tattoo
|
|
« Hozzászólás #1545 Dátum: 2011. Augusztus 31. - 12:59:20 » |
|
Üdv!
Most cseréltek kuplung munka hengert 103e -kmnél(májusba járt le a 3év/100e km gari)....vívok a Chevrolet-val,mert a plusz 2 év gariban ami 150e.km-ig van nincs benne semmilyen alkatrésze a kuplungnak:) Ja kuplung tárcsát nem cseréltek.....
|
|
|
Naplózva
|
120-al fullra pakolva normál tempoval 6.8L/100----Padlóig nyomva-széttaposva 9L/100
|
|
|
cupika
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
2.0 D Elite
|
|
« Hozzászólás #1546 Dátum: 2011. Szeptember 01. - 13:13:33 » |
|
Üdv!
Most cseréltek kuplung munka hengert 103e -kmnél(májusba járt le a 3év/100e km gari)....vívok a Chevrolet-val,mert a plusz 2 év gariban ami 150e.km-ig van nincs benne semmilyen alkatrésze a kuplungnak:) Ja kuplung tárcsát nem cseréltek.....
Nekem 55ezernél cserélték - kuplung munkahenger, kinyomócsapágy. Téptem a hajam, gari után jött elő. 110ezer minuszt jelentet a költségvetésben, de most garis az alkatrész. Márkaszervízes csere volt. Ne hagyd magad, csapj az asztalra!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #1547 Dátum: 2011. Szeptember 02. - 13:09:10 » |
|
1: a +2 év garanciát nem a Chevy adja, hanem egy külső cég. Velük kell vívni. 2: kuplung tárcsa+kinyomó csapágy (a Lacsiban nincs külön munka henger, a kinyomó csapágy látja el ezt a feladatot is.) csere a CarService-ben sok tízezerrel olcsóbb lett volna.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cupika
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
2.0 D Elite
|
|
« Hozzászólás #1548 Dátum: 2011. Szeptember 02. - 21:34:19 » |
|
1: a +2 év garanciát nem a Chevy adja, hanem egy külső cég. Velük kell vívni. 2: kuplung tárcsa+kinyomó csapágy (a Lacsiban nincs külön munka henger, a kinyomó csapágy látja el ezt a feladatot is.) csere a CarService-ben sok tízezerrel olcsóbb lett volna. Előttem a számla, amit cserélni kellett: 1: 968001020 cikszám, kuplung felső munkahenger- motortétrben kocsi bal oldalán, kiegyenlítő tartály alatt. A fékkel közös tartályból kapja az olajat. 2: 969611890 cikszám, kinyomócsapágy- váltóházban van. Lehet, hogy olcsóbb lett volna, bár nekem Nyh- ról Bp nem két fillér. Alkatrész ügyben keretsem a Carservicét több elérhetőségen is, reakció=0. Csereérett a hátsó fékem, generátorszíj, feszítőgörgő, vezető görgő, stb. Marad az itthoni szervíz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1549 Dátum: 2011. Szeptember 03. - 08:04:04 » |
|
1: a +2 év garanciát nem a Chevy adja, hanem egy külső cég. Velük kell vívni. 2: kuplung tárcsa+kinyomó csapágy (a Lacsiban nincs külön munka henger, a kinyomó csapágy látja el ezt a feladatot is.) csere a CarService-ben sok tízezerrel olcsóbb lett volna. Előttem a számla, amit cserélni kellett: 1: 968001020 cikszám, kuplung felső munkahenger- motortétrben kocsi bal oldalán, kiegyenlítő tartály alatt. A fékkel közös tartályból kapja az olajat. 2: 969611890 cikszám, kinyomócsapágy- váltóházban van. Lehet, hogy olcsóbb lett volna, bár nekem Nyh- ról Bp nem két fillér. Alkatrész ügyben keretsem a Carservicét több elérhetőségen is, reakció=0. Csereérett a hátsó fékem, generátorszíj, feszítőgörgő, vezető görgő, stb. Marad az itthoni szervíz. Viszont én is többször szóltam,hogy tudok alkatrészt viszont azt mondtad ,hogy szólsz és hogy téged idézzelek reakció=0 Mindent be tudok szerezni ha nincs polcon 1-2 nap alatt megvan amiket írsz ráadásul vannak is készleten ha érdekel írsz ha nem...
