Dani
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning
|
|
« Hozzászólás #1080 Dátum: 2010. Március 07. - 01:19:49 » |
|
Szerda reggel viszem a Lacsit a kötelezőre Majosházára, kiváncsi leszek, hogy mi lesz a benyomásom. Valami tanács, hogy mire figyeljek igazán, vagy mi az, amit nem néznének meg, de kérjem, hogy pillantsanak rá? A hátsó ablakmosó csövét elvileg majd Tibivel megszereljük, azt mondta, hogy van hozzá csöve és nem egy nagy dolog, ha eddig mindenkinek bekrepált, én sem várom meg, hogy gondot okozzon...
Esetleg,hogy mire NE! pillantsanak rá,az a sport légszűrő. Km-szerinti vagy idő szerinti kötelező? is. 2 éves, 20.400km van benne. Igen, de mivel ott leszek, úgy is szólok hogy nem kell kidobni/lopni jajj de rossz májú vagyok...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #1081 Dátum: 2010. Március 07. - 10:19:05 » |
|
Nekem asszem két éve volt a hátsóspricni-csőszakadás. Csak egy közt tett be a srác, eddig jól működik, illetve nem merem használni.. Viszont azt a gumi tömítést állati nehéz volt kirángatni. Ja és nem télen tört, hanem kora ősszel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #1082 Dátum: 2010. Március 07. - 20:49:50 » |
|
Nekünk amikor az ötajtóson eltört, nem indult tőle a motor, sőt lezárt autónál különböző műszerfali fények, központi zár- és ablakemelő motorok, stb. indultak be véletlenszerűen, szóval merítette az akksit is. Nekünk asszem 60-70 ezer! környékén szétesett. Én nem várnám meg.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #1083 Dátum: 2010. Március 09. - 10:34:47 » |
|
Szerda reggel viszem a Lacsit a kötelezőre Majosházára, kiváncsi leszek, hogy mi lesz a benyomásom. Valami tanács, hogy mire figyeljek igazán, vagy mi az, amit nem néznének meg, de kérjem, hogy pillantsanak rá? A hátsó ablakmosó csövét elvileg majd Tibivel megszereljük, azt mondta, hogy van hozzá csöve és nem egy nagy dolog, ha eddig mindenkinek bekrepált, én sem várom meg, hogy gondot okozzon...
Nekem pl. 160.000 után törött el. Úgyhogy nem kell elkapkodni. A javítás pedig igen egyszerű volt. Én persze ki akartam bontani a csövet és kicserélni. A szerelőm meg egyszerűen a törött részre beletett egy közdarabot. Ehhez csak az ajtó és a kaszni közötti gumi harang egyik felét kellett kihúzni a helyéről. Az egész megvolt 5 perc alatt. A helyedben nem kapkodnám el (sztem fölösleges beavatkozás amíg nincs hiba). Ha tönkre is megy, nem csinál nagy gondot. Ha mosnád a hátsó szélvédőt, és nem jön a lé, akkor nem használod amíg meg nem javíttatod. És ennyi. Hiába törött a cső, ha nem működteted a hátsó mosót, akkor nem csinál gondot. Egyébként télen fog eltörni. Most meg jön a jó idő. Nálam ha az első szélvédőt sokáig spriccelem, akkor el kezd folyni a hátsóból is. Meg olyan is volt, hogy lámpánál egy gyors rajtnál elkezdtet folyni belöle a lé. Ez a folyás sajnos tipikus - az enyém is ilyen. Mármint az első mosó használatakor. Ez egyébként arra jó, hogy a cső repedését "diagnosztizáld" vele. Amikor az első ablak mosásakor nem csöpög a hátsó ablakra a lé, ideje utána nézni a hátsó mosó csőnek. Ekkor még semmilyen gondot nem okoz! Minimális folyadék jut ki belőle, de a probléma már elkezdődött. Akidobos: használd bátran. Azért van. Pittike: ha húzod a mosó karját, és nem jön belőle a lé (és már ismered ezt a típus hibát ) akkor nem kell erőltetni a hátsó mosást, amíg a csövet nem ellenőrizte le az ember. Ha nem jut komolyabb mennyiség a hátsó csatlakozóra, akkor nem tud komoly hibát csinálni. Persze ha el van áztatva a csatlakozó.... Aki nagyon tart ettől a hibától annak inkább a bal hátsó lámpa előtt lévő csatlakozó szigetelését javasolnám. (folpack, nejlon zacsi). De persze ízlések és pofonok..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
95LE
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1120
Lacetti 1,4 Elite HB
|
|
« Hozzászólás #1084 Dátum: 2010. Március 09. - 17:06:23 » |
|
