Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 23. - 04:22:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 125   Le
 
Szerző Téma: Márkaszervizek, költségek  (Megtekintve 280938 alkalommal)
tattoo
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



WWW
« Hozzászólás #1545 Dátum: 2011. Augusztus 31. - 12:59:20 »

Üdv!

Most cseréltek kuplung munka hengert 103e -kmnél(májusba járt le a 3év/100e km gari)....vívok a Chevrolet-val,mert a plusz 2 év gariban ami 150e.km-ig van nincs benne semmilyen alkatrésze a kuplungnak:)
Ja kuplung tárcsát nem cseréltek.....

Naplózva

120-al fullra pakolva normál tempoval 6.8L/100----Padlóig nyomva-széttaposva 9L/100
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #1546 Dátum: 2011. Szeptember 01. - 13:13:33 »

Üdv!

Most cseréltek kuplung munka hengert 103e -kmnél(májusba járt le a 3év/100e km gari)....vívok a Chevrolet-val,mert a plusz 2 év gariban ami 150e.km-ig van nincs benne semmilyen alkatrésze a kuplungnak:)
Ja kuplung tárcsát nem cseréltek.....


Nekem 55ezernél cserélték - kuplung munkahenger, kinyomócsapágy. Téptem a hajam, gari után jött elő. 110ezer minuszt jelentet a költségvetésben, de most garis az alkatrész. Márkaszervízes csere volt. Ne hagyd magad, csapj az asztalra!!
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1547 Dátum: 2011. Szeptember 02. - 13:09:10 »

1: a +2 év garanciát nem a Chevy adja, hanem egy külső cég. Velük kell vívni.
2: kuplung tárcsa+kinyomó csapágy (a Lacsiban nincs külön munka henger, a kinyomó csapágy látja el ezt a feladatot is.) csere a CarService-ben sok tízezerrel olcsóbb lett volna. Kacsint
Naplózva
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #1548 Dátum: 2011. Szeptember 02. - 21:34:19 »

1: a +2 év garanciát nem a Chevy adja, hanem egy külső cég. Velük kell vívni.
2: kuplung tárcsa+kinyomó csapágy (a Lacsiban nincs külön munka henger, a kinyomó csapágy látja el ezt a feladatot is.) csere a CarService-ben sok tízezerrel olcsóbb lett volna. Kacsint
Előttem a számla, amit cserélni kellett:
1: 968001020 cikszám, kuplung felső munkahenger- motortétrben kocsi bal oldalán, kiegyenlítő tartály alatt. A fékkel közös tartályból kapja az olajat.
2: 969611890 cikszám, kinyomócsapágy- váltóházban van.
Lehet, hogy olcsóbb lett volna, bár nekem Nyh- ról Bp nem két fillér. Alkatrész ügyben keretsem a Carservicét több elérhetőségen is, reakció=0. Csereérett a hátsó fékem, generátorszíj, feszítőgörgő, vezető görgő, stb. Marad az itthoni szervíz.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1549 Dátum: 2011. Szeptember 03. - 08:04:04 »

1: a +2 év garanciát nem a Chevy adja, hanem egy külső cég. Velük kell vívni.
2: kuplung tárcsa+kinyomó csapágy (a Lacsiban nincs külön munka henger, a kinyomó csapágy látja el ezt a feladatot is.) csere a CarService-ben sok tízezerrel olcsóbb lett volna. Kacsint
Előttem a számla, amit cserélni kellett:
1: 968001020 cikszám, kuplung felső munkahenger- motortétrben kocsi bal oldalán, kiegyenlítő tartály alatt. A fékkel közös tartályból kapja az olajat.
2: 969611890 cikszám, kinyomócsapágy- váltóházban van.
Lehet, hogy olcsóbb lett volna, bár nekem Nyh- ról Bp nem két fillér. Alkatrész ügyben keretsem a Carservicét több elérhetőségen is, reakció=0. Csereérett a hátsó fékem, generátorszíj, feszítőgörgő, vezető görgő, stb. Marad az itthoni szervíz.