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #1550 Dátum: 2011. Szeptember 03. - 12:31:03 » |
|
1: a +2 év garanciát nem a Chevy adja, hanem egy külső cég. Velük kell vívni. 2: kuplung tárcsa+kinyomó csapágy (a Lacsiban nincs külön munka henger, a kinyomó csapágy látja el ezt a feladatot is.) csere a CarService-ben sok tízezerrel olcsóbb lett volna. Előttem a számla, amit cserélni kellett: 1: 968001020 cikszám, kuplung felső munkahenger- motortétrben kocsi bal oldalán, kiegyenlítő tartály alatt. A fékkel közös tartályból kapja az olajat. 2: 969611890 cikszám, kinyomócsapágy- váltóházban van. Lehet, hogy olcsóbb lett volna, bár nekem Nyh- ról Bp nem két fillér. Alkatrész ügyben keretsem a Carservicét több elérhetőségen is, reakció=0. Csereérett a hátsó fékem, generátorszíj, feszítőgörgő, vezető görgő, stb. Marad az itthoni szervíz. Viszont én is többször szóltam,hogy tudok alkatrészt viszont azt mondtad ,hogy szólsz és hogy téged idézzelek reakció=0 Mindent be tudok szerezni ha nincs polcon 1-2 nap alatt megvan amiket írsz ráadásul vannak is készleten ha érdekel írsz ha nem... Nekem még mindíg sebességfüggő szervó kéne De elég csak a szivattyú is
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1551 Dátum: 2011. Szeptember 03. - 13:21:09 » |
|
1: a +2 év garanciát nem a Chevy adja, hanem egy külső cég. Velük kell vívni. 2: kuplung tárcsa+kinyomó csapágy (a Lacsiban nincs külön munka henger, a kinyomó csapágy látja el ezt a feladatot is.) csere a CarService-ben sok tízezerrel olcsóbb lett volna. Előttem a számla, amit cserélni kellett: 1: 968001020 cikszám, kuplung felső munkahenger- motortétrben kocsi bal oldalán, kiegyenlítő tartály alatt. A fékkel közös tartályból kapja az olajat. 2: 969611890 cikszám, kinyomócsapágy- váltóházban van. Lehet, hogy olcsóbb lett volna, bár nekem Nyh- ról Bp nem két fillér. Alkatrész ügyben keretsem a Carservicét több elérhetőségen is, reakció=0. Csereérett a hátsó fékem, generátorszíj, feszítőgörgő, vezető görgő, stb. Marad az itthoni szervíz. Viszont én is többször szóltam,hogy tudok alkatrészt viszont azt mondtad ,hogy szólsz és hogy téged idézzelek reakció=0 Mindent be tudok szerezni ha nincs polcon 1-2 nap alatt megvan amiket írsz ráadásul vannak is készleten ha érdekel írsz ha nem... Nekem még mindíg sebességfüggő szervó kéne De elég csak a szivattyú is szívattyút nem tudok bontottat próbáld meg felújíttatni
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #1552 Dátum: 2011. Szeptember 03. - 13:36:16 » |
|
1: a +2 év garanciát nem a Chevy adja, hanem egy külső cég. Velük kell vívni. 2: kuplung tárcsa+kinyomó csapágy (a Lacsiban nincs külön munka henger, a kinyomó csapágy látja el ezt a feladatot is.) csere a CarService-ben sok tízezerrel olcsóbb lett volna. Előttem a számla, amit cserélni kellett: 1: 968001020 cikszám, kuplung felső munkahenger- motortétrben kocsi bal oldalán, kiegyenlítő tartály alatt. A fékkel közös tartályból kapja az olajat. 2: 969611890 cikszám, kinyomócsapágy- váltóházban van. Lehet, hogy olcsóbb lett volna, bár nekem Nyh- ról Bp nem két fillér. Alkatrész ügyben keretsem a Carservicét több elérhetőségen is, reakció=0. Csereérett a hátsó fékem, generátorszíj, feszítőgörgő, vezető görgő, stb. Marad az itthoni szervíz. Viszont én is többször szóltam,hogy tudok alkatrészt viszont azt mondtad ,hogy szólsz és hogy téged idézzelek reakció=0 Mindent be tudok szerezni ha nincs polcon 1-2 nap alatt megvan amiket írsz ráadásul vannak is készleten ha érdekel írsz ha nem... Nekem még mindíg sebességfüggő szervó kéne De elég csak a szivattyú is szívattyút nem tudok bontottat próbáld meg felújíttatni Sajna az fele annyiba kerül, mintha megveszem a komplett szivattyút, szervót újonnan
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
cupika
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
2.0 D Elite
|
|
« Hozzászólás #1553 Dátum: 2011. Szeptember 03. - 21:43:06 » |
