Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 23. - 00:31:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 125   Le
 
Szerző Téma: Márkaszervizek, költségek  (Megtekintve 280815 alkalommal)
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #1485 Dátum: 2011. Május 06. - 21:18:51 »

Ja, a cserélt bajuszkapcsolómon, ami elméletileg gyári, és másodszor is tönkrement, viritott rajta a csodás daewoo jel! Gyárinak lehet gyári, de nem a laciba való.
Miből gondolod, hogy nem a Daewooba való? Mosolyog

Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #1486 Dátum: 2011. Május 07. - 20:43:04 »

Ja, a cserélt bajuszkapcsolómon, ami elméletileg gyári, és másodszor is tönkrement, viritott rajta a csodás daewoo jel! Gyárinak lehet gyári, de nem a laciba való.
Miből gondolod, hogy nem a Daewooba való? Mosolyog



Mint írtam túlfeszültség van a kocsi villamos hálozatába, dízel rendszeréről van szó, nem pedig benzinesről. A túlfeszkó nálam a bajuszkapcsolónál jelentkezett. Kapcsolóba található kis réz érintkező összeégett, refi folyamatosan vílágit. Elavult, alulméretezett a villamossági rendszere- mégegyszer dízelről beszélek. 
De például a HB- ket miért nem hívták vissza az összeégett műszerfal mögötti csatlakozó javítása miatt. 10-ből 7-nek hibája???
Válasz: óradíj-9.900,-Ft, hibát alkatrész cserével, majd komplett bizti tábla cserével akarják orvosolni- kb 100ezer papír. Forrasztással is megoldják, ami kb 4 óra melója a villamossági szerelőnek, plusz beszerelés- 50ezer. Főguru villamossági szerelőmnek 1 óra melójába került szereléssel együtt!
Jó a kép!
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1487 Dátum: 2011. Május 25. - 19:27:38 »

Ma kipróbáltam egy másik szervizt, leonel klubtársét. Fék- futómű kezelés, gyorsan, barátságosan és nem drágán. Végig az autó mellett lehettem, mindig mondták mit és miért csinálnak. Tényleg úgy kezelték az autót, mintha a sajátjuk lenne, a közben felmerült hülyeségeimre is rezonáltak, megnézték, megnyugtattak, tényleg én vagyok a hülye  Vigyorog, pedig munkájuk van bőven, láttam. Remélem terveik valóra válnak, de ez nem megy majd a családias légkör rovására!
Jelenleg egy ideiglenes helyen vannak, de nemsokára a végleges műhelyükbe költözhetnek. Amennyire tudom, leonel már beszélt Stocz főnökkel a partneri státuszról.

Ami fontos, hogy érdemes lesz majd figyelni a híreiket, mivel igen kedvezőek az áraik (most pl. olajcsere szűrővel, olajjal - valami speckó olaj Liqui akármi - 10.000 ft, gyertya NGK 570 ft, stb. - ez itt a reklám helye, moderáljatok).

Itt jelezném, Rudiékkal semmi problémám nem volt, csak leonelék nekem közelebb vannak és bizony olcsóbbak. Sajnos Ruditól pedig elment a Chevy specialista, ezzel szemben leoneléknél ma csak Daewoo és Cevy autók voltak szervízelésen, noha hangsúlyozta, hogy minden tipussal foglalkoznak. Amennyire én láttam, azért főleg a a mi márkánkon van a hangsúly.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #1488 Dátum: 2011. Május 28. - 08:21:40 »

