az autóra. Aminek nagyrésze nem is a kötelező dolgok karbantartása, hanem az állás, esetleg rossz szerelések miatti (kerékagy cseremert a szervizben elnyakták a kerék tőcsavarját), vagy a nem gyári lengéscsillapítók, vagy rugók cseréje, szóval nem tervezett szerviz volt. Az is biztos, hogy Tomy idegeire mehetek, amikor egy apró köhintés, zaj miatt odamegyek hozzá, megnézi, ezt meg ezt majd idővel ki kell cserélni, de ráérsz majd következő olajcserekor. Erre én elkezdem fűzni őket, hogy ha már ott vagyok, csináljuk meg. Mindenki más köszönne és menne és soha nem cserélné ki a valamit. Hülye vagyok, hát na. 😂😂😂😂😂
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #1786 Dátum: 2016. április 17. - 13:51:53 » |
|
Tegnap este unatkoztam , összeszámoltam a 8 év 2 hónap alatt a kocsira költött összeget: szinte pontosan 750 ezer jött ki. Ebben benne van minden alkatrész és szervizköltség, 2 garnitúra téli és 2 garnitúra nyári abroncs, valamint a Kapitánytól vett alufelnik és a lemezfelnik is. Ebből az összegből kb a felét tavaly illetve idén költöttem, számlám 530 ezer forintnyi alkatrész+karbantartásról van, még az izzócserékről is. A gázos átépítés költsége nincs benne, az még plusz 162 ezer volt új műszakival. Szerintem nem vészes, pláne, ha évekre elosztom. Igaz, az első 3 évben mindennel együtt kb 60 ezret költöttem csak. Jó neked, hogy tudsz unatkozni. Nekem 9 év alatt biztos, hogy a többszörösét költöttem az autóra. Aminek nagyrésze nem is a kötelező dolgok karbantartása, hanem az állás, esetleg rossz szerelések miatti (kerékagy cseremert a szervizben elnyakták a kerék tőcsavarját), vagy a nem gyári lengéscsillapítók, vagy rugók cseréje, szóval nem tervezett szerviz volt. Az is biztos, hogy Tomy idegeire mehetek, amikor egy apró köhintés, zaj miatt odamegyek hozzá, megnézi, ezt meg ezt majd idővel ki kell cserélni, de ráérsz majd következő olajcserekor. Erre én elkezdem fűzni őket, hogy ha már ott vagyok, csináljuk meg. Mindenki más köszönne és menne és soha nem cserélné ki a valamit. Hülye vagyok, hát na. 😂😂😂😂😂 Majd szólok, ha az idegeimre mész! Az azonban biztos, hogy egyfajta "autós hipochonder" betegségben szenvedhetsz. Mondjuk megértem, mert azért a nagy pocsolya közepén nem engedhetsz meg magadnak semmiféle "Pató Pál úr" hozzáállást. Ott igen csak magatokra vagytok utalva.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1787 Dátum: 2016. április 18. - 16:10:53 » |
|
Tegnap este unatkoztam , összeszámoltam a 8 év 2 hónap alatt a kocsira költött összeget: szinte pontosan 750 ezer jött ki. Ebben benne van minden alkatrész és szervizköltség, 2 garnitúra téli és 2 garnitúra nyári abroncs, valamint a Kapitánytól vett alufelnik és a lemezfelnik is. Ebből az összegből kb a felét tavaly illetve idén költöttem, számlám 530 ezer forintnyi alkatrész+karbantartásról van, még az izzócserékről is. A gázos átépítés költsége nincs benne, az még plusz 162 ezer volt új műszakival. Szerintem nem vészes, pláne, ha évekre elosztom. Igaz, az első 3 évben mindennel együtt kb 60 ezret költöttem csak. Jó neked, hogy tudsz unatkozni. Nekem 9 év alatt biztos, hogy a többszörösét költöttem az autóra. Aminek nagyrésze nem is a kötelező dolgok karbantartása, hanem az állás, esetleg rossz szerelések miatti (kerékagy cseremert a szervizben elnyakták a kerék tőcsavarját), vagy a nem gyári lengéscsillapítók, vagy rugók cseréje, szóval nem tervezett szerviz volt. Az is biztos, hogy Tomy idegeire mehetek, amikor egy apró köhintés, zaj miatt odamegyek hozzá, megnézi, ezt meg ezt majd idővel ki kell cserélni, de ráérsz majd következő olajcserekor. Erre én elkezdem fűzni őket, hogy ha már ott vagyok, csináljuk meg. Mindenki más köszönne és menne és soha nem cserélné ki a valamit. Hülye vagyok, hát na. 😂😂😂😂😂 Este 7-ig beiratkozás volt Azért a ráköltött összeget jelentősen befolyásolta a téli és a nyári gumiszett. A kettő együtt 178 ezer volt, ha ezt levonjuk, akkor már nem is olyan vészes az összeg.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #1788 Dátum: 2016. április 18. - 17:53:12 » |
|
Mennyi kilométernél jársz?
