Komis
|
|
« Hozzászólás #1260 Dátum: 2010. Október 18. - 08:10:54 » |
|
Go!
Kék matrica?!!! Miért is?
Egyébként ha az emissziós értékeid jók, az előírtak alatt vannak, akkor felajánlják az eggyel jobb besorolást. Neked nem mondták?
Ilyen, hogy felajánlják az eggyel jobb besorolást, nem létezik! Nem az számít mit mutatta a műszer, hanem hogy milyen euro besorolású az autó. Így van. Én is megkérdeztem ott a helyszínen, hogy miért kék Pontosan ezeket a válaszokat kaptam Amúgy ha lesz dugó szabály, ezzel is nyugodtan lehet közlekedni, semmi hátránya nincs a kék mtricának. http://www.origo.hu/auto/20101013-nem-ismerik-a-szmogriado-rendeletet-a-budapesti-autosok.html
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #1261 Dátum: 2010. Október 18. - 09:27:08 » |
|
Go!
Kék matrica?!!! Miért is?
Egyébként ha az emissziós értékeid jók, az előírtak alatt vannak, akkor felajánlják az eggyel jobb besorolást. Neked nem mondták?
Ilyen, hogy felajánlják az eggyel jobb besorolást, nem létezik! Nem az számít mit mutatta a műszer, hanem hogy milyen euro besorolású az autó. Így van. Én is megkérdeztem ott a helyszínen, hogy miért kék Pontosan ezeket a válaszokat kaptam Amúgy ha lesz dugó szabály, ezzel is nyugodtan lehet közlekedni, semmi hátránya nincs a kék mtricának. http://www.origo.hu/auto/20101013-nem-ismerik-a-szmogriado-rendeletet-a-budapesti-autosok.htmlEbben már csak az a jó ha v.ki nem rádiózik és reggel esetleg este tv sem néz simán bemegy. Amugy nem tartom jogosnak azért mert nekem uj autóm van mehetek akinek meg régi az nem. Egységes legyen senki se mehessen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #1262 Dátum: 2010. Október 18. - 09:36:07 » |
|
Go!
Kék matrica?!!! Miért is?
Egyébként ha az emissziós értékeid jók, az előírtak alatt vannak, akkor felajánlják az eggyel jobb besorolást. Neked nem mondták?
Ilyen, hogy felajánlják az eggyel jobb besorolást, nem létezik! Nem az számít mit mutatta a műszer, hanem hogy milyen euro besorolású az autó. Így van. Én is megkérdeztem ott a helyszínen, hogy miért kék Pontosan ezeket a válaszokat kaptam Amúgy ha lesz dugó szabály, ezzel is nyugodtan lehet közlekedni, semmi hátránya nincs a kék mtricának. http://www.origo.hu/auto/20101013-nem-ismerik-a-szmogriado-rendeletet-a-budapesti-autosok.htmlEbben már csak az a jó ha v.ki nem rádiózik és reggel esetleg este tv sem néz simán bemegy. Amugy nem tartom jogosnak azért mert nekem uj autóm van mehetek akinek meg régi az nem. Egységes legyen senki se mehessen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bennem egy kérdés merül fel, és hogy maradjunk a saját márkánknál, hogy mi változott az EURO-III-as és az EURO-IV-es motorral szerelt 1,4-es HB Lacettin?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #1263 Dátum: 2010. Október 18. - 09:39:39 » |
|
Go!
Kék matrica?!!! Miért is?
Egyébként ha az emissziós értékeid jók, az előírtak alatt vannak, akkor felajánlják az eggyel jobb besorolást. Neked nem mondták?
Ilyen, hogy felajánlják az eggyel jobb besorolást, nem létezik! Nem az számít mit mutatta a műszer, hanem hogy milyen euro besorolású az autó. Így van. Én is megkérdeztem ott a helyszínen, hogy miért kék Pontosan ezeket a válaszokat kaptam Amúgy ha lesz dugó szabály, ezzel is nyugodtan lehet közlekedni, semmi hátránya nincs a kék mtricának. http://www.origo.hu/auto/20101013-nem-ismerik-a-szmogriado-rendeletet-a-budapesti-autosok.htmlEbben már csak az a jó ha v.ki nem rádiózik és reggel esetleg este tv sem néz simán bemegy. Amugy nem tartom jogosnak azért mert nekem uj autóm van mehetek akinek meg régi az nem. Egységes legyen senki se mehessen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bennem egy kérdés merül fel, és hogy maradjunk a saját márkánknál, hogy mi változott az EURO-III-as és az EURO-IV-es motorral szerelt 1,4-es HB Lacettin? Az ecu program biztos és az egr szelep is.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #1264 Dátum: 2010. Október 18. - 09:58:36 » |
|
Valaki akinek euro-4-es van, beírná ide milyen értékek vannak a zöldkártyán.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #1265 Dátum: 2010. Október 18. - 10:08:57 » |
|
Valaki akinek euro-4-es van, beírná ide milyen értékek vannak a zöldkártyán.
Alapjárat CO[%]: 0,5max - 0,0 CH[ppm] - - emelt üresjárat CO[%]:0,3 - 0,0 ł 0,97-1,03 1,0
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #1266 Dátum: 2010. Október 18. - 10:12:24 » |
|
Valaki akinek euro-4-es van, beírná ide milyen értékek vannak a zöldkártyán.