Sziasztok!
Én meg itt jelezném, hogy én meg csalódtam Rudiékban.
A specialista hiánya nagyon érződik: A hozzáállással nem volt bajom, csak a javítások módjával...
Történt ugyanis, hogy az esedékes olajcsere apropóján néhány egyéb dolgot is elvégeztettem:
1., A szerviz előtti napon - micsoda érzéke van a gépsárkánynak..! - sárgallámpa. Semmi gond, semmi észrevehető változás, csak kigyulladt. No problem, majd a szervizben kiolvassák, csak megnyugtatásképpen. Ja, hogyne: éppen nincs itt a villamosságis ember, így nem tudják kiolvasni, kiütni a hibakódot!!! Nyitásként 5 rosszpont...
2., Orvosoljuk a a törött hátsóablak-mosó csőtörését - Gondoltam, hogy esetleg cserélik a csövet a spricnitől mondjuk a hátsó oszlopig
Hát nem. Ahol eltört, oda beraktak egy műanyag szelepet. Toldásnak jó, csak éppen pont ott van, ahol a legjobban igénybe van véve, kiváncsi vagyok, meddig bírja. És persze ehhez el kellett vágni a csőben télő merevítő spirált, és persze ez a megoldás nekem sem okozott volna gondot, ha ezt terveztem volna. Ennél kicsit korrekttebb megoldásra számítottam ...  Újabb 3 rosszpont...
De ez még akár el is menne, ami kiakasztott az a következő:
3., A gyertyákban volt már vagy 40e km, biztos ami biztos alapon cseréljük! A preferált NGK van is, nem is ez a problem. Ember csavargatja őket kifelé, közli, hogy a 4-ből 3 fészekben áll az olaj. Már azt is furcsálltam, hogy egy kicsit sem zavarta, hogy a gyertya helyén szépen becsorog a motorba a kitudja miféle dzsuvát, port tartalmazó lé, de hát késő, mire észbe kaptam, a dolog már megtörtént. A kérdésre, hogy ez mégis mennyire természetes ( Kacsint), azért elismerte, hogy nem nagyon... Újabb kérdés: Honnan jöhet, és megoldás? Válasz: Mivel a szelepfedéltömítésnél körben kívül nincs olajnyom sehol, biztos rosszul, nem voltak eléggé meghúzva az előző gyertyák, és mellettük (!!!!) kipréselődhetett az olaj. Nem vagyok egy motorzseni, de ez azért kicsit sántít, ha jól gondolom   He He He (Ha ilymódon "likas" a motor, annak tán lenne némi teljesítményben megjelenő, észervehető jele...)
Nem kéne cserélni a szelepfedéltömítést inkább, biztos ami biztos alapon? - tettem fel a laikus kérdést. Éppenséggel lehetne, de egyrészt hátha nem az az oka, másrészt meg nincs is. Inkább nézegessem ( ) egy darabig, és ha megint látok olajnyomot, akkor menjek vissza, és körülnéznek okilag... ( Nyeltem egyet, és próbáltam minél hamarabb eltávozni..., ennyi elég volt.)
A - feltételezhetően - törött üléslap problémáját így már meg sem említettem, nem akartam tettlegességig fokozni az elégedetlenségemet... újabb 15 rosszpont...
Gidykém, ha kérhetem, nézz a körmükre, mert így nemcsak engem fognak a volt ügyfeleik között köszönteni...

Az én tűréshatárom max. 10 rosszpont, ez itt elég hamar összejött
« Utoljára szerkesztve: 2011. Május 28. - 12:11:22 írta kripic » Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1489 Dátum: 2011. Május 28. - 15:15:32 »

Én nem feltétlenül akartam írni Rudiékról. Mostanában nekem sem volt sok jó tapasztalatom szerelőileg, holott a Rudival semmi bajom, de nem elég precízek-rugalmasak az emberei és nincsenek műszereik sem.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1490 Dátum: 2011. Május 28. - 18:29:52 »

A kért adatok: Istvánko KFT, 2011. Budakalász, Márton Áron utca 15.
               Tel: 06 26 342 056,
 Nyitva tartás: hétfőtől-péntekig, 08.00-17.00-ig
             Web: www.teljesitmenymeres.hu
                     www.crinjetor.hu

Ez Tomy61 műhelye, elérhetősége. Hátha valakit érdekel...
Ő kérte, engedte, hogy tudassam veletek.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #1491 Dátum: 2011. Május 28. - 18:37:36 »

Én nem feltétlenül akartam írni Rudiékról. Mostanában nekem sem volt sok jó tapasztalatom szerelőileg, holott a Rudival semmi bajom, de nem elég precízek-rugalmasak az emberei és nincsenek műszereik sem.
A szerviz valahol bizalmi kérdés is... Rudival szemben meg is volt. De ha csak sufniszolgáltatást kaphatok, akkor ezért ahhoz nekem kicsit messze vannak. (Meg saját sufnim is van... Kacsint )
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1492 Dátum: 2011. Május 28. - 18:45:33 »

Én nem feltétlenül akartam írni Rudiékról. Mostanában nekem sem volt sok jó tapasztalatom szerelőileg, holott a Rudival semmi bajom, de nem elég precízek-rugalmasak az emberei és nincsenek műszereik sem.
A szerviz valahol bizalmi kérdés is... Rudival szemben meg is volt. De ha csak sufniszolgáltatást kaphatok, akkor ezért ahhoz nekem kicsit messze vannak. (Meg saját sufnim is van... Kacsint )
Ezért írtam neki, hogy mi van, és, hogy változtatni kell, hogy újra a régi fényében tündököljön, de ahhoz az kell, hogy újra ő vegye át közvetlenül az irányítást, ellenőrzést, mert akkor jól ment minden. Remélem nincs veszve semmi, és visszaszerzik a jó hírnevüket, mindenki érdekében. Majd visszatérek a témára, ha beszéltem vele, és szeretnék nagyon jó eredményről beszámolni.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1493 Dátum: 2011. Május 28. - 19:30:10 »

