WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #1110 Dátum: 2010. Március 31. - 11:37:29 » |
|
Megvolt a kézifékkötél csere. Izgalmas dolog volt végig nézni. Hibakód kiolvasás is meg volt és észre vettem, hogy a bal féklámpán nem ég, azt is kicserélte Nándi bácsi. Nagyon szimpatikus szerelő és úgy nyúlt a lacsihoz, mintha már több százat szétszedett volna életében. Nem keresett semmit, egyből tudta hova kell nyúlni. Olyan feszes lett a kézifék, hogy úúú. Persze, ha megszokjuk a rosszat, akkor a jó igen kellemes tud lenni.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #1111 Dátum: 2010. Március 31. - 11:52:38 » |
|
Megvolt a kézifékkötél csere. Izgalmas dolog volt végig nézni. Hibakód kiolvasás is meg volt és észre vettem, hogy a bal féklámpán nem ég, azt is kicserélte Nándi bácsi. Nagyon szimpatikus szerelő és úgy nyúlt a lacsihoz, mintha már több százat szétszedett volna életében. Nem keresett semmit, egyből tudta hova kell nyúlni. Olyan feszes lett a kézifék, hogy úúú. Persze, ha megszokjuk a rosszat, akkor a jó igen kellemes tud lenni. A Gyulainál dolgozott előtte, ha jól tudom. Ott biztos találkozott Lacettivel.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #1112 Dátum: 2010. Március 31. - 12:00:17 » |
|
Megvolt a kézifékkötél csere. Izgalmas dolog volt végig nézni. Hibakód kiolvasás is meg volt és észre vettem, hogy a bal féklámpán nem ég, azt is kicserélte Nándi bácsi. Nagyon szimpatikus szerelő és úgy nyúlt a lacsihoz, mintha már több százat szétszedett volna életében. Nem keresett semmit, egyből tudta hova kell nyúlni. Olyan feszes lett a kézifék, hogy úúú. Persze, ha megszokjuk a rosszat, akkor a jó igen kellemes tud lenni. A Gyulainál dolgozott előtte, ha jól tudom. Ott biztos találkozott Lacettivel. Sejtettem. Ja és lemérettem a gyári akksimat (2004) is. Közepes erősségű, max terhelésre is a gyenge felett volt 4 tizedddel.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1113 Dátum: 2010. Március 31. - 18:48:43 » |
|
Megvolt a kézifékkötél csere. Izgalmas dolog volt végig nézni. Hibakód kiolvasás is meg volt és észre vettem, hogy a bal féklámpán nem ég, azt is kicserélte Nándi bácsi. Nagyon szimpatikus szerelő és úgy nyúlt a lacsihoz, mintha már több százat szétszedett volna életében. Nem keresett semmit, egyből tudta hova kell nyúlni. Olyan feszes lett a kézifék, hogy úúú. Persze, ha megszokjuk a rosszat, akkor a jó igen kellemes tud lenni. A Gyulainál dolgozott előtte, ha jól tudom. Ott biztos találkozott Lacettivel. Sejtettem. Ja és lemérettem a gyári akksimat (2004) is. Közepes erősségű, max terhelésre is a gyenge felett volt 4 tizedddel. Valóban a Gyulainál dolgozott, és Rudi azért vette fel, mert ígértem, hogy sok klubtag fog odajárni gari után. Már túl vagyunk a tizen, de a pontos számot nem tudom. Ma már a Kapitányt is oda protezsáltam, mert futómű gondja volt, amit orvosoltak. Viszont rossz hír Janinak, gázos kocsit nem vizsgáztathatnak, de tud adni tuti helyet, majd, ha kell. Kemény dolgok vannak előírva gázos kocsik ellen.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #1114 Dátum: 2010. Március 31. - 18:55:34 » |
|
Viszont rossz hír Janinak, gázos kocsit nem vizsgáztathatnak, de tud adni tuti helyet, majd, ha kell. Kemény dolgok vannak előírva gázos kocsik ellen.
