Komis
|
|
« Hozzászólás #1290 Dátum: 2010. November 03. - 11:57:34 » |
|
Tegnap megvolt a 4 éves műszaki. Minden rendben ment így most 2012.11.02-ig nincs ezzel sem gond. 21.000Ft ért intézte a szerelőm, ebben már benne van a múltkori fékbetét csere is.
Közben viszont elértem a 60.000 km-t, viszont most tuti nem lesz pénz a vezérlés cseréjére...meddig lehet elhúzni a dolgot? Olajat, szűrőt idén cserélnem kellett, mert 45.000-nél betöltött renaultos olaj darabokra esett, így most tényleg csak a vezérlés csere lenne. Olaj majd 68.000-nél. kibírhatja addig?
Ha szerencséd van, akkor igen! Ha nincs, akkor meg tönkre mész anyagilag, mert egy szakadás sok kárt tud okozni ám. Drukkolunk Neked, és a szíjnak! Kitartás! De azért jól gondold meg, ne legyen sírás belőle. Röhej, hogy az embernek ilyenre is kell számítani, hogy van-e most egy rohadt szervizre pénze, vagy nincs. Nagy szégyen ez! Eleinte. Azután (pár év) már művészeté válik...
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #1291 Dátum: 2010. November 03. - 13:00:59 » |
|
Tegnap megvolt a 4 éves műszaki. Minden rendben ment így most 2012.11.02-ig nincs ezzel sem gond. 21.000Ft ért intézte a szerelőm, ebben már benne van a múltkori fékbetét csere is.
Közben viszont elértem a 60.000 km-t, viszont most tuti nem lesz pénz a vezérlés cseréjére...meddig lehet elhúzni a dolgot? Olajat, szűrőt idén cserélnem kellett, mert 45.000-nél betöltött renaultos olaj darabokra esett, így most tényleg csak a vezérlés csere lenne. Olaj majd 68.000-nél. kibírhatja addig?
Ha szerencséd van, akkor igen! Ha nincs, akkor meg tönkre mész anyagilag, mert egy szakadás sok kárt tud okozni ám. Drukkolunk Neked, és a szíjnak! Kitartás! De azért jól gondold meg, ne legyen sírás belőle. Röhej, hogy az embernek ilyenre is kell számítani, hogy van-e most egy rohadt szervizre pénze, vagy nincs. Nagy szégyen ez! Eleinte. Azután (pár év) már művészeté válik... na ja... szerintem azért meg oldjuk. Tudom én is, hogyha szakad a vezér szíj, akkor komlyabb gáz is lesz, szóval megpróbálom minél előbb lejátszani, de most minden hónap minuszos, és jövő év késő tavaszig nem igen látszik napfény (Zsuzskán kívül ) ("Ain't no sunshine,...")
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #1292 Dátum: 2010. November 03. - 18:39:05 » |
|
Tegnap megvolt a 4 éves műszaki. Minden rendben ment így most 2012.11.02-ig nincs ezzel sem gond. 21.000Ft ért intézte a szerelőm, ebben már benne van a múltkori fékbetét csere is.
Közben viszont elértem a 60.000 km-t, viszont most tuti nem lesz pénz a vezérlés cseréjére...meddig lehet elhúzni a dolgot? Olajat, szűrőt idén cserélnem kellett, mert 45.000-nél betöltött renaultos olaj darabokra esett, így most tényleg csak a vezérlés csere lenne. Olaj majd 68.000-nél. kibírhatja addig?
