Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 23. - 04:25:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 125   Le
 
Szerző Téma: Márkaszervizek, költségek  (Megtekintve 280953 alkalommal)
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1065 Dátum: 2010. Február 26. - 22:04:47 »

Tényleg! És a 0W-40 olajért nem panaszkodott a szerelő?
Nem, de az Imre sem. Remélem én sem fogom megbánni. (Bár volt aki le akart beszélni róla) Kacsint
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #1066 Dátum: 2010. Február 26. - 22:15:15 »

Tényleg! És a 0W-40 olajért nem panaszkodott a szerelő?
Nem, de az Imre sem. Remélem én sem fogom megbánni. (Bár volt aki le akart beszélni róla) Kacsint
Nem is kellett volna, csak kíváncsi voltam Kacsint Nem fogod megbánni, az autó meg pláne nem Mosolyog
Naplózva

Pittike
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #1067 Dátum: 2010. Február 26. - 22:29:40 »

... Viszont érdekes módon ő beleöntötte mind a 4 liter olajat.

Jól tette! Az a 2dl plusz semmi gondot nem okoz, viszont jól jöhet ha csökken a szint. Lassabban is öregszik az olaj ha több van belőle és egy kanna 2dl olajjal csak nyűg lenne otthon. Legalábbis szerintem.

A Danubiában nekem anno beleöntötték az 5 litert az 1.6-os Lacsiba (tévedésből), de benne hagytuk és semmi bajt nem okozott.
Igaz, az előző szervízből megmaradt 2dl is ott áll a garázsban. Még annyit, hogy a szerelő nagyon lelkiismeretes volt, nem zavarta, hogy lejárt már a munkaideje, mindent megcsinált, nem kapkodott. Végén még a lámpákat is ellenőrizték, a vetítési képet is, ellenőrizte a guminyomást (az én kérésemre kicsit túlfújta Kacsint ). Szóval elégedett vagyok. Legalábbis én, mert volt ott egy férfi, aki 2,5 hónapja hagyta ott a C5-ösét azzal a hibával, hogy nem működik a lámpamosója (xenonos volt a kocsi) és akkor jött vissza reklamálni (ha jól vettem ki a tesztút után), hogy még mindig rossz a lámpamosó, de már az első ablakra sem spriccel, ráadásul rángat is. Mint kiderült (legalábbis a szervizes váltig állította), a kuplung lehetett a ludas. A tulaj viszont nem igazán értette, hogy a jól működően behozott autójában 2,5 hónap állás után hogy mehetett tönkre a kuplung.
Hát ilyen esetek mindenhol vannak sajnos, kívülről nehéz megállapítani mi történhetett. Azt azért hadd jegyezzem meg -ha már mindig szidom a szerelőket, és most nem az Imiéket akarom védeni- hogy itt a Balkánon az ügyfelek között is van pár igazán elvetemült, aljas ember aki sumákol és eleve hátsó szándékkal érkezik a szervizbe, aztán megcsinálja a műbalhét, hogy ingyen megkapjon mindent.

Mivel a legjobb védekezés a támadás ebben az esetben is igaz szerintem, hogy minél inkább "üvölt" valaki annál valószínűbb, hogy sumákol ill. nincs igaza.
Naplózva

Pittike
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1068 Dátum: 2010. Február 26. - 22:33:51 »

... Viszont érdekes módon ő beleöntötte mind a 4 liter olajat.

Jól tette! Az a 2dl plusz semmi gondot nem okoz, viszont jól jöhet ha csökken a szint. Lassabban is öregszik az olaj ha több van belőle és egy kanna 2dl olajjal csak nyűg lenne otthon. Legalábbis szerintem.

