sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1560 Dátum: 2011. Szeptember 06. - 13:58:26 » |
|
Cupika! Nem jellemző hiba az, ami sajnos Veled megtörtént. Amúgy meg itt a fórumon, illetve a partnerek listáján több helyről is kérhetsz árajánlatot, ha kell valamilyen alkatrész, és válaszd ebből a legkedvezőbbet. Mindegyik tud küldeni is. Örülök, hogy nem lett nagy baj belőle, csak anyagi, hogy cserélni kellett.
El kell, hogy keserítselek. Az. A kinyomó csapágy "szeret" idő előtt elhalálozni. Több kolléga is tépte a haját miatta. Volt akinek 70-80.000-et bírt ki, volt akinek annyit sem. Meg olyan is aki sorozatban cseréltette. És mivel nem külső a munkahenger hanem belül van a kuplung harangban (hiszen a kinyomó csapágy látja el ezt a feladatot is) nem olcsó a munkadíj (hiszen a munka sem kicsi). Az enyém mondjuk elment 220.000-et. Aztán egyik pillanatról a másikra megszűnt. Mondjuk ez az összes többi autónál is így működik. Akár hidraulikus, akár bowdenes a rendszer. Ja, állítólag a Lacsit is át lehet alakítani bowdenesre. inkább külső munkahengeresre alakítanám ha már átalakítom..
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
cupika
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
2.0 D Elite
|
|
« Hozzászólás #1561 Dátum: 2011. Szeptember 06. - 22:26:27 » |
|
Cupika! Nem jellemző hiba az, ami sajnos Veled megtörtént. Amúgy meg itt a fórumon, illetve a partnerek listáján több helyről is kérhetsz árajánlatot, ha kell valamilyen alkatrész, és válaszd ebből a legkedvezőbbet. Mindegyik tud küldeni is. Örülök, hogy nem lett nagy baj belőle, csak anyagi, hogy cserélni kellett.
El kell, hogy keserítselek. Az. A kinyomó csapágy "szeret" idő előtt elhalálozni. Több kolléga is tépte a haját miatta. Volt akinek 70-80.000-et bírt ki, volt akinek annyit sem. Meg olyan is aki sorozatban cseréltette. És mivel nem külső a munkahenger hanem belül van a kuplung harangban (hiszen a kinyomó csapágy látja el ezt a feladatot is) nem olcsó a munkadíj (hiszen a munka sem kicsi). Az enyém mondjuk elment 220.000-et. Aztán egyik pillanatról a másikra megszűnt. Mondjuk ez az összes többi autónál is így működik. Akár hidraulikus, akár bowdenes a rendszer. Ja, állítólag a Lacsit is át lehet alakítani bowdenesre. 220ezret ment el az szép, hogy csináltad? Epica vagy cruze rendszere jó lenne bele vajon?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1562 Dátum: 2011. Szeptember 07. - 10:34:59 » |
|
Cupika! Nem jellemző hiba az, ami sajnos Veled megtörtént. Amúgy meg itt a fórumon, illetve a partnerek listáján több helyről is kérhetsz árajánlatot, ha kell valamilyen alkatrész, és válaszd ebből a legkedvezőbbet. Mindegyik tud küldeni is. Örülök, hogy nem lett nagy baj belőle, csak anyagi, hogy cserélni kellett.
El kell, hogy keserítselek. Az. A kinyomó csapágy "szeret" idő előtt elhalálozni. Több kolléga is tépte a haját miatta. Volt akinek 70-80.000-et bírt ki, volt akinek annyit sem. Meg olyan is aki sorozatban cseréltette. És mivel nem külső a munkahenger hanem belül van a kuplung harangban (hiszen a kinyomó csapágy látja el ezt a feladatot is) nem olcsó a munkadíj (hiszen a munka sem kicsi). Az enyém mondjuk elment 220.000-et. Aztán egyik pillanatról a másikra megszűnt. Mondjuk ez az összes többi autónál is így működik. Akár hidraulikus, akár bowdenes a rendszer. Ja, állítólag a Lacsit is át lehet alakítani bowdenesre. 220ezret ment el az szép, hogy csináltad? Epica vagy cruze rendszere jó lenne bele vajon? főhenger más a munkahenger ugyan az
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #1563 Dátum: 2011. Szeptember 07. - 12:08:28 » |
|
Az enyém mondjuk elment 220.000-et.......