|
1: a +2 év garanciát nem a Chevy adja, hanem egy külső cég. Velük kell vívni. 2: kuplung tárcsa+kinyomó csapágy (a Lacsiban nincs külön munka henger, a kinyomó csapágy látja el ezt a feladatot is.) csere a CarService-ben sok tízezerrel olcsóbb lett volna. Előttem a számla, amit cserélni kellett: 1: 968001020 cikszám, kuplung felső munkahenger- motortétrben kocsi bal oldalán, kiegyenlítő tartály alatt. A fékkel közös tartályból kapja az olajat. 2: 969611890 cikszám, kinyomócsapágy- váltóházban van. Lehet, hogy olcsóbb lett volna, bár nekem Nyh- ról Bp nem két fillér. Alkatrész ügyben keretsem a Carservicét több elérhetőségen is, reakció=0. Csereérett a hátsó fékem, generátorszíj, feszítőgörgő, vezető görgő, stb. Marad az itthoni szervíz. Viszont én is többször szóltam,hogy tudok alkatrészt viszont azt mondtad ,hogy szólsz és hogy téged idézzelek reakció=0 Mindent be tudok szerezni ha nincs polcon 1-2 nap alatt megvan amiket írsz ráadásul vannak is készleten ha érdekel írsz ha nem... Jogos, ott a pont.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #1554 Dátum: 2011. Szeptember 05. - 10:45:26 » |
|
1: a +2 év garanciát nem a Chevy adja, hanem egy külső cég. Velük kell vívni. 2: kuplung tárcsa+kinyomó csapágy (a Lacsiban nincs külön munka henger, a kinyomó csapágy látja el ezt a feladatot is.) csere a CarService-ben sok tízezerrel olcsóbb lett volna. Előttem a számla, amit cserélni kellett: 1: 968001020 cikszám, kuplung felső munkahenger- motortétrben kocsi bal oldalán, kiegyenlítő tartály alatt. A fékkel közös tartályból kapja az olajat. 2: 969611890 cikszám, kinyomócsapágy- váltóházban van. Lehet, hogy olcsóbb lett volna, bár nekem Nyh- ról Bp nem két fillér. Alkatrész ügyben keretsem a Carservicét több elérhetőségen is, reakció=0. Csereérett a hátsó fékem, generátorszíj, feszítőgörgő, vezető görgő, stb. Marad az itthoni szervíz. "felső munkahenger" (főhenger leginkább) valóban van, a nélkül nem működne a dolog. Munkahengernek az alsót szokás hívni. Ez az ami a Lacsiban nincs külön. Mondhatni sajnos. Könnyebb - és olcsóbb - lenne cserélni. Bár biztosan ennek az egybeépített verziónak is megvan a maga előnye.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cupika
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
2.0 D Elite
|
|
« Hozzászólás #1555 Dátum: 2011. Szeptember 05. - 22:01:11 » |
|
1: a +2 év garanciát nem a Chevy adja, hanem egy külső cég. Velük kell vívni. 2: kuplung tárcsa+kinyomó csapágy (a Lacsiban nincs külön munka henger, a kinyomó csapágy látja el ezt a feladatot is.) csere a CarService-ben sok tízezerrel olcsóbb lett volna. Előttem a számla, amit cserélni kellett: 1: 968001020 cikszám, kuplung felső munkahenger- motortétrben kocsi bal oldalán, kiegyenlítő tartály alatt. A fékkel közös tartályból kapja az olajat. 2: 969611890 cikszám, kinyomócsapágy- váltóházban van. Lehet, hogy olcsóbb lett volna, bár nekem Nyh- ról Bp nem két fillér. Alkatrész ügyben keretsem a Carservicét több elérhetőségen is, reakció=0. Csereérett a hátsó fékem, generátorszíj, feszítőgörgő, vezető görgő, stb. Marad az itthoni szervíz. "felső munkahenger" (főhenger leginkább) valóban van, a nélkül nem működne a dolog. Munkahengernek az alsót szokás hívni. Ez az ami a Lacsiban nincs külön. Mondhatni sajnos. Könnyebb - és olcsóbb - lenne cserélni. Bár biztosan ennek az egybeépített verziónak is megvan a maga előnye. A klub weboldalán lévő Várna utcai autósbolt webshopjában kuplung fő munkahenger, és kinyomó csapágy néven kapható a két lom. Megjegyzem csak a főmunkahenger olcsóbb náluk. De mindegy hogyhívjuk azt a két nyavalyás alkatrészt, mert elég siralmas, hogy 55ezernél már cserélni kellett. Őrüljön mindenki, akinek ez a bibi nem jött elő! Nálunk sajnos menetközben adta meg magát teljesen, a tartályból egyszercsak eltünt az olaj, emiatt majdnem tragédia lett a vége. Vezetői rutinnak köszönhető, hogy nem lett az. Ajánlom mindenkinek a rendszeres ellenőrzését a dolgoknak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1556 Dátum: 2011. Szeptember 06. - 07:02:21 » |
