Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 23. - 06:28:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 125   Le
 
Szerző Téma: Márkaszervizek, költségek  (Megtekintve 281037 alkalommal)
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #180 Dátum: 2008. Január 15. - 19:27:51 »

1 kis segítséget kérnék Tőletek :A 2 éves szervíznek mit kell tartalmaznia (km:17e ) és mi az elfogadható ár érte? Köszi.
Nekem ezt csinálták:mindenféle szűrőcsere(pollent csak ha kéred),olajcsere,gyertya csere,megbontják és kipucolják a kézifék dobokat,zöldkártya.Mindez 52000-be fájt.Ezen tudsz faragni ha teviszed az anyagot.Kb 2-2,5 óra
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #181 Dátum: 2008. Január 16. - 15:17:01 »

Új tipusú szervíz igényt vezettem be. Felhívom a 3 legközelebbi szervízt és megkérdem a várható összeget. Ár, minőség arányában bejelentkezem, majd a munkafelvevőnél jelzem, hogy az általuk mondott összegen felül 1Ft-om sincs. Tehát csak akkor kezdjenek neki, ha beleférnek az ajánlatukba. Munkafelvevő mindig készségesen megbeszéli a  szervízzel a helyzetet és láss csodát mindig beleférnek az összegbe. Persze az én autóm 'átlag'' alatt gurul így mindig találnak olyan előírt feladatot, amelyet nem kell elvégezni (pl. a szűrőt elég kifújni, stb) Hiába a közös érdek meghozza gyümölcsét Vigyorog
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #182 Dátum: 2008. Január 16. - 16:17:24 »

Komis, Te egy zseni vagy! Módszeredet érdemes követni, pláne ott, ahol a környéken több szerviz is van. Köszönjük!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #183 Dátum: 2008. Január 22. - 19:12:05 »

Ma megesett az aktuális két éves szervíz mely tartalmazta:
-teljes átvizsgálás munkadíjját
-levegő szürő
-olaj szűrő
-pollen szűrő
-fékolaj
-gyertya
-leeresztőcs. alátét
-szerelési segéd anyagok
Mindez 25.230 HUF + az olaj amit vittem Castrol Magnatec 5W-40 10.500 HUF
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #184 Dátum: 2008. Január 22. - 19:17:03 »

Most jut eszembe ugyanis igencsak meglepődtem mikor kikerültek az autóból az eredeti gyertyák ugyanis azok kétpólusú Bosch gyertyák voltak. A szerelő azt mondta ilyet általában csak az 1,8-asoba raknak az enyém pedig 1,4-es.
Naplózva
rebelpeak
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 128


« Hozzászólás #185 Dátum: 2008. Január 26. - 20:22:44 »

előzmények: mint tudjátok, én vagyok a nubira3 tulajdonos szegény rokon, a kocsi négy éves lesz március végén és 48e kemény km van benne...három hete vettem, márkakereskedőtől..38e km.nél kapta a 45e.km-es szervízt 9 hónapja...dokumentálva, számítógépben és szervízkönyvben. Tények: szomszédom és barátom, aki nyugdíjig daewoo szervízben dolgozott, ma átbogarászta a járművet...a szervízkönyv szerinti 10w30-as fekete szutyok, amit a pálca vége épp hogy elér, viszkozításilag a békalencsés pocsolyáéval vetekszik...az ugyanakkor, ugyancsak dokumentáltan cserélt első fékbetétek kb 30%-osak(!)..
van még egy csomó egyéb probléma, amit nem akarok részletezni, az első tulajjal felvettem a kapcsolatot, aki a nagykönyv szerinti ideális nyugdíjas doktorbácsi, hétvégi telekrejárás...csak szeretném megkérdezni: az euro3 motor tényleg eszi az olajat, a fék meg a betétet? 10e. km-en?!
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #186 Dátum: 2008. Január 26. - 20:57:50 »

előzmények: mint tudjátok, én vagyok a nubira3 tulajdonos szegény rokon, a kocsi négy éves lesz március végén és 48e kemény km van benne...három hete vettem, márkakereskedőtől..38e km.nél kapta a 45e.km-es szervízt 9 hónapja...dokumentálva, számítógépben és szervízkönyvben. Tények: szomszédom és barátom, aki nyugdíjig daewoo szervízben dolgozott, ma átbogarászta a járművet...a szervízkönyv szerinti 10w30-as fekete szutyok, amit a pálca vége épp hogy elér, viszkozításilag a békalencsés pocsolyáéval vetekszik...az ugyanakkor, ugyancsak dokumentáltan cserélt első fékbetétek kb 30%-osak(!)..
van még egy csomó egyéb probléma, amit nem akarok részletezni, az első tulajjal felvettem a kapcsolatot, aki a nagykönyv szerinti ideális nyugdíjas doktorbácsi, hétvégi telekrejárás...csak szeretném megkérdezni: az euro3 motor tényleg eszi az olajat, a fék meg a betétet? 10e. km-en?!
Szerintem dokumentálás ide vagy oda, cseréld ki az olajat. /nem eheti/
Akkor az KI IS LESZ CSERÉLVE.Talán nem olyan nagy összeg.
Fékbetétet meséltek már olyat nekem, hogy ötezrenként kellett cserélni fékmániás néni alatt. Erra talán ne vonj le messzemenő következtetést.
Tudod, mint a motorosok! Ha vesz valaki új gépet, minden folyadékot kicsrél, mert ki tudja az elöző tulaj mit tett bele.
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
rebelpeak
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 128


