Pittike
|
|
« Hozzászólás #1050 Dátum: 2010. Február 24. - 23:29:11 » |
|
Tudnátok abban segíteni, hogy lassan szeretném megejteni tavasszal a karbantartást: olajcsere, olajszűrő, üzemanyag szűrő, gyertyák, légszűrő, pollenszűrő. Hogy milyenek kellenek, meg mi a cikkszámuk, vagy mi fene van ezeknek... Köszi
Én tudok Neked minden alkatrészt, ha érdekel dobj egy privit és segítek
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #1052 Dátum: 2010. Február 25. - 09:27:35 » |
|
Döme! Kripic! Hozzátok szóba Rudinak, hogy intézkedjen, hogy rajta legyen a fórumon, mint partner. Mindenkinek jó lenne! Állítólag majdnem sínen van már...?! Továbbá azt is várom, hogy meghozták-e már a horpadás kiszedő kütyüt? Üzenjen veletek, vagy hívjon fel, kérem!
Ha érdekel Érden tudok egy nagyon korrekt szervízt aki profin csinálja ezt a horpadás javítást fényezés nélkül.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1053 Dátum: 2010. Február 25. - 09:33:08 » |
|
Döme! Kripic! Hozzátok szóba Rudinak, hogy intézkedjen, hogy rajta legyen a fórumon, mint partner. Mindenkinek jó lenne! Állítólag majdnem sínen van már...?! Továbbá azt is várom, hogy meghozták-e már a horpadás kiszedő kütyüt? Üzenjen veletek, vagy hívjon fel, kérem!
Ha érdekel Érden tudok egy nagyon korrekt szervízt aki profin csinálja ezt a horpadás javítást fényezés nélkül. Érdekel, ha Rudiéknak nem lesz meg a ketyeréjük. Persze költség függő, de nagyon. Esetleg nagyságrendi árat megkérdeznél? A motortetőn a zár felett, fél tenyérnyi nem mély horpadás van. Nyilván egyszer nem csukodott le rendesen, és meg lett jól nyomva, hogy bekattanjon. Ki, és mikor, senki se tudja. Megkerested Rudit? Majd írd meg a történetet, ha lesz mit, kérlek!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #1054 Dátum: 2010. Február 25. - 09:37:59 » |
|
Döme! Kripic! Hozzátok szóba Rudinak, hogy intézkedjen, hogy rajta legyen a fórumon, mint partner. Mindenkinek jó lenne! Állítólag majdnem sínen van már...?! Továbbá azt is várom, hogy meghozták-e már a horpadás kiszedő kütyüt? Üzenjen veletek, vagy hívjon fel, kérem!
Ha érdekel Érden tudok egy nagyon korrekt szervízt aki profin csinálja ezt a horpadás javítást fényezés nélkül. Érdekel, ha Rudiéknak nem lesz meg a ketyeréjük. Persze költség függő, de nagyon. Esetleg nagyságrendi árat megkérdeznél? A motortetőn a zár felett, fél tenyérnyi nem mély horpadás van. Nyilván egyszer nem csukodott le rendesen, és meg lett jól nyomva, hogy bekattanjon. Ki, és mikor, senki se tudja. Megkerested Rudit? Majd írd meg a történetet, ha lesz mit, kérlek! http://www.szilagyikft.hu/Az árak fent vannak, óradíjat add meg de szerintem az egy órába símán beleférsz. Még semmi, mint ahogy mondtam is ha a lámpa újra beugrik írány a Rudiék, azóta (kopp-kopp) semmi lehet a jó idő megjavította?
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #1055 Dátum: 2010. Február 25. - 09:41:11 » |
|
Döme! Kripic! Hozzátok szóba Rudinak, hogy intézkedjen, hogy rajta legyen a fórumon, mint partner. Mindenkinek jó lenne! Állítólag majdnem sínen van már...?! Továbbá azt is várom, hogy meghozták-e már a horpadás kiszedő kütyüt? Üzenjen veletek, vagy hívjon fel, kérem!
Ha érdekel Érden tudok egy nagyon korrekt szervízt aki profin csinálja ezt a horpadás javítást fényezés nélkül. Érdekel, ha Rudiéknak nem lesz meg a ketyeréjük. Persze költség függő, de nagyon. Esetleg nagyságrendi árat megkérdeznél? A motortetőn a zár felett, fél tenyérnyi nem mély horpadás van. Nyilván egyszer nem csukodott le rendesen, és meg lett jól nyomva, hogy bekattanjon. Ki, és mikor, senki se tudja. Megkerested Rudit? Majd írd meg a történetet, ha lesz mit, kérlek! Gidy, Baglyon láttam a horpadást. Kíváncsi vagyok, ki lehet azt egyengetni fényezés nélkül! Amúgy nekem 4 ponton javítottak körömnyi hibákat egy 20-asért a XIII. kerületben. 45 percig tartott, sötét függöny mögé bújtak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #1056 Dátum: 2010. Február 25. - 09:45:33 » |
|
Döme! Kripic! Hozzátok szóba Rudinak, hogy intézkedjen, hogy rajta legyen a fórumon, mint partner. Mindenkinek jó lenne! Állítólag majdnem sínen van már...?! Továbbá azt is várom, hogy meghozták-e már a horpadás kiszedő kütyüt? Üzenjen veletek, vagy hívjon fel, kérem!
