Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 23. - 10:14:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 125   Le
 
Szerző Téma: Márkaszervizek, költségek  (Megtekintve 281188 alkalommal)
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #1620 Dátum: 2011. November 11. - 19:33:00 »

Bal első kerekem felől rosszabb minőségű, kicist gödrösebb utakon, apró kavicsos, köves utakon, föld utakon közlekedve kopogást hallok. Bölcső csavar meghúzva, stabilizátor pálcák jók, lengéscsillapító jó. Szak****víz véleménye: axiál csuklót kellene cserélni, az ment ki. Mondom ok, cseréljék. Válasz: komplett kormányművel együtt tudják első körben cserélni. Válaszom: a kis sárga ferdeszemű k...gök! Gyári ára: 198.000,-Ft.+munkadíj. Állam leesve, szótlan magamba folytott anyázás. Azt gondoltam a dízelnek más a futóműve, így engem nem ér utol a kormánymű csere. Tévedtem! Alternatív megoldásnak utángyártott axiálcsukló cserét javasoltak, aminek kb 10ezer darabja. Lesz loveszta, lesz csere.
Szervíz topicban révén kérdésem az lenne, hogy hat év előtti autója rozsdásodik e valakinek? Megnéztem a szervíz könyvet, ami aképpen ír, csak addig szól az átrozsdásodási garancia, amíg szakszervízben szervizelteti a tulaj az autóját. Ezért kérdem, rozsda jött e valakinek elő valahol?
Mondjuk azért én megnézetném (mással) a gépet. Ez a hang könnyen lehet torony szilent probléma. Azt meg eléggé eszi a Lacsi. Kicsit olcsóbb.
Lassú tempó, rossz út, elforgatott kormány (ahogy kerülgeted a lyukakat) - és jön a kopogás: jó eséllyel torony szilent.

Tényleg, miért is jársz "szak"szervizbe? 
A torony szilentre már én is gondoltam, hogy meg kellenne nézetni.
Miért járok szakszervízbe, jó kérdés. Próbálom megválaszolni.
Feleségem révén, aki pár éve céges opel astra caravannal járt, szakszervízbe vitte szervízekre az autót. Ott a szervíz vezetővel jó barátságot kötöttek, mível két havonta vitte a szekerek. Havi 6-7ezer km-t ment, cége meg fizette a szervíz számlákat. Innen van egy kis jó barátság. Márka kereskedéstől vettük anno a lacettit, garis volt még az autó, hát vissza hortuk. Most is egy év alatt legalább két szervíz ciklust megyünk az autóval. Legutóbb pl. cserélték: hosszbordásszíj (gates22ezer), feszítőgörgő, vezetőgörgő, fékpofák. Mindent ők adtak, így elméletileg minden gyári és garis, + munkadíj. Mindez 62ezerből kijött. Lehet sok, lehet nem, de pl dízelbe drágábbak a cuccok. múlt heti 6. szervíze szürőkkel, amit szintén ők adtak, olaj sz. kivételével, munkadíj, + átvizsgálás díja 20ezer volt. Olaj saját szerzemény, apránként év közben. Szakszervíz pl már szinte csak Nhy-n van, ja meg Mátészalkán opel.
Sebike dorgálást most melőzzük alkatrész miatt, korábban már megkaptam tőle, joggal.
A másik indok, a környéken van egy pár szervíz, ahol "értenek minden autóhoz". Átlagosan biztos, de a lacetti nem átlag autó Vigyorog Nem nagyon bízok egyikben sem. Leonelék meg nekem messze vannak egyszerűbb javításokhoz. Az uti költség +15ezer legalább. Autó munka eszköz, muszáj mennie.
Hát röviden ennyi.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1621 Dátum: 2011. November 13. - 19:00:41 »

Sajnos hiába haver a szervizvezető, a hivatalos óradíjuk mindig magasabb az egyszerűbb szervizekénél (az okok taglalásától most tekintsünk el).
Ráadásul elszámolja a kötelezően előírt munkákat (karbantartás) akkor is, ha nem végezték el.
És akkor még nem tértünk ki az alkatrész árakra.

Mindez bizonyos feltételek esetén még meg is érheti, ha megjavítják az autódat, és nem csak alkatrészeket cserélgetnek.
(magyarán azt, és csak azt cserélik ki ami a hibát okozza).
Igaz, ez nem attól függ, "márka" vagy sem a szerviz.

