Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 22. - 14:28:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 125   Le
 
Szerző Téma: Márkaszervizek, költségek  (Megtekintve 280497 alkalommal)
gabka
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


2.0TCDI SW


« Hozzászólás #1320 Dátum: 2010. December 25. - 22:36:42 »

Valóban a szervízeknél egy kicsit mélyebben a sebbe kell nyúlni, de mindenre lehet megoldást találni.
Az én döntésem azért esett a dízel mellett, mert pl. idén májusban 32.300 harmadik kötelező szervíz, december 08 46.900km a negyedik. Most 25-ét írunk, már 48.156km van benne. Ezt benzinnel ki a fene bírná. Menni- dolgozni-meg muszáj vele.
A dízellel kapcsolatban - nekem is ez van - valójában még nem sok a szervíztapasztalat. Majd meglátjuk milyen lesz. Én speciel most generátorszíjra gyűjtök, csillagászati a szervízes ára: 39 papír.
Már ideje van a generátorszíj cserének?Most látom mennyi megtett km-ed van.Ennyit bír csak ki? Az enyémbe 21.000km lesz lassan.Majd meglátjuk mit bír.
Naplózva
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #1321 Dátum: 2010. December 26. - 19:20:46 »

Szervízkönyve csak ellenőrzést ir. Én is csodálkoztam rajta, hogy már cserélni kellene, de a szervíz főnök szerint, akiben megbízom, a technológia már kéri 45.000km-nél a cserét. A szervíznél annyit mondtak még nincs gond a szíjjal, de szerintük 60.000 már cserélni kell. A vízpumpán még gondolkodom mert jó lenne azzal együtt cserélni a szíjat, félek pár ezer km. után azt kell majd cserélni. Erősebb szíj, gyengébb csapágyak....
Nekem is lenne egy kérdésem. Az autón belül, tengelykapcsoló pedálnál, a kormányoszlop alatti müa. belső elemre egy kapcsoló van felerősítve, ami a tengelykapcsoló pedál benyomásakor kapcsol. A szervízben is elcsodálkoztak rajta, hogy benne van, szerintük a tempomat kapcsolója. Nincs minden autóban, csak aki rendelt tempomatot. Én nem kértem a kocsiba, mégis ott van. Kinek van még benne?
Naplózva
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #1322 Dátum: 2010. December 26. - 20:31:34 »

Szervízkönyve csak ellenőrzést ir. Én is csodálkoztam rajta, hogy már cserélni kellene, de a szervíz főnök szerint, akiben megbízom, a technológia már kéri 45.000km-nél a cserét. A szervíznél annyit mondtak még nincs gond a szíjjal, de szerintük 60.000 már cserélni kell. A vízpumpán még gondolkodom mert jó lenne azzal együtt cserélni a szíjat, félek pár ezer km. után azt kell majd cserélni. Erősebb szíj, gyengébb csapágyak....
Nekem is lenne egy kérdésem. Az autón belül, tengelykapcsoló pedálnál, a kormányoszlop alatti müa. belső elemre egy kapcsoló van felerősítve, ami a tengelykapcsoló pedál benyomásakor kapcsol. A szervízben is elcsodálkoztak rajta, hogy benne van, szerintük a tempomat kapcsolója. Nincs minden autóban, csak aki rendelt tempomatot. Én nem kértem a kocsiba, mégis ott van. Kinek van még benne?
Nekem Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
gabka
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


2.0TCDI SW


« Hozzászólás #1323 Dátum: 2010. December 26. - 22:52:40 »

