Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 23. - 12:26:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 125   Le
 
Szerző Téma: Márkaszervizek, költségek  (Megtekintve 281363 alkalommal)
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #1635 Dátum: 2012. Február 08. - 16:09:44 »

"Szelepcsere normális rendeltetésszerű használat esetén nem fordul elő"
Na igen, erre a mondatra ugrok...Bocs, de a használati útmutatóban nincs benne, hogy városi használatra ne vegyem meg. Mellesleg tök mindegy hogy kalaposan vagy sportosan használom, a lámpa világít...
Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #1636 Dátum: 2012. Február 08. - 16:15:49 »

A szénné égettet nyugodtan veheted szó szerint: felismerhetetlenségig szétfolyt.
Az irányjelzőt 2x cseréltem (30.000 Ft), állítólag hiába relés, 1 szál laza volt a gyorscsatiban és megégett a belseje
Após astrája 10 éves, mégsem kell szelepfedél tömítést cserélni

Mindegy, nekem elég sok a meglepi egy ilyen korú autótól...(a p300 2 éves kora óta kísér...)
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1637 Dátum: 2012. Február 08. - 16:29:44 »

A szénné égettet nyugodtan veheted szó szerint: felismerhetetlenségig szétfolyt.
Az irányjelzőt 2x cseréltem (30.000 Ft), állítólag hiába relés, 1 szál laza volt a gyorscsatiban és megégett a belseje
Após astrája 10 éves, mégsem kell szelepfedél tömítést cserélni

Mindegy, nekem elég sok a meglepi egy ilyen korú autótól...(a p300 2 éves kora óta kísér...)

szerintem te az irányjelző alatt világításkapcsolóra gondolsz....
ha a szerviz anélkül cseréli ,hogy megnézné a hiba okát...
10éves astrában mennyi km?? és nem mindegy az sem hány szelepes..
Naplózva

70/4334431
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #1638 Dátum: 2012. Február 08. - 19:28:54 »

Ugye nem azt akarod mondani hogy a szelepfedél tömítés 16 szelepesnél hamarabb döglik?! (mellesleg 16 szelepes 70E km...)
Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #1639 Dátum: 2012. Február 08. - 19:30:50 »

Nos igen, irányjelzőt írtam, mert részben az is, de igazából refire nem lehetett átkapcsolni, nem ugrott át, csak feszült, aztán szép lassan a sima tompított is eltűnt...
Naplózva
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #1640 Dátum: 2012. Február 08. - 22:55:33 »

Nos igen, irányjelzőt írtam, mert részben az is, de igazából refire nem lehetett átkapcsolni, nem ugrott át, csak feszült, aztán szép lassan a sima tompított is eltűnt...
Nekem kétszer volt hiba. Refire váltott, majd nem lehetett utána levenni. Gyújtás levétele után is égett a villanyom. Kapcsoló cserélve, beiktatva a kapcsoló elé két relé, azóta működik. Nem várt hiba eddig a kuplung munkahenger, kinyomócsapágy cseréje 68ezer km-nél. Szakszervízbe csinálták, most garisak a darabok Vigyorog Vigyorog 110ezer pénz vót Vigyorog
Most ami nem várt hibája az első futómű kopogása. Vagy várható hiba? A magyar utakat ismerve talán lehet rá számítani, hogy a futómű sem lesz örök életű. (74ezerkm)
Cserébe mi van? 121le, húz, mint egy mozdony, kezes mint egy kis bárány, márka társak  He arckifejezése a telejsítmény láttán. Ne add fel, jó kis gépek ezek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1641 Dátum: 2012. Február 09. - 10:08:39 »

Ugye nem azt akarod mondani hogy a szelepfedél tömítés 16 szelepesnél hamarabb döglik?! (mellesleg 16 szelepes 70E km...)

de mivel más kialakítású sokkal nagyobb bonyolultabb,de írtad,hogy 16V és kevesebb a km is hiába öregebb......
Naplózva

70/4334431
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1642 Dátum: 2012. Február 09. - 10:10:08 »

Nos igen, irányjelzőt írtam, mert részben az is, de igazából refire nem lehetett átkapcsolni, nem ugrott át, csak feszült, aztán szép lassan a sima tompított is eltűnt...
Nekem kétszer volt hiba. Refire váltott, majd nem lehetett utána levenni. Gyújtás levétele után is égett a villanyom. Kapcsoló cserélve, beiktatva a kapcsoló elé két relé, azóta működik. Nem várt hiba eddig a kuplung munkahenger, kinyomócsapágy cseréje 68ezer km-nél. Szakszervízbe csinálták, most garisak a darabok Vigyorog Vigyorog 110ezer pénz vót Vigyorog
Most ami nem várt hibája az első futómű kopogása. Vagy várható hiba? A magyar utakat ismerve talán lehet rá számítani, hogy a futómű sem lesz örök életű. (74ezerkm)
Cserébe mi van? 121le, húz, mint egy mozdony, kezes mint egy kis bárány, márka társak  He arckifejezése a telejsítmény láttán. Ne add fel, jó kis gépek ezek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

valószínű stabinga 4000ft ért tudok gyárit
Naplózva

70/4334431
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #1643 Dátum: 2012. Február 09. - 17:21:41 »