Ha szerencséd van, akkor igen! Ha nincs, akkor meg tönkre mész anyagilag, mert egy szakadás sok kárt tud okozni ám. Drukkolunk Neked, és a szíjnak! Kitartás! De azért jól gondold meg, ne legyen sírás belőle. Röhej, hogy az embernek ilyenre is kell számítani, hogy van-e most egy rohadt szervizre pénze, vagy nincs. Nagy szégyen ez! Eleinte. Azután (pár év) már művészeté válik... na ja... szerintem azért meg oldjuk. Tudom én is, hogyha szakad a vezér szíj, akkor komlyabb gáz is lesz, szóval megpróbálom minél előbb lejátszani, de most minden hónap minuszos, és jövő év késő tavaszig nem igen látszik napfény (Zsuzskán kívül ) ("Ain't no sunshine,...") Épp tegnap beszéltem egy szervizessel (amikor kint voltam a chevys-kesztyűért ) és éppen ennek kérdeztem utána, merthogy én meg keveset megyek évente. Így mire a 60000-es szervízhez érek (kb 52000 km-nél, mert 13-14 havonta szervízelek úgy 10-12000-ként, a 45000-es is 38000-nél volt, a 30000-es meg 26000-nél, stb.) már lesz vagy 5,5-6 éves az autó. Elméletileg nincs gond, 8 éves koráig van tervezve a gyári szíj. Azért vigyázz rá! Túl nagy fordulatnál ne válts vissza, stb. Esetleg ha motortartó bak levétele nélkül be lehetne kukkolni a burkolat alá, egy szemrevételezés...
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1293 Dátum: 2010. November 03. - 18:44:03 » |
|
Tegnap megvolt a 4 éves műszaki. Minden rendben ment így most 2012.11.02-ig nincs ezzel sem gond. 21.000Ft ért intézte a szerelőm, ebben már benne van a múltkori fékbetét csere is.
Közben viszont elértem a 60.000 km-t, viszont most tuti nem lesz pénz a vezérlés cseréjére...meddig lehet elhúzni a dolgot? Olajat, szűrőt idén cserélnem kellett, mert 45.000-nél betöltött renaultos olaj darabokra esett, így most tényleg csak a vezérlés csere lenne. Olaj majd 68.000-nél. kibírhatja addig?
Ha szerencséd van, akkor igen! Ha nincs, akkor meg tönkre mész anyagilag, mert egy szakadás sok kárt tud okozni ám. Drukkolunk Neked, és a szíjnak! Kitartás! De azért jól gondold meg, ne legyen sírás belőle. Röhej, hogy az embernek ilyenre is kell számítani, hogy van-e most egy rohadt szervizre pénze, vagy nincs. Nagy szégyen ez! Eleinte. Azután (pár év) már művészeté válik... na ja... szerintem azért meg oldjuk. Tudom én is, hogyha szakad a vezér szíj, akkor komlyabb gáz is lesz, szóval megpróbálom minél előbb lejátszani, de most minden hónap minuszos, és jövő év késő tavaszig nem igen látszik napfény (Zsuzskán kívül ) ("Ain't no sunshine,...") Épp tegnap beszéltem egy szervizessel (amikor kint voltam a chevys-kesztyűért ) és éppen ennek kérdeztem utána, merthogy én meg keveset megyek évente. Így mire a 60000-es szervízhez érek (kb 52000 km-nél, mert 13-14 havonta szervízelek úgy 10-12000-ként, a 45000-es is 38000-nél volt, a 30000-es meg 26000-nél, stb.) már lesz vagy 5,5-6 éves az autó. Elméletileg nincs gond, 8 éves koráig van tervezve a gyári szíj. Azért vigyázz rá! Túl nagy fordulatnál ne válts vissza, stb. Esetleg ha motortartó bak levétele nélkül be lehetne kukkolni a burkolat alá, egy szemrevételezés... Nagy tévedésben vagytok! Nem a szíj az ami a gond, igaz elszakad, de azért szakad, vagy ugrik át, mert valamelyik görgő, vagy a vízpumpa megszorul egy pillanatra, és az szakítja el az amúgy még jó szíjat. Ezen már jobban érdemes elgondolkodni. Az eddigi szakadások amiről tudok, mind ilyenekből adódtak. Uff! Én szóltam!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #1294 Dátum: 2010. November 03. - 19:21:16 » |
|
Tegnap megvolt a 4 éves műszaki. Minden rendben ment így most 2012.11.02-ig nincs ezzel sem gond. 21.000Ft ért intézte a szerelőm, ebben már benne van a múltkori fékbetét csere is.
