Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 23. - 14:23:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 125   Le
 
Szerző Téma: Márkaszervizek, költségek  (Megtekintve 281410 alkalommal)
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #915 Dátum: 2010. Január 07. - 19:22:15 »

Nem tudtam hova illik, így hát ide írom.
Felmerült bennem egy kérdés. Mivel megszünt a zöldkártyázás, elméletileg olcsóbb a kocsi papírjainak intézése. Viszont, tök mindegy, hogy a kocsit szalonban vette e a tulaj,
és első tulajdonos... ha 2006 (azt hiszem) előtti, akkor az első vizsgáztatásnál ki kell fizetni az eredetvizsgálatot is (17000Ft)
Ezt azzal indokolták, hogy a 2006 előtti forgalmikat könnyű volt hamisítani. Na most. Apám kocsija 2006 előtti. Első tulajdonos, szalonban vette. Viszont betelt a forgalmija,
és már az új van neki. Na ilyenkor mi van? Mosolyog ... bár a választ borítékolom Vigyorog
A Kalosomat 2005. szeptemberében vettem, arra még tényleg kellett eredetiségvizsgálatot csináltatni. A Lacettinél vizsont már nem kellett 2008. februárban.
Apukád mikor vette neki nem csináltak eredetvizsgálatot?
2000 vagy 2001-ben Mosolyog Mivel új autó volt, nem csináltak rajta
A szüleim 40 éves Skodáján 2 éve kellett csináltatni, valami integrált vizsgának nevezték, 7000 Ft-ba került a normál vizsgadíjon felül.
Naplózva
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #916 Dátum: 2010. Január 08. - 12:07:29 »

Az enyém 2004. Novemberi. De 2007. Júliusban adatváltozás miatt forgalmit cseréltek. Na ilyenkor mi van?
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #917 Dátum: 2010. Január 08. - 12:49:17 »

Az enyém 2004. Novemberi. De 2007. Júliusban adatváltozás miatt forgalmit cseréltek. Na ilyenkor mi van?
Na ez az, nekem is ez a kérdésem. Tavaly cserélve lett a forgalmi, mert betelt. De szerintem akkor is kell fizetni.
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #918 Dátum: 2010. Január 08. - 14:04:30 »

Itt a megmondják, miért kell eredetvizsgálat a 2006 előtti autókra. Nevetséges.
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2010/01/08/a_vizsga_olcsobb_de_megbukni_rosszabb/

2006. január 1. előttiek, és nincs törzskönyvük, mivel még az első tulajdonosuknál vannak. A hivatalos álláspont szerint ezek a járművek nem szerepelnek az elektronikus nyilvántartásban, ezért van szükség az eredetiség-vizsgára.
Csakhogy az első vizsgák tapasztalatai azt mutatják, hogy teljesen kiszámíthatatlanul, egyes törzskönyves autóknál is kér eredetiség-vizsgálatot a számítógép, ami további 17-20 ezer forintos tétel.
« Utoljára szerkesztve: 2010. Január 08. - 14:13:05 írta Jani » Naplózva


LPG
friss
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


« Hozzászólás #919 Dátum: 2010. Január 08. - 16:29:47 »

B.U.É.K mindenkinek! A véleményeteket kérem arról, milyen hátránnyal jár, ha nem viszem a kocsit (már nem garanciás) az előírt éves szervizre, hiszen mindenki előtt ismert, hogy csak a felülvizsgálás mibe kerül, azonkívül egy év alatt nem mentem vele 15000 km-t csak kb. 5000-et. Okoz-e az a kocsi műszaki állapotában kárt, ha nincs olajcsere stb. az említett csekély futott km miatt, vagy időben nincs folyamatosság a szervízkönyvben, esetleg nagyobb időintervallum keletkezik (ez pl. eladásnál számít-e?) Egyáltalán a szervizelést a gyakorlatban milyen időközönként, vagy helyzetben érdemes, kell megejteni a hivatalos verzión kívül? 2005-ös évjáratú Chevrolet Lacetti Sedan 1.4-16 V kocsiról van szó. 2008 nyarán vásároltam s még az év novemberében voltam vele szervizben, azóta nem, mert úgy értelmeztem a tájékoztatást (utóbb tudom rosszul), hogy vagy egy év, vagy a lefutott 15000 km, s én ez utóbbira figyeltem.
Várom szíves válaszotokat.
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #920 Dátum: 2010. Január 08. - 16:45:54 »