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1789 Dátum: 2016. április 20. - 06:43:20 » |
|
90 ezer. Ebből 2013. decembere óta ment bele 38 ezer. Átlagban még így is csak éppen átléptem a 10 ezer km/év határt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1790 Dátum: 2016. április 20. - 08:59:53 » |
|
Tegnap este unatkoztam , összeszámoltam a 8 év 2 hónap alatt a kocsira költött összeget: szinte pontosan 750 ezer jött ki. Ebben benne van minden alkatrész és szervizköltség, 2 garnitúra téli és 2 garnitúra nyári abroncs, valamint a Kapitánytól vett alufelnik és a lemezfelnik is. Ebből az összegből kb a felét tavaly illetve idén költöttem, számlám 530 ezer forintnyi alkatrész+karbantartásról van, még az izzócserékről is. A gázos átépítés költsége nincs benne, az még plusz 162 ezer volt új műszakival. Szerintem nem vészes, pláne, ha évekre elosztom. Igaz, az első 3 évben mindennel együtt kb 60 ezret költöttem csak. Jó neked, hogy tudsz unatkozni. Nekem 9 év alatt biztos, hogy a többszörösét költöttem az autóra. Aminek nagyrésze nem is a kötelező dolgok karbantartása, hanem az állás, esetleg rossz szerelések miatti (kerékagy cseremert a szervizben elnyakták a kerék tőcsavarját), vagy a nem gyári lengéscsillapítók, vagy rugók cseréje, szóval nem tervezett szerviz volt. Az is biztos, hogy Tomy idegeire mehetek, amikor egy apró köhintés, zaj miatt odamegyek hozzá, megnézi, ezt meg ezt majd idővel ki kell cserélni, de ráérsz majd következő olajcserekor. Erre én elkezdem fűzni őket, hogy ha már ott vagyok, csináljuk meg. Mindenki más köszönne és menne és soha nem cserélné ki a valamit. Hülye vagyok, hát na. 😂😂😂😂😂 Este 7-ig beiratkozás volt Azért a ráköltött összeget jelentősen befolyásolta a téli és a nyári gumiszett. A kettő együtt 178 ezer volt, ha ezt levonjuk, akkor már nem is olyan vészes az összeg. Az nem sok nekem a 3,5 garnítúra nyárigumim volt 270.000,ezek mellett eltörpül az olajcserék+szűrők(10.000Km enként) automata váltó olaj 2x fékbetétek(2 első 2 hátsó 1 kézifékpofa)3 nyeregjavítás,2 első féktárcsa 1 hosszbordásszíjfeszítő 1hosszbordásszíj 2 garnítúra első 1 garnítúra hátsó stabinga 1 jobbos kitámasztó volt a kopó dolgok cseréje,tavaly nyáron a generátor halálozott el(még szerencse ,hogy volt ).Ezek ha összeadom akkor kb 150.000-200.000 de az én esetem elég speciális. Amit még költöttem rá de az az én hülyeségem anélkül elment volna sportfutómű 300.000 ,nagyobb fék az elejére nyereg tárcsa betét 80.000,tuning 60.000,nappalifény 40.000. 2 garnítúra téli gumi fogyott le amiből az első volt új kb 80.000 a második kocsival jött azaz nem került + pénzbe. Ez 6év termése szerintem nem sok Az 1 évre levetített értékvesztés biztosítás és fenntartási költség viszont nem kevés kb 400.000
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2016. április 20. - 09:04:25 írta sebike »
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #1791 Dátum: 2016. április 20. - 13:02:00 » |
|
Az a nagyobb fék, az mit takar pontosan? Én is gondolkodtam rajta mostanában.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1792 Dátum: 2016. április 20. - 14:35:23 » |
|
Az a nagyobb fék, az mit takar pontosan? Én is gondolkodtam rajta mostanában.