Közben viszont elértem a 60.000 km-t, viszont most tuti nem lesz pénz a vezérlés cseréjére...meddig lehet elhúzni a dolgot? Olajat, szűrőt idén cserélnem kellett, mert 45.000-nél betöltött renaultos olaj darabokra esett, így most tényleg csak a vezérlés csere lenne. Olaj majd 68.000-nél. kibírhatja addig?
Ha szerencséd van, akkor igen! Ha nincs, akkor meg tönkre mész anyagilag, mert egy szakadás sok kárt tud okozni ám. Drukkolunk Neked, és a szíjnak! Kitartás! De azért jól gondold meg, ne legyen sírás belőle. Röhej, hogy az embernek ilyenre is kell számítani, hogy van-e most egy rohadt szervizre pénze, vagy nincs. Nagy szégyen ez! Eleinte. Azután (pár év) már művészeté válik... na ja... szerintem azért meg oldjuk. Tudom én is, hogyha szakad a vezér szíj, akkor komlyabb gáz is lesz, szóval megpróbálom minél előbb lejátszani, de most minden hónap minuszos, és jövő év késő tavaszig nem igen látszik napfény (Zsuzskán kívül ) ("Ain't no sunshine,...") Épp tegnap beszéltem egy szervizessel (amikor kint voltam a chevys-kesztyűért ) és éppen ennek kérdeztem utána, merthogy én meg keveset megyek évente. Így mire a 60000-es szervízhez érek (kb 52000 km-nél, mert 13-14 havonta szervízelek úgy 10-12000-ként, a 45000-es is 38000-nél volt, a 30000-es meg 26000-nél, stb.) már lesz vagy 5,5-6 éves az autó. Elméletileg nincs gond, 8 éves koráig van tervezve a gyári szíj. Azért vigyázz rá! Túl nagy fordulatnál ne válts vissza, stb. Esetleg ha motortartó bak levétele nélkül be lehetne kukkolni a burkolat alá, egy szemrevételezés... Nagy tévedésben vagytok! Nem a szíj az ami a gond, igaz elszakad, de azért szakad, vagy ugrik át, mert valamelyik görgő, vagy a vízpumpa megszorul egy pillanatra, és az szakítja el az amúgy még jó szíjat. Ezen már jobban érdemes elgondolkodni. Az eddigi szakadások amiről tudok, mind ilyenekből adódtak. Uff! Én szóltam! OK, akkor úgy írom, hogy a működése van addig tervezve. Nyahh... volt szerencsém pár garnitúrát rendelni gariban...Opelből volt pár. Amúgy hallott már valaki ilyen szakadásról lacettinél?
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1295 Dátum: 2010. November 03. - 19:53:45 » |
|
Tegnap megvolt a 4 éves műszaki. Minden rendben ment így most 2012.11.02-ig nincs ezzel sem gond. 21.000Ft ért intézte a szerelőm, ebben már benne van a múltkori fékbetét csere is.
Közben viszont elértem a 60.000 km-t, viszont most tuti nem lesz pénz a vezérlés cseréjére...meddig lehet elhúzni a dolgot? Olajat, szűrőt idén cserélnem kellett, mert 45.000-nél betöltött renaultos olaj darabokra esett, így most tényleg csak a vezérlés csere lenne. Olaj majd 68.000-nél. kibírhatja addig?