Ha érdekel Érden tudok egy nagyon korrekt szervízt aki profin csinálja ezt a horpadás javítást fényezés nélkül. Érdekel, ha Rudiéknak nem lesz meg a ketyeréjük. Persze költség függő, de nagyon. Esetleg nagyságrendi árat megkérdeznél? A motortetőn a zár felett, fél tenyérnyi nem mély horpadás van. Nyilván egyszer nem csukodott le rendesen, és meg lett jól nyomva, hogy bekattanjon. Ki, és mikor, senki se tudja. Megkerested Rudit? Majd írd meg a történetet, ha lesz mit, kérlek! Gidy, Baglyon láttam a horpadást. Kíváncsi vagyok, ki lehet azt egyengetni fényezés nélkül! Amúgy nekem 4 ponton javítottak körömnyi hibákat egy 20-asért a XIII. kerületben. 45 percig tartott, sötét függöny mögé bújtak. Nekem anyám kertjében egy nagy viharkor kidőlt egy barackfa és a bal oldalon 4-5 horpadást csinált. Nagyon szépen megcsinálták fényezés nélkül. Szerencsére a fa az autó mellé dőlt így csak egy ága kapta el.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #1057 Dátum: 2010. Február 25. - 09:47:58 » |
|
Ja és a karcolásokat is szépen kipolírozták természetesen. 2008-ban 15000 Ft.- volt.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1058 Dátum: 2010. Február 25. - 10:01:02 » |
|
Döme! Kripic! Hozzátok szóba Rudinak, hogy intézkedjen, hogy rajta legyen a fórumon, mint partner. Mindenkinek jó lenne! Állítólag majdnem sínen van már...?! Továbbá azt is várom, hogy meghozták-e már a horpadás kiszedő kütyüt? Üzenjen veletek, vagy hívjon fel, kérem!
Ha érdekel Érden tudok egy nagyon korrekt szervízt aki profin csinálja ezt a horpadás javítást fényezés nélkül. Érdekel, ha Rudiéknak nem lesz meg a ketyeréjük. Persze költség függő, de nagyon. Esetleg nagyságrendi árat megkérdeznél? A motortetőn a zár felett, fél tenyérnyi nem mély horpadás van. Nyilván egyszer nem csukódott le rendesen, és meg lett jól nyomva, hogy bekattanjon. Ki, és mikor, senki se tudja. Megkerested Rudit? Majd írd meg a történetet, ha lesz mit, kérlek! Gidy, Baglyon láttam a horpadást. Kíváncsi vagyok, ki lehet azt egyengetni fényezés nélkül! Amúgy nekem 4 ponton javítottak körömnyi hibákat egy 20-asért a XIII. kerületben. 45 percig tartott, sötét függöny mögé bújtak. Elbújtak, hogy ne lopd el a technikát, és kávézhassanak is, hogy többe kerüljön a javítás. (Esetleg?) Voltam két helyen érdeklődni. II.-kerben horrorért vállalták volna (30 ezresért!). A XIII.-ban, meg szintén elég drágán vállalták volna, de rossz volt a berendezésük. Szóval megvárom a Rudiék kütyüjét, az lesz a legjobb biztosan. Amúgy meg legalább a harmadát kihúztam egy egyszerű kis tapadókoronggal, kézzel, tehát nem reménytelen az esetem. Vákuumos megoldás volt ez is, de várom az igazi berendezést, hogy üzembe állítsák. Köszi az ötletet.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1059 Dátum: 2010. Február 25. - 11:17:11 » |
|
Egyszer írtam, hogy nekem 5 horpadást (a barátom ujjai és tenyere, mikor lecsukta a mocitetőt) volt plusz a jobb hátsó sárvédőíven az ajtónál volt egy horpadás (parkolóban meghúzták). Mindezt 12e Ft-ért javították Csolnokon szintén horpadásjavítók tavaly. Ez volt a legolcsóbb, a Szilágyi Kft 35ezret mondott erre. Persze nem lehettem ott, de 1 óra alatt végeztek vele.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kripic
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1034
Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)
|
|
« Hozzászólás #1060 Dátum: 2010. Február 26. - 15:59:36 » |
|
Megtörtént a hatósági műszaki vizsga a klubszervizben: 16550 Ft műszaki vizsgáztatás munkadíj + 9500 Ft hatósági vizsgadíj; összesen 26050 Ft. Felbuzdulva Döme cartárs autóján végzett javításon (az egyik hátsó tárcsafék betétei be voltak ragadva , éppen kezdték megenni a tárcsát - egy fékbetétcserével megúszta...) szóvá tettem Rudiéknak, hogy ezt biza' az én autómon még nézte meg senki - többek között ők sem, a nem túl régen lezajlott 60ezres szerviz keretében sem. (A szervizszaki erősen javallotta, hogy legalább 30ezrenként ildomos rápillantani, és minimum kipucoválni a féknyerget, ellenőrizni a betétek szabad mozgását.) Biztos csúnyán nézhettem, mert amikor felemelték az enyémet is, mindjárt a hátsó fékekkel kezdtek: féknyergek le, fékbetétek ki, fékdob le, suvickolás, csiszatolás, dobbetét tisztítás, kézifék beállítás. Mindez beleértve a fenti munkadíjba, ez a'sszem így korrekt...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1061 Dátum: 2010. Február 26. - 16:48:50 » |
