diablo77
|
|
« Hozzászólás #1065 Dátum: 2010. Február 26. - 22:04:47 » |
|
Tényleg! És a 0W-40 olajért nem panaszkodott a szerelő?
Nem, de az Imre sem. Remélem én sem fogom megbánni. (Bár volt aki le akart beszélni róla)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #1066 Dátum: 2010. Február 26. - 22:15:15 » |
|
Tényleg! És a 0W-40 olajért nem panaszkodott a szerelő?
Nem, de az Imre sem. Remélem én sem fogom megbánni. (Bár volt aki le akart beszélni róla) Nem is kellett volna, csak kíváncsi voltam Nem fogod megbánni, az autó meg pláne nem
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #1067 Dátum: 2010. Február 26. - 22:29:40 » |
|
... Viszont érdekes módon ő beleöntötte mind a 4 liter olajat.
Jól tette! Az a 2dl plusz semmi gondot nem okoz, viszont jól jöhet ha csökken a szint. Lassabban is öregszik az olaj ha több van belőle és egy kanna 2dl olajjal csak nyűg lenne otthon. Legalábbis szerintem. A Danubiában nekem anno beleöntötték az 5 litert az 1.6-os Lacsiba (tévedésből), de benne hagytuk és semmi bajt nem okozott. Igaz, az előző szervízből megmaradt 2dl is ott áll a garázsban. Még annyit, hogy a szerelő nagyon lelkiismeretes volt, nem zavarta, hogy lejárt már a munkaideje, mindent megcsinált, nem kapkodott. Végén még a lámpákat is ellenőrizték, a vetítési képet is, ellenőrizte a guminyomást (az én kérésemre kicsit túlfújta ). Szóval elégedett vagyok. Legalábbis én, mert volt ott egy férfi, aki 2,5 hónapja hagyta ott a C5-ösét azzal a hibával, hogy nem működik a lámpamosója (xenonos volt a kocsi) és akkor jött vissza reklamálni (ha jól vettem ki a tesztút után), hogy még mindig rossz a lámpamosó, de már az első ablakra sem spriccel, ráadásul rángat is. Mint kiderült (legalábbis a szervizes váltig állította), a kuplung lehetett a ludas. A tulaj viszont nem igazán értette, hogy a jól működően behozott autójában 2,5 hónap állás után hogy mehetett tönkre a kuplung. Hát ilyen esetek mindenhol vannak sajnos, kívülről nehéz megállapítani mi történhetett. Azt azért hadd jegyezzem meg -ha már mindig szidom a szerelőket, és most nem az Imiéket akarom védeni- hogy itt a Balkánon az ügyfelek között is van pár igazán elvetemült, aljas ember aki sumákol és eleve hátsó szándékkal érkezik a szervizbe, aztán megcsinálja a műbalhét, hogy ingyen megkapjon mindent. Mivel a legjobb védekezés a támadás ebben az esetben is igaz szerintem, hogy minél inkább "üvölt" valaki annál valószínűbb, hogy sumákol ill. nincs igaza.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1068 Dátum: 2010. Február 26. - 22:33:51 » |
|
... Viszont érdekes módon ő beleöntötte mind a 4 liter olajat.
Jól tette! Az a 2dl plusz semmi gondot nem okoz, viszont jól jöhet ha csökken a szint. Lassabban is öregszik az olaj ha több van belőle és egy kanna 2dl olajjal csak nyűg lenne otthon. Legalábbis szerintem. A Danubiában nekem anno beleöntötték az 5 litert az 1.6-os Lacsiba (tévedésből), de benne hagytuk és semmi bajt nem okozott. Igaz, az előző szervízből megmaradt 2dl is ott áll a garázsban. Még annyit, hogy a szerelő nagyon lelkiismeretes volt, nem zavarta, hogy lejárt már a munkaideje, mindent megcsinált, nem kapkodott. Végén még a lámpákat is ellenőrizték, a vetítési képet is, ellenőrizte a guminyomást (az én kérésemre kicsit túlfújta ). Szóval elégedett vagyok. Legalábbis én, mert volt ott egy férfi, aki 2,5 hónapja hagyta ott a C5-ösét azzal a hibával, hogy nem működik a lámpamosója (xenonos volt a kocsi) és akkor jött vissza reklamálni (ha jól vettem ki a tesztút után), hogy még mindig rossz a lámpamosó, de már az első ablakra sem spriccel, ráadásul rángat is. Mint kiderült (legalábbis a szervizes váltig állította), a kuplung lehetett a ludas. A tulaj viszont nem igazán értette, hogy a jól működően behozott autójában 2,5 hónap állás után hogy mehetett tönkre a kuplung. Hát ilyen esetek mindenhol vannak sajnos, kívülről nehéz megállapítani mi történhetett. Azt azért hadd jegyezzem meg -ha már mindig szidom a szerelőket, és most nem az Imiéket akarom védeni- hogy itt a Balkánon az ügyfelek között is van pár igazán elvetemült, aljas ember aki sumákol és eleve hátsó szándékkal érkezik a szervizbe, aztán megcsinálja a műbalhét, hogy ingyen megkapjon mindent. Mivel a legjobb védekezés a támadás ebben az esetben is igaz szerintem, hogy minél inkább "üvölt" valaki annál valószínűbb, hogy sumákol ill. nincs igaza. Igazából én sem tudok állást foglalni az ügyben (no meg nem is szeretnék). Annyit még, hogy az autóban 191ezer km volt. Mondjuk ez még nem jelenti azt, hogy tönkre kell mennie (az R19-emben 193ezer volt és kuplunghoz még hozzá sem lett nyúlva illetve nem is volt vele gond).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #1069 Dátum: 2010. Február 26. - 22:50:45 » |
|
Azért a jelentősen túltöltött motorolaj nem egészséges. Állítólag a katalizátor nem szereti. Max vagy picit fölötte....fogyni úgysem fogy...legalábbis nekem semmit.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1070 Dátum: 2010. Február 26. - 22:54:22 » |
|
... Viszont érdekes módon ő beleöntötte mind a 4 liter olajat.