Ha szerencséd van, akkor igen! Ha nincs, akkor meg tönkre mész anyagilag, mert egy szakadás sok kárt tud okozni ám. Drukkolunk Neked, és a szíjnak! Kitartás! De azért jól gondold meg, ne legyen sírás belőle. Röhej, hogy az embernek ilyenre is kell számítani, hogy van-e most egy rohadt szervizre pénze, vagy nincs. Nagy szégyen ez! Eleinte. Azután (pár év) már művészeté válik... na ja... szerintem azért meg oldjuk. Tudom én is, hogyha szakad a vezér szíj, akkor komlyabb gáz is lesz, szóval megpróbálom minél előbb lejátszani, de most minden hónap minuszos, és jövő év késő tavaszig nem igen látszik napfény (Zsuzskán kívül ) ("Ain't no sunshine,...") Épp tegnap beszéltem egy szervizessel (amikor kint voltam a chevys-kesztyűért ) és éppen ennek kérdeztem utána, merthogy én meg keveset megyek évente. Így mire a 60000-es szervízhez érek (kb 52000 km-nél, mert 13-14 havonta szervízelek úgy 10-12000-ként, a 45000-es is 38000-nél volt, a 30000-es meg 26000-nél, stb.) már lesz vagy 5,5-6 éves az autó. Elméletileg nincs gond, 8 éves koráig van tervezve a gyári szíj. Azért vigyázz rá! Túl nagy fordulatnál ne válts vissza, stb. Esetleg ha motortartó bak levétele nélkül be lehetne kukkolni a burkolat alá, egy szemrevételezés... Nagy tévedésben vagytok! Nem a szíj az ami a gond, igaz elszakad, de azért szakad, vagy ugrik át, mert valamelyik görgő, vagy a vízpumpa megszorul egy pillanatra, és az szakítja el az amúgy még jó szíjat. Ezen már jobban érdemes elgondolkodni. Az eddigi szakadások amiről tudok, mind ilyenekből adódtak. Uff! Én szóltam! OK, akkor úgy írom, hogy a működése van addig tervezve. Nyahh... volt szerencsém pár garnitúrát rendelni gariban...Opelből volt pár. Amúgy hallott már valaki ilyen szakadásról lacettinél? Daewoo Nubira I-nél, illetve Daewoo Lanosnál ilyen volt a gond. De azért az ördög álmatlanságban szenved, és a Lacetti hiába Chevrolet, azért az is Daewoo, gondolom azonos beszállítóktól. A könyvben nemcsak km van megadva, 4 évet írnak cserére, vagy 60 ezer km-t. Amúgy mindenki döntse el, hogy mit csinál, én lecseréltettem tavasszal. 2004-es év végi autó 55 ezer km-nél, igaz kevés km- mel, de használtan vettem, másfél évesen, 7 ezer km volt benne. Vidéki öreg úr volt az első tulaj.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #1296 Dátum: 2010. November 03. - 20:04:45 » |
|
Tegnap megvolt a 4 éves műszaki. Minden rendben ment így most 2012.11.02-ig nincs ezzel sem gond. 21.000Ft ért intézte a szerelőm, ebben már benne van a múltkori fékbetét csere is.
Közben viszont elértem a 60.000 km-t, viszont most tuti nem lesz pénz a vezérlés cseréjére...meddig lehet elhúzni a dolgot? Olajat, szűrőt idén cserélnem kellett, mert 45.000-nél betöltött renaultos olaj darabokra esett, így most tényleg csak a vezérlés csere lenne. Olaj majd 68.000-nél. kibírhatja addig?
