Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 24. - 00:14:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 125   Le
 
Szerző Téma: Márkaszervizek, költségek  (Megtekintve 281775 alkalommal)
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #765 Dátum: 2009. Június 21. - 08:22:19 »


A feszítőre és a vízpumpára nagyon kényes a gép. Ezekből csak az eredeti gyárit vedd!
Mind a kettőből volt már gond a csere után 1-2-3 ezer Km-el (szíjszakadás, vízfolyás).


Ezt úgy érted, hogy csere után 3 ezerrel szakadt a szíj, mert nem gyári görgők voltak?  He

Én pénteken kértem árajánlatot a Gomboséktól. Mindennel együtt 80 ezer. Ők adják az alkatrészeket is. És ebből lejön még 15% kedvezmény.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #766 Dátum: 2009. Június 21. - 08:29:33 »


A feszítőre és a vízpumpára nagyon kényes a gép. Ezekből csak az eredeti gyárit vedd!
Mind a kettőből volt már gond a csere után 1-2-3 ezer Km-el (szíjszakadás, vízfolyás).


Ezt úgy érted, hogy csere után 3 ezerrel szakadt a szíj, mert nem gyári görgők voltak?  He

Én pénteken kértem árajánlatot a Gomboséktól. Mindennel együtt 80 ezer. Ők adják az alkatrészeket is. És ebből lejön még 15% kedvezmény.
Csere után nem sokkal szakadt a szíj. Hogy mi volt a kiváltó ok? Nem megfelelő minőségű alkatrész? Hanyag szerelés? Nem tudom (nem az enyémmel esett meg szerencsére). A feszítőből volt olyan, ami már a beszerelésig sem jutott el. Szétesett a szerelőm kezében.  He
Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #767 Dátum: 2009. Június 21. - 10:29:35 »

A poén az az egészben, hogy a boltban azt mondták, hogy a nem gyári feszítőgörgő strapabíróbb mint a gyári... (ők már csak tudhatják, mert látni is, meg sokat is adnak el...)
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #768 Dátum: 2009. Június 21. - 13:27:58 »

A poén az az egészben, hogy a boltban azt mondták, hogy a nem gyári feszítőgörgő strapabíróbb mint a gyári... (ők már csak tudhatják, mert látni is, meg sokat is adnak el...)

Ha te eladó lennél nem a saját portékádat ajánlanád a gyári