Ezt tudom, még beszerelés előtt beszéltem vele.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #1115 Dátum: 2010. április 01. - 17:26:44 » |
|
Megtörtént a vezírmű csere. 50K volt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #1116 Dátum: 2010. április 02. - 07:29:52 » |
|
Megtörtént a vezírmű csere. 50K volt.
Hol sikerült? Vízpumpát is cseréltek? Olaj, -szűrő, levegőszűrő, ahogy kell? Anyaggal együtt?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #1117 Dátum: 2010. április 02. - 08:25:20 » |
|
Megtörtént a vezírmű csere. 50K volt.
Hol sikerült? Vízpumpát is cseréltek? Olaj, -szűrő, levegőszűrő, ahogy kell? Anyaggal együtt? Ez csak vezérmű csere, tehát a hosszbordás szíj és vízpumpa csere nélkül mielőtt még valaki beleélni magát a 60000-s vagy 120000,-s szervízköltségbe.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #1118 Dátum: 2010. április 02. - 09:08:42 » |
|
Rudinál 46eFT a vezérlés csere vízpumpával.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #1119 Dátum: 2010. április 02. - 12:12:18 » |
|
Rudinál 46eFT a vezérlés csere vízpumpával.
Ebből mi a gyári? Lehet lefelé licitálni de minőséget ne várjatok ilyen árakért, pontosítsátok, hogy mit cserélnek ebben!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #1120 Dátum: 2010. április 02. - 12:18:16 » |
|
http://www.daewooautoalkatresz.hu/webshop/product.php?id_product=244 Itt van 32-ért -10%klub kedvezmény. Ugy már csak 28800 FT. 14eFt-ér a márkaszerviz is kicseréli. Szerintem
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 02. - 13:01:30 írta Jani »
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #1122 Dátum: 2010. április 02. - 14:28:30 » |
|
Még nem cseréltettem Rudinál vezérlést, de megbízok benne. Nem hinném hogy rossz minőségű alkatrészt raknak be. Évekig volt Daewoo márkaszervizes, tudja mi a jó a kocsinak.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1123 Dátum: 2010. április 02. - 16:07:51 » |
|
Még nem cseréltettem Rudinál vezérlést, de megbízok benne. Nem hinném hogy rossz minőségű alkatrészt raknak be. Évekig volt Daewoo márkaszervizes, tudja mi a jó a kocsinak. Még azt is hozzá kell tenni, hogy az egyik lelkiismeretes öreg róka szerelője Daewoos- Chevys szerelő, és ott is dolgozott évekig. Eddig mindenki meg volt elégedve a munkával, és az árral is. Én már 10 éve, és sokat vittem már hozzá, más autót is, és mindegyik meggyógyult.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #1124 Dátum: 2010. április 02. - 17:09:59 » |
|
Megtörtént a vezírmű csere. 50K volt.
Hol sikerült? Vízpumpát is cseréltek? Olaj, -szűrő, levegőszűrő, ahogy kell? Anyaggal együtt? Ez csak vezérmű csere, tehát a hosszbordás szíj és vízpumpa csere nélkül mielőtt még valaki beleélni magát a 60000-s vagy 120000,-s szervízköltségbe. Nem, ez a teljes vezérlés, vízpumpástul. Nem gyári, de nem a legolcsóbb. Valami Deyco, asszem a szíj pl. Állítólag az opelnak (is) gyárt. Olaj + szűrő, üzemanyagszűrő és pollen nem volt, mert elfelejtette megrendelni a cuccot De mág 2.000 km és rendeltetem meg ezeket is. A levegőszűrő meg K&N, úgyhogy ahhoz még tisztító szettet kell rendelnem. Döme, Terenyén.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 02. - 17:13:14 írta akidobos »
|
Naplózva
|
|
|
|
|