Ha szerencséd van, akkor igen! Ha nincs, akkor meg tönkre mész anyagilag, mert egy szakadás sok kárt tud okozni ám. Drukkolunk Neked, és a szíjnak! Kitartás! De azért jól gondold meg, ne legyen sírás belőle. Röhej, hogy az embernek ilyenre is kell számítani, hogy van-e most egy rohadt szervizre pénze, vagy nincs. Nagy szégyen ez! Eleinte. Azután (pár év) már művészeté válik... na ja... szerintem azért meg oldjuk. Tudom én is, hogyha szakad a vezér szíj, akkor komlyabb gáz is lesz, szóval megpróbálom minél előbb lejátszani, de most minden hónap minuszos, és jövő év késő tavaszig nem igen látszik napfény (Zsuzskán kívül ) ("Ain't no sunshine,...") Épp tegnap beszéltem egy szervizessel (amikor kint voltam a chevys-kesztyűért ) és éppen ennek kérdeztem utána, merthogy én meg keveset megyek évente. Így mire a 60000-es szervízhez érek (kb 52000 km-nél, mert 13-14 havonta szervízelek úgy 10-12000-ként, a 45000-es is 38000-nél volt, a 30000-es meg 26000-nél, stb.) már lesz vagy 5,5-6 éves az autó. Elméletileg nincs gond, 8 éves koráig van tervezve a gyári szíj. Azért vigyázz rá! Túl nagy fordulatnál ne válts vissza, stb. Esetleg ha motortartó bak levétele nélkül be lehetne kukkolni a burkolat alá, egy szemrevételezés... Nagy tévedésben vagytok! Nem a szíj az ami a gond, igaz elszakad, de azért szakad, vagy ugrik át, mert valamelyik görgő, vagy a vízpumpa megszorul egy pillanatra, és az szakítja el az amúgy még jó szíjat. Ezen már jobban érdemes elgondolkodni. Az eddigi szakadások amiről tudok, mind ilyenekből adódtak. Uff! Én szóltam! OK, akkor úgy írom, hogy a működése van addig tervezve. Nyahh... volt szerencsém pár garnitúrát rendelni gariban...Opelből volt pár. Amúgy hallott már valaki ilyen szakadásról lacettinél? Daewoo Nubira I-nél, illetve Daewoo Lanosnál ilyen volt a gond. De azért az ördög álmatlanságban szenved, és a Lacetti hiába Chevrolet, azért az is Daewoo, gondolom azonos beszállítóktól. A könyvben nemcsak km van megadva, 4 évet írnak cserére, vagy 60 ezer km-t. Amúgy mindenki döntse el, hogy mit csinál, én lecseréltettem tavasszal. 2004-es év végi autó 55 ezer km-nél, igaz kevés km- mel, de használtan vettem, másfél évesen, 7 ezer km volt benne. Vidéki öreg úr volt az első tulaj. Nekem 4 évesen 45800 km volt benne, akkor sok helyen kérdeztem mindenhol azt mondták 4 év vagy 60000 km amelyik hamarabb eljön, de az én kocsim az én pénzem. Így a csere melett döntöttem.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #1297 Dátum: 2010. November 03. - 21:51:26 » |
|
Tegnap megvolt a 4 éves műszaki. Minden rendben ment így most 2012.11.02-ig nincs ezzel sem gond. 21.000Ft ért intézte a szerelőm, ebben már benne van a múltkori fékbetét csere is.
Közben viszont elértem a 60.000 km-t, viszont most tuti nem lesz pénz a vezérlés cseréjére...meddig lehet elhúzni a dolgot? Olajat, szűrőt idén cserélnem kellett, mert 45.000-nél betöltött renaultos olaj darabokra esett, így most tényleg csak a vezérlés csere lenne. Olaj majd 68.000-nél. kibírhatja addig?