Nekem úgy volt, hogy gariban még jeleztem,hogy amikor az első spriccelőt használom akkor hátul is könnyezik a mosó és ha már úgy is ott van az autó ellenőrizzék az ötödik ajtóban a csövet mert tudom, hogy azzal is szokott gond lenni. Amikor visszakaptam az autót megcsinálták a spricnit és azt mondták a csővel sincs probléma. Hát valóban nem jött hátra a mosó folyadék, de már akkor sem amikor akartam. Visszavittem ekkor volt csőcsere és azóta minden oké.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #1085 Dátum: 2010. Március 09. - 17:33:40 » |
|
Most már ismerem, de akkor még új volt a probléma, a márkaszerviz hallgatott róla (meg a GM is, illett volna visszahívni szvsz). Ráadásul nem én használtam az autót (bérautó) ami nehezít a dolgon, illetve én abból indulok ki, hogy figyelgesse a franc inkább megcsináltatom.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
Yanee
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 451
SW 1,6 Elite
|
|
« Hozzászólás #1086 Dátum: 2010. Március 09. - 20:31:51 » |
|
Nekem úgy volt, hogy gariban még jeleztem,hogy amikor az első spriccelőt használom akkor hátul is könnyezik a mosó és ha már úgy is ott van az autó ellenőrizzék az ötödik ajtóban a csövet mert tudom, hogy azzal is szokott gond lenni. Amikor visszakaptam az autót megcsinálták a spricnit és azt mondták a csővel sincs probléma. Hát valóban nem jött hátra a mosó folyadék, de már akkor sem amikor akartam. Visszavittem ekkor volt csőcsere és azóta minden oké.
Hejha, akkor nekem gondom van... Nekem nem könnyezett már decemberben sem, de mivel nem használom sűrűn a hátsó mosót nem tünt fel a hiba sacc két héttel ezelőttig, amikoris spricniztem volna hátul, de nem jött semmi. Azóta meg el is feledkeztem róla... Van itt valahol pontos leírása esetleg fotókkal a javításnak? Illetve a kombi és a hb egyforma megoldású/szerelésű?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dani
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning
|
|
« Hozzászólás #1087 Dátum: 2010. Március 10. - 09:50:21 » |
|
Nah túl vagyok a 2. éves kötelező szervízen. Ezúton is köszönöm a hozzávalókat Pittike-nek.
Motorolaj, amit vittem: Fuchs TITAN SuperSyn Ecoflex 5w30 ill. a pollenszűrőt is kicseréltettem (Denso).
Sajnos amit vittem olajszűrőt, a szervizes nem javasolta, hogy beletegyük, mert állítólag ha probléma van a motorral elveszhet a garancia. Mondta, ha nagyon akarom beleteszi, de nem javasolta. Mindegy, nem egy nagy tétel eláll, így beletetettem a gyárit.
A munkadíj 7500ft volt (az olajszűrővel együtt)
Amit furcsállottam, hogy egy 50 perc alatt megvolt minden. Nem emelték fel az autót, csak akna felé álltak. Megkérdezte a szervizes, hogy van-e valami problémám a kocsival, aztán annyi. Megnézte még computerrel, de az olaj és pollencserén kívül szerintem semmit nem csinált vele. Ez normális dolog? Oké, hogy nincs problémám az autóval (kopp-kopp) de ezért meg sem kell nézni? vagy alulról rápillant a dolgokra aztán annyi és csak én nem vettem észre, hogy megvizsgálta?
A pollenszűrőm annyira fekete volt, mint a légszűrő ház pormentes állapotban, nagyon durva volt. Tele ilyen szmötyikkel. (20.500km)
Így "cakkumpakk" összesen kijöttem 24.000ft-ból. (így valamivel olcsóbban, mint 1 évvel ezelőtt, pedig ugyan ott voltam, érdekes...)
(igaz vettem még Pittikétől 4db gyertyát a biztonság kedvéért, de nem lettek berakva, meg most itt van MANN olajszűrőm, dehát elállnak ezek).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1088 Dátum: 2010. Március 10. - 14:06:42 » |
|
Nah túl vagyok a 2. éves kötelező szervízen. Ezúton is köszönöm a hozzávalókat Pittike-nek.
Motorolaj, amit vittem: Fuchs TITAN SuperSyn Ecoflex 5w30 ill. a pollenszűrőt is kicseréltettem (Denso).
Sajnos amit vittem olajszűrőt, a szervizes nem javasolta, hogy beletegyük, mert állítólag ha probléma van a motorral elveszhet a garancia. Mondta, ha nagyon akarom beleteszi, de nem javasolta. Mindegy, nem egy nagy tétel eláll, így beletetettem a gyárit.
