ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1305 Dátum: 2010. December 07. - 21:33:56 » |
|
Ha szóltál volna én ráértem segítettem volna vinni a másik autót. Persze ez bizalom kérdése is.. Persze, de Cap rám bízta a dolgot, nem adhattam volna tovább. Az övét tegnap vittem, az enyémet ma, és hoztam el az övét. Holnap meg elhozom az enyémet, és akkor helyre fog állni a világ rendje. Amúgy meg nagyon köszönöm a hozzá állásod, hogy segítsük egymást gyerekek. Lehet, hogy még be leszel fogva...
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #1306 Dátum: 2010. December 07. - 21:38:49 » |
|
Ha szóltál volna én ráértem segítettem volna vinni a másik autót. Persze ez bizalom kérdése is.. Persze, de Cap rám bízta a dolgot, nem adhattam volna tovább. Az övét tegnap vittem, az enyémet ma, és hoztam el az övét. Holnap meg elhozom az enyémet, és akkor helyre fog állni a világ rendje. Amúgy meg nagyon köszönöm a hozzá állásod, hogy segítsük egymást gyerekek. Lehet, hogy még be leszel fogva... Akkor félre értetelek? Én azt hittem,hogy egy napon kellett volna vinni a két autót. A segítség természetesen áll ha tudok szívesen.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #1307 Dátum: 2010. December 10. - 11:48:06 » |
|
Örömmel jelenthetem, hogy a Kapitány kocsija, dacára az ültetésnek, fóliának, sport kipufogónak, kerekeinek, ezek problémáinak elhárítása után levizsgázott. No meg az enyém is, de az semmiség volt az övéhez képest, de mindkettő együtt meg sem közelítette Kamikázé barátunk szuper vizsgáját, amikor vissza állították eredeti fényébe a verdát. Cap autóján a teljes nagy szerviz is el lett végezve, már vissza is adtam feleségének, már otthon alszik. Én holnap hozom el az enyémet, mert egyszerre nem ment a kettő, ezek nem bringák, azt tudtam egyszerre kettővel vinni. Hiába, öregszem... Érdekes volt vezetnem fiam Béla autóját, engem messze nem győzött meg az ültetés, és peresebb gumi, sőt! Sportosabb, ez tény, de mennyivel kényelmesebb az enyém, eredetiben. A sérülékenységről nem is beszélve. Köszi Apa, nem kis fejfájástól mentettél meg. Az a vezérlés annyira rossz állapotban volt 47.000 km- nél? Akkor jól döntöttem, hogy nem kockáztattam. Nem véletlenül van a szervízperiódus. Az összeget is közzéteheted, hogy mibe került, meg azt is, hogy milyen anyagot építettek bele.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1308 Dátum: 2010. December 10. - 13:45:59 » |
|
Örömmel jelenthetem, hogy a Kapitány kocsija, dacára az ültetésnek, fóliának, sport kipufogónak, kerekeinek, ezek problémáinak elhárítása után levizsgázott. No meg az enyém is, de az semmiség volt az övéhez képest, de mindkettő együtt meg sem közelítette Kamikázé barátunk szuper vizsgáját, amikor vissza állították eredeti fényébe a verdát. Cap autóján a teljes nagy szerviz is el lett végezve, már vissza is adtam feleségének, már otthon alszik. Én holnap hozom el az enyémet, mert egyszerre nem ment a kettő, ezek nem bringák, azt tudtam egyszerre kettővel vinni. Hiába, öregszem... Érdekes volt vezetnem fiam Béla autóját, engem messze nem győzött meg az ültetés, és peresebb gumi, sőt! Sportosabb, ez tény, de mennyivel kényelmesebb az enyém, eredetiben. A sérülékenységről nem is beszélve. Köszi Apa, nem kis fejfájástól mentettél meg. Az a vezérlés annyira rossz