Alapjárat CO[%]: 0,5max - 0,0 CH[ppm] - - emelt üresjárat CO[%]:0,3 - 0,0 ł 0,97-1,03 1,0 Enyémben is ez van. Az érdekelne mit mértek az autódon?
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #1267 Dátum: 2010. Október 18. - 16:20:59 » |
|
Valaki akinek euro-4-es van, beírná ide milyen értékek vannak a zöldkártyán.
Alapjárat CO[%]: 0,5max - 0,0 CH[ppm] - - emelt üresjárat CO[%]:0,3 - 0,0 ł 0,97-1,03 1,0 Enyémben is ez van. Az érdekelne mit mértek az autódon? Most jól megszívattál Jani! Kimentem a zöldkártyáért, hogy beírjam én is...aztán nem találtam, közben rájöttem, hogy nincs is....bakker! A műszakinál kapott papírokon meg a gyári adatok vannak feltünteteve az NKH-s papírokon, meg decibel értékek.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #1268 Dátum: 2010. Október 18. - 16:28:25 » |
|
Valaki akinek euro-4-es van, beírná ide milyen értékek vannak a zöldkártyán.
Alapjárat CO[%]: 0,5max - 0,0 CH[ppm] - - emelt üresjárat CO[%]:0,3 - 0,0 ł 0,97-1,03 1,0 Enyémben is ez van. Az érdekelne mit mértek az autódon? Én nem tudom mit mértek,nem értek hozzá.Ezt irta rá.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1142
1.4 16v LPG
|
|
« Hozzászólás #1269 Dátum: 2010. Október 19. - 20:03:07 » |
|
Ma voltam Rudiéknál szervizben amit ők adtak és cseréltek:első 2 féktárcsa plusz betétek,hátsó betétek,kézifék pofák,plusz a munkadíj,én vittem 4db lengés csillapított (Kayaba) fizetem összesen 70e ft-ot. ebből 26e ft a 2tárcsa,és 18e ft a munkadíj. A gátlók ára nincs benne persze azt külön fizetem.
|
|
|
Naplózva
|
06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #1270 Dátum: 2010. Október 22. - 08:49:49 » |
|
Túl vagyok a műszakin. Kék matricát kapott, de én kérhetem az átbírálását, mert ECU volt ugye cserélve, ami EURO 4-es. De hivatalból nem adhatnak rá zöldet, hanem kell egy igazolás a márkaszerviztől, és utána irány az NKH. Ja és csengessek ki az átminősítésért 120 ezer forintot+forgalmi csere. Így marad a kék. Lengéscsillapítóim meglepően jó állapotban vannak. Az elsők 76 és 78%, a hátsók 68 és 71%.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #1271 Dátum: 2010. Október 22. - 15:24:41 » |
|
Túl vagyok a műszakin. Kék matricát kapott, de én kérhetem az átbírálását, mert ECU volt ugye cserélve, ami EURO 4-es. De hivatalból nem adhatnak rá zöldet, hanem kell egy igazolás a márkaszerviztől, és utána irány az NKH. Ja és csengessek ki az átminősítésért 120 ezer forintot+forgalmi csere. Így marad a kék. Lengéscsillapítóim meglepően jó állapotban vannak. Az elsők 76 és 78%, a hátsók 68 és 71%.
Hát azért ezek az értékek nem annyira jók!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #1272 Dátum: 2010. Október 22. - 19:13:50 » |
|
Túl vagyok a műszakin. Kék matricát kapott, de én kérhetem az átbírálását, mert ECU volt ugye cserélve, ami EURO 4-es. De hivatalból nem adhatnak rá zöldet, hanem kell egy igazolás a márkaszerviztől, és utána irány az NKH. Ja és csengessek ki az átminősítésért 120 ezer forintot+forgalmi csere. Így marad a kék. Lengéscsillapítóim meglepően jó állapotban vannak. Az elsők 76 és 78%, a hátsók 68 és 71%.
Hát azért ezek az értékek nem annyira jók! Miért is?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #1273 Dátum: 2010. Október 22. - 19:20:42 » |
|
Túl vagyok a műszakin. Kék matricát kapott, de én kérhetem az átbírálását, mert ECU volt ugye cserélve, ami EURO 4-es. De hivatalból nem adhatnak rá zöldet, hanem kell egy igazolás a márkaszerviztől, és utána irány az NKH. Ja és csengessek ki az átminősítésért 120 ezer forintot+forgalmi csere. Így marad a kék. Lengéscsillapítóim meglepően jó állapotban vannak. Az elsők 76 és 78%, a hátsók 68 és 71%.
Hát azért ezek az értékek nem annyira jók! Miért is? Nekem is hasonló értékek voltak, annyi különbséggel, hogy a hátsók 60%-osak. És szintén azt mondták, hogy jó.
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #1274 Dátum: 2010. Október 22. - 21:10:21 » |
|
Nekem A tengely: 82% - 78% Statikus tömeg: 737kg B tengely: 67% - 67% Statikus tömeg: 509kg (Csoda, hogy alulkormányozott?)
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
|