Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 23. - 12:25:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 125   Le
 
Szerző Téma: Márkaszervizek, költségek  (Megtekintve 281352 alkalommal)
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #945 Dátum: 2010. Január 13. - 14:12:16 »

Rudival az előbb beszéltem telefonon. Kaptam egy nagyon baráti ajánlatot. Szelepcsere a hozzátartozó dolgokkal + a teljes 60 ezres szerviz 145 ezer forint.
Most nem azé' mondom, félre ne értsd... Te pénzed + Te autód! Mosolyog
De szerintem nagyon könnyen belementél ebbe a szelepcsere dologba. Én nyúznám inkább azt a kocsit még egy kicsinyt a helyedben...Vennék egy 4 napos matricát + feltankolnék egy kis etanolt, aztán irány az autópálya... Kacsint Ezt amúgy is illik megtenni ezekkel a kocsikkal néha...


Nem mentem még bele, csak felkészültem a legrosszabbra.
Mint írtam, már kapott sárga STP-t, illetve meghajtottam hazafelé tiltásig a 10-esen. Az etanolal az a baj, hogy nincs a közelünkben egyáltalán. Ha megyünk Hatvanba, akkor Horton tudok legközelebb tankolni, vagy pedig itt Lábatlanon, de az sincs azért Vörösvárhoz közel.
A harmadik pedig, hogy Itt a 60-ezres szervizem is esedékes már. (66 ezer van benne)
Így nem kellene 2 szer bontani a motort, és gazdaságosabb is.
Gondolkodunk itthon, hogy mi legyen. Azért én sem dobálom olyan könnyen a 10 ezreseket.
Athee!
Nem az a lényeg, hogy tiltásig pörgesd a motort, hanem az, hogy tartósan menj vele ~5000-es fordulaton, hogy melegedjen meg rendesen.
Gondold azt, hogy részecske szűrős dieseled van, és a regeneráló fázist csinálod.  Vigyorog
Nagyjából ugyan az a történet. Leszámítva a korom helyét. Mosolyog
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #946 Dátum: 2010. Január 13. - 15:25:16 »

Rudival az előbb beszéltem telefonon. Kaptam egy nagyon baráti ajánlatot. Szelepcsere a hozzátartozó dolgokkal + a teljes 60 ezres szerviz 145 ezer forint.
Most nem azé' mondom, félre ne értsd... Te pénzed + Te autód! Mosolyog
De szerintem nagyon könnyen belementél ebbe a szelepcsere dologba. Én nyúznám inkább azt a kocsit még egy kicsinyt a helyedben...Vennék egy 4 napos matricát + feltankolnék egy kis etanolt, aztán irány az autópálya... Kacsint Ezt amúgy is illik megtenni ezekkel a kocsikkal néha...


Nem mentem még bele, csak felkészültem a legrosszabbra.
Mint írtam, már kapott sárga STP-t, illetve meghajtottam hazafelé tiltásig a 10-esen. Az etanolal az a baj, hogy nincs a közelünkben egyáltalán. Ha megyünk Hatvanba, akkor Horton tudok legközelebb tankolni, vagy pedig itt Lábatlanon, de az sincs azért Vörösvárhoz közel.
A harmadik pedig, hogy Itt a 60-ezres szervizem is esedékes már. (66 ezer van benne)
Így nem kellene 2 szer bontani a motort, és gazdaságosabb is.
Gondolkodunk itthon, hogy mi legyen. Azért én sem dobálom olyan könnyen a 10 ezreseket.
Athee!
Nem az a lényeg, hogy tiltásig pörgesd a motort, hanem az, hogy tartósan menj vele ~5000-es fordulaton, hogy melegedjen meg rendesen.
Gondold azt, hogy részecske szűrős dieseled van, és a regeneráló fázist csinálod.  Vigyorog
Nagyjából ugyan az a történet. Leszámítva a korom helyét. Mosolyog
Igen, én is erre gondoltam az autópályás dologgal. Ne Hatvanig menj, hanem Százhatvanig..(~Miskolc) Kacsint Vigyorog
Naplózva
Dani
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning


« Hozzászólás #947 Dátum: 2010. Január 20. - 15:59:14 »

Tudom, hogy sokaknak a könyökén jön ki, hogy mindenki külön megkérdezi, de nekem lassan esedékes a 2 éves szervíz (kb. 20.000km lesz addigra a kocsiban) és hiába olvasok sokat utána a fórumon, nem mindent találtam meg, vagy csak ellentmondásban.
Ezért kérnék tőletek tanácsot, segítséget, tapasztalatot...