Szervízkönyve csak ellenőrzést ir. Én is csodálkoztam rajta, hogy már cserélni kellene, de a szervíz főnök szerint, akiben megbízom, a technológia már kéri 45.000km-nél a cserét. A szervíznél annyit mondtak még nincs gond a szíjjal, de szerintük 60.000 már cserélni kell. A vízpumpán még gondolkodom mert jó lenne azzal együtt cserélni a szíjat, félek pár ezer km. után azt kell majd cserélni. Erősebb szíj, gyengébb csapágyak....
Nekem is lenne egy kérdésem. Az autón belül, tengelykapcsoló pedálnál, a kormányoszlop alatti müa. belső elemre egy kapcsoló van felerősítve, ami a tengelykapcsoló pedál benyomásakor kapcsol. A szervízben is elcsodálkoztak rajta, hogy benne van, szerintük a tempomat kapcsolója. Nincs minden autóban, csak aki rendelt tempomatot. Én nem kértem a kocsiba, mégis ott van. Kinek van még benne?
Nekem Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Na,holnap bebújok a kocsiba és megnézem!Nagyon szeretnék tempomatot(talán akkor Fürstenfeldtől nem száguldoznék át fél Ausztrián,de mivel nincs nem tudom megállni)Ha lenne előkészítés egyszerübben menne az utólagos beépítés.Esetleg valaki árakban járatos?
Naplózva
Tuci
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19

2,0 TCDI 16V. Platinum


« Hozzászólás #1324 Dátum: 2010. December 27. - 20:32:48 »

Nekem is !  Kacsint
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #1325 Dátum: 2010. December 28. - 01:09:01 »

Ebben is van!

Naplózva

cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #1326 Dátum: 2010. December 28. - 12:28:26 »

Úgy látom másnak is van kapcsoló a tengelykapcsoló pedálnál. Ha nem hazudtak nekem a szervízben, akkor a tempomat bekötése megoldható. Kapcsoló a kormányhoz, vezetékelés, gondolom kell egy kis motordiagnosztika, és már lehet a menet.
Megpróbálok utána járni mennyibe kerülne a bekötés.
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #1327 Dátum: 2010. December 29. - 05:56:55 »

Úgy látom másnak is van kapcsoló a tengelykapcsoló pedálnál. Ha nem hazudtak nekem a szervízben, akkor a tempomat bekötése megoldható. Kapcsoló a kormányhoz, vezetékelés, gondolom kell egy kis motordiagnosztika, és már lehet a menet.
Megpróbálok utána járni mennyibe kerülne a bekötés.
Olyan árat kapsz amitől elmegy a kedved!Nekem a ködlámpákra mondtak 10-13EFt-ot.pedig a kapcsolót,a rellét és a lámpákat már én beraktam.Az akku mögötti fekete doboztól való kikábelezés lett volna ennyi.Kb 4m vezeték és 2 db saru.Na erre bekötöttem én magamnak 2,5h alatt.
Naplózva

06 70/22 11 222
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1328 Dátum: 2010. December 29. - 11:44:26 »

Valóban a szervízeknél egy kicsit mélyebben a sebbe kell nyúlni, de mindenre lehet megoldást találni.
Az én döntésem azért esett a dízel mellett, mert pl. idén májusban 32.300 harmadik kötelező szervíz, december 08 46.900km a negyedik. Most 25-ét írunk, már 48.156km van benne. Ezt benzinnel ki a fene bírná. Menni- dolgozni-meg muszáj vele.
A dízellel kapcsolatban - nekem is ez van - valójában még nem sok a szervíztapasztalat. Majd meglátjuk milyen lesz. Én speciel most generátorszíjra gyűjtök, csillagászati a szervízes ára: 39 papír.

Bármilyen szervízalkatrészben tudok segíteni gyári és gyárival teljesen megegyező csak nincs rajt a GM felírat csak a beszállítóé de van amikor a fele
Naplózva

70/4334431
gabka
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


2.0TCDI SW


« Hozzászólás #1329 Dátum: 2010. December 29. - 15:43:31 »

Valóban a szervízeknél egy kicsit mélyebben a sebbe kell nyúlni, de mindenre lehet megoldást találni.
Az én döntésem azért esett a dízel mellett, mert pl. idén májusban 32.300 harmadik kötelező szervíz, december 08 46.900km a negyedik. Most 25-ét írunk, már 48.156km van benne. Ezt benzinnel ki a fene bírná. Menni- dolgozni-meg muszáj vele.
A dízellel kapcsolatban - nekem is ez van - valójában még nem sok a szervíztapasztalat. Majd meglátjuk milyen lesz. Én speciel most generátorszíjra gyűjtök, csillagászati a szervízes ára: 39 papír.