|
Megtörtént a hatósági műszaki vizsga a klubszervizben: 16550 Ft műszaki vizsgáztatás munkadíj + 9500 Ft hatósági vizsgadíj; összesen 26050 Ft. Felbuzdulva Döme cartárs autóján végzett javításon (az egyik hátsó tárcsafék betétei be voltak ragadva , éppen kezdték megenni a tárcsát - egy fékbetétcserével megúszta...) szóvá tettem Rudiéknak, hogy ezt biza' az én autómon még nézte meg senki - többek között ők sem, a nem túl régen lezajlott 60ezres szerviz keretében sem. (A szervizszaki erősen javallotta, hogy legalább 30ezrenként ildomos rápillantani, és minimum kipucoválni a féknyerget, ellenőrizni a betétek szabad mozgását.) Biztos csúnyán nézhettem, mert amikor felemelték az enyémet is, mindjárt a hátsó fékekkel kezdtek: féknyergek le, fékbetétek ki, fékdob le, suvickolás, csiszatolás, dobbetét tisztítás, kézifék beállítás. Mindez beleértve a fenti munkadíjba, ez a'sszem így korrekt... Én tegnap voltam 2 éves szervízen, a szerelő lelkiismeretesen átnézte a fékeket, ugyan teljesen nem szedte szét, de a kéziféket beállította, mert a bal hátsó kevésbbé fogott (kattanásonként ellenőrizte a forgási képességet, mindent megmozgatott, ami lehet, kérdezte, hogy azért néha szoktam-e fékezni (merthogy alig látszik a betéten és a tárcsán 17800km után). Egyébként teljesen meg voltam elégedve velük, végig ott voltam a szervíznél, kérdezősködtem, persze úgy, hogy közben ne zavarjam (nagyon) a munkájában. A kocsira vigyázott, még a kilincset is ronggyal fogta meg. Viszont érdekes módon ő beleöntötte mind a 4 liter olajat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #1062 Dátum: 2010. Február 26. - 21:31:26 » |
|
... Viszont érdekes módon ő beleöntötte mind a 4 liter olajat.
Jól tette! Az a 2dl plusz semmi gondot nem okoz, viszont jól jöhet ha csökken a szint. Lassabban is öregszik az olaj ha több van belőle és egy kanna 2dl olajjal csak nyűg lenne otthon. Legalábbis szerintem. A Danubiában nekem anno beleöntötték az 5 litert az 1.6-os Lacsiba (tévedésből), de benne hagytuk és semmi bajt nem okozott.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #1063 Dátum: 2010. Február 26. - 21:59:30 » |
|
Tényleg! És a 0W-40 olajért nem panaszkodott a szerelő?
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1064 Dátum: 2010. Február 26. - 22:03:33 » |
|
... Viszont érdekes módon ő beleöntötte mind a 4 liter olajat.
Jól tette! Az a 2dl plusz semmi gondot nem okoz, viszont jól jöhet ha csökken a szint. Lassabban is öregszik az olaj ha több van belőle és egy kanna 2dl olajjal csak nyűg lenne otthon. Legalábbis szerintem. A Danubiában nekem anno beleöntötték az 5 litert az 1.6-os Lacsiba (tévedésből), de benne hagytuk és semmi bajt nem okozott. Igaz, az előző szervízből megmaradt 2dl is ott áll a garázsban. Még annyit, hogy a szerelő nagyon lelkiismeretes volt, nem zavarta, hogy lejárt már a munkaideje, mindent megcsinált, nem kapkodott. Végén még a lámpákat is ellenőrizték, a vetítési képet is, ellenőrizte a guminyomást (az én kérésemre kicsit túlfújta ). Szóval elégedett vagyok. Legalábbis én, mert volt ott egy férfi, aki 2,5 hónapja hagyta ott a C5-ösét azzal a hibával, hogy nem működik a lámpamosója (xenonos volt a kocsi) és akkor jött vissza reklamálni (ha jól vettem ki a tesztút után), hogy még mindig rossz a lámpamosó, de már az első ablakra sem spriccel, ráadásul rángat is. Mint kiderült (legalábbis a szervizes váltig állította), a kuplung lehetett a ludas. A tulaj viszont nem igazán értette, hogy a jól működően behozott autójában 2,5 hónap állás után hogy mehetett tönkre a kuplung.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|