georgbob
|
|
« Hozzászólás #1635 Dátum: 2012. Február 08. - 16:09:44 » |
|
"Szelepcsere normális rendeltetésszerű használat esetén nem fordul elő" Na igen, erre a mondatra ugrok...Bocs, de a használati útmutatóban nincs benne, hogy városi használatra ne vegyem meg. Mellesleg tök mindegy hogy kalaposan vagy sportosan használom, a lámpa világít...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
georgbob
|
|
« Hozzászólás #1636 Dátum: 2012. Február 08. - 16:15:49 » |
|
A szénné égettet nyugodtan veheted szó szerint: felismerhetetlenségig szétfolyt. Az irányjelzőt 2x cseréltem (30.000 Ft), állítólag hiába relés, 1 szál laza volt a gyorscsatiban és megégett a belseje Após astrája 10 éves, mégsem kell szelepfedél tömítést cserélni
Mindegy, nekem elég sok a meglepi egy ilyen korú autótól...(a p300 2 éves kora óta kísér...)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1637 Dátum: 2012. Február 08. - 16:29:44 » |
|
A szénné égettet nyugodtan veheted szó szerint: felismerhetetlenségig szétfolyt. Az irányjelzőt 2x cseréltem (30.000 Ft), állítólag hiába relés, 1 szál laza volt a gyorscsatiban és megégett a belseje Após astrája 10 éves, mégsem kell szelepfedél tömítést cserélni
Mindegy, nekem elég sok a meglepi egy ilyen korú autótól...(a p300 2 éves kora óta kísér...)
szerintem te az irányjelző alatt világításkapcsolóra gondolsz.... ha a szerviz anélkül cseréli ,hogy megnézné a hiba okát... 10éves astrában mennyi km?? és nem mindegy az sem hány szelepes..
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
georgbob
|
|
« Hozzászólás #1638 Dátum: 2012. Február 08. - 19:28:54 » |
|
Ugye nem azt akarod mondani hogy a szelepfedél tömítés 16 szelepesnél hamarabb döglik?! (mellesleg 16 szelepes 70E km...)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
georgbob
|
|
« Hozzászólás #1639 Dátum: 2012. Február 08. - 19:30:50 » |
|
Nos igen, irányjelzőt írtam, mert részben az is, de igazából refire nem lehetett átkapcsolni, nem ugrott át, csak feszült, aztán szép lassan a sima tompított is eltűnt...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cupika
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
2.0 D Elite
|
|
« Hozzászólás #1640 Dátum: 2012. Február 08. - 22:55:33 » |
|
Nos igen, irányjelzőt írtam, mert részben az is, de igazából refire nem lehetett átkapcsolni, nem ugrott át, csak feszült, aztán szép lassan a sima tompított is eltűnt...
Nekem kétszer volt hiba. Refire váltott, majd nem lehetett utána levenni. Gyújtás levétele után is égett a villanyom. Kapcsoló cserélve, beiktatva a kapcsoló elé két relé, azóta működik. Nem várt hiba eddig a kuplung munkahenger, kinyomócsapágy cseréje 68ezer km-nél. Szakszervízbe csinálták, most garisak a darabok 110ezer pénz vót Most ami nem várt hibája az első futómű kopogása. Vagy várható hiba? A magyar utakat ismerve talán lehet rá számítani, hogy a futómű sem lesz örök életű. (74ezerkm) Cserébe mi van? 121le, húz, mint egy mozdony, kezes mint egy kis bárány, márka társak arckifejezése a telejsítmény láttán. Ne add fel, jó kis gépek ezek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1641 Dátum: 2012. Február 09. - 10:08:39 » |
|
Ugye nem azt akarod mondani hogy a szelepfedél tömítés 16 szelepesnél hamarabb döglik?! (mellesleg 16 szelepes 70E km...)
de mivel más kialakítású sokkal nagyobb bonyolultabb,de írtad,hogy 16V és kevesebb a km is hiába öregebb......
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1642 Dátum: 2012. Február 09. - 10:10:08 » |
|
Nos igen, irányjelzőt írtam, mert részben az is, de igazából refire nem lehetett átkapcsolni, nem ugrott át, csak feszült, aztán szép lassan a sima tompított is eltűnt...
