Lacetti klub fórum
2024. November 11. - 22:30:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 125   Le
 
Szerző Téma: Márkaszervizek, költségek  (Megtekintve 285710 alkalommal)
Dani
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning


« Hozzászólás #1080 Dátum: 2010. Március 07. - 01:19:49 »

Szerda reggel viszem a Lacsit a kötelezőre Majosházára, kiváncsi leszek, hogy mi lesz a benyomásom.
Valami tanács, hogy mire figyeljek igazán, vagy mi az, amit nem néznének meg, de kérjem, hogy pillantsanak rá?
A hátsó ablakmosó csövét elvileg majd Tibivel megszereljük, azt mondta, hogy van hozzá csöve és nem egy nagy dolog, ha eddig mindenkinek bekrepált, én sem várom meg, hogy gondot okozzon...
Esetleg,hogy mire NE! pillantsanak rá,az a sport légszűrő.

Km-szerinti vagy idő szerinti kötelező?

is.
2 éves, 20.400km van benne.
Igen, de mivel ott leszek, úgy is szólok hogy nem kell kidobni/lopni Vigyorog jajj de rossz májú vagyok...
Naplózva

akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #1081 Dátum: 2010. Március 07. - 10:19:05 »

Nekem asszem két éve volt a hátsóspricni-csőszakadás. Csak egy közt tett be a srác, eddig jól működik, illetve nem merem használni.. Vigyorog
Viszont azt a gumi tömítést állati nehéz volt kirángatni. Ja és nem télen tört, hanem kora ősszel.
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #1082 Dátum: 2010. Március 07. - 20:49:50 »

Nekünk amikor az ötajtóson eltört, nem indult tőle a motor, sőt lezárt autónál különböző műszerfali fények, központi zár- és ablakemelő motorok, stb. indultak be véletlenszerűen, szóval merítette az akksit is. Nekünk asszem 60-70 ezer! környékén szétesett. Én nem várnám meg.
Naplózva

Pittike
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1083 Dátum: 2010. Március 09. - 10:34:47 »

Szerda reggel viszem a Lacsit a kötelezőre Majosházára, kiváncsi leszek, hogy mi lesz a benyomásom.
Valami tanács, hogy mire figyeljek igazán, vagy mi az, amit nem néznének meg, de kérjem, hogy pillantsanak rá?
A hátsó ablakmosó csövét elvileg majd Tibivel megszereljük, azt mondta, hogy van hozzá csöve és nem egy nagy dolog, ha eddig mindenkinek bekrepált, én sem várom meg, hogy gondot okozzon...
Nekem pl. 160.000 után törött el. Úgyhogy nem kell elkapkodni. Mosolyog
A javítás pedig igen egyszerű volt. Én persze ki akartam bontani a csövet és kicserélni.
A szerelőm meg egyszerűen a törött részre beletett egy közdarabot. Ehhez csak az ajtó és a kaszni közötti gumi harang egyik felét kellett kihúzni a helyéről. Az egész megvolt 5 perc alatt.

A helyedben nem kapkodnám el (sztem fölösleges beavatkozás amíg nincs hiba).
Ha tönkre is megy, nem csinál nagy gondot. Ha mosnád a hátsó szélvédőt, és nem jön a lé, akkor nem használod amíg meg nem javíttatod. És ennyi.
Hiába törött a cső, ha nem működteted a hátsó mosót, akkor nem csinál gondot.

Egyébként télen fog eltörni. Most meg jön a jó idő.
Nálam ha az első szélvédőt sokáig spriccelem, akkor el kezd folyni a hátsóból is.
Meg olyan is volt, hogy lámpánál egy gyors rajtnál elkezdtet folyni belöle a lé. Vigyorog
Ez a folyás sajnos tipikus - az enyém is ilyen. Mármint az első mosó használatakor.
Ez egyébként arra jó, hogy a cső repedését "diagnosztizáld" vele. Amikor az első ablak mosásakor nem csöpög a hátsó ablakra a lé, ideje utána nézni a hátsó mosó csőnek. Ekkor még semmilyen gondot nem okoz!
Minimális folyadék jut ki belőle, de a probléma már elkezdődött.

Akidobos: használd bátran. Azért van.

Pittike: ha húzod a mosó karját, és nem jön belőle a lé (és már ismered ezt a típus hibát  Kacsint) akkor nem kell erőltetni a hátsó mosást, amíg a csövet nem ellenőrizte le az ember. Ha nem jut komolyabb mennyiség a hátsó csatlakozóra, akkor nem tud komoly hibát csinálni. Persze ha el van áztatva a csatlakozó....

Aki nagyon tart ettől a hibától annak inkább a bal hátsó lámpa előtt lévő csatlakozó szigetelését javasolnám. (folpack, nejlon zacsi).