A Danubiában nekem anno beleöntötték az 5 litert az 1.6-os Lacsiba (tévedésből), de benne hagytuk és semmi bajt nem okozott.
Igaz, az előző szervízből megmaradt 2dl is ott áll a garázsban. Még annyit, hogy a szerelő nagyon lelkiismeretes volt, nem zavarta, hogy lejárt már a munkaideje, mindent megcsinált, nem kapkodott. Végén még a lámpákat is ellenőrizték, a vetítési képet is, ellenőrizte a guminyomást (az én kérésemre kicsit túlfújta Kacsint ). Szóval elégedett vagyok. Legalábbis én, mert volt ott egy férfi, aki 2,5 hónapja hagyta ott a C5-ösét azzal a hibával, hogy nem működik a lámpamosója (xenonos volt a kocsi) és akkor jött vissza reklamálni (ha jól vettem ki a tesztút után), hogy még mindig rossz a lámpamosó, de már az első ablakra sem spriccel, ráadásul rángat is. Mint kiderült (legalábbis a szervizes váltig állította), a kuplung lehetett a ludas. A tulaj viszont nem igazán értette, hogy a jól működően behozott autójában 2,5 hónap állás után hogy mehetett tönkre a kuplung.
Hát ilyen esetek mindenhol vannak sajnos, kívülről nehéz megállapítani mi történhetett. Azt azért hadd jegyezzem meg -ha már mindig szidom a szerelőket, és most nem az Imiéket akarom védeni- hogy itt a Balkánon az ügyfelek között is van pár igazán elvetemült, aljas ember aki sumákol és eleve hátsó szándékkal érkezik a szervizbe, aztán megcsinálja a műbalhét, hogy ingyen megkapjon mindent.

Mivel a legjobb védekezés a támadás ebben az esetben is igaz szerintem, hogy minél inkább "üvölt" valaki annál valószínűbb, hogy sumákol ill. nincs igaza.
Igazából én sem tudok állást foglalni az ügyben (no meg nem is szeretnék). Annyit még, hogy az autóban 191ezer km volt. Mondjuk ez még nem jelenti azt, hogy tönkre kell mennie (az R19-emben 193ezer volt és kuplunghoz még hozzá sem lett nyúlva illetve nem is volt vele gond).
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1069 Dátum: 2010. Február 26. - 22:50:45 »

Azért a jelentősen túltöltött motorolaj nem egészséges. Állítólag a katalizátor nem szereti. Max vagy picit fölötte....fogyni úgysem fogy...legalábbis nekem semmit.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1070 Dátum: 2010. Február 26. - 22:54:22 »

... Viszont érdekes módon ő beleöntötte mind a 4 liter olajat.

Jól tette! Az a 2dl plusz semmi gondot nem okoz, viszont jól jöhet ha csökken a szint. Lassabban is öregszik az olaj ha több van belőle és egy kanna 2dl olajjal csak nyűg lenne otthon. Legalábbis szerintem.

A Danubiában nekem anno beleöntötték az 5 litert az 1.6-os Lacsiba (tévedésből), de benne hagytuk és semmi bajt nem okozott.

Azért a plussz 1.25 liter nagyon nem egészséges a szimeringek ezt a mennyiséget nem szokták tolerálni
Naplózva

70/4334431
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #1071 Dátum: 2010. Február 26. - 23:34:48 »

... Viszont érdekes módon ő beleöntötte mind a 4 liter olajat.

Jól tette! Az a 2dl plusz semmi gondot nem okoz, viszont jól jöhet ha csökken a szint. Lassabban is öregszik az olaj ha több van belőle és egy kanna 2dl olajjal csak nyűg lenne otthon. Legalábbis szerintem.

A Danubiában nekem anno beleöntötték az 5 litert az 1.6-os Lacsiba (tévedésből), de benne hagytuk és semmi bajt nem okozott.