Nekem kétszer volt hiba. Refire váltott, majd nem lehetett utána levenni. Gyújtás levétele után is égett a villanyom. Kapcsoló cserélve, beiktatva a kapcsoló elé két relé, azóta működik. Nem várt hiba eddig a kuplung munkahenger, kinyomócsapágy cseréje 68ezer km-nél. Szakszervízbe csinálták, most garisak a darabok 110ezer pénz vót Most ami nem várt hibája az első futómű kopogása. Vagy várható hiba? A magyar utakat ismerve talán lehet rá számítani, hogy a futómű sem lesz örök életű. (74ezerkm) Cserébe mi van? 121le, húz, mint egy mozdony, kezes mint egy kis bárány, márka társak arckifejezése a telejsítmény láttán. Ne add fel, jó kis gépek ezek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! valószínű stabinga 4000ft ért tudok gyárit
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
cupika
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
2.0 D Elite
|
|
« Hozzászólás #1643 Dátum: 2012. Február 09. - 17:21:41 » |
|
Nos igen, irányjelzőt írtam, mert részben az is, de igazából refire nem lehetett átkapcsolni, nem ugrott át, csak feszült, aztán szép lassan a sima tompított is eltűnt...
Nekem kétszer volt hiba. Refire váltott, majd nem lehetett utána levenni. Gyújtás levétele után is égett a villanyom. Kapcsoló cserélve, beiktatva a kapcsoló elé két relé, azóta működik. Nem várt hiba eddig a kuplung munkahenger, kinyomócsapágy cseréje 68ezer km-nél. Szakszervízbe csinálták, most garisak a darabok 110ezer pénz vót Most ami nem várt hibája az első futómű kopogása. Vagy várható hiba? A magyar utakat ismerve talán lehet rá számítani, hogy a futómű sem lesz örök életű. (74ezerkm) Cserébe mi van? 121le, húz, mint egy mozdony, kezes mint egy kis bárány, márka társak arckifejezése a telejsítmény láttán. Ne add fel, jó kis gépek ezek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! valószínű stabinga 4000ft ért tudok gyárit Megvárom a jobb időket, addig a tél meg a tökéletesen hó mentes utak úgyis megrendezgetik a fútómű egyes részeit. Jön a tavasz, jön a felújítás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
moattila
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
|
|
« Hozzászólás #1644 Dátum: 2012. Február 19. - 12:06:23 » |
|
Sziasztok!
A Chervrolet Miskolc Szervízzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Már fél éve szenvedek a p300-as dologgal, és végül úgy tűnik szelepcsere kell hogy legyen.
Ha esetleg nem ajánljátok a miskolci szervízt tudtok BAZ, HEVES, Szabolcs megyékből megbízható szervízt aki nem aranyáron csinálja...
Köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #1645 Dátum: 2012. Február 19. - 12:28:30 » |
|
Sziasztok!
A Chervrolet Miskolc Szervízzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Már fél éve szenvedek a p300-as dologgal, és végül úgy tűnik szelepcsere kell hogy legyen.
Ha esetleg nem ajánljátok a miskolci szervízt tudtok BAZ, HEVES, Szabolcs megyékből megbízható szervízt aki nem aranyáron csinálja...
Köszi
Mennyi az az aranyár?
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
moattila
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
|
|
« Hozzászólás #1646 Dátum: 2012. Február 19. - 18:24:25 » |
|
Sziasztok!
A Chervrolet Miskolc Szervízzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Már fél éve szenvedek a p300-as dologgal, és végül úgy tűnik szelepcsere kell hogy legyen.
Ha esetleg nem ajánljátok a miskolci szervízt tudtok BAZ, HEVES, Szabolcs megyékből megbízható szervízt aki nem aranyáron csinálja...
Köszi
Mennyi az az aranyár? Úgy értem az alap szelepcserés árra nem tesznek rá pofátlanul sokat
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fwolfy
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
|
|
« Hozzászólás #1647 Dátum: 2012. Május 08. - 11:21:39 » |
|
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Reggel megtörte az autóm elejét egy teherautó. A felelősséget elismerte, biztosítójának leadva a kárigény. Tudtok olyan műhelyt ajánlani aki ilyen szintű javításban és ügyintézésben tud segíteni és gyorsan, jól dolgozik?
Köszi: Csaba
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1648 Dátum: 2012. Május 08. - 15:41:04 » |
|
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Reggel megtörte az autóm elejét egy teherautó. A felelősséget elismerte, biztosítójának leadva a kárigény. Tudtok olyan műhelyt ajánlani aki ilyen szintű javításban és ügyintézésben tud segíteni és gyorsan, jól dolgozik?
Köszi: Csaba
Csaba! Privit írtam, olvasd el, cselekedj! Hívhatsz is, csak ne délelőtt 2-ig.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #1649 Dátum: 2012. Május 08. - 20:07:19 » |
|
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Reggel megtörte az autóm elejét egy teherautó. A felelősséget elismerte, biztosítójának leadva a kárigény. Tudtok olyan műhelyt ajánlani aki ilyen szintű javításban és ügyintézésben tud segíteni és gyorsan, jól dolgozik?
Köszi: Csaba
Csaba! Privit írtam, olvasd el, cselekedj! Hívhatsz is, csak ne délelőtt 2-ig. sejtettem, hogy privit fogsz írni neki
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
|