Szóval a 2. kötelezőnél a csere, amiről tudok: (javítsatok ki, ha valami téves, a könyv ezeket írja)
-Motorolaj
-Olajszűrő
-Gyertyák
-Pollenszűrő
-Fékfolyadék

Megpróbálom pontokba szedni a kérdéseim/gondjaim, hogy átláthatóbb legyen:

1.) Emellett pl. Hűtőfolyadékot illetve üzemanyag szűrőt, vagy bármit érdemes cseréltetni előbb?

2.) Azt is sokan mondtátok, hogy érdemes magam vinni a megfelelő dolgokat a szervízbe (persze előtte felhívni őket, hogy megfelelő-e, amit vinni akarok, mert nem biztos, hogy beleteszik, illetve végig a kocsi mellett állni, amíg csinálják, stb...)

Sok "vitát" olvastam a motorolajról: ti melyik márkát (Leginkább Castrol márkával szemezek) és milyen típusút ajánlanátok? A könyv az 5W-30-at ajálja, van ettől jobb? A másik topicban a szavazás alapján többen az 5W40 vagy 10W40-et használjátok. Azért mert jobb, vagy azért mert olcsóbb?
Inkább a minőséget tartom szemelőtt, évente 1x nem számít az a + néhány ezer forint, szóval inkább a minőség számít, mintsem az ár, persze határokon belül.
Ez a legnagyobb dilemmám, hogy milyet vigyek, ami a legjobb az autóba.

3.) ugyan ez vonatkozik a gyertyákra. Nyilván jó minőségüt szeretnék bele venni, de nem horror áron, és gondolom az sem mindegy, hogy milyen fajtát teszek bele...erre valami tapsztalat? ki milyet tanácsol?

4.) Illetve ezeket az 'alkatrészeket' hol tudnám a legolcsóbban megvenni?

5.) A Majosházi szervízbe szoktam járni, látszólag kultáráltak, de sosem mehet biztosra az ember.
Tud róluk valaki valamit mondani? negatívum? pozitívum?
Első szervíznél is ott voltam, és nem mellettem csinálták a javítást (bár nem is kértem) de ezt most mindenképpen kiharcolom.
Van olyan szervíz Budapest környékén, amit kifejezetten ajánlotok, ha valami gebasz lenne itt?

6.) van olyan dolog a kocsin, amit elvileg nem néznének meg az ellenőrzés során, de kérjem, hogy pillantsanak rá? (pl. hátsó ablakmosó cső, stb...)

7.) Mennyit szoktak elkérni átlagban egy ilyen szervízért? Mennyire pofátlanok a szervízek? (tól-ig)
Itt most konkrétan a munkadíjra gondolok, mert mindenképpen én vinném a hozzávalókat.

Előre is köszönöm a segítséget Mosolyog
« Utoljára szerkesztve: 2010. Január 20. - 16:02:14 írta Dani » Naplózva

ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #948 Dátum: 2010. Január 20. - 16:48:13 »

Szóval a 2. kötelezőnél a csere, amiről tudok: (javítsatok ki, ha valami téves, a könyv ezeket írja)
-Motorolaj
-Olajszűrő
-Gyertyák
-Pollenszűrő
-Fékfolyadék