Ha szerencséd van, akkor igen! Ha nincs, akkor meg tönkre mész anyagilag, mert egy szakadás sok kárt tud okozni ám. Drukkolunk Neked, és a szíjnak! Kitartás! De azért jól gondold meg, ne legyen sírás belőle. Röhej, hogy az embernek ilyenre is kell számítani, hogy van-e most egy rohadt szervizre pénze, vagy nincs. Nagy szégyen ez! Eleinte. Azután (pár év) már művészeté válik... na ja... szerintem azért meg oldjuk. Tudom én is, hogyha szakad a vezér szíj, akkor komlyabb gáz is lesz, szóval megpróbálom minél előbb lejátszani, de most minden hónap minuszos, és jövő év késő tavaszig nem igen látszik napfény (Zsuzskán kívül ) ("Ain't no sunshine,...") Épp tegnap beszéltem egy szervizessel (amikor kint voltam a chevys-kesztyűért ) és éppen ennek kérdeztem utána, merthogy én meg keveset megyek évente. Így mire a 60000-es szervízhez érek (kb 52000 km-nél, mert 13-14 havonta szervízelek úgy 10-12000-ként, a 45000-es is 38000-nél volt, a 30000-es meg 26000-nél, stb.) már lesz vagy 5,5-6 éves az autó. Elméletileg nincs gond, 8 éves koráig van tervezve a gyári szíj. Azért vigyázz rá! Túl nagy fordulatnál ne válts vissza, stb. Esetleg ha motortartó bak levétele nélkül be lehetne kukkolni a burkolat alá, egy szemrevételezés... Nagy tévedésben vagytok! Nem a szíj az ami a gond, igaz elszakad, de azért szakad, vagy ugrik át, mert valamelyik görgő, vagy a vízpumpa megszorul egy pillanatra, és az szakítja el az amúgy még jó szíjat. Ezen már jobban érdemes elgondolkodni. Az eddigi szakadások amiről tudok, mind ilyenekből adódtak. Uff! Én szóltam! OK, akkor úgy írom, hogy a működése van addig tervezve. Nyahh... volt szerencsém pár garnitúrát rendelni gariban...Opelből volt pár. Amúgy hallott már valaki ilyen szakadásról lacettinél? Daewoo Nubira I-nél, illetve Daewoo Lanosnál ilyen volt a gond. De azért az ördög álmatlanságban szenved, és a Lacetti hiába Chevrolet, azért az is Daewoo, gondolom azonos beszállítóktól. A könyvben nemcsak km van megadva, 4 évet írnak cserére, vagy 60 ezer km-t. Amúgy mindenki döntse el, hogy mit csinál, én lecseréltettem tavasszal. 2004-es év végi autó 55 ezer km-nél, igaz kevés km- mel, de használtan vettem, másfél évesen, 7 ezer km volt benne. Vidéki öreg úr volt az első tulaj. Hat éves volt, már érett a csere, megértem...a nyolcat azért én sem várom meg! Amúgy ha használtan vesz valaki autót, a vételi árhoz eleve hozzá kell számolni az ilyen költségeket (gumik, vezérlés, akksi, olajcsere, stb), mert ebben az országban az eladó autók 99 %-át vidéki öregurak, óvatos hölgyek hírdetik, akik nem is azért vettek autót, mert használták, hanem mert volt felesleges pénzük és ezt találták jó befektetésnek.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #1298 Dátum: 2010. November 04. - 12:47:43 » |
|
Tegnap megvolt a 4 éves műszaki. Minden rendben ment így most 2012.11.02-ig nincs ezzel sem gond. 21.000Ft ért intézte a szerelőm, ebben már benne van a múltkori fékbetét csere is.
Közben viszont elértem a 60.000 km-t, viszont most tuti nem lesz pénz a vezérlés cseréjére...meddig lehet elhúzni a dolgot? Olajat, szűrőt idén cserélnem kellett, mert 45.000-nél betöltött renaultos olaj darabokra esett, így most tényleg csak a vezérlés csere lenne. Olaj majd 68.000-nél. kibírhatja addig?