a sima kis 1.6 os motorhoz felesleges,bőven megfogja a gyári is normális tárcsa/betét kombóval amúgy az Epica féke van rajt kisebb módosítással ,nekem a nagyobb öntömeghez és a teljesítménytöbblet miatt kellett
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #1793 Dátum: 2016. április 20. - 16:27:06 » |
|
Elvileg igen. Azért ritkábban, nagyobb tempónál való erős fékezésnél éreztem, hogy elmelegszik kicsit. Főleg pályázásnál. De lehet erre a lyuggatott tárcsa is megoldás lenne. Egy helyen találtam olyat eddig. http://www.cardesigntuning.hu/product/pid/8748
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
lesliewednesday
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 55
|
|
« Hozzászólás #1794 Dátum: 2016. Június 21. - 15:19:50 » |
|
Kedves Klubtagok!
Gidy Apu javaslata és a fórumtársak bejegyzései alapján múlt héten vizsgáztattam a 8 éves gépemet a Medic Car-nál. Azért kellett tanácsot kérnem, mert korábban párszor a Horváth Autószervizhez hordtam, Soroksárra. Ők azonban eltűntek (bezártak, ha jók tudom). Röviden elmondhatom alapos, korrekt munkát végeztek. Kicsi korábban érkeztem a megbeszélt időpontnál, így várnom kellett. Közben figyeltem a munkafelvevőket, a bánásmódot, beláttam a műhelybe és láttam az ott folyó munkát.Minden szempontból kielégítőnek találtam a szerviz tevékenységét. Még az apróbb hiányosságokra is felhívták a figyelmet. Készségesen válaszoltak a kérdéseimre. A vizsga díja (LPG+Benzin) is rendben volt. Náluk 2000Ft a gázbiztonsági felülvizsgálat (LPG, sárga tanúsítvány kiállítása), ha ott vizsgázik a jármű. Máshol ez 5000Ft, de ők is ennyiért adják, ha máshová viszed vizsgára. Mivel már régebb óta kisebb olajszivárgással küzdök, megbeszéltük, hogy elviszem a kocsit a lassan közelgő 180ezres szerviz előtt 1-2 héttel. Akkor átnézik, mit kell majd javítani a vezérlés cserén és a szokásos dolgokon kívül.
Számomra nincs éppen közel (40km oda, ugyanannyi vissza), de mivel időben fél óra csupán egy út (M0), így még bevállalható. Bátran merem ajánlani őket.
Üdv,
|
|
|
Naplózva
|
"Mindenevő" Lacetti 1.4 (E95+LPG)
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1795 Dátum: 2016. Június 21. - 18:32:38 » |
|
Én jövő hét pénteken viszem hozzájuk vizsgára, olajcserére, klímatisztításra, gázszűrőcserére az autót. Örülök, hogy te is elégedett vagy velük.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #1796 Dátum: 2016. Június 21. - 19:53:31 » |
|
Kedves Klubtagok!