Dani! Motorolaj egyértelműen (szerintem!) Castrol, vagy 5W-40, vagy 10W-40. Előírás az előbbi, de sok szerelő szerint ha nem túl hideg helyen üzemel, akkor jó az utóbbi is. Olajszűrőt cserélni mindig kell az olajjal együtt.
Gyertyákat elég 30 ezernél, ez igaz az üzemanyagszűrőre is. Pollenszűrőt szintén kell, majd meglátod milyen koszos. Légszűrőt, ha koszos igen, ha sport van benne, akkor nem kell cserélni, de meg kell nézni milyen állapotban van. Fékfolyadékot nem árt, mert felveszi a levegőből a párát, és romlik a minősége. Hűtőfolyadékot esetleg, kérdés, hogy milyen állapotban van, és hány fokot bír még dermedés nélkül.
Alkatrészeket két helyről tudsz klubkedvezménnyel venni, illetve rendelni: Olajport, és a Várna utca a partnerünk.
Mivel garis a kocsid, előtte beszél meg, hogy vihetsz-e anyagot, mert nem mindenhol fogadják el a hozottat. Az ablakmosót pedig töltsd fel teljesen, ne számlázzák még azt is le, mert megteszik, ha hiányos. Az árról meg annyit, hogy hívd fel őket, és még egy két helyet, és bárhová viszed is, alkud ki a legalsóbb árat, és akkor oda viszed. Az jó lenne, ha mellette maradnál, az ördög álmatlanságban szenved...

Amit leírtam az az én véleményem, amit sok szakemberrel történt beszélgetésből vontam le. Amit írtam, az úgy jó, hogy: szerintem!
« Utoljára szerkesztve: 2010. Január 20. - 17:17:24 írta ladigidy » Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #949 Dátum: 2010. Január 20. - 17:09:14 »

Szóval a 2. kötelezőnél a csere, amiről tudok: (javítsatok ki, ha valami téves, a könyv ezeket írja)
-Motorolaj
-Olajszűrő
-Gyertyák
-Pollenszűrő
-Fékfolyadék

Dani! Motorolaj egyértelműen Castrol, vagy 5W-40, vagy 10W-40. Előírás az előbbi, de sok szerelő szerint ha nem túl hideg helyen üzemel, akkor jó az utóbbi is. Olajszűrőt cserélni mindig kell az olajjal együtt.
Gyertyákat elég 30 ezernél, ez igaz az üzemanyagszűrőre is. Pollenszűrőt szintén kell, majd meglátod milyen koszos. Légszűrőt, ha koszos igen, ha sport van benne, akkor nem kell cserélni, de meg kell nézni milyen állapotban van. Fékfolyadékot nem árt, mert felveszi a levegőből a párát, és romlik a minősége. Hűtőfolyadékot esetleg, kérdés, hogy milyen állapotban van, és hány fokot bír még dermedés nélkül.
Alkatrészeket két helyről tudsz klubkedvezménnyel venni, illetve rendelni: Olajport, és a Várna utca a partnerünk.
Mivel garis a kocsid, előtte beszél meg, hogy vihetsz-e anyagot, mert nem mindenhol fogadják el a hozottat. Az ablakmosót pedig töltsd fel teljesen, ne számlázzák még azt is le, mert megteszik, ha hiányos. Az árról meg annyit, hogy hívd fel őket, és még egy két helyet, és bárhová viszed is, alkud ki a legalsóbb árat, és akkor oda viszed. Az jó lenne, ha mellette maradnál, az ördög álmatlanságban szenved...
Má' bocs Gidy. De mi az, hogy egyértelműen Castrol...?Meg 5W40 vagy 10W40? Mert szerintem ezek közül egyik sem egyértelmű.  Kacsint
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #950 Dátum: 2010. Január 20. - 17:15:30 »

Szóval a 2. kötelezőnél a csere, amiről tudok: (javítsatok ki, ha valami téves, a könyv ezeket írja)
-Motorolaj
-Olajszűrő
-Gyertyák
-Pollenszűrő
-Fékfolyadék