Viszont én is többször szóltam,hogy tudok alkatrészt viszont azt mondtad ,hogy szólsz és hogy téged idézzelek reakció=0
Mindent be tudok szerezni ha nincs polcon 1-2 nap alatt megvan amiket írsz ráadásul vannak is készleten ha érdekel írsz ha nem...
Naplózva

70/4334431
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #1550 Dátum: 2011. Szeptember 03. - 12:31:03 »

1: a +2 év garanciát nem a Chevy adja, hanem egy külső cég. Velük kell vívni.
2: kuplung tárcsa+kinyomó csapágy (a Lacsiban nincs külön munka henger, a kinyomó csapágy látja el ezt a feladatot is.) csere a CarService-ben sok tízezerrel olcsóbb lett volna. Kacsint
Előttem a számla, amit cserélni kellett:
1: 968001020 cikszám, kuplung felső munkahenger- motortétrben kocsi bal oldalán, kiegyenlítő tartály alatt. A fékkel közös tartályból kapja az olajat.
2: 969611890 cikszám, kinyomócsapágy- váltóházban van.
Lehet, hogy olcsóbb lett volna, bár nekem Nyh- ról Bp nem két fillér. Alkatrész ügyben keretsem a Carservicét több elérhetőségen is, reakció=0. Csereérett a hátsó fékem, generátorszíj, feszítőgörgő, vezető görgő, stb. Marad az itthoni szervíz.

Viszont én is többször szóltam,hogy tudok alkatrészt viszont azt mondtad ,hogy szólsz és hogy téged idézzelek reakció=0
Mindent be tudok szerezni ha nincs polcon 1-2 nap alatt megvan amiket írsz ráadásul vannak is készleten ha érdekel írsz ha nem...
Nekem még mindíg sebességfüggő szervó kéne De elég csak a szivattyú is Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1551 Dátum: 2011. Szeptember 03. - 13:21:09 »

1: a +2 év garanciát nem a Chevy adja, hanem egy külső cég. Velük kell vívni.
2: kuplung tárcsa+kinyomó csapágy (a Lacsiban nincs külön munka henger, a kinyomó csapágy látja el ezt a feladatot is.) csere a CarService-ben sok tízezerrel olcsóbb lett volna. Kacsint
Előttem a számla, amit cserélni kellett:
1: 968001020 cikszám, kuplung felső munkahenger- motortétrben kocsi bal oldalán, kiegyenlítő tartály alatt. A fékkel közös tartályból kapja az olajat.
2: 969611890 cikszám, kinyomócsapágy- váltóházban van.
Lehet, hogy olcsóbb lett volna, bár nekem Nyh- ról Bp nem két fillér. Alkatrész ügyben keretsem a Carservicét több elérhetőségen is, reakció=0. Csereérett a hátsó fékem, generátorszíj, feszítőgörgő, vezető görgő, stb. Marad az itthoni szervíz.

Viszont én is többször szóltam,hogy tudok alkatrészt viszont azt mondtad ,hogy szólsz és hogy téged idézzelek reakció=0
Mindent be tudok szerezni ha nincs polcon 1-2 nap alatt megvan amiket írsz ráadásul vannak is készleten ha érdekel írsz ha nem...
Nekem még mindíg sebességfüggő szervó kéne De elég csak a szivattyú is Mosolyog


szívattyút nem tudok bontottat próbáld meg felújíttatni
Naplózva

70/4334431
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #1552 Dátum: 2011. Szeptember 03. - 13:36:16 »