Ha szerencséd van, akkor igen! Ha nincs, akkor meg tönkre mész anyagilag, mert egy szakadás sok kárt tud okozni ám. Drukkolunk Neked, és a szíjnak! Kitartás! De azért jól gondold meg, ne legyen sírás belőle. Röhej, hogy az embernek ilyenre is kell számítani, hogy van-e most egy rohadt szervizre pénze, vagy nincs. Nagy szégyen ez! Eleinte. Azután (pár év) már művészeté válik... na ja... szerintem azért meg oldjuk. Tudom én is, hogyha szakad a vezér szíj, akkor komlyabb gáz is lesz, szóval megpróbálom minél előbb lejátszani, de most minden hónap minuszos, és jövő év késő tavaszig nem igen látszik napfény (Zsuzskán kívül ) ("Ain't no sunshine,...") Épp tegnap beszéltem egy szervizessel (amikor kint voltam a chevys-kesztyűért ) és éppen ennek kérdeztem utána, merthogy én meg keveset megyek évente. Így mire a 60000-es szervízhez érek (kb 52000 km-nél, mert 13-14 havonta szervízelek úgy 10-12000-ként, a 45000-es is 38000-nél volt, a 30000-es meg 26000-nél, stb.) már lesz vagy 5,5-6 éves az autó. Elméletileg nincs gond, 8 éves koráig van tervezve a gyári szíj. Azért vigyázz rá! Túl nagy fordulatnál ne válts vissza, stb. Esetleg ha motortartó bak levétele nélkül be lehetne kukkolni a burkolat alá, egy szemrevételezés... Nagy tévedésben vagytok! Nem a szíj az ami a gond, igaz elszakad, de azért szakad, vagy ugrik át, mert valamelyik görgő, vagy a vízpumpa megszorul egy pillanatra, és az szakítja el az amúgy még jó szíjat. Ezen már jobban érdemes elgondolkodni. Az eddigi szakadások amiről tudok, mind ilyenekből adódtak. Uff! Én szóltam! OK, akkor úgy írom, hogy a működése van addig tervezve. Nyahh... volt szerencsém pár garnitúrát rendelni gariban...Opelből volt pár. Amúgy hallott már valaki ilyen szakadásról lacettinél? Daewoo Nubira I-nél, illetve Daewoo Lanosnál ilyen volt a gond. De azért az ördög álmatlanságban szenved, és a Lacetti hiába Chevrolet, azért az is Daewoo, gondolom azonos beszállítóktól. A könyvben nemcsak km van megadva, 4 évet írnak cserére, vagy 60 ezer km-t. Amúgy mindenki döntse el, hogy mit csinál, én lecseréltettem tavasszal. 2004-es év végi autó 55 ezer km-nél, igaz kevés km- mel, de használtan vettem, másfél évesen, 7 ezer km volt benne. Vidéki öreg úr volt az első tulaj. Hat éves volt, már érett a csere, megértem...a nyolcat azért én sem várom meg! Amúgy ha használtan vesz valaki autót, a vételi árhoz eleve hozzá kell számolni az ilyen költségeket (gumik, vezérlés, akksi, olajcsere, stb), mert ebben az országban az eladó autók 99 %-át vidéki öregurak, óvatos hölgyek hírdetik, akik nem is azért vettek autót, mert használták, hanem mert volt felesleges pénzük és ezt találták jó befektetésnek. Köszi a tanácsokat srácok. Az enyém 4 éves, 2006.11.29-i üzembehelyezés. Én 8800-kmrel vettem. Sokáig nem akarom húzni a cserét, csak annyi volt a kérdés, hogy ca. májusig tutira kibírja-e. Ezek szerint vannak esélyeim. Durva motor féket ezentúl hanyagolom, meg a sztrítréca üzemmódkapcsolót is leragasztom. Éljen a 2000-es fordulat minden sebességben! :D:D:D Januárban valszeg jön egy kis bónusz a házhoz, majd akkor meglátjuk mit ad ki.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #1299 Dátum: 2010. November 16. - 12:31:35 » |
|
OK, akkor úgy írom, hogy a működése van addig tervezve. Nyahh... volt szerencsém pár garnitúrát rendelni gariban...Opelből volt pár. Amúgy hallott már valaki ilyen szakadásról lacettinél?