Jól tette! Az a 2dl plusz semmi gondot nem okoz, viszont jól jöhet ha csökken a szint. Lassabban is öregszik az olaj ha több van belőle és egy kanna 2dl olajjal csak nyűg lenne otthon. Legalábbis szerintem. A Danubiában nekem anno beleöntötték az 5 litert az 1.6-os Lacsiba (tévedésből), de benne hagytuk és semmi bajt nem okozott. Azért a plussz 1.25 liter nagyon nem egészséges a szimeringek ezt a mennyiséget nem szokták tolerálni
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #1071 Dátum: 2010. Február 26. - 23:34:48 » |
|
... Viszont érdekes módon ő beleöntötte mind a 4 liter olajat.
Jól tette! Az a 2dl plusz semmi gondot nem okoz, viszont jól jöhet ha csökken a szint. Lassabban is öregszik az olaj ha több van belőle és egy kanna 2dl olajjal csak nyűg lenne otthon. Legalábbis szerintem. A Danubiában nekem anno beleöntötték az 5 litert az 1.6-os Lacsiba (tévedésből), de benne hagytuk és semmi bajt nem okozott. Azért a plussz 1.25 liter nagyon nem egészséges a szimeringek ezt a mennyiséget nem szokták tolerálni Persze, én csak azt mondom, hogy nem lett baja szerencsére, pedig az tényleg csúnyán megszaladt (a szerelő úgy gondolta, ha 5 literes a kanna, akkor hadd szóljon )
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1072 Dátum: 2010. Február 27. - 13:22:16 » |
|
A fékfolyadék csere viszont jót tett a kuplungnak, simább, eddig ha alacsony sebességnél kinyomtam, éreztem, hogy ránt egyet. Most ilyen nincs.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #1073 Dátum: 2010. Február 27. - 13:39:50 » |
|
A fékfolyadék csere viszont jót tett a kuplungnak, simább, eddig ha alacsony sebességnél kinyomtam, éreztem, hogy ránt egyet. Most ilyen nincs.
Az sem mind1 mit teszel bele
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
Dani
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning
|
|
« Hozzászólás #1074 Dátum: 2010. Március 05. - 22:25:44 » |
|
Szerda reggel viszem a Lacsit a kötelezőre Majosházára, kiváncsi leszek, hogy mi lesz a benyomásom. Valami tanács, hogy mire figyeljek igazán, vagy mi az, amit nem néznének meg, de kérjem, hogy pillantsanak rá? A hátsó ablakmosó csövét elvileg majd Tibivel megszereljük, azt mondta, hogy van hozzá csöve és nem egy nagy dolog, ha eddig mindenkinek bekrepált, én sem várom meg, hogy gondot okozzon...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #1075 Dátum: 2010. Március 06. - 06:31:59 » |
|
Szerda reggel viszem a Lacsit a kötelezőre Majosházára, kiváncsi leszek, hogy mi lesz a benyomásom. Valami tanács, hogy mire figyeljek igazán, vagy mi az, amit nem néznének meg, de kérjem, hogy pillantsanak rá? A hátsó ablakmosó csövét elvileg majd Tibivel megszereljük, azt mondta, hogy van hozzá csöve és nem egy nagy dolog, ha eddig mindenkinek bekrepált, én sem várom meg, hogy gondot okozzon...
Esetleg,hogy mire NE! pillantsanak rá,az a sport légszűrő.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #1076 Dátum: 2010. Március 06. - 10:08:37 » |
|
Szerda reggel viszem a Lacsit a kötelezőre Majosházára, kiváncsi leszek, hogy mi lesz a benyomásom. Valami tanács, hogy mire figyeljek igazán, vagy mi az, amit nem néznének meg, de kérjem, hogy pillantsanak rá? A hátsó ablakmosó csövét elvileg majd Tibivel megszereljük, azt mondta, hogy van hozzá csöve és nem egy nagy dolog, ha eddig mindenkinek bekrepált, én sem várom meg, hogy gondot okozzon...