Nos igen, irányjelzőt írtam, mert részben az is, de igazából refire nem lehetett átkapcsolni, nem ugrott át, csak feszült, aztán szép lassan a sima tompított is eltűnt...
Nekem kétszer volt hiba. Refire váltott, majd nem lehetett utána levenni. Gyújtás levétele után is égett a villanyom. Kapcsoló cserélve, beiktatva a kapcsoló elé két relé, azóta működik. Nem várt hiba eddig a kuplung munkahenger, kinyomócsapágy cseréje 68ezer km-nél. Szakszervízbe csinálták, most garisak a darabok Vigyorog Vigyorog 110ezer pénz vót Vigyorog
Most ami nem várt hibája az első futómű kopogása. Vagy várható hiba? A magyar utakat ismerve talán lehet rá számítani, hogy a futómű sem lesz örök életű. (74ezerkm)
Cserébe mi van? 121le, húz, mint egy mozdony, kezes mint egy kis bárány, márka társak  He arckifejezése a telejsítmény láttán. Ne add fel, jó kis gépek ezek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

valószínű stabinga 4000ft ért tudok gyárit
Megvárom a jobb időket, addig a tél meg a tökéletesen hó mentes utak úgyis megrendezgetik a fútómű egyes részeit. Jön a tavasz, jön a felújítás.
Naplózva
moattila
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Hozzászólás #1644 Dátum: 2012. Február 19. - 12:06:23 »

Sziasztok!

A Chervrolet Miskolc Szervízzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Már fél éve szenvedek a p300-as dologgal, és végül úgy tűnik szelepcsere kell hogy legyen.

Ha esetleg nem ajánljátok a miskolci szervízt tudtok BAZ, HEVES, Szabolcs megyékből megbízható szervízt aki nem aranyáron csinálja...

Köszi
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #1645 Dátum: 2012. Február 19. - 12:28:30 »

Sziasztok!

A Chervrolet Miskolc Szervízzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Már fél éve szenvedek a p300-as dologgal, és végül úgy tűnik szelepcsere kell hogy legyen.

Ha esetleg nem ajánljátok a miskolci szervízt tudtok BAZ, HEVES, Szabolcs megyékből megbízható szervízt aki nem aranyáron csinálja...

Köszi
Mennyi az az aranyár?
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
moattila
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Hozzászólás #1646 Dátum: 2012. Február 19. - 18:24:25 »

Sziasztok!

A Chervrolet Miskolc Szervízzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Már fél éve szenvedek a p300-as dologgal, és végül úgy tűnik szelepcsere kell hogy legyen.

Ha esetleg nem ajánljátok a miskolci szervízt tudtok BAZ, HEVES, Szabolcs megyékből megbízható szervízt aki nem aranyáron csinálja...

Köszi
Mennyi az az aranyár?

Úgy értem az alap szelepcserés árra nem tesznek rá pofátlanul sokat
Naplózva
fwolfy
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


« Hozzászólás #1647 Dátum: 2012. Május 08. - 11:21:39 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni.
Reggel megtörte az autóm elejét egy teherautó. A felelősséget elismerte, biztosítójának leadva a kárigény.
Tudtok olyan műhelyt ajánlani aki ilyen szintű javításban és ügyintézésben tud segíteni és gyorsan, jól dolgozik?

Köszi:
Csaba
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1648 Dátum: 2012. Május 08. - 15:41:04 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni.
Reggel megtörte az autóm elejét egy teherautó. A felelősséget elismerte, biztosítójának leadva a kárigény.
Tudtok olyan műhelyt ajánlani aki ilyen szintű javításban és ügyintézésben tud segíteni és gyorsan, jól dolgozik?

Köszi:
Csaba
Csaba! Privit írtam, olvasd el, cselekedj! Hívhatsz is, csak ne délelőtt 2-ig.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1649 Dátum: 2012. Május 08. - 20:07:19 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni.
Reggel megtörte az autóm elejét egy teherautó. A felelősséget elismerte, biztosítójának leadva a kárigény.
Tudtok olyan műhelyt ajánlani aki ilyen szintű javításban és ügyintézésben tud segíteni és gyorsan, jól dolgozik?

Köszi:
Csaba
Csaba! Privit írtam, olvasd el, cselekedj! Hívhatsz is, csak ne délelőtt 2-ig.
sejtettem, hogy privit fogsz írni neki 
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Oldalak: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 125   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!