« Hozzászólás #187 Dátum: 2008. Január 26. - 21:27:53 »

persze, igazad van ladlac!
cseréltetem az olajat hétfőn, v. kedden, ahogy összeszedem a további alkatrészeket is...az egész úgy kezdődött, hogy megkértem a nagytudásút, tenné már be a k&n szűrőmet, én sajnos kétbalkezes vagyok...a papirszűrő bezzeg tök tiszta volt...esso ultron 5w40 full synth.megy majd bele, meg is van már, csak szűrőt, ékszijat, kormánygömbfejet kell venni... megnézhettem volna előbb is... >:(meg csak morogtam...
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #188 Dátum: 2008. Január 27. - 15:28:21 »

Én a helyedben az olajcsere előtt egy tisztító adalékot is töltenék bele, és utána a csere.
Szegény embert szinte biztosan palira vették, és még a gyári olaj lötyög benne - meg a lerakódott olajsár.
Ha sok időd+pénzad lenne, akkor egy pert is megérne - nyugaton fizethetne a szervíz vastagon.
Azért én nagy lila fejjel megkeresném a szervíz vezetőjét és kiabálnék vele egy kicsit - lehetőleg a többi kuncsaft előtt.
Hasonlóan "karbantartott" fordnál 120 e. Km-nél motorgenerál lett a vége (végig ugyan abba a 'márkaszervízbe' járt a garancia alatt). De tudnék ilyet mesélni Volvóról is (Ivanics). Igaz, ott "csak" a gyertyákat felejtették el kicserélni. De ne izgulj, a számlán mindíg rajta volt! Dokument: OK, autó: nem OK.

Melyik szervíz szerepel a papírokon? Hagy menjen a képzeletbeli fekete listára.
Naplózva
rebelpeak
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 128


« Hozzászólás #189 Dátum: 2008. Január 27. - 19:34:36 »

az a gáz, hogy az ezres meg a két következő szervíz maxabo bécsi út, az utolsó meg szentendrei út, gombos...szerintem nem rosszabb egyik sem, mint az átlag...ha klubtagként mész, akkor biztosan másabb a hozzá-állásuk...mindenkinek igaza van, aki végignézi a szervizelést a pénzéért...
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #190 Dátum: 2008. Január 27. - 19:43:45 »

Hát az utolsónál kerekedett a szemem rendesen.
Tartom a motoröblítéses tanácsot.
Naplózva
rebelpeak
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 128


« Hozzászólás #191 Dátum: 2008. Január 27. - 20:21:39 »

sorry, már milliószor volt téma, de had ne kelljen visszanéznem, ez az stp öblitő, amivel járatni kell a motort egy kicsit?!
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #192 Dátum: 2008. Január 27. - 20:44:29 »

Piros flakonban van, és valóban kb. 10-15 percet kell járatni a motort üresben, de beleönteni akkor kell, amikor megérkeztél a szervizhez, meleg a moci, beletöltöd, járatod, majd negyed óra elteltével rögtön leengeded. Egyébként a flakonra rá van irva a használati utasítás. Bizonytalan előzményeknél ajánlatos ez az öblítés!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
rebelpeak
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 128


« Hozzászólás #193 Dátum: 2008. Január 27. - 21:56:36 »

köszönöm!
Naplózva
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #194 Dátum: 2008. Január 29. - 13:08:03 »

Megkezdtem a 3éves garis szervíz tervezését. Rászánva 35000Ft.
Ajánlatok: Lacsi 1,4 benzin 22e km

Szekszárd - 70000 Ft He (üzemanyag szűrő csere, gyertyacsere igérete, fullos-de 22e km-re minek?)
Pécs Penthe - 45-50000 Ft  Kacsint(alku képesség 40000 ig)
Kalocsa - 30000 Ft (ahogy az ügyfél igényli esetleg van a plusz ktg) nagyon ügyfélcentrikus szervízt igértek
Kaposvár - 30000 Ft (ha nincs nagyobb cserélni való) tájékoztató jellegű adat, de nem kamuzós

Utóbbi 2 lesz a befutó. Majd a második kör eldönti  Vigyorog
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 125   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!