Dani! Motorolaj egyértelműen Castrol, vagy 5W-40, vagy 10W-40. Előírás az előbbi, de sok szerelő szerint ha nem túl hideg helyen üzemel, akkor jó az utóbbi is. Olajszűrőt cserélni mindig kell az olajjal együtt.
Gyertyákat elég 30 ezernél, ez igaz az üzemanyagszűrőre is. Pollenszűrőt szintén kell, majd meglátod milyen koszos. Légszűrőt, ha koszos igen, ha sport van benne, akkor nem kell cserélni, de meg kell nézni milyen állapotban van. Fékfolyadékot nem árt, mert felveszi a levegőből a párát, és romlik a minősége. Hűtőfolyadékot esetleg, kérdés, hogy milyen állapotban van, és hány fokot bír még dermedés nélkül.
Alkatrészeket két helyről tudsz klubkedvezménnyel venni, illetve rendelni: Olajport, és a Várna utca a partnerünk.
Mivel garis a kocsid, előtte beszél meg, hogy vihetsz-e anyagot, mert nem mindenhol fogadják el a hozottat. Az ablakmosót pedig töltsd fel teljesen, ne számlázzák még azt is le, mert megteszik, ha hiányos. Az árról meg annyit, hogy hívd fel őket, és még egy két helyet, és bárhová viszed is, alkud ki a legalsóbb árat, és akkor oda viszed. Az jó lenne, ha mellette maradnál, az ördög álmatlanságban szenved...
Má' bocs Gidy. De mi az, hogy egyértelműen Castrol...?Meg 5W40 vagy 10W40? Mert szerintem ezek közül egyik sem egyértelmű.  Kacsint
Számomra azért volt az, mert az összes olyan szakember, akinek adok a véleményére, ezt mondta. De, ha ez nem jó így, akkor módosítom, hogy azt tesz bele amit akar, olyan márkát, és olyan típust, amilyet akar. Véleményt kért, adtam, igaz nem tettem hozzá, hogy szerintem, most ezt pótolom.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Dani
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning


« Hozzászólás #951 Dátum: 2010. Január 20. - 17:36:18 »

Erről van szó Gidy!
Véleményt kértem és kaptam is, köszönöm! Mosolyog
Levegőszűrőt 18 ezernél tettem bele a K&N-t, csak nem koszolódott még el anynira 1500km alatt Vigyorog
Igen, mindenképpen felhívom őket előtte, illetve más szervízeket is, ezért kérdeztem, hogy van-e olyan, amit különösen ajánlotok?
Cápa már leírta el is olvastam, csak már elfelejtettem, hogy mit jelöl a két szám a motorolajnál a w előtt ill. után? Mert így, hogy nem tudom, nehéz eldönteni Mosolyog
De ha jól veszem ki a szavaidból, akkor az 5W-40 jobb. Ezeket remélem már nem bontják különböző '"alfajokra" mert nekem már így is bonyolúlt megjegyezni Vigyorog
Ha elmegyek a várna utcába, és kérek egy pollenszűrőt és fékfolyadékot, stb... és mondom, hogy Lacettibe, akkor tudni fogják a méretet/mennyiséget?Illetve márkát is ajánlanak majd?
Vagy konkrétan előtte írjam fel, hogy miből mennyit/mekkorát kérek és milyen márkát? vagyis nézzek utána pontosan, mielőtt odamegyek?
Naplózva

ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #952 Dátum: 2010. Január 20. - 17:47:31 »

Erről van szó Gidy!
Véleményt kértem és kaptam is, köszönöm! Mosolyog
Levegőszűrőt 18 ezernél tettem bele a K&N-t, csak nem koszolódott még el anynira 1500km alatt Vigyorog
Igen, mindenképpen felhívom őket előtte, illetve más szervízeket is, ezért kérdeztem, hogy van-e olyan, amit különösen ajánlotok?
Cápa már leírta el is olvastam, csak már elfelejtettem, hogy mit jelöl a két szám a motorolajnál a w előtt ill. után? Mert így, hogy nem tudom, nehéz eldönteni Mosolyog
De ha jól veszem ki a szavaidból, akkor az 5W-40 jobb. Ezeket remélem már nem bontják különböző '"alfajokra" mert nekem már így is bonyolúlt megjegyezni Vigyorog
Ha elmegyek a várna utcába, és kérek egy pollenszűrőt és fékfolyadékot, stb... és mondom, hogy Lacettibe, akkor tudni fogják a méretet/mennyiséget?Illetve márkát is ajánlanak majd?
Vagy konkrétan előtte írjam fel, hogy miből mennyit/mekkorát kérek és milyen márkát? vagyis nézzek utána pontosan, mielőtt odamegyek?
Dani! Előtte hívd fel, és mondd meg, hogy mit kérsz, és mikor mehetsz érte. Pollenszűrőt, és olajszűrőt vegyél csak ott, mert olaja csak GM van neki. Olajat Pittikééktől lenne érdemes inkább, keresd meg őt, esetleg minden van nekik is. Mindkettő kedvezményt ad. Mindketten klubtagok is, ne feledd! (Pittike:Olajport.hu, és Krisztián: Várna15). Fék- , és hűtőfolyadékot meg lehet, hogy nem érdemes vinni, mert ott nem hiszem, hogy nagy árkülönbözet volna, de ki tudja, erre is kérdezz rá. Az olajról táviratilag: 5W-s hígabb, mint a 10W-s. Pittike ebben a szakember, őt faggasd, ha többet akarsz tudni az olajok jelöléséről.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #953 Dátum: 2010. Január 20. - 17:48:53 »