De persze ízlések és pofonok..
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #1084 Dátum: 2010. Március 09. - 17:06:23 »

Nekem úgy volt, hogy gariban még jeleztem,hogy amikor az első spriccelőt használom akkor hátul is könnyezik a mosó és ha már úgy is ott van az autó ellenőrizzék az ötödik ajtóban a csövet mert tudom, hogy azzal is szokott gond lenni. Amikor visszakaptam az autót megcsinálták a spricnit és azt mondták a csővel sincs probléma. Hát valóban nem jött hátra a mosó folyadék, de már akkor sem amikor akartam. Visszavittem ekkor volt csőcsere és azóta minden oké.
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #1085 Dátum: 2010. Március 09. - 17:33:40 »

Most már ismerem, de akkor még új volt a probléma, a márkaszerviz hallgatott róla (meg a GM is, illett volna visszahívni szvsz). Ráadásul nem én használtam az autót (bérautó) ami nehezít a dolgon, illetve én abból indulok ki, hogy figyelgesse a franc inkább megcsináltatom. Kacsint
Naplózva

Pittike
Yanee
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 451


SW 1,6 Elite


« Hozzászólás #1086 Dátum: 2010. Március 09. - 20:31:51 »

Nekem úgy volt, hogy gariban még jeleztem,hogy amikor az első spriccelőt használom akkor hátul is könnyezik a mosó és ha már úgy is ott van az autó ellenőrizzék az ötödik ajtóban a csövet mert tudom, hogy azzal is szokott gond lenni. Amikor visszakaptam az autót megcsinálták a spricnit és azt mondták a csővel sincs probléma. Hát valóban nem jött hátra a mosó folyadék, de már akkor sem amikor akartam. Visszavittem ekkor volt csőcsere és azóta minden oké.
Hejha, akkor nekem gondom van... 
Nekem nem könnyezett már decemberben sem, de mivel nem használom sűrűn a hátsó mosót nem tünt fel a hiba sacc két héttel ezelőttig, amikoris spricniztem volna hátul, de nem jött semmi. Azóta meg el is feledkeztem róla...
Van itt valahol pontos leírása esetleg fotókkal a javításnak? Illetve a kombi és a hb egyforma megoldású/szerelésű?
Naplózva
Dani
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning


« Hozzászólás #1087 Dátum: 2010. Március 10. - 09:50:21 »

Nah túl vagyok a 2. éves kötelező szervízen.
Ezúton is köszönöm a hozzávalókat Pittike-nek.

Motorolaj, amit vittem: Fuchs TITAN SuperSyn Ecoflex 5w30
ill. a pollenszűrőt is kicseréltettem (Denso).

Sajnos amit vittem olajszűrőt, a szervizes nem javasolta, hogy beletegyük, mert állítólag ha probléma van a motorral elveszhet a garancia. Mondta, ha nagyon akarom beleteszi, de nem javasolta. Mindegy, nem egy nagy tétel eláll, így beletetettem a gyárit.

A munkadíj 7500ft volt (az olajszűrővel együtt)

Amit furcsállottam, hogy egy 50 perc alatt megvolt minden. Nem emelték fel az autót, csak akna felé álltak. Megkérdezte a szervizes, hogy van-e valami problémám a kocsival, aztán annyi. Megnézte még computerrel, de az olaj és pollencserén kívül szerintem semmit nem csinált vele. Ez normális dolog? Oké, hogy nincs problémám az autóval (kopp-kopp) de ezért meg sem kell nézni? vagy alulról rápillant a dolgokra aztán annyi és csak én nem vettem észre, hogy megvizsgálta?

A pollenszűrőm annyira fekete volt, mint a légszűrő ház pormentes állapotban, nagyon durva volt. Tele ilyen szmötyikkel. (20.500km)

Így "cakkumpakk" összesen kijöttem 24.000ft-ból. (így valamivel olcsóbban, mint 1 évvel ezelőtt, pedig ugyan ott voltam, érdekes...)

(igaz vettem még Pittikétől 4db gyertyát a biztonság kedvéért, de nem lettek berakva, meg most itt van MANN olajszűrőm, dehát elállnak ezek).
Naplózva

diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1088 Dátum: 2010. Március 10. - 14:06:42 »

Nah túl vagyok a 2. éves kötelező szervízen.
Ezúton is köszönöm a hozzávalókat Pittike-nek.

Motorolaj, amit vittem: Fuchs TITAN SuperSyn Ecoflex 5w30
ill. a pollenszűrőt is kicseréltettem (Denso).

Sajnos amit vittem olajszűrőt, a szervizes nem javasolta, hogy beletegyük, mert állítólag ha probléma van a motorral elveszhet a garancia. Mondta, ha nagyon akarom beleteszi, de nem javasolta. Mindegy, nem egy nagy tétel eláll, így beletetettem a gyárit.

A munkadíj 7500ft volt (az olajszűrővel együtt)

Amit furcsállottam, hogy egy 50 perc alatt megvolt minden. Nem emelték fel az autót, csak akna felé álltak. Megkérdezte a szervizes, hogy van-e valami problémám a kocsival, aztán annyi. Megnézte még computerrel, de az olaj és pollencserén kívül szerintem semmit nem csinált vele. Ez normális dolog? Oké, hogy nincs problémám az autóval (kopp-kopp) de ezért meg sem kell nézni? vagy alulról rápillant a dolgokra aztán annyi és csak én nem vettem észre, hogy megvizsgálta?