220ezret ment el az szép, hogy csináltad? ...... Semmi különös. Amikor kellett nyomtam a pedált. Amikor meg nem, akkor nem. Normál használat mellett 2-300.000 Km-et el lehet menni egy kuplung szettel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Spana56
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
|
|
« Hozzászólás #1564 Dátum: 2011. Szeptember 07. - 12:36:02 » |
|
Üdv mindenkinek, tegnap óta én is egy 1.6os 2005ös Lacetti boldog tulajdonosa vagyok. Elég sokmindent olvasgattam itt a fórumon. A rángatás nálam is megvan és ma reggel egyszer elment az alapjárat is. Olvastam erről, hogy a folytószelep ház csere megoldja, illetve most februárban volt cserélve a vezérműszíj. Olvastam arról is, hogy valakinek 1 foggal elrakták a vezérműszíjjat és azóta volt neki is az alapjárat ingadozás. Tehát összefoglalva: - Lehet-e nekem is a vezérműszíj miatt az alapjárat ingás? - Ha cserélem a folytószelep házat, várható-e gyógyulás? És ami miatt tulajdonképpen ebbe a topikba írtam a hozzászólásom: Ismeri-e valaki a debreceni "Újhelyi-Car Kft. Chevrolet márkakereskedés és márkaszerviz"-t? Ha igen, mik a tapasztalatok? Előre is köszi a válaszokat. Egyébként a kocsi rendszeresen volt szervizelve, szervizkönyv van hozzá, 20000 kmenként, most van benne 127000 km.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #1565 Dátum: 2011. Szeptember 07. - 12:52:55 » |
|
Üdv mindenkinek, tegnap óta én is egy 1.6os 2005ös Lacetti boldog tulajdonosa vagyok. Elég sokmindent olvasgattam itt a fórumon. A rángatás nálam is megvan és ma reggel egyszer elment az alapjárat is. Olvastam erről, hogy a folytószelep ház csere megoldja, illetve most februárban volt cserélve a vezérműszíj. Olvastam arról is, hogy valakinek 1 foggal elrakták a vezérműszíjjat és azóta volt neki is az alapjárat ingadozás. Tehát összefoglalva: - Lehet-e nekem is a vezérműszíj miatt az alapjárat ingás? - Ha cserélem a folytószelep házat, várható-e gyógyulás? És ami miatt tulajdonképpen ebbe a topikba írtam a hozzászólásom: Ismeri-e valaki a debreceni "Újhelyi-Car Kft. Chevrolet márkakereskedés és márkaszerviz"-t? Ha igen, mik a tapasztalatok? Előre is köszi a válaszokat. Egyébként a kocsi rendszeresen volt szervizelve, szervizkönyv van hozzá, 20000 kmenként, most van benne 127000 km.
Elöször a csere helyett egy alapos folytószelepház tisztítással kéne próbákozni. Utánna scan 100-as gyári müszerrel beállítani. A www.chevyklub.hu ha reggelsz ott ismerik és páran jó kapcsolatban is vannak az Újhelyiékkel.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. Szeptember 07. - 12:55:01 írta hawer »
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
Yeti
|
|
« Hozzászólás #1566 Dátum: 2011. Szeptember 07. - 13:03:21 » |
|
Üdv mindenkinek, tegnap óta én is egy 1.6os 2005ös Lacetti boldog tulajdonosa vagyok. Elég sokmindent olvasgattam itt a fórumon. A rángatás nálam is megvan és ma reggel egyszer elment az alapjárat is. Olvastam erről, hogy a folytószelep ház csere megoldja, illetve most februárban volt cserélve a vezérműszíj. Olvastam arról is, hogy valakinek 1 foggal elrakták a vezérműszíjjat és azóta volt neki is az alapjárat ingadozás. Tehát összefoglalva: - Lehet-e nekem is a vezérműszíj miatt az alapjárat ingás? - Ha cserélem a folytószelep házat, várható-e gyógyulás? És ami miatt tulajdonképpen ebbe a topikba írtam a hozzászólásom: Ismeri-e valaki a debreceni "Újhelyi-Car Kft. Chevrolet márkakereskedés és márkaszerviz"-t? Ha igen, mik a tapasztalatok? Előre is köszi a válaszokat. Egyébként a kocsi rendszeresen volt szervizelve, szervizkönyv van hozzá, 20000 kmenként, most van benne 127000 km.