Mi az 5W40-s olajakat használjuk mindegyik Lacettinkbe.
Naplózva

Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #954 Dátum: 2010. Január 20. - 17:50:31 »

Tudom, hogy sokaknak a könyökén jön ki, hogy mindenki külön megkérdezi, de nekem lassan esedékes a 2 éves szervíz (kb. 20.000km lesz addigra a kocsiban) és hiába olvasok sokat utána a fórumon, nem mindent találtam meg, vagy csak ellentmondásban.
Ezért kérnék tőletek tanácsot, segítséget, tapasztalatot...

Szóval a 2. kötelezőnél a csere, amiről tudok: (javítsatok ki, ha valami téves, a könyv ezeket írja)
-Motorolaj
-Olajszűrő
-Gyertyák
-Pollenszűrő
-Fékfolyadék
...

Motorolajból jók lehetnek a 0W-30, 5W-30 és 0W-40 -esek is. A gyártó szerintem nem véletlenül ajánlja az 5W-30 viszkozitást, ami egyébként a legáltalánosabb és legkorszerűbb viszkozitási osztály az új autók körében. Igaz az 5W-30-as olajok általában picit drágábbak az 5W-40-eseknél és jóval drágábbak a részszintetikus 10W-40 olajoknál, amelyek mellett az árukon kívül viszont semmi nem szól.

Márkából, ha nem ragaszkodsz a Castrolhoz, ajánlom figyelmedbe a Valvoline, Fuchs és Mobil olajokat is.

Hogy konkrétumot is mondjak:

Fuchs TITAN Supersyn 5W-30
Valvoline Synpower 5W-30
Castrol Edge 0W-30
Fuchs TITAN Supersyn 5W-40
Castrol Edge Sport 0W-40
Mobil 1 0W-40
Mobil Synt S 5W-40
Castrol Magnatec 5W-40 (részszintetikus)
Naplózva

Pittike
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #955 Dátum: 2010. Január 20. - 17:57:47 »

Dani, magad is leírod, hogy a könyv 5W30-ast ír. Ettől nem jobb az 5W40-es de olcsóbb mint a 30-as, jegyzem meg azt is írod, hogy nem baj ha drágább az olaj.
Az olajakhoz meg mi sem értünk, mert nincs köztünk vegyészmérnök, vagy laboros a MOL-nál. Kacsint
Azt írjuk-mondjuk amit a vélhetően hozzáértő forrásainktól hallunk.
Én ebben a kérdésben úgy döntöttem, hogy a kezelési könyvnek hiszek. Így majd azt szidom, ha valami nem stimmel majd és nem mondjuk Aput. Kacsint

Na, tessék. Pittike már írta is a tutit.


« Utoljára szerkesztve: 2010. Január 20. - 18:01:48 írta Jopek » Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #956 Dátum: 2010. Január 20. - 18:05:34 »

Az 5W-s olajok viszkozitása hidegindításkor alacsonyabb (hígabbak), mint a 10W-s társaik. Ez azért jó, mert indítást követően hamarabb eljut az olaj a kenési pontokra és ott jobb kenést, kisebb kopást (és alacsonyabb fogyasztást) eredményez.

A második szám az üzemi hőmérsékleten jellemző viszkozitást mutatja. A 40-es olajok viszkozitása nagyobb, mint a 30-asoké. A fölöslegesen vastag kenőanyag növeli a fogyasztást, csökkenti a teljesítményt és a legszűkebb kenési helyekre kevésbé tud eljutni. (40-esnél magasabb viszkozitású olaj ezért nem ajánlott a Lacsiba.)
Naplózva

Pittike
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #957 Dátum: 2010. Január 20. - 18:07:11 »

Dani, magad is leírod, hogy a könyv 5W30-ast ír. Ettől nem jobb az 5W40-es de olcsóbb mint a 30-as, jegyzem meg azt is írod, hogy nem baj ha drágább az olaj.
Az olajakhoz meg mi sem értünk, mert nincs köztünk vegyészmérnök, vagy laboros a MOL-nál. Kacsint
Azt írjuk-mondjuk amit a vélhetően hozzáértő forrásainktól hallunk.
Én ebben a kérdésben úgy döntöttem, hogy a kezelési könyvnek hiszek. Így majd azt szidom, ha valami nem stimmel majd és nem mondjuk Aput. Kacsint

Na, tessék. Pittike már írta is a tutit.