Bármilyen szervízalkatrészben tudok segíteni gyári és gyárival teljesen megegyező csak nincs rajt a GM felírat csak a beszállítóé de van amikor a fele
Sebike!Ha másnak is él az ajánlatod,akkor én szívesen igénybe venném a késöbbiek folyamán!
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #1330 Dátum: 2010. December 29. - 17:43:47 »

Valóban a szervízeknél egy kicsit mélyebben a sebbe kell nyúlni, de mindenre lehet megoldást találni.
Az én döntésem azért esett a dízel mellett, mert pl. idén májusban 32.300 harmadik kötelező szervíz, december 08 46.900km a negyedik. Most 25-ét írunk, már 48.156km van benne. Ezt benzinnel ki a fene bírná. Menni- dolgozni-meg muszáj vele.
A dízellel kapcsolatban - nekem is ez van - valójában még nem sok a szervíztapasztalat. Majd meglátjuk milyen lesz. Én speciel most generátorszíjra gyűjtök, csillagászati a szervízes ára: 39 papír.

Bármilyen szervízalkatrészben tudok segíteni gyári és gyárival teljesen megegyező csak nincs rajt a GM felírat csak a beszállítóé de van amikor a fele
Sebike!Ha másnak is él az ajánlatod,akkor én szívesen igénybe venném a késöbbiek folyamán!

Természetesen él minden Lacetti klubosnak a partnereink topicben megtalálsz bennünket és a kedvezményeket is. (sn-car)
Naplózva

gabka
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


2.0TCDI SW


« Hozzászólás #1331 Dátum: 2010. December 29. - 22:28:26 »

Valóban a szervízeknél egy kicsit mélyebben a sebbe kell nyúlni, de mindenre lehet megoldást találni.
Az én döntésem azért esett a dízel mellett, mert pl. idén májusban 32.300 harmadik kötelező szervíz, december 08 46.900km a negyedik. Most 25-ét írunk, már 48.156km van benne. Ezt benzinnel ki a fene bírná. Menni- dolgozni-meg muszáj vele.
A dízellel kapcsolatban - nekem is ez van - valójában még nem sok a szervíztapasztalat. Majd meglátjuk milyen lesz. Én speciel most generátorszíjra gyűjtök, csillagászati a szervízes ára: 39 papír.

Bármilyen szervízalkatrészben tudok segíteni gyári és gyárival teljesen megegyező csak nincs rajt a GM felírat csak a beszállítóé de van amikor a fele
Sebike!Ha másnak is él az ajánlatod,akkor én szívesen igénybe venném a késöbbiek folyamán!

Természetesen él minden Lacetti klubosnak a partnereink topicben megtalálsz bennünket és a kedvezményeket is. (sn-car)
Köszönettel!Tudom hol talállak titeket,amikor Mo.-n vagyok(legközelebb tavasszal)Kaposvár mellett lakom.
Naplózva
szijjani
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


« Hozzászólás #1332 Dátum: 2011. Január 17. - 17:26:43 »

Ma voltam a GYULAI nál. Érdeklődtem a 60 000 s szervizről.Náluk a szerviz kb 130 000ft, a vizsga 35000ft ba kerűlne.Ezt elég húzosnak tartom. Ha nektek van kedvezőbb és megbizhato szervizetek.irjátok meg. A RUDIRA gondoltam. de még nem voltam nála. Kőszí.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1333 Dátum: 2011. Január 17. - 18:03:33 »

Ma voltam a GYULAI nál. Érdeklődtem a 60 000 s szervizről.Náluk a szerviz kb 130 000ft, a vizsga 35000ft ba kerűlne.Ezt elég húzosnak tartom. Ha nektek van kedvezőbb és megbizhato szervizetek.irjátok meg. A RUDIRA gondoltam. de még nem voltam nála. Kőszí.
Szia! Rudiéknál most volt ugyan ez decemberben a Kapitánynak, és olcsóbban jött ki, mint a Gyulais ajánlat. Hívd fel őket, és beszéld meg velük a dolgot. (289-06-95). Hivatkozz a klubra! Hívj engem is, priviben megadom a számom.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
szijjani
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


« Hozzászólás #1334 Dátum: 2011. Január 17. - 18:33:12 »

Kőszi a tel. számot. Hivni fogom őket.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 125   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!