Elöször a csere helyett egy alapos folytószelepház tisztítással kéne próbákozni. Utánna scan 100-as gyári müszerrel beállítani. A www.chevyklub.hu ha reggelsz ott ismerik és páran jó kapcsolatban is vannak az Újhelyiékkel. Üdv! Nem is kell regelni, itt is jelen vagyok. Ha keresed őket hivatkozz a Magyar Daewoo-Chevrolet klubra, és Orosz Attilára.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Yeti
|
|
« Hozzászólás #1567 Dátum: 2011. Szeptember 07. - 13:29:14 » |
|
Üdv mindenkinek, tegnap óta én is egy 1.6os 2005ös Lacetti boldog tulajdonosa vagyok. Elég sokmindent olvasgattam itt a fórumon. A rángatás nálam is megvan és ma reggel egyszer elment az alapjárat is. Olvastam erről, hogy a folytószelep ház csere megoldja, illetve most februárban volt cserélve a vezérműszíj. Olvastam arról is, hogy valakinek 1 foggal elrakták a vezérműszíjjat és azóta volt neki is az alapjárat ingadozás. Tehát összefoglalva: - Lehet-e nekem is a vezérműszíj miatt az alapjárat ingás? - Ha cserélem a folytószelep házat, várható-e gyógyulás? És ami miatt tulajdonképpen ebbe a topikba írtam a hozzászólásom: Ismeri-e valaki a debreceni "Újhelyi-Car Kft. Chevrolet márkakereskedés és márkaszerviz"-t? Ha igen, mik a tapasztalatok? Előre is köszi a válaszokat. Egyébként a kocsi rendszeresen volt szervizelve, szervizkönyv van hozzá, 20000 kmenként, most van benne 127000 km.
Elöször a csere helyett egy alapos folytószelepház tisztítással kéne próbákozni. Utánna scan 100-as gyári müszerrel beállítani. A www.chevyklub.hu ha reggelsz ott ismerik és páran jó kapcsolatban is vannak az Újhelyiékkel. Üdv! Nem is kell regelni, itt is jelen vagyok. Ha keresed őket hivatkozz a Magyar Daewoo-Chevrolet klubra, és Orosz Attilára. Időközben beszéltem Újhelyiné, Rácz Máriával, és tárt karokkal várnak, ha keresed őket. Keresd Börcsök Lajost az alábbi elérhetőségeken: 06 52/ 347-244 311-945 412-287
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Spana56
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
|
|
« Hozzászólás #1568 Dátum: 2011. Szeptember 07. - 13:44:03 » |
|
Köszönöm szépen a gyors válaszokat, és a telefonszámokat. Fel fogom keresni őket. Még most sem térek magamhoz, ilyen gyorsan ennyi elérhetőség.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Yeti
|
|
« Hozzászólás #1569 Dátum: 2011. Szeptember 07. - 13:48:19 » |
|
Köszönöm szépen a gyors válaszokat, és a telefonszámokat. Fel fogom keresni őket. Még most sem térek magamhoz, ilyen gyorsan ennyi elérhetőség. Igyekszünk. Írtam neked levelet is. Jó kis csapat ez, segítőkészek, vidámak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Spana56
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
|
|
« Hozzászólás #1570 Dátum: 2011. Szeptember 07. - 15:18:39 » |
|
Köszönöm szépen a gyors válaszokat, és a telefonszámokat. Fel fogom keresni őket. Még most sem térek magamhoz, ilyen gyorsan ennyi elérhetőség. Igyekszünk. Írtam neked levelet is. Jó kis csapat ez, segítőkészek, vidámak. Köszi! Ment a válasz, holnap meg megy a kocsi a szervízbe!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #1571 Dátum: 2011. Szeptember 12. - 22:20:23 » |
|
Ma megvolt a 60000-es szervíz Sebikénél. Cserélve: olaj+szűrő+leeresztőcsavar, gyertyák, vezérlés-szett+vízpumpa, pollenszűrő, fékfolyadék, vízpumpa+hűtőfolyadék, hosszbordás-szíj. Köszönhetően a frankó gyári alkatrésznek és a magyar utak állapotának, a terven felül még két első teleszkóp (Kayaba) is került bele+toronyszimmeringek és csapágyak. Ez fájdalmasan érintett anyagilag, de nem lehetett kihagyni, mert szépen eresztették az olajat! Horror a pénztárcámnak, de ha belegondolok, mennyit hagytam volna ott márkaszervízben....hát. Sebike nagyon profin kezelte cettimet, csak ajánlani tudom! Délben mondtam áment a két telóra és már fél kettőkor ott is voltak Pécsről! A kifolyt olajtól megnyúlott a rugótányér-gumikarikája is, Sebi rögtönzött hozzá egy boltottat, mert nem volt raktáron. Kaptam még egy klímatisztítást is és állított a kéziféken is. Vízpumpám már zenélt, ideje volt a csere. Jó hír, hogy a fékbetétek még nagyon jó állapotban vannak, meglehet kibírják 120000-ig. Tudjátok, mennyire vigyázok a gépre, így értetlenül állok a telók élettertama (52000 km) előtt! Meddig tartottak volna Pesten??? Rettenet! Ja és nincs vége az élvezeteknek! Jövőre megint műszakis lesz, lassan csereérett lesz a nyári szett gumim és hab a tortán, hogy a hátsó telók is kezdenek betegeskedni....szép kilátások!!! Hosszú volt a mai nap lelkileg, úgyhogy most ennyit.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1572 Dátum: 2011. Szeptember 13. - 08:05:42 » |
|
Cápa! "Horror a pénztárcámnak", írtad. Minket meg érdekelne a horror. Esetleg részleteiben is, ha nincs titoktartási egyezséged, kérlek írd meg, mihez tartás végett.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #1573 Dátum: 2011. Szeptember 13. - 10:49:22 » |
|
Cápa! "Horror a pénztárcámnak", írtad. Minket meg érdekelne a horror. Esetleg részleteiben is, ha nincs titoktartási egyezséged, kérlek írd meg, mihez tartás végett.