Azért a plussz 1.25 liter nagyon nem egészséges a szimeringek ezt a mennyiséget nem szokták tolerálni
Persze, én csak azt mondom, hogy nem lett baja szerencsére, pedig az tényleg csúnyán megszaladt (a szerelő úgy gondolta, ha 5 literes a kanna, akkor hadd szóljon  )
Naplózva

Pittike
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1072 Dátum: 2010. Február 27. - 13:22:16 »

A fékfolyadék csere viszont jót tett a kuplungnak, simább, eddig ha alacsony sebességnél kinyomtam, éreztem, hogy ránt egyet. Most ilyen nincs.
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #1073 Dátum: 2010. Február 27. - 13:39:50 »

A fékfolyadék csere viszont jót tett a kuplungnak, simább, eddig ha alacsony sebességnél kinyomtam, éreztem, hogy ránt egyet. Most ilyen nincs.
Az sem mind1 mit teszel bele Kacsint
Naplózva

Pittike
Dani
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning


« Hozzászólás #1074 Dátum: 2010. Március 05. - 22:25:44 »

Szerda reggel viszem a Lacsit a kötelezőre Majosházára, kiváncsi leszek, hogy mi lesz a benyomásom.
Valami tanács, hogy mire figyeljek igazán, vagy mi az, amit nem néznének meg, de kérjem, hogy pillantsanak rá?
A hátsó ablakmosó csövét elvileg majd Tibivel megszereljük, azt mondta, hogy van hozzá csöve és nem egy nagy dolog, ha eddig mindenkinek bekrepált, én sem várom meg, hogy gondot okozzon...
Naplózva

meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #1075 Dátum: 2010. Március 06. - 06:31:59 »

Szerda reggel viszem a Lacsit a kötelezőre Majosházára, kiváncsi leszek, hogy mi lesz a benyomásom.
Valami tanács, hogy mire figyeljek igazán, vagy mi az, amit nem néznének meg, de kérjem, hogy pillantsanak rá?
A hátsó ablakmosó csövét elvileg majd Tibivel megszereljük, azt mondta, hogy van hozzá csöve és nem egy nagy dolog, ha eddig mindenkinek bekrepált, én sem várom meg, hogy gondot okozzon...
Esetleg,hogy mire NE! pillantsanak rá,az a sport légszűrő.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #1076 Dátum: 2010. Március 06. - 10:08:37 »

Szerda reggel viszem a Lacsit a kötelezőre Majosházára, kiváncsi leszek, hogy mi lesz a benyomásom.
Valami tanács, hogy mire figyeljek igazán, vagy mi az, amit nem néznének meg, de kérjem, hogy pillantsanak rá?
A hátsó ablakmosó csövét elvileg majd Tibivel megszereljük, azt mondta, hogy van hozzá csöve és nem egy nagy dolog, ha eddig mindenkinek bekrepált, én sem várom meg, hogy gondot okozzon...
Esetleg,hogy mire NE! pillantsanak rá,az a sport légszűrő.

Km-szerinti vagy idő szerinti kötelező?
Naplózva

Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1077 Dátum: 2010. Március 06. - 15:18:43 »

Szerda reggel viszem a Lacsit a kötelezőre Majosházára, kiváncsi leszek, hogy mi lesz a benyomásom.
Valami tanács, hogy mire figyeljek igazán, vagy mi az, amit nem néznének meg, de kérjem, hogy pillantsanak rá?
A hátsó ablakmosó csövét elvileg majd Tibivel megszereljük, azt mondta, hogy van hozzá csöve és nem egy nagy dolog, ha eddig mindenkinek bekrepált, én sem várom meg, hogy gondot okozzon...
Nekem pl. 160.000 után törött el. Úgyhogy nem kell elkapkodni. Mosolyog
A javítás pedig igen egyszerű volt. Én persze ki akartam bontani a csövet és kicserélni.
A szerelőm meg egyszerűen a törött részre beletett egy közdarabot. Ehhez csak az ajtó és a kaszni közötti gumi harang egyik felét kellett kihúzni a helyéről. Az egész megvolt 5 perc alatt.