1: a +2 év garanciát nem a Chevy adja, hanem egy külső cég. Velük kell vívni.
2: kuplung tárcsa+kinyomó csapágy (a Lacsiban nincs külön munka henger, a kinyomó csapágy látja el ezt a feladatot is.) csere a CarService-ben sok tízezerrel olcsóbb lett volna. Kacsint
Előttem a számla, amit cserélni kellett:
1: 968001020 cikszám, kuplung felső munkahenger- motortétrben kocsi bal oldalán, kiegyenlítő tartály alatt. A fékkel közös tartályból kapja az olajat.
2: 969611890 cikszám, kinyomócsapágy- váltóházban van.
Lehet, hogy olcsóbb lett volna, bár nekem Nyh- ról Bp nem két fillér. Alkatrész ügyben keretsem a Carservicét több elérhetőségen is, reakció=0. Csereérett a hátsó fékem, generátorszíj, feszítőgörgő, vezető görgő, stb. Marad az itthoni szervíz.

Viszont én is többször szóltam,hogy tudok alkatrészt viszont azt mondtad ,hogy szólsz és hogy téged idézzelek reakció=0
Mindent be tudok szerezni ha nincs polcon 1-2 nap alatt megvan amiket írsz ráadásul vannak is készleten ha érdekel írsz ha nem...
Nekem még mindíg sebességfüggő szervó kéne De elég csak a szivattyú is Mosolyog


szívattyút nem tudok bontottat próbáld meg felújíttatni
Sajna az fele annyiba kerül, mintha megveszem a komplett szivattyút, szervót újonnan
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #1553 Dátum: 2011. Szeptember 03. - 21:43:06 »

1: a +2 év garanciát nem a Chevy adja, hanem egy külső cég. Velük kell vívni.
2: kuplung tárcsa+kinyomó csapágy (a Lacsiban nincs külön munka henger, a kinyomó csapágy látja el ezt a feladatot is.) csere a CarService-ben sok tízezerrel olcsóbb lett volna. Kacsint
Előttem a számla, amit cserélni kellett:
1: 968001020 cikszám, kuplung felső munkahenger- motortétrben kocsi bal oldalán, kiegyenlítő tartály alatt. A fékkel közös tartályból kapja az olajat.
2: 969611890 cikszám, kinyomócsapágy- váltóházban van.
Lehet, hogy olcsóbb lett volna, bár nekem Nyh- ról Bp nem két fillér. Alkatrész ügyben keretsem a Carservicét több elérhetőségen is, reakció=0. Csereérett a hátsó fékem, generátorszíj, feszítőgörgő, vezető görgő, stb. Marad az itthoni szervíz.

Viszont én is többször szóltam,hogy tudok alkatrészt viszont azt mondtad ,hogy szólsz és hogy téged idézzelek reakció=0
Mindent be tudok szerezni ha nincs polcon 1-2 nap alatt megvan amiket írsz ráadásul vannak is készleten ha érdekel írsz ha nem...
Jogos, ott a pont.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1554 Dátum: 2011. Szeptember 05. - 10:45:26 »

1: a +2 év garanciát nem a Chevy adja, hanem egy külső cég. Velük kell vívni.
2: kuplung tárcsa+kinyomó csapágy (a Lacsiban nincs külön munka henger, a kinyomó csapágy látja el ezt a feladatot is.) csere a CarService-ben sok tízezerrel olcsóbb lett volna. Kacsint
Előttem a számla, amit cserélni kellett:
1: 968001020 cikszám, kuplung felső munkahenger- motortétrben kocsi bal oldalán, kiegyenlítő tartály alatt. A fékkel közös tartályból kapja az olajat.
2: 969611890 cikszám, kinyomócsapágy- váltóházban van.
Lehet, hogy olcsóbb lett volna, bár nekem Nyh- ról Bp nem két fillér. Alkatrész ügyben keretsem a Carservicét több elérhetőségen is, reakció=0. Csereérett a hátsó fékem, generátorszíj, feszítőgörgő, vezető görgő, stb. Marad az itthoni szervíz.
"felső munkahenger" (főhenger leginkább) valóban van, a nélkül nem működne a dolog. Vigyorog
Munkahengernek az alsót szokás hívni. Ez az ami a Lacsiban nincs külön. Mondhatni sajnos. Könnyebb - és olcsóbb - lenne cserélni.

Bár biztosan ennek az egybeépített verziónak is megvan a maga előnye.
Naplózva
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #1555 Dátum: 2011. Szeptember 05. - 22:01:11 »

1: a +2 év garanciát nem a Chevy adja, hanem egy külső cég. Velük kell vívni.
2: kuplung tárcsa+kinyomó csapágy (a Lacsiban nincs külön munka henger, a kinyomó csapágy látja el ezt a feladatot is.) csere a CarService-ben sok tízezerrel olcsóbb lett volna. Kacsint
Előttem a számla, amit cserélni kellett:
1: 968001020 cikszám, kuplung felső munkahenger- motortétrben kocsi bal oldalán, kiegyenlítő tartály alatt. A fékkel közös tartályból kapja az olajat.
2: 969611890 cikszám, kinyomócsapágy- váltóházban van.
Lehet, hogy olcsóbb lett volna, bár nekem Nyh- ról Bp nem két fillér. Alkatrész ügyben keretsem a Carservicét több elérhetőségen is, reakció=0. Csereérett a hátsó fékem, generátorszíj, feszítőgörgő, vezető görgő, stb. Marad az itthoni szervíz.
"felső munkahenger" (főhenger leginkább) valóban van, a nélkül nem működne a dolog. Vigyorog
Munkahengernek az alsót szokás hívni. Ez az ami a Lacsiban nincs külön. Mondhatni sajnos. Könnyebb - és olcsóbb - lenne cserélni.

Bár biztosan ennek az egybeépített verziónak is megvan a maga előnye.
A klub weboldalán lévő Várna utcai autósbolt webshopjában kuplung fő munkahenger, és kinyomó csapágy néven kapható a két lom. Megjegyzem csak a főmunkahenger olcsóbb náluk. De mindegy hogyhívjuk azt a két nyavalyás alkatrészt, mert elég siralmas, hogy 55ezernél már cserélni kellett. Őrüljön mindenki, akinek ez a bibi nem jött elő! Nálunk sajnos menetközben adta meg magát teljesen, a tartályból egyszercsak eltünt az olaj, emiatt majdnem tragédia lett a vége. Vezetői rutinnak köszönhető, hogy nem lett az. Ajánlom mindenkinek a rendszeres ellenőrzését a dolgoknak.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1556 Dátum: 2011. Szeptember 06. - 07:02:21 »

Cupika! Nem jellemző hiba az, ami sajnos Veled megtörtént. Amúgy meg itt a fórumon, illetve a partnerek listáján több helyről is kérhetsz árajánlatot, ha kell valamilyen alkatrész, és válaszd ebből a legkedvezőbbet. Mindegyik tud küldeni is. Örülök, hogy nem lett nagy baj belőle, csak anyagi, hogy cserélni kellett.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
leonel
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


WWW
« Hozzászólás #1557 Dátum: 2011. Szeptember 06. - 08:16:18 »

1: a +2 év garanciát nem a Chevy adja, hanem egy külső cég. Velük kell vívni.
2: kuplung tárcsa+kinyomó csapágy (a Lacsiban nincs külön munka henger, a kinyomó csapágy látja el ezt a feladatot is.) csere a CarService-ben sok tízezerrel olcsóbb lett volna. Kacsint
Előttem a számla, amit cserélni kellett:
1: 968001020 cikszám, kuplung felső munkahenger- motortétrben kocsi bal oldalán, kiegyenlítő tartály alatt. A fékkel közös tartályból kapja az olajat.
2: 969611890 cikszám, kinyomócsapágy- váltóházban van.
Lehet, hogy olcsóbb lett volna, bár nekem Nyh- ról Bp nem két fillér. Alkatrész ügyben keretsem a Carservicét több elérhetőségen is, reakció=0. Csereérett a hátsó fékem, generátorszíj, feszítőgörgő, vezető görgő, stb. Marad az itthoni szervíz.

Szia!

Igen - bocsánat! Hamu a fejemre. Zavart Szabin voltunk -és hazatérésünk után teljes káosz fogadott mind családilag - mind munkailag.
Most már rendeztük sorainkat. Mégegyszer elnézést kérek!

Zsolti
Naplózva

Megbízható Szerviz és Alkatrészek az autódhoz!
Alkatrész: 06-70-422-3346
Szerviz:   06-30-439-4379
info@wrcauto.hu
www.wrcauto.hu
leonel
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


WWW
« Hozzászólás #1558 Dátum: 2011. Szeptember 06. - 08:18:18 »

1: a +2 év garanciát nem a Chevy adja, hanem egy külső cég. Velük kell vívni.
2: kuplung tárcsa+kinyomó csapágy (a Lacsiban nincs külön munka henger, a kinyomó csapágy látja el ezt a feladatot is.) csere a CarService-ben sok tízezerrel olcsóbb lett volna. Kacsint
Előttem a számla, amit cserélni kellett:
1: 968001020 cikszám, kuplung felső munkahenger- motortétrben kocsi bal oldalán, kiegyenlítő tartály alatt. A fékkel közös tartályból kapja az olajat.
2: 969611890 cikszám, kinyomócsapágy- váltóházban van.
Lehet, hogy olcsóbb lett volna, bár nekem Nyh- ról Bp nem két fillér. Alkatrész ügyben keretsem a Carservicét több elérhetőségen is, reakció=0. Csereérett a hátsó fékem, generátorszíj, feszítőgörgő, vezető görgő, stb. Marad az itthoni szervíz.

Viszont én is többször szóltam,hogy tudok alkatrészt viszont azt mondtad ,hogy szólsz és hogy téged idézzelek reakció=0
Mindent be tudok szerezni ha nincs polcon 1-2 nap alatt megvan amiket írsz ráadásul vannak is készleten ha érdekel írsz ha nem...
Nekem még mindíg sebességfüggő szervó kéne De elég csak a szivattyú is Mosolyog

Szia,

Van érzékelős bontott szivattyúnk - több darab is!  Kacsint
Megy pü.
Zsolti
Naplózva

Megbízható Szerviz és Alkatrészek az autódhoz!
Alkatrész: 06-70-422-3346
Szerviz:   06-30-439-4379
info@wrcauto.hu
www.wrcauto.hu
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1559 Dátum: 2011. Szeptember 06. - 11:52:01 »

Cupika! Nem jellemző hiba az, ami sajnos Veled megtörtént. Amúgy meg itt a fórumon, illetve a partnerek listáján több helyről is kérhetsz árajánlatot, ha kell valamilyen alkatrész, és válaszd ebből a legkedvezőbbet. Mindegyik tud küldeni is. Örülök, hogy nem lett nagy baj belőle, csak anyagi, hogy cserélni kellett.
El kell, hogy keserítselek. Az.
A kinyomó csapágy "szeret" idő előtt elhalálozni. Több kolléga is tépte a haját miatta. Volt akinek 70-80.000-et bírt ki, volt akinek annyit sem. Meg olyan is aki sorozatban cseréltette.

És mivel nem külső a munkahenger hanem belül van a kuplung harangban (hiszen a kinyomó csapágy látja el ezt a feladatot is) nem olcsó a munkadíj (hiszen a munka sem kicsi).

Az enyém mondjuk elment 220.000-et. Aztán egyik pillanatról a másikra megszűnt. Mondjuk ez az összes többi autónál is így működik. Akár hidraulikus, akár bowdenes a rendszer.

Ja, állítólag a Lacsit is át lehet alakítani bowdenesre. Mosolyog
Naplózva
Oldalak: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 125   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!