állapotban volt 47.000 km- nél? Akkor jól döntöttem, hogy nem kockáztattam. Nem véletlenül van a szervízperiódus. Az összeget is közzéteheted, hogy mibe került, meg azt is, hogy milyen anyagot építettek bele. Nem a vezérléssel volt baj, csak a burkolatnál nem látható helyen egy csavar teljesen kilazult, és bármikor ráeshetett volna a vezérlésre, és akkor elakadt volna, és rögtön szakadást okozott volna. Szerencsére ez lett megelőzve. A teljes összeg 106 ezer Ft volt. Ebben benne volt a munkadíj, és a "jóindulat" a vizsgához, mert kellett...(ültetés, fólia, kipufogó, kerekek) Vizsga + környezeti mit tudom én mi, ami zöldkártya volt. Fékolaj csere, hűtőfolyadék csere, olajcsere (Castrol 5W-40), olajszűrő, üzemanyagszűrő csere, generátor ékszíj csere, teljes vezérlés csere ( görgők, szíj, vízpumpa), gyertyacsere (NGK), szóval teljes nagy szerviz, fékek, lengéscsillapítók ellenőrzése (jók voltak!), töltés ellenőrzés, futás próba, minden rendben volt. No meg előtte akku csere, és tele tankolás utána, de az más tészta. Akku kakukk, nem volt rá található rendellenesség. Jó kis gép!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1142
1.4 16v LPG
|
|
« Hozzászólás #1309 Dátum: 2010. December 11. - 15:51:43 » |
|
Örömmel jelenthetem, hogy a Kapitány kocsija, dacára az ültetésnek, fóliának, sport kipufogónak, kerekeinek, ezek problémáinak elhárítása után levizsgázott. No meg az enyém is, de az semmiség volt az övéhez képest, de mindkettő együtt meg sem közelítette Kamikázé barátunk szuper vizsgáját, amikor vissza állították eredeti fényébe a verdát. Cap autóján a teljes nagy szerviz is el lett végezve, már vissza is adtam feleségének, már otthon alszik. Én holnap hozom el az enyémet, mert egyszerre nem ment a kettő, ezek nem bringák, azt tudtam egyszerre kettővel vinni. Hiába, öregszem... Érdekes volt vezetnem fiam Béla autóját, engem messze nem győzött meg az ültetés, és peresebb gumi, sőt! Sportosabb, ez tény, de mennyivel kényelmesebb az enyém, eredetiben. A sérülékenységről nem is beszélve. Az enyém nem Rudinál vizsgázott csak ők vitték el,nem ugyan az a kettő .
|
|
|
Naplózva
|
06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1310 Dátum: 2010. December 11. - 17:54:30 » |
|
Örömmel jelenthetem, hogy a Kapitány kocsija, dacára az ültetésnek, fóliának, sport kipufogónak, kerekeinek, ezek problémáinak elhárítása után levizsgázott. No meg az enyém is, de az semmiség volt az övéhez képest, de mindkettő együtt meg sem közelítette Kamikázé barátunk szuper vizsgáját, amikor vissza állították eredeti fényébe a verdát. Cap autóján a teljes nagy szerviz is el lett végezve, már vissza is adtam feleségének, már otthon alszik. Én holnap hozom el az enyémet, mert egyszerre nem ment a kettő, ezek nem bringák, azt tudtam egyszerre kettővel vinni. Hiába, öregszem... Érdekes volt vezetnem fiam Béla autóját, engem messze nem győzött meg az ültetés, és peresebb gumi, sőt! Sportosabb, ez tény, de mennyivel kényelmesebb az enyém, eredetiben. A sérülékenységről nem is beszélve. Az enyém nem Rudinál vizsgázott csak ők vitték el,nem ugyan az a kettő . Naná, hogy nem ott, hiszen ez egy gázossá alakított gép. De azért, hogy elvihessék vizsgázni, nem kis mutatványt adtak elő előtte, ezt jó tudni mindenkinek. Nem volt semmi szabályos azon a kocsin...