A helyedben nem kapkodnám el (sztem fölösleges beavatkozás amíg nincs hiba).
Ha tönkre is megy, nem csinál nagy gondot. Ha mosnád a hátsó szélvédőt, és nem jön a lé, akkor nem használod amíg meg nem javíttatod. És ennyi.
Hiába törött a cső, ha nem működteted a hátsó mosót, akkor nem csinál gondot.

Egyébként télen fog eltörni. Most meg jön a jó idő.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1078 Dátum: 2010. Március 06. - 15:36:45 »

Szerda reggel viszem a Lacsit a kötelezőre Majosházára, kiváncsi leszek, hogy mi lesz a benyomásom.
Valami tanács, hogy mire figyeljek igazán, vagy mi az, amit nem néznének meg, de kérjem, hogy pillantsanak rá?
A hátsó ablakmosó csövét elvileg majd Tibivel megszereljük, azt mondta, hogy van hozzá csöve és nem egy nagy dolog, ha eddig mindenkinek bekrepált, én sem várom meg, hogy gondot okozzon...
Nekem pl. 160.000 után törött el. Úgyhogy nem kell elkapkodni. Mosolyog
A javítás pedig igen egyszerű volt. Én persze ki akartam bontani a csövet és kicserélni.
A szerelőm meg egyszerűen a törött részre beletett egy közdarabot. Ehhez csak az ajtó és a kaszni közötti gumi harang egyik felét kellett kihúzni a helyéről. Az egész megvolt 5 perc alatt.

A helyedben nem kapkodnám el (sztem fölösleges beavatkozás amíg nincs hiba).
Ha tönkre is megy, nem csinál nagy gondot. Ha mosnád a hátsó szélvédőt, és nem jön a lé, akkor nem használod amíg meg nem javíttatod. És ennyi.
Hiába törött a cső, ha nem működteted a hátsó mosót, akkor nem csinál gondot.

Egyébként télen fog eltörni. Most meg jön a jó idő.
Nálam ha az első szélvédőt sokáig spriccelem, akkor el kezd folyni a hátsóból is.
Meg olyan is volt, hogy lámpánál egy gyors rajtnál elkezdtet folyni belöle a lé. Vigyorog
Naplózva


LPG
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #1079 Dátum: 2010. Március 06. - 23:10:45 »

Szerda reggel viszem a Lacsit a kötelezőre Majosházára, kiváncsi leszek, hogy mi lesz a benyomásom.
Valami tanács, hogy mire figyeljek igazán, vagy mi az, amit nem néznének meg, de kérjem, hogy pillantsanak rá?
A hátsó ablakmosó csövét elvileg majd Tibivel megszereljük, azt mondta, hogy van hozzá csöve és nem egy nagy dolog, ha eddig mindenkinek bekrepált, én sem várom meg, hogy gondot okozzon...
Nekem pl. 160.000 után törött el. Úgyhogy nem kell elkapkodni. Mosolyog
A javítás pedig igen egyszerű volt. Én persze ki akartam bontani a csövet és kicserélni.
A szerelőm meg egyszerűen a törött részre beletett egy közdarabot. Ehhez csak az ajtó és a kaszni közötti gumi harang egyik felét kellett kihúzni a helyéről. Az egész megvolt 5 perc alatt.

A helyedben nem kapkodnám el (sztem fölösleges beavatkozás amíg nincs hiba).
Ha tönkre is megy, nem csinál nagy gondot. Ha mosnád a hátsó szélvédőt, és nem jön a lé, akkor nem használod amíg meg nem javíttatod. És ennyi.
Hiába törött a cső, ha nem működteted a hátsó mosót, akkor nem csinál gondot.

Egyébként télen fog eltörni. Most meg jön a jó idő.
Nálam ha az első szélvédőt sokáig spriccelem, akkor el kezd folyni a hátsóból is.
Meg olyan is volt, hogy lámpánál egy gyors rajtnál elkezdtet folyni belöle a lé. Vigyorog
Ezt nevezik az embereknél vizelet visszatartási problémának. Vigyorog
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Oldalak: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 125   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!