Pontos árakat nem tudok, de az összehasonlítás végett pár adat: márkaszervízben 120000,- Ft-ról indult volna a 60000-es szervíz. Ebben ki tudja, milyen csapágyas görgők és milyen szíjak lettek volna, stb. Sebinél én munkával együtt nagyjából felében kaptam meg mindezt a legjobb minőségű ( INA csapágyas terelő és vízpumpa, Gates szíjak, aktívszenes pollenszűrő amihez egy sprayt is kaptam egy későbbi tisztításra, minőségi fagyálló és fékfolyadék, általam választott motorolaj, szelepes szűrő, Denso japán gyertyák) anyagokkal. Scan-100-zal lett a fékolaj lecserélve, nem csak leszivattyúzva a tartályból, így az ABS szelepről is le lett szedve (valami ilyesmit emlegetett Sebi, ehhez nem értek), valamint a klímatisztítás sem két fillér egy márkaszervízben ha jól tudom. Ehhez jött még hozzá a két első teló, a két szilenttel és a két csapággyal, amik nagyságrendileg annyiba kerültek mint a szervíz. Megjegyzem, így nem a gyári vacakok kerültek bele drágáért, hanem Kayabák, amik azért állítólag jobbak. (Nagyon megorroltam a gyári telókra....gggggrrrr...52000 és kuka...ha láttátok volna, milyen olajos volt minden körülötte! Még jó, hogy a fékre nem folyt rá sok!) Ja és az idő is pénz, lehet gondolkodni, hogy a márkaszervízben hány napot állt volna a gép, mire megjött volna a teló és mennyibe került volna. (Megjegyzem, a telóhoz nem jár a rugó alá a gumi, így tipikusan márkaszervizes esetet látok magam előtt, amikor megérkezik a teló, telefonálnak, hogy mehetek a kocsival, szétszedik, aztán jönnek rá, hogy gumigyűrű nincs, a régit nem lehet a ráfolyt olaj miatti megnyúlása miatt visszatenni, így még két napot áll az emelőn, mire megjön a gumi.) De lehet, hogy csak én képzelődöm és már nem így működnek a dolgok a szervízekben. Sebi meg bontott egy jó állapotút gyorsan és mehetett tovább a meló. Szal lehet számolni, mennyibe is volt ez így és lehet számolni, mennyibe is lett volna ez márkaszervízben! Na és ami a legfontosabb! Ha szerelés közben váratlanul kell valami, ott van Sebi boltja, ha meg éppen nincs, akkor megérkezhet pár óra alatt ahogy a telók is. Máris nem kell napokra nélkülözni az autót! Még egy apróság...sok érdekes dolgot látni Sebiéknél szerelés közben és jókat lehet beszélgetni, csak vigyázni kell, hogy a munka rovására ne menjen, nem szabad elvonni a figyelmét a dolgozónak! Néha én is visszafogtam kíváncsiságomat és visszavonultam inkább, mert amennyit mi tudunk beszélgetni Sebivel!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. Szeptember 13. - 10:52:16 írta cápaFeri »
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #1574 Dátum: 2011. Szeptember 13. - 11:33:33 » |
|
Pontos árakat nem tudok Hogy fizettél? Krumplit adtál cserébe vagy ledolgoztad?
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
|