Igen! Ráadásul új cuccnál (értsd: csere után volt a szakadás). Cserét végezte: márka szerviz. (hozott anyagból)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1300 Dátum: 2010. November 16. - 13:30:28 » |
|
OK, akkor úgy írom, hogy a működése van addig tervezve. Nyahh... volt szerencsém pár garnitúrát rendelni gariban...Opelből volt pár. Amúgy hallott már valaki ilyen szakadásról lacettinél?
Igen! Ráadásul új cuccnál (értsd: csere után volt a szakadás). Cserét végezte: márka szerviz. (hozott anyagból) Ezért írtam előzőleg, hogy ezeket az alkatrészeket ne mi vegyük, vigyük, mert szakadás esetén nehéz zöldágra vergődni a szervizzel, hogy gariban oldják meg a dolgot. Vegyék csak meg ők, és akkor nem a mi sarunk, ha hibás valamelyik alkatrész.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Zoltán
|
|
« Hozzászólás #1301 Dátum: 2010. December 06. - 16:51:55 » |
|
Üdvözlet mindenkinek, múlt héten meglátogattam Rudiékat, egy 30000 es szervízre. Nagyon rendesek voltak, olajat szűrőt, üa szűrőt, gyertyákat, légszűrőt, vittem, fékfolyadékot ők adtak, volt féktisztítás is, meg alvázvédővel kijavították ahol hiányzott,(egyszer meghúztam az alját). összesen 15000 pénzbe került. Igy kell visszatérő ügyfelet szerezni, oda megyek legközelebb is. Köszönet a klubtagoknak az ötletért, ha nincs a klub biztos nem jut eszembe, hogy a Lacsival elmenjek egy a város másik végén lévő szuzuki szervízbe!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1302 Dátum: 2010. December 06. - 17:13:58 » |
|
Üdvözlet mindenkinek, múlt héten meglátogattam Rudiékat, egy 30000 es szervízre. Nagyon rendesek voltak, olajat szűrőt, üa szűrőt, gyertyákat, légszűrőt, vittem, fékfolyadékot ők adtak, volt féktisztítás is, meg alvázvédővel kijavították ahol hiányzott,(egyszer meghúztam az alját). összesen 15000 pénzbe került. Igy kell visszatérő ügyfelet szerezni, oda megyek legközelebb is. Köszönet a klubtagoknak az ötletért, ha nincs a klub biztos nem jut eszembe, hogy a Lacsival elmenjek egy a város másik végén lévő szuzuki szervízbe! Rudiék általános szervizek, de a Suzukira szakszerviz engedélyt is kértek, kaptak. Nándi pedig kifejezetten Chevys ember.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1303 Dátum: 2010. December 07. - 21:10:05 » |
|
Örömmel jelenthetem, hogy a Kapitány kocsija, dacára az ültetésnek, fóliának, sport kipufogónak, kerekeinek, ezek problémáinak elhárítása után levizsgázott. No meg az enyém is, de az semmiség volt az övéhez képest, de mindkettő együtt meg sem közelítette Kamikázé barátunk szuper vizsgáját, amikor vissza állították eredeti fényébe a verdát. Cap autóján a teljes nagy szerviz is el lett végezve, már vissza is adtam feleségének, már otthon alszik. Én holnap hozom el az enyémet, mert egyszerre nem ment a kettő, ezek nem bringák, azt tudtam egyszerre kettővel vinni. Hiába, öregszem... Érdekes volt vezetnem fiam Béla autóját, engem messze nem győzött meg az ültetés, és peresebb gumi, sőt! Sportosabb, ez tény, de mennyivel kényelmesebb az enyém, eredetiben. A sérülékenységről nem is beszélve.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #1304 Dátum: 2010. December 07. - 21:19:21 » |
|
Ha szóltál volna én ráértem segítettem volna vinni a másik autót. Persze ez bizalom kérdése is..
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
|