B.U.É.K mindenkinek! A véleményeteket kérem arról, milyen hátránnyal jár, ha nem viszem a kocsit (már nem garanciás) az előírt éves szervizre, hiszen mindenki előtt ismert, hogy csak a felülvizsgálás mibe kerül, azonkívül egy év alatt nem mentem vele 15000 km-t csak kb. 5000-et. Okoz-e az a kocsi műszaki állapotában kárt, ha nincs olajcsere stb. az említett csekély futott km miatt, vagy időben nincs folyamatosság a szervízkönyvben, esetleg nagyobb időintervallum keletkezik (ez pl. eladásnál számít-e?) Egyáltalán a szervizelést a gyakorlatban milyen időközönként, vagy helyzetben érdemes, kell megejteni a hivatalos verzión kívül? 2005-ös évjáratú Chevrolet Lacetti Sedan 1.4-16 V kocsiról van szó. 2008 nyarán vásároltam s még az év novemberében voltam vele szervizben, azóta nem, mert úgy értelmeztem a tájékoztatást (utóbb tudom rosszul), hogy vagy egy év, vagy a lefutott 15000 km, s én ez utóbbira figyeltem.
Várom szíves válaszotokat.
Azért évente egyszer az olajcserét(szűrővel)+ a levegőszűrő cseréjét ejtsd meg.Sztem bárhol cserélteted is azért egy bélyegzőt nyomass a szervízkönyvbe csak hogy nyoma legyen(eladásnál jó pont).Meg azért vannak olyan alkatrészek amik kevés használat mellett is tönkremennek.Ilyen a vezérműszíj is(4 év).Azt már cserélték?
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
friss
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


« Hozzászólás #921 Dátum: 2010. Január 08. - 17:08:35 »

Köszi a gyors választ, alighanem igazad van.
Naplózva
friss
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


« Hozzászólás #922 Dátum: 2010. Január 08. - 17:23:05 »

Még annyit, hogy hiányolom (különösen ha nem túl gyakorlott vásárlóról van szó), hogy eladásnál a szervizkönyvben feltüntetett motorolaj cserén kívül a többi alkatrész karbantartási állapotáról nem szólnak, viszont ha alapos akarsz lenni, s mindent sorra veszel, rámegy inged-gatyád. A vezérműszíj is egy ilyen homályos pont, fájdalom mélyen a zsebbe kell nyúlnom hamarosan úgy látom. Jut eszembe, hogy a kormány is nyöszörög jobbra fordulásnál (különösen beállásnál), talán a szervokormány folyadékkal van gond? Még egyszer köszi a tanácsot.
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #923 Dátum: 2010. Január 08. - 17:32:31 »

Még annyit, hogy hiányolom (különösen ha nem túl gyakorlott vásárlóról van szó), hogy eladásnál a szervizkönyvben feltüntetett motorolaj cserén kívül a többi alkatrész karbantartási állapotáról nem szólnak, viszont ha alapos akarsz lenni, s mindent sorra veszel, rámegy inged-gatyád. A vezérműszíj is egy ilyen homályos pont, fájdalom mélyen a zsebbe kell nyúlnom hamarosan úgy látom. Jut eszembe, hogy a kormány is nyöszörög jobbra fordulásnál (különösen beállásnál), talán a szervokormány folyadékkal van gond? Még egyszer köszi a tanácsot.
Én is a héten cseréltettem a vezérszíjat(egy oldallal visszább olvashatod),de amit muszáj,azt muszáj.A kormány meg majdnem mindenkinek nyöszörög valamilyen mértékben,de erről is olvashatsz a megfelelő topicban.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #924 Dátum: 2010. Január 08. - 17:34:18 »

Még annyit, hogy hiányolom (különösen ha nem túl gyakorlott vásárlóról van szó), hogy eladásnál a szervizkönyvben feltüntetett motorolaj cserén kívül a többi alkatrész karbantartási állapotáról nem szólnak, viszont ha alapos akarsz lenni, s mindent sorra veszel, rámegy inged-gatyád. A vezérműszíj is egy ilyen homályos pont, fájdalom mélyen a zsebbe kell nyúlnom hamarosan úgy látom. Jut eszembe, hogy a kormány is nyöszörög jobbra fordulásnál (különösen beállásnál), talán a szervokormány folyadékkal van gond? Még egyszer köszi a tanácsot.
A nyöszörgés széria felszerelés!  Vigyorog
Én is 5000km/évvel vittem garis helyre. Ott aztán előttem kezdték átvizsgálni és közben beszéltük meg mit-hogyan cseréljenek javítsanak. Nos mivel keveset mentem, az olajon és légszűrőn kívül semmit nem kellett. Olcsó volt és garis!
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #925 Dátum: 2010. Január 08. - 19:15:04 »

Itt a megmondják, miért kell eredetvizsgálat a 2006 előtti autókra. Nevetséges.
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2010/01/08/a_vizsga_olcsobb_de_megbukni_rosszabb/

2006. január 1. előttiek, és nincs törzskönyvük, mivel még az első tulajdonosuknál vannak. A hivatalos álláspont szerint ezek a járművek nem szerepelnek az elektronikus nyilvántartásban, ezért van szükség az eredetiség-vizsgára.
Csakhogy az első vizsgák tapasztalatai azt mutatják, hogy teljesen kiszámíthatatlanul, egyes törzskönyves autóknál is kér eredetiség-vizsgálatot a számítógép, ami további 17-20 ezer forintos tétel.