Esetleg,hogy mire NE! pillantsanak rá,az a sport légszűrő. Km-szerinti vagy idő szerinti kötelező?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #1077 Dátum: 2010. Március 06. - 15:18:43 » |
|
Szerda reggel viszem a Lacsit a kötelezőre Majosházára, kiváncsi leszek, hogy mi lesz a benyomásom. Valami tanács, hogy mire figyeljek igazán, vagy mi az, amit nem néznének meg, de kérjem, hogy pillantsanak rá? A hátsó ablakmosó csövét elvileg majd Tibivel megszereljük, azt mondta, hogy van hozzá csöve és nem egy nagy dolog, ha eddig mindenkinek bekrepált, én sem várom meg, hogy gondot okozzon...
Nekem pl. 160.000 után törött el. Úgyhogy nem kell elkapkodni. A javítás pedig igen egyszerű volt. Én persze ki akartam bontani a csövet és kicserélni. A szerelőm meg egyszerűen a törött részre beletett egy közdarabot. Ehhez csak az ajtó és a kaszni közötti gumi harang egyik felét kellett kihúzni a helyéről. Az egész megvolt 5 perc alatt. A helyedben nem kapkodnám el (sztem fölösleges beavatkozás amíg nincs hiba). Ha tönkre is megy, nem csinál nagy gondot. Ha mosnád a hátsó szélvédőt, és nem jön a lé, akkor nem használod amíg meg nem javíttatod. És ennyi. Hiába törött a cső, ha nem működteted a hátsó mosót, akkor nem csinál gondot. Egyébként télen fog eltörni. Most meg jön a jó idő.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #1078 Dátum: 2010. Március 06. - 15:36:45 » |
|
Szerda reggel viszem a Lacsit a kötelezőre Majosházára, kiváncsi leszek, hogy mi lesz a benyomásom. Valami tanács, hogy mire figyeljek igazán, vagy mi az, amit nem néznének meg, de kérjem, hogy pillantsanak rá? A hátsó ablakmosó csövét elvileg majd Tibivel megszereljük, azt mondta, hogy van hozzá csöve és nem egy nagy dolog, ha eddig mindenkinek bekrepált, én sem várom meg, hogy gondot okozzon...
Nekem pl. 160.000 után törött el. Úgyhogy nem kell elkapkodni. A javítás pedig igen egyszerű volt. Én persze ki akartam bontani a csövet és kicserélni. A szerelőm meg egyszerűen a törött részre beletett egy közdarabot. Ehhez csak az ajtó és a kaszni közötti gumi harang egyik felét kellett kihúzni a helyéről. Az egész megvolt 5 perc alatt. A helyedben nem kapkodnám el (sztem fölösleges beavatkozás amíg nincs hiba). Ha tönkre is megy, nem csinál nagy gondot. Ha mosnád a hátsó szélvédőt, és nem jön a lé, akkor nem használod amíg meg nem javíttatod. És ennyi. Hiába törött a cső, ha nem működteted a hátsó mosót, akkor nem csinál gondot. Egyébként télen fog eltörni. Most meg jön a jó idő. Nálam ha az első szélvédőt sokáig spriccelem, akkor el kezd folyni a hátsóból is. Meg olyan is volt, hogy lámpánál egy gyors rajtnál elkezdtet folyni belöle a lé.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #1079 Dátum: 2010. Március 06. - 23:10:45 » |
|
Szerda reggel viszem a Lacsit a kötelezőre Majosházára, kiváncsi leszek, hogy mi lesz a benyomásom. Valami tanács, hogy mire figyeljek igazán, vagy mi az, amit nem néznének meg, de kérjem, hogy pillantsanak rá? A hátsó ablakmosó csövét elvileg majd Tibivel megszereljük, azt mondta, hogy van hozzá csöve és nem egy nagy dolog, ha eddig mindenkinek bekrepált, én sem várom meg, hogy gondot okozzon...
Nekem pl. 160.000 után törött el. Úgyhogy nem kell elkapkodni. A javítás pedig igen egyszerű volt. Én persze ki akartam bontani a csövet és kicserélni. A szerelőm meg egyszerűen a törött részre beletett egy közdarabot. Ehhez csak az ajtó és a kaszni közötti gumi harang egyik felét kellett kihúzni a helyéről. Az egész megvolt 5 perc alatt. A helyedben nem kapkodnám el (sztem fölösleges beavatkozás amíg nincs hiba). Ha tönkre is megy, nem csinál nagy gondot. Ha mosnád a hátsó szélvédőt, és nem jön a lé, akkor nem használod amíg meg nem javíttatod. És ennyi. Hiába törött a cső, ha nem működteted a hátsó mosót, akkor nem csinál gondot. Egyébként télen fog eltörni. Most meg jön a jó idő. Nálam ha az első szélvédőt sokáig spriccelem, akkor el kezd folyni a hátsóból is. Meg olyan is volt, hogy lámpánál egy gyors rajtnál elkezdtet folyni belöle a lé. Ezt nevezik az embereknél vizelet visszatartási problémának.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
|