Gidy Apu javaslata és a fórumtársak bejegyzései alapján múlt héten vizsgáztattam a 8 éves gépemet a Medic Car-nál. Azért kellett tanácsot kérnem, mert korábban párszor a Horváth Autószervizhez hordtam, Soroksárra. Ők azonban eltűntek (bezártak, ha jók tudom). Röviden elmondhatom alapos, korrekt munkát végeztek. Kicsi korábban érkeztem a megbeszélt időpontnál, így várnom kellett. Közben figyeltem a munkafelvevőket, a bánásmódot, beláttam a műhelybe és láttam az ott folyó munkát.Minden szempontból kielégítőnek találtam a szerviz tevékenységét. Még az apróbb hiányosságokra is felhívták a figyelmet. Készségesen válaszoltak a kérdéseimre. A vizsga díja (LPG+Benzin) is rendben volt. Náluk 2000Ft a gázbiztonsági felülvizsgálat (LPG, sárga tanúsítvány kiállítása), ha ott vizsgázik a jármű. Máshol ez 5000Ft, de ők is ennyiért adják, ha máshová viszed vizsgára. Mivel már régebb óta kisebb olajszivárgással küzdök, megbeszéltük, hogy elviszem a kocsit a lassan közelgő 180ezres szerviz előtt 1-2 héttel. Akkor átnézik, mit kell majd javítani a vezérlés cserén és a szokásos dolgokon kívül.
Számomra nincs éppen közel (40km oda, ugyanannyi vissza), de mivel időben fél óra csupán egy út (M0), így még bevállalható. Bátran merem ajánlani őket.
Üdv,
Tisztelt Klubtárs! A MEDIC-CAR csapata nevében köszönöm elismerő szavaidat. Megtisztelő, hogy minket választottál. Igyekszünk minden segítséget megadni, ami erőnkből telik. Ezért dolgozunk. Azonban mivel mi is "emberből" vagyunk előfordul, hogy hibázunk. Bírjuk a kritikát is, ebből levonva a következtetést igyekszünk tanulni belőle. Van egy kérésem. Kérlek, hogy privát üzenetben írd meg az autód rendszámát számomra. Azért fontos, mert így tudom majd, hogy melyik kollégámnak kell megköszönnöm. Ez is a munkám része. Tisztelettel: Tomy61 (Medic-Car műhelyvezető)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #1797 Dátum: 2016. Június 22. - 09:51:50 » |
|
Hogyan? Rudiék bezártak? Nem csak elköltöztek?
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
lesliewednesday
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 55
|
|
« Hozzászólás #1798 Dátum: 2016. Június 22. - 10:12:20 » |
|
Hogyan? Rudiék bezártak? Nem csak elköltöztek?
Biztosat nem tudok, de Gidy Apu sem tudott róluk sokat. Én hiába próbáltam elérni őket minden számomra ismert csatornán.
|
|
|
Naplózva
|
"Mindenevő" Lacetti 1.4 (E95+LPG)
|
|
|
cucogany
|
|
« Hozzászólás #1799 Dátum: 2016. Június 22. - 19:13:11 » |
|
Kicsi korábban érkeztem a megbeszélt időpontnál, így várnom kellett. Nyugodtan ihattál volna az emeleten egy - esetleg több - kávét teljesen térítésmentesen. Ha nem kínáltak, akkor vagy elfelejtették, vagy a munka lekötötte a figyelmüket (kínálás nélkül is szabad kávézni). Engem mindig megkínálnak, de a magas vérnyomásom miatt én nem iszom kávét. Az asztalon egy üvegtálban cukorka is szokott lenni. beláttam a műhelybe A munkálatokat nem csak az üvegfal mögül lehet nézni, nyugodtan be lehet menni a műhelybe (lehet, hogy be is mentél, de ez a hozzászólásodból nem derül ki).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|