A munkadíj 7500ft volt (az olajszűrővel együtt)
Amit furcsállottam, hogy egy 50 perc alatt megvolt minden. Nem emelték fel az autót, csak akna felé álltak. Megkérdezte a szervizes, hogy van-e valami problémám a kocsival, aztán annyi. Megnézte még computerrel, de az olaj és pollencserén kívül szerintem semmit nem csinált vele. Ez normális dolog? Oké, hogy nincs problémám az autóval (kopp-kopp) de ezért meg sem kell nézni? vagy alulról rápillant a dolgokra aztán annyi és csak én nem vettem észre, hogy megvizsgálta?
A pollenszűrőm annyira fekete volt, mint a légszűrő ház pormentes állapotban, nagyon durva volt. Tele ilyen szmötyikkel. (20.500km)
Így "cakkumpakk" összesen kijöttem 24.000ft-ból. (így valamivel olcsóbban, mint 1 évvel ezelőtt, pedig ugyan ott voltam, érdekes...)
(igaz vettem még Pittikétől 4db gyertyát a biztonság kedvéért, de nem lettek berakva, meg most itt van MANN olajszűrőm, dehát elállnak ezek).
Fékfolyadékcsere nem volt? Én azt is cseréltettem és meghálálta a dolgot a kuplungom. Meg egyébként a Kalosomon is cserélték 2 éves korában. Egyébként a féket azért illett volna ellenőrizni (szerintem), nekem leszedték a kerekeket, kipucolták a féket, megnézte, hogy egyformán fog-e a kézifék (kattanásonként ellenőrizte mennyire fog a két oldalon), meg a futőművet is ellenőrizte, tisztította kente.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #1089 Dátum: 2010. Március 10. - 17:50:47 » |
|
Elvileg alá kellene néznie, ha márkaszervízben volt. Szemrevételezés beletartozik a szervízbe. Kerékcsapágy, lengőkar, stabilizátor, kézifék, stb. kézi ellenőrzése, kipuff és katalizátor ell. (nincs-e összetörve a kat. kerámia), megy egyáltalán....szivárgás, lógás... Az olajat is a földön eresztette le? Két évnél gyertya, fék és tengelykapcs. foly. csere sem ártott volna.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1090 Dátum: 2010. Március 10. - 18:19:05 » |
|
Elvileg alá kellene néznie, ha márkaszervízben volt. Szemrevételezés beletartozik a szervízbe. Kerékcsapágy, lengőkar, stabilizátor, kézifék, stb. kézi ellenőrzése, kipuff és katalizátor ell. (nincs-e összetörve a kat. kerámia), megy egyáltalán....szivárgás, lógás... Az olajat is a földön eresztette le? Két évnél gyertya, fék és tengelykapcs. foly. csere sem ártott volna.
Nálam ezek mind megvoltak. És nemcsak bemondásra, mivel ott is voltam közben.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dani
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning
|
|
« Hozzászólás #1091 Dátum: 2010. Március 10. - 22:32:15 » |
|
Elvileg alá kellene néznie, ha márkaszervízben volt. Szemrevételezés beletartozik a szervízbe. Kerékcsapágy, lengőkar, stabilizátor, kézifék, stb. kézi ellenőrzése, kipuff és katalizátor ell. (nincs-e összetörve a kat. kerámia), megy egyáltalán....szivárgás, lógás... Az olajat is a földön eresztette le? Két évnél gyertya, fék és tengelykapcs. foly. csere sem ártott volna.
ááá ezek még azért koraiak lettek volna, mondom 20.500km van a kocsiba, de furcsállottam, hogy nem emelték fel a kocsit, nem vizsgálta meg. Éppen azért, mert amikor Jani kocsiját csinálták a Horváthnál, azt alaposan megnézték, láttam, ott beszélgettünk mellette. Nah most akkor mivan?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #1092 Dátum: 2010. Március 11. - 12:25:24 » |
|
Elvileg alá kellene néznie, ha márkaszervízben volt. Szemrevételezés beletartozik a szervízbe. Kerékcsapágy, lengőkar, stabilizátor, kézifék, stb. kézi ellenőrzése, kipuff és katalizátor ell. (nincs-e összetörve a kat. kerámia), megy egyáltalán....szivárgás, lógás... Az olajat is a földön eresztette le? Két évnél gyertya, fék és tengelykapcs. foly. csere sem ártott volna.
ááá ezek még azért koraiak lettek volna, mondom 20.500km van a kocsiba, de furcsállottam, hogy nem emelték fel a kocsit, nem vizsgálta meg. Éppen azért, mert amikor Jani kocsiját csinálták a Horváthnál, azt alaposan megnézték, láttam, ott beszélgettünk mellette. Nah most akkor mivan? Oda kell vinni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1094 Dátum: 2010. Március 11. - 20:20:22 » |
|
Nah jó, de még garis... és gondolkodok a gari meghosszabbításában, de ha ilyen "alaposan" vizsgálják át... Szeirntem ez a tipikus "olcsó húsnak híg a leve effektusba estem" Ebben lehet valami. Időben nekem 1,5 óra volt, viszont 18e FT-ba került.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|