A pollenszűrőm annyira fekete volt, mint a légszűrő ház pormentes állapotban, nagyon durva volt. Tele ilyen szmötyikkel. (20.500km)

Így "cakkumpakk" összesen kijöttem 24.000ft-ból. (így valamivel olcsóbban, mint 1 évvel ezelőtt, pedig ugyan ott voltam, érdekes...)

(igaz vettem még Pittikétől 4db gyertyát a biztonság kedvéért, de nem lettek berakva, meg most itt van MANN olajszűrőm, dehát elállnak ezek).
Fékfolyadékcsere nem volt? Én azt is cseréltettem és meghálálta a dolgot a kuplungom. Meg egyébként a Kalosomon is cserélték 2 éves korában. Egyébként a féket azért illett volna ellenőrizni (szerintem), nekem leszedték a kerekeket, kipucolták a féket, megnézte, hogy egyformán fog-e a kézifék (kattanásonként ellenőrizte mennyire fog a két oldalon), meg a futőművet is ellenőrizte, tisztította kente.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1089 Dátum: 2010. Március 10. - 17:50:47 »

Elvileg alá kellene néznie, ha márkaszervízben volt. Szemrevételezés beletartozik a szervízbe. Kerékcsapágy, lengőkar, stabilizátor, kézifék, stb. kézi ellenőrzése, kipuff és katalizátor ell. (nincs-e összetörve a kat. kerámia), megy egyáltalán....szivárgás, lógás...
Az olajat is a földön eresztette le?
Két évnél gyertya, fék és tengelykapcs. foly. csere sem ártott volna.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1090 Dátum: 2010. Március 10. - 18:19:05 »

Elvileg alá kellene néznie, ha márkaszervízben volt. Szemrevételezés beletartozik a szervízbe. Kerékcsapágy, lengőkar, stabilizátor, kézifék, stb. kézi ellenőrzése, kipuff és katalizátor ell. (nincs-e összetörve a kat. kerámia), megy egyáltalán....szivárgás, lógás...
Az olajat is a földön eresztette le?
Két évnél gyertya, fék és tengelykapcs. foly. csere sem ártott volna.
Nálam ezek mind megvoltak. És nemcsak bemondásra, mivel ott is voltam közben. Mosolyog
Naplózva
Dani
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning


« Hozzászólás #1091 Dátum: 2010. Március 10. - 22:32:15 »

Elvileg alá kellene néznie, ha márkaszervízben volt. Szemrevételezés beletartozik a szervízbe. Kerékcsapágy, lengőkar, stabilizátor, kézifék, stb. kézi ellenőrzése, kipuff és katalizátor ell. (nincs-e összetörve a kat. kerámia), megy egyáltalán....szivárgás, lógás...
Az olajat is a földön eresztette le?
Két évnél gyertya, fék és tengelykapcs. foly. csere sem ártott volna.

ááá ezek még azért koraiak lettek volna, mondom 20.500km van a kocsiba, de furcsállottam, hogy nem emelték fel a kocsit, nem vizsgálta meg.
Éppen azért, mert amikor Jani kocsiját csinálták a Horváthnál, azt alaposan megnézték, láttam, ott beszélgettünk mellette. Nah most akkor mivan?
Naplózva

Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #1092 Dátum: 2010. Március 11. - 12:25:24 »

Elvileg alá kellene néznie, ha márkaszervízben volt. Szemrevételezés beletartozik a szervízbe. Kerékcsapágy, lengőkar, stabilizátor, kézifék, stb. kézi ellenőrzése, kipuff és katalizátor ell. (nincs-e összetörve a kat. kerámia), megy egyáltalán....szivárgás, lógás...
Az olajat is a földön eresztette le?
Két évnél gyertya, fék és tengelykapcs. foly. csere sem ártott volna.

ááá ezek még azért koraiak lettek volna, mondom 20.500km van a kocsiba, de furcsállottam, hogy nem emelték fel a kocsit, nem vizsgálta meg.
Éppen azért, mert amikor Jani kocsiját csinálták a Horváthnál, azt alaposan megnézték, láttam, ott beszélgettünk mellette. Nah most akkor mivan?

Oda kell vinni.  Kacsint
Naplózva
Dani
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning


« Hozzászólás #1093 Dátum: 2010. Március 11. - 17:35:29 »

Nah jó, de még garis... és gondolkodok a gari meghosszabbításában, de ha ilyen "alaposan" vizsgálják át... Szeirntem ez a tipikus "olcsó húsnak híg a leve effektusba estem" He
Naplózva

diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1094 Dátum: 2010. Március 11. - 20:20:22 »

Nah jó, de még garis... és gondolkodok a gari meghosszabbításában, de ha ilyen "alaposan" vizsgálják át... Szeirntem ez a tipikus "olcsó húsnak híg a leve effektusba estem" He
Ebben lehet valami. Időben nekem 1,5 óra volt, viszont 18e FT-ba került.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 125   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!