|
Cupika! Nem jellemző hiba az, ami sajnos Veled megtörtént. Amúgy meg itt a fórumon, illetve a partnerek listáján több helyről is kérhetsz árajánlatot, ha kell valamilyen alkatrész, és válaszd ebből a legkedvezőbbet. Mindegyik tud küldeni is. Örülök, hogy nem lett nagy baj belőle, csak anyagi, hogy cserélni kellett.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
leonel
|
|
« Hozzászólás #1557 Dátum: 2011. Szeptember 06. - 08:16:18 » |
|
1: a +2 év garanciát nem a Chevy adja, hanem egy külső cég. Velük kell vívni. 2: kuplung tárcsa+kinyomó csapágy (a Lacsiban nincs külön munka henger, a kinyomó csapágy látja el ezt a feladatot is.) csere a CarService-ben sok tízezerrel olcsóbb lett volna. Előttem a számla, amit cserélni kellett: 1: 968001020 cikszám, kuplung felső munkahenger- motortétrben kocsi bal oldalán, kiegyenlítő tartály alatt. A fékkel közös tartályból kapja az olajat. 2: 969611890 cikszám, kinyomócsapágy- váltóházban van. Lehet, hogy olcsóbb lett volna, bár nekem Nyh- ról Bp nem két fillér. Alkatrész ügyben keretsem a Carservicét több elérhetőségen is, reakció=0. Csereérett a hátsó fékem, generátorszíj, feszítőgörgő, vezető görgő, stb. Marad az itthoni szervíz. Szia! Igen - bocsánat! Hamu a fejemre. Szabin voltunk -és hazatérésünk után teljes káosz fogadott mind családilag - mind munkailag. Most már rendeztük sorainkat. Mégegyszer elnézést kérek! Zsolti
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
leonel
|
|
« Hozzászólás #1558 Dátum: 2011. Szeptember 06. - 08:18:18 » |
|
1: a +2 év garanciát nem a Chevy adja, hanem egy külső cég. Velük kell vívni. 2: kuplung tárcsa+kinyomó csapágy (a Lacsiban nincs külön munka henger, a kinyomó csapágy látja el ezt a feladatot is.) csere a CarService-ben sok tízezerrel olcsóbb lett volna. Előttem a számla, amit cserélni kellett: 1: 968001020 cikszám, kuplung felső munkahenger- motortétrben kocsi bal oldalán, kiegyenlítő tartály alatt. A fékkel közös tartályból kapja az olajat. 2: 969611890 cikszám, kinyomócsapágy- váltóházban van. Lehet, hogy olcsóbb lett volna, bár nekem Nyh- ról Bp nem két fillér. Alkatrész ügyben keretsem a Carservicét több elérhetőségen is, reakció=0. Csereérett a hátsó fékem, generátorszíj, feszítőgörgő, vezető görgő, stb. Marad az itthoni szervíz. Viszont én is többször szóltam,hogy tudok alkatrészt viszont azt mondtad ,hogy szólsz és hogy téged idézzelek reakció=0 Mindent be tudok szerezni ha nincs polcon 1-2 nap alatt megvan amiket írsz ráadásul vannak is készleten ha érdekel írsz ha nem... Nekem még mindíg sebességfüggő szervó kéne De elég csak a szivattyú is Szia, Van érzékelős bontott szivattyúnk - több darab is! Megy pü. Zsolti
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #1559 Dátum: 2011. Szeptember 06. - 11:52:01 » |
|
Cupika! Nem jellemző hiba az, ami sajnos Veled megtörtént. Amúgy meg itt a fórumon, illetve a partnerek listáján több helyről is kérhetsz árajánlatot, ha kell valamilyen alkatrész, és válaszd ebből a legkedvezőbbet. Mindegyik tud küldeni is. Örülök, hogy nem lett nagy baj belőle, csak anyagi, hogy cserélni kellett.
El kell, hogy keserítselek. Az. A kinyomó csapágy "szeret" idő előtt elhalálozni. Több kolléga is tépte a haját miatta. Volt akinek 70-80.000-et bírt ki, volt akinek annyit sem. Meg olyan is aki sorozatban cseréltette. És mivel nem külső a munkahenger hanem belül van a kuplung harangban (hiszen a kinyomó csapágy látja el ezt a feladatot is) nem olcsó a munkadíj (hiszen a munka sem kicsi). Az enyém mondjuk elment 220.000-et. Aztán egyik pillanatról a másikra megszűnt. Mondjuk ez az összes többi autónál is így működik. Akár hidraulikus, akár bowdenes a rendszer. Ja, állítólag a Lacsit is át lehet alakítani bowdenesre.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|