DE. Hiába haverod a vezető, ha a melós nem az. Kacsint
Naplózva
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #1622 Dátum: 2011. November 13. - 20:19:18 »

Sajnos hiába haver a szervizvezető, a hivatalos óradíjuk mindig magasabb az egyszerűbb szervizekénél (az okok taglalásától most tekintsünk el).
Ráadásul elszámolja a kötelezően előírt munkákat (karbantartás) akkor is, ha nem végezték el.
És akkor még nem tértünk ki az alkatrész árakra.

Mindez bizonyos feltételek esetén még meg is érheti, ha megjavítják az autódat, és nem csak alkatrészeket cserélgetnek.
(magyarán azt, és csak azt cserélik ki ami a hibát okozza).
Igaz, ez nem attól függ, "márka" vagy sem a szerviz.

DE. Hiába haverod a vezető, ha a melós nem az. Kacsint
A melós lehet nem haver, de a vezetőn verem el a port, amit meg teszek, ha valami nem ok. Ezt nagyon jól tudja Ő is, már tapasztalta.
Amiket írtál, abban még igazad is van, de akkor hova vigyem a szekerem? Ilyen szempontból Nyíregyháza a világ végén van, jó szakikat nehéz találni a környéken.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1623 Dátum: 2011. November 15. - 19:26:17 »

Abban, hogy hova vidd tényleg nem tudok segíteni, hiszen nem ismerem azt a környéket.
Kísérletezni, próbálkozni kell. Nem egyszerű jó (megfelelő) szerelőt találni.

Persze lehet a márkaszerviz is a befutó. Vannak (lehetnek  Kacsint) előnyei is. Csak hát az árak...
Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #1624 Dátum: 2012. Január 03. - 15:42:02 »

Helló!

Hátsó fékbetéteket kellene cseréltetnem, de mivel már Pesten tanyázok egy hónapja tanácstalan vagyok merre kéne elindulni, hogy kevés ungarische rúpiából megússzam a munkadíjat! A környéken lévő maszek szerelő 8-szoros!!!!! árat mondott a pécsi maszek munkadíjhoz képest! Amúgy a 14. kerületben éldegélek. Tudna valaki mondani egy jó szakit munkadíjjal együtt?

Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #1625 Dátum: 2012. Január 03. - 15:46:13 »

Helló!

Hátsó fékbetéteket kellene cseréltetnem, de mivel már Pesten tanyázok egy hónapja tanácstalan vagyok merre kéne elindulni, hogy kevés ungarische rúpiából megússzam a munkadíjat! A környéken lévő maszek szerelő 8-szoros!!!!! árat mondott a pécsi maszek munkadíjhoz képest! Amúgy a 14. kerületben éldegélek. Tudna valaki mondani egy jó szakit munkadíjjal együtt?



Keresd a partnereknél a CarService-t.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1626 Dátum: 2012. Január 03. - 18:44:06 »

Helló!

Hátsó fékbetéteket kellene cseréltetnem, de mivel már Pesten tanyázok egy hónapja tanácstalan vagyok merre kéne elindulni, hogy kevés ungarische rúpiából megússzam a munkadíjat! A környéken lévő maszek szerelő 8-szoros!!!!! árat mondott a pécsi maszek munkadíjhoz képest! Amúgy a 14. kerületben éldegélek. Tudna valaki mondani egy jó szakit munkadíjjal együtt?



Keresd a partnereknél a CarService-t.
Én nem írom ide, hogy tavasszal mennyiért cserélték a féket, tárcsát, folyadékot. Arcátlanul olcsón. Kacsint
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #1627 Dátum: 2012. Február 07. - 20:50:52 »

Mint pl. a szelepcsere 150 ropiért...
A kontakthibás klímapanel...
A nyikorgó kormány...
A szénné égő rendszámtábla világítás...
A zajos kuplung télen...
A 8-9 literes fogyasztás...
A nem működő fejegység...
6 év után áteresztő szelepfedéltömítés...
szénné égett irányjelző...
szénné égett műszerfal alatti csatlakozók...
 (82000km...)
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1628 Dátum: 2012. Február 07. - 23:46:28 »

Mint pl. a szelepcsere 150 ropiért...
A kontakthibás klímapanel...
A nyikorgó kormány...
A szénné égő rendszámtábla világítás...
A zajos kuplung télen...
A 8-9 literes fogyasztás...
A nem működő fejegység...
6 év után áteresztő szelepfedéltömítés...
szénné égett irányjelző...
szénné égett műszerfal alatti csatlakozók...
 (82000km...)