Ohh. Köszönöm Vigyorog Kacsint
Naplózva

Pittike
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #958 Dátum: 2010. Január 20. - 20:02:44 »

Szóval a 2. kötelezőnél a csere, amiről tudok: (javítsatok ki, ha valami téves, a könyv ezeket írja)
-Motorolaj
-Olajszűrő
-Gyertyák
-Pollenszűrő
-Fékfolyadék

Dani! Motorolaj egyértelműen (szerintem!) Castrol, vagy 5W-40, vagy 10W-40. Előírás az előbbi, de sok szerelő szerint ha nem túl hideg helyen üzemel, akkor jó az utóbbi is. Olajszűrőt cserélni mindig kell az olajjal együtt.
Gyertyákat elég 30 ezernél, ez igaz az üzemanyagszűrőre is. Pollenszűrőt szintén kell, majd meglátod milyen koszos. Légszűrőt, ha koszos igen, ha sport van benne, akkor nem kell cserélni, de meg kell nézni milyen állapotban van. Fékfolyadékot nem árt, mert felveszi a levegőből a párát, és romlik a minősége. Hűtőfolyadékot esetleg, kérdés, hogy milyen állapotban van, és hány fokot bír még dermedés nélkül.
Alkatrészeket két helyről tudsz klubkedvezménnyel venni, illetve rendelni: Olajport, és a Várna utca a partnerünk.
Mivel garis a kocsid, előtte beszél meg, hogy vihetsz-e anyagot, mert nem mindenhol fogadják el a hozottat. Az ablakmosót pedig töltsd fel teljesen, ne számlázzák még azt is le, mert megteszik, ha hiányos. Az árról meg annyit, hogy hívd fel őket, és még egy két helyet, és bárhová viszed is, alkud ki a legalsóbb árat, és akkor oda viszed. Az jó lenne, ha mellette maradnál, az ördög álmatlanságban szenved...

Amit leírtam az az én véleményem, amit sok szakemberrel történt beszélgetésből vontam le. Amit írtam, az úgy jó, hogy: szerintem!

Az üzemanyagszűrő az 45ekm nél cserés
Naplózva

70/4334431
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #959 Dátum: 2010. Január 21. - 09:16:53 »

Most jövök vizsgáról.
Tök jó a kedvem. 
Simán átment, de mennyiért?He
Helyszín: Bp. III. mozaik u.
Árak:
- M1 kategóriájú jármű ... blabla... időszakos műszaki vizsga:    16.290 Ft.
- Taxi vizsgálat díja:                                                          15.735 Ft.
- Előzetes eredetiségvizsgálat díja:                                      18.500 Ft.
Összesen:                                                              50.525 Ft

Összehasonlítás képen a tavalyi árak:
- M1 kateg...blabla                                                              7.700 Ft.
- Taxi                                                                               3.850 Ft.
- Műszaki adatlap                                                               1.190 Ft.
Összesen:                                                               12.740 Ft.

Tényleg jobban jártunk!
Ez az igazi gazdaság élénkítő, kisvállalkozást segítő program.
Köszönjük Gordon!

Mi jön még ehhez?
- Droszt adó:                                                                    25.000 Ft.
- Gázrendszer vizsga:                                                           5.000 Ft.
- taxióra hitelesítés:                                                           13.000 Ft. (ok, ez csak 2 évente kell, de ezt is ki kellett fizetni)
Összesen:                                                           43.000 Ft.

Tehát az idei vizsgát sikerült 93.525 Ft-ból megúszni. És ezért a pénzért újabb 1(!!!) évig használhatom az autót a közutakon.
Még jó, hogy semmit nem kellett javítani rajta!
 
Naplózva
Oldalak: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 125   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!