A kért adatok: Istvánko KFT, 2011. Budakalász, Márton Áron utca 15.
               Tel: 06 26 342 056,
 Nyitva tartás: hétfőtől-péntekig, 08.00-17.00-ig
             Web: www.teljesitmenymeres.hu
                     www.crinjektor.hu

Ez Tomy61 műhelye, elérhetősége. Hátha valakit érdekel...
Ő kérte, engedte, hogy tudassam veletek.
korrigáltam:www.crinjektor.hu
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1494 Dátum: 2011. Május 30. - 07:46:33 »

.....
2., Orvosoljuk a a törött hátsóablak-mosó csőtörését - Gondoltam, hogy esetleg cserélik a csövet a spricnitől mondjuk a hátsó oszlopig
Hát nem. Ahol eltört, oda beraktak egy műanyag szelepet. Toldásnak jó, csak éppen pont ott van, ahol a legjobban igénybe van véve, kiváncsi vagyok, meddig bírja. És persze ehhez el kellett vágni a csőben télő merevítő spirált, és persze ez a megoldás nekem sem okozott volna gondot, ha ezt terveztem volna. Ennél kicsit korrekttebb megoldásra számítottam ...  Újabb 3 rosszpont...
....
Nyugodj meg, nekem is így van javítva. Kb 2 éve. Kacsint
Annak idején meg is írtam, hogy ez a legegyszerűbb/legolcsóbb javítási mód. Azóta sincs vele probléma.
Mondjuk én nem használom sokat a kocsit. Vigyorog

A spirált rég kivettem belőle - nem javít semmit a dolgon.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1495 Dátum: 2011. Május 30. - 09:03:53 »


Mondjuk én nem használom sokat a kocsit. Vigyorog
 
Ja. A tiéd az igazi, elsőnöitulajosgarázsbantartottmegkíméltöregorvosévoltnemdohányzó... Vigyorog  A nemdohányzó, az még igaz is.  Vigyorog
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1496 Dátum: 2011. Május 30. - 13:21:25 »


Mondjuk én nem használom sokat a kocsit. Vigyorog
 
Ja. A tiéd az igazi, elsőnöitulajosgarázsbantartottmegkíméltöregorvosévoltnemdohányzó... Vigyorog  A nemdohányzó, az még igaz is.  Vigyorog
Az első tulaj is igaz Vigyorog
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #1497 Dátum: 2011. Május 30. - 13:46:50 »

.....
2., Orvosoljuk a a törött hátsóablak-mosó csőtörését - Gondoltam, hogy esetleg cserélik a csövet a spricnitől mondjuk a hátsó oszlopig
Hát nem. Ahol eltört, oda beraktak egy műanyag szelepet. Toldásnak jó, csak éppen pont ott van, ahol a legjobban igénybe van véve, kiváncsi vagyok, meddig bírja. És persze ehhez el kellett vágni a csőben télő merevítő spirált, és persze ez a megoldás nekem sem okozott volna gondot, ha ezt terveztem volna. Ennél kicsit korrekttebb megoldásra számítottam ...  Újabb 3 rosszpont...
....
Nyugodj meg, nekem is így van javítva. Kb 2 éve. Kacsint
Annak idején meg is írtam, hogy ez a legegyszerűbb/legolcsóbb javítási mód. Azóta sincs vele probléma.
Mondjuk én nem használom sokat a kocsit. Vigyorog

A spirált rég kivettem belőle - nem javít semmit a dolgon.
Azért kapott a művelet csak 3 rosszpontot... Kacsint
Naplózva
Beren
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #1498 Dátum: 2011. Május 31. - 18:47:25 »

Üdv mindenkinek!

Kerestem, de nem találtam a fórumon, úgyhogy érdeklődnék, hogy egy 90 ezres szerviz kb. mennyibe fáj és hol érdemes elintéztetni? Eddig a monori Chevrolet Tóthhoz jártam vele, de ott mintha a gatyámat is le akarnák rángatni rólam, annyiba kerül minden...

Előre is kösz az infót!

Beren
« Utoljára szerkesztve: 2011. Május 31. - 18:49:45 írta Beren » Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #1499 Dátum: 2011. Május 31. - 18:52:44 »

Üdv mindenkinek!

Kerestem, de nem találtam a fórumon, úgyhogy érdeklődnék, hogy egy 90 ezres szerviz kb. mennyibe fáj és hol érdemes elintéztetni? Eddig a monori Chevrolet Tóthhoz jártam vele, de ott mintha a gatyámat is le akarnák rángatni rólam, annyiba kerül minden...

Előre is kösz az infót!

Beren
Keresd Leonelt őt tudom ajánlani, már sokan voltunk nála és nem csalódtunk.
Itt bővebben :
http://www.lacettiklub.hu/content/view/75/73/
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Oldalak: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 125   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!