ha szerinted ennyire sz@r add el vegyél Toyotát VW és csrélj benn motort váltót igen jól olvasod.mert szériahiba mindegyik az említett tipusoknál
Szelepcsere normális rendeltetésszerű használat esetén nem fordul elő
Kontakthibás klimapanel csere vagy forrasztás egy jó villamosságis 5000Ft ért megcsinálja
Nyikorgó kormány nem a kormány nyikorog hanem a kormánymű porvédő gumija WD40 vagy hasonló szorózsír 600Ft
Foglalat megég de működőképes tehetsz bele LED et 800Ft/2db vagy 3 w os égő 600ft/2db
Nem a kuplung hanem a váltó adja a hangot ameddig dermedt az olaj nincs káros hatása 0ft
8-9 literes fogyi nem 800kg swiftet vettél/ha normális benzit teszel bele akkor kevesebb nem az autó tehet róla ,hogy szemetet adnak kicsiny országunkban/
Nem müködő fejegység?He tág fogalom de rossz esetben 30.000ft új mp3as fej
6év után szelepfedéltömítés csere viccelsz He gumi alkatrész olajban van tényleg nagy hiba 3500ft gyári
szénné égett irányjelző?He?? nem találkoztam vel de előfordulhat amúgy mit értesz rajt?HeHeHeHe?
szénné égett csatlakozó erős túlzás tényleg megég ki kell iktatni 10perc max 2000ft

ha neked 50.000ft ráfordítás 6 év alatt sok/rádióval még sokaltam is/ akkor add el más boldog lesz vele 
Naplózva

70/4334431
gkrisz78
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42

1.6 SW


« Hozzászólás #1629 Dátum: 2012. Február 08. - 09:57:47 »

Ha már a rádiót említetted, hol lehet mp3-ast kapni?
Az enyém nem az, és ráadásul a kijelző panel háttérvilágítása nem jó, így sötétben nehézkes a kezelése. A kormányvezérelhetőségről viszont nem szeretnék lemondani.
(Tudom ez nem a rádiós topic, ezért elnézést.)
Naplózva
dunseng
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #1630 Dátum: 2012. Február 08. - 14:26:17 »

Az említett mp3 fejegység engem is érdekelne!
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #1631 Dátum: 2012. Február 08. - 15:43:12 »

Az említett mp3 fejegység engem is érdekelne!

Nem típusspecifikus fejegységet említett szerintem sebike, ne álmodjatok. De miért is kellene az??
A kormányról való vezérlés is megmarad, kb. megint 30 ezerért, de ez rádiófüggő...

http://autohifioutlet.hu/termekek/chevrolet/t:406/kenwood-caw-dw2300
http://autohifi.addel.hu/products.php?prcategory=29313

vagy:
http://jarmufelszereles.hu/jarmufelszereles/termek.php?ID=104852329&termek=Univerzalis+kormanytaviranyito+a+legtobb+markas+auto+radio+tipushoz+SA+026
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #1632 Dátum: 2012. Február 08. - 15:50:42 »

Az említett mp3 fejegység engem is érdekelne!

Nem típusspecifikus fejegységet említett szerintem sebike, ne álmodjatok. De miért is kellene az??
A kormányról való vezérlés is megmarad, kb. megint 30 ezerért, de ez rádiófüggő...

http://autohifioutlet.hu/termekek/chevrolet/t:406/kenwood-caw-dw2300
http://autohifi.addel.hu/products.php?prcategory=29313

vagy:
http://jarmufelszereles.hu/jarmufelszereles/termek.php?ID=104852329&termek=Univerzalis+kormanytaviranyito+a+legtobb+markas+auto+radio+tipushoz+SA+026

Minek is az mp3?
Fillérekbe kerül egy írható cd otthon bárki megírhatja a kedvenc zenéivel akár 10 cd-t is, ja ezt sűrűbben kell cserélgetni mint az mp3-at na bumm...
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1633 Dátum: 2012. Február 08. - 15:51:00 »

Az említett mp3 fejegység engem is érdekelne!

ha érdekel régi rádió beszámításal tudok gyári mp3 as fejet ill.tudok sony rádióhoz olcsón kormánytávadaptert
Naplózva

70/4334431
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #1634 Dátum: 2012. Február 08. - 15:58:17 »

A rádiós témát a helyén folytassátok pls!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 125   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!