Ez is érdekes! Édesanyámnak 2003-as a Matiz-a első tulajdonos és van törzskönyvje.
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #926 Dátum: 2010. Január 08. - 19:32:47 »

Itt a megmondják, miért kell eredetvizsgálat a 2006 előtti autókra. Nevetséges.
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2010/01/08/a_vizsga_olcsobb_de_megbukni_rosszabb/

2006. január 1. előttiek, és nincs törzskönyvük, mivel még az első tulajdonosuknál vannak. A hivatalos álláspont szerint ezek a járművek nem szerepelnek az elektronikus nyilvántartásban, ezért van szükség az eredetiség-vizsgára.
Csakhogy az első vizsgák tapasztalatai azt mutatják, hogy teljesen kiszámíthatatlanul, egyes törzskönyves autóknál is kér eredetiség-vizsgálatot a számítógép, ami további 17-20 ezer forintos tétel.

Ez is érdekes! Édesanyámnak 2003-as a Matiz-a első tulajdonos és van törzskönyvje.
A 2004-ben vett Renault-mnak is volt törzskönyve. Én nem is értem ezeket a dolgokat  He
Naplózva
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #927 Dátum: 2010. Január 08. - 19:40:48 »

Itt a megmondják, miért kell eredetvizsgálat a 2006 előtti autókra. Nevetséges.
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2010/01/08/a_vizsga_olcsobb_de_megbukni_rosszabb/

2006. január 1. előttiek, és nincs törzskönyvük, mivel még az első tulajdonosuknál vannak. A hivatalos álláspont szerint ezek a járművek nem szerepelnek az elektronikus nyilvántartásban, ezért van szükség az eredetiség-vizsgára.
Csakhogy az első vizsgák tapasztalatai azt mutatják, hogy teljesen kiszámíthatatlanul, egyes törzskönyves autóknál is kér eredetiség-vizsgálatot a számítógép, ami további 17-20 ezer forintos tétel.

Ez is érdekes! Édesanyámnak 2003-as a Matiz-a első tulajdonos és van törzskönyvje.
A 2004-ben vett Renault-mnak is volt törzskönyve. Én nem is értem ezeket a dolgokat  He
Lehet, hogy egy kivételt fed le a szabály. Nem a szalonautós verziót.
Mikor van az: 'első' tulaj és nincs törzskönyv?
Használt autó külföldről, itteni forgalomba helyezés nem ez a szitu?
Vagy szlovák üzembehelyezéskor van törzskönyv?
« Utoljára szerkesztve: 2010. Január 08. - 19:42:32 írta Komis » Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #928 Dátum: 2010. Január 08. - 19:51:03 »

Itt a megmondják, miért kell eredetvizsgálat a 2006 előtti autókra. Nevetséges.
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2010/01/08/a_vizsga_olcsobb_de_megbukni_rosszabb/

2006. január 1. előttiek, és nincs törzskönyvük, mivel még az első tulajdonosuknál vannak. A hivatalos álláspont szerint ezek a járművek nem szerepelnek az elektronikus nyilvántartásban, ezért van szükség az eredetiség-vizsgára.
Csakhogy az első vizsgák tapasztalatai azt mutatják, hogy teljesen kiszámíthatatlanul, egyes törzskönyves autóknál is kér eredetiség-vizsgálatot a számítógép, ami további 17-20 ezer forintos tétel.

Ez is érdekes! Édesanyámnak 2003-as a Matiz-a első tulajdonos és van törzskönyvje.
A 2004-ben vett Renault-mnak is volt törzskönyve. Én nem is értem ezeket a dolgokat  He
Lehet, hogy egy kivételt fed le a szabály. Nem a szalonautós verziót.
Mikor van az: 'első' tulaj és nincs törzskönyv?
Használt autó külföldről, itteni forgalomba helyezés nem ez a szitu?
Vagy szlovák üzembehelyezéskor van törzskönyv?
Csak azt nem értem, hogy ez most miért kerül ennyibe. Ha nem volt törzskönyve a kocsinak, akkor eddig is csináltak integrált műszakit (pár hsz-szel előbb írtam, hogy a szüleimnek is kellett), de az csak 7000Ft-ba (plusz a törzskártya ára) került. Ez már régóta megy. Ha valaki külföldről hoz be autót, akkor meg kötelező eredetvizsgát csinálni.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #929 Dátum: 2010. Január 08. - 19:52:38 »

Azért nem 7000Ft, mert kell a pénz, és különben meg csak!
Naplózva


LPG
Oldalak: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 125   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!