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1142
1.4 16v LPG
|
|
« Hozzászólás #1311 Dátum: 2010. December 12. - 10:52:44 » |
|
Örömmel jelenthetem, hogy a Kapitány kocsija, dacára az ültetésnek, fóliának, sport kipufogónak, kerekeinek, ezek problémáinak elhárítása után levizsgázott. No meg az enyém is, de az semmiség volt az övéhez képest, de mindkettő együtt meg sem közelítette Kamikázé barátunk szuper vizsgáját, amikor vissza állították eredeti fényébe a verdát. Cap autóján a teljes nagy szerviz is el lett végezve, már vissza is adtam feleségének, már otthon alszik. Én holnap hozom el az enyémet, mert egyszerre nem ment a kettő, ezek nem bringák, azt tudtam egyszerre kettővel vinni. Hiába, öregszem... Érdekes volt vezetnem fiam Béla autóját, engem messze nem győzött meg az ültetés, és peresebb gumi, sőt! Sportosabb, ez tény, de mennyivel kényelmesebb az enyém, eredetiben. A sérülékenységről nem is beszélve. Az enyém nem Rudinál vizsgázott csak ők vitték el,nem ugyan az a kettő . Naná, hogy nem ott, hiszen ez egy gázossá alakított gép. De azért, hogy elvihessék vizsgázni, nem kis mutatványt adtak elő előtte, ezt jó tudni mindenkinek. Nem volt semmi szabályos azon a kocsin... Most sincs
|
|
|
Naplózva
|
06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #1312 Dátum: 2010. December 24. - 13:51:47 » |
|
Előjött ez a dízel-benzines dolog a fogyasztási topikban. Kicsit beszélgethetnénk róla (kulturáltan ), hogy melyiknek milyen fenntartási költségei vannak. Szerintem hosszútávon a benzines/LPG jobban megéri anyagilag, mint egy dízel. Bár ez elég használatfüggő. Csak városban néha országút szinte biztos, hogy benzin/LPG a nyerő(szerintem ). Hallani a mostani dízelnél, hogy 100-150ekm bírnak a porlasztócsúcsok, és a kettőstömegű lendkerék is (Lacettiben ilyen van?), ezek nem olcsók 4 porlasztócsúcs kb. 400e, lendkerék kuplunggal 150-200e, ezek menyire valósak nem tudom. Van már valakinek ennyi a Lacettijében?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. December 24. - 13:55:42 írta Jani »
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1142
1.4 16v LPG
|
|
« Hozzászólás #1313 Dátum: 2010. December 24. - 16:59:20 » |
|
Előjött ez a dízel-benzines dolog a fogyasztási topikban. Kicsit beszélgethetnénk róla (kulturáltan ), hogy melyiknek milyen fenntartási költségei vannak. Szerintem hosszútávon a benzines/LPG jobban megéri anyagilag, mint egy dízel. Bár ez elég használatfüggő. Csak városban néha országút szinte biztos, hogy benzin/LPG a nyerő(szerintem ). Hallani a mostani dízelnél, hogy 100-150ekm bírnak a porlasztócsúcsok, és a kettőstömegű lendkerék is (Lacettiben ilyen van?), ezek nem olcsók 4 porlasztócsúcs kb. 400e, lendkerék kuplunggal 150-200e, ezek menyire valósak nem tudom. Van már valakinek ennyi a Lacettijében? 2006 ba vettem az ennyimébe 134000KM van garantáltan(első tulaj vagyok),ebből 24000KM benzin/gáz üzem.A gáz rendszer ára 216000.- volt.Nem kímélem,hordtam vele ytong téglát,sittet,ahol lehet/tudom nyomom neki.Eddig cserélve lett rajta:vezérlés 2x,olaj és társai 8x,ezek mind az elő írt km-en ként.Ami pluszba lett rajta cserélve 2hónapja 4db lengés csillapító(132000.- akció nélkül),1db stab pálca.Évi 30000km az átlagom ez havi 2500km ebből csak a munkába járás ~2200km tehát használva van.A szalonba cserélt vezérlésre fizetem 85000.-összesen a másodikat a klub szerviz csinálta nem egész 50000.-volt.A fogyasztásom benzinből ha jól emlékszek 8,5-9L gázból egész jól beállt 9,2-9,5L átlagba. Más alkatrészek is lett cserélve de azok a vezetési stílussóm miatt lettek cserések .
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. December 24. - 17:01:18 írta kamikaze »
|
Naplózva
|
06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #1314 Dátum: 2010. December 24. - 19:55:19 » |
|
Előjött ez a dízel-benzines dolog a fogyasztási topikban. Kicsit beszélgethetnénk róla (kulturáltan ), hogy melyiknek milyen fenntartási költségei vannak. Szerintem hosszútávon a benzines/LPG jobban megéri anyagilag, mint egy dízel. Bár ez elég használatfüggő. Csak városban néha országút szinte biztos, hogy benzin/LPG a nyerő(szerintem ). Hallani a mostani dízelnél, hogy 100-150ekm bírnak a porlasztócsúcsok, és a kettőstömegű lendkerék is (Lacettiben ilyen van?), ezek nem olcsók 4 porlasztócsúcs kb. 400e, lendkerék kuplunggal 150-200e, ezek menyire valósak nem tudom. Van már valakinek ennyi a Lacettijében? 2006 ba vettem az ennyimébe 134000KM van garantáltan(első tulaj vagyok),ebből 24000KM benzin/gáz üzem.A gáz rendszer ára 216000.- volt.Nem kímélem,hordtam vele ytong téglát,sittet,ahol lehet/tudom nyomom neki.Eddig cserélve lett rajta:vezérlés 2x,olaj és társai 8x,ezek mind az elő írt km-en ként.Ami pluszba lett rajta cserélve 2hónapja 4db lengés csillapító(132000.- akció nélkül),1db stab pálca.Évi 30000km az átlagom ez havi 2500km ebből csak a munkába járás ~2200km tehát használva van.A szalonba cserélt vezérlésre fizetem 85000.-összesen a másodikat a klub szerviz csinálta nem egész 50000.-volt.A fogyasztásom benzinből ha jól emlékszek 8,5-9L gázból egész jól beállt 9,2-9,5L átlagba. Más alkatrészek is lett cserélve de azok a vezetési stílussóm miatt lettek cserések . Én multhéten beszéltem egy taxisal akinek 650EKm van az autóban és hibamantesen leszaladta.Persze kopó alkatrészek cserélve és minden ami előirva van.A motor hangja meglepően szép volt,pedig az elmondása szerint nem kiméli mint a himestojást.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #1315 Dátum: 2010. December 24. - 20:24:07 » |
|
Gondolom benzines volt. Már nem egy ilyenről hallottam. Viszont dízelről még nem. Gondolom még nem mentek ennyit.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1142
1.4 16v LPG
|
|
« Hozzászólás #1316 Dátum: 2010. December 24. - 21:46:34 » |
|
Gondolom benzines volt. Már nem egy ilyenről hallottam. Viszont dízelről még nem. Gondolom még nem mentek ennyit. A dízelek 2007-2008 körül jelentek meg,még nem futhattak annyit szerintem.
|
|
|
Naplózva
|
06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #1317 Dátum: 2010. December 24. - 21:47:41 » |
|
Gondolom benzines volt. Már nem egy ilyenről hallottam. Viszont dízelről még nem. Gondolom még nem mentek ennyit. 1.6 benya-volt.4 éves.De a külsőn sem látszott a megtett km.Le is döbbentem mikor megnéztem és éreztem nem választottam rosszul annakidején mikor vettem az enyémet.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
mostnemtom
|
|
« Hozzászólás #1318 Dátum: 2010. December 25. - 19:54:01 » |
|
Miután nekem volt már ilyen is meg olyan is, azt hiszem tudok felelősséggel nyilatkozni az ügyről. Valóban a dieselnek magasabbak a fenntartási költségei.Közel 6 liter motorolaj, gázolajszűrő, stb. Azzal viszont nem értek egyet, hogy majd ha ez meg az megy tönkre akkor majd rájövök. Semmivel nem drágább , mint egy benzinesbe ha ez meg az megy tönkre!(lásd szelepek!) Ennek az összehasonlításnak így nincs sok értelme. Valóban csak annak éri meg a diesel aki sokat megy vagy hajlandó áldozni a nagyobb menetteljesítmények oltárán.Szerintem is az LPG.-vel üzemeltettet járgány a leggazdaságosabb. Hosszú távon azonban nem nagyon van tapasztalat, hogy mennyit bírnak így a motorok. Nagy valószínűség szerint 300 ezer km -re vannak ezek a motorok tervezve, hiszen a gyártónak nem az az érdeke, hogy TE egy életre vegyél autót. Az, hogy ki milyet vesz azonban, szerintem pénztárca függő. A mai dieselek kultúrált működésűek, nagy teljesítményűek és szerintem az egyetlen hátrányuk a benzinesekkel szemben az áruk. Az , hogy ezen egymásnak esnek emberek, számomra egy kicsit elszomorító. Aki engem ismer tudja, hogy soha nem villogtam az enyémmel (pedig lehetne!! ) és nem frocliztam a másikat. Szóval T. Cartársak kinek a pap.....( Nekem inkább a Pappné!!! )
|
|
|
Naplózva
|
Az élet mindig ünnepnap!!!
|
|
|
cupika
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
2.0 D Elite
|
|
« Hozzászólás #1319 Dátum: 2010. December 25. - 20:10:35 » |
|
Valóban a szervízeknél egy kicsit mélyebben a sebbe kell nyúlni, de mindenre lehet megoldást találni. Az én döntésem azért esett a dízel mellett, mert pl. idén májusban 32.300 harmadik kötelező szervíz, december 08 46.900km a negyedik. Most 25-ét írunk, már 48.156km van benne. Ezt benzinnel ki a fene bírná. Menni- dolgozni-meg muszáj vele. A dízellel kapcsolatban - nekem is ez van - valójában még nem sok a szervíztapasztalat. Majd meglátjuk milyen lesz. Én speciel most generátorszíjra gyűjtök, csillagászati a szervízes ára: 39 papír.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|