Sziasztok!
Én meg itt jelezném, hogy én meg csalódtam Rudiékban.
A specialista hiánya nagyon érződik: A hozzáállással nem volt bajom, csak a javítások módjával...
Történt ugyanis, hogy az esedékes olajcsere apropóján néhány egyéb dolgot is elvégeztettem:
1., A szerviz előtti napon - micsoda érzéke van a gépsárkánynak..! - sárgallámpa. Semmi gond, semmi észrevehető változás, csak kigyulladt. No problem, majd a szervizben kiolvassák, csak megnyugtatásképpen. Ja, hogyne: éppen nincs itt a villamosságis ember, így nem tudják kiolvasni, kiütni a hibakódot!!!
Nyitásként 5 rosszpont...
2., Orvosoljuk a a törött hátsóablak-mosó csőtörését - Gondoltam, hogy esetleg cserélik a csövet a spricnitől mondjuk a hátsó oszlopig
Hát nem. Ahol eltört, oda beraktak egy műanyag szelepet. Toldásnak jó, csak éppen pont ott van, ahol a legjobban igénybe van véve, kiváncsi vagyok, meddig bírja. És persze ehhez el kellett vágni a csőben télő merevítő spirált, és persze ez a megoldás nekem sem okozott volna gondot, ha ezt terveztem volna. Ennél kicsit korrekttebb megoldásra számítottam ...
Újabb 3 rosszpont...
De ez még akár el is menne, ami kiakasztott az a következő:
3., A gyertyákban volt már vagy 40e km, biztos ami biztos alapon cseréljük! A preferált NGK van is, nem is ez a problem. Ember csavargatja őket kifelé, közli, hogy a 4-ből 3 fészekben áll az olaj. Már azt is furcsálltam, hogy egy kicsit sem zavarta, hogy a gyertya helyén szépen becsorog a motorba a kitudja miféle dzsuvát, port tartalmazó lé, de hát késő, mire észbe kaptam, a dolog már megtörtént. A kérdésre, hogy ez mégis mennyire természetes (
), azért elismerte, hogy nem nagyon... Újabb kérdés: Honnan jöhet, és megoldás? Válasz: Mivel a szelepfedéltömítésnél körben kívül nincs olajnyom sehol, biztos rosszul, nem voltak eléggé meghúzva az előző gyertyák, és mellettük (!!!!) kipréselődhetett az olaj. Nem vagyok egy motorzseni, de ez azért kicsit sántít, ha jól gondolom
(Ha ilymódon "likas" a motor, annak tán lenne némi teljesítményben megjelenő, észervehető jele...)
Nem kéne cserélni a szelepfedéltömítést inkább, biztos ami biztos alapon? - tettem fel a laikus kérdést. Éppenséggel lehetne, de egyrészt hátha nem az az oka, másrészt meg nincs is. Inkább nézegessem (
) egy darabig, és ha megint látok olajnyomot, akkor menjek vissza, és körülnéznek okilag... (
Nyeltem egyet, és próbáltam minél hamarabb eltávozni..., ennyi elég volt.)
A - feltételezhetően - törött üléslap problémáját így már meg sem említettem, nem akartam tettlegességig fokozni az elégedetlenségemet... újabb 15 rosszpont...
Gidykém, ha kérhetem, nézz a körmükre, mert így nemcsak engem fognak a
volt ügyfeleik között köszönteni...
Az én tűréshatárom max. 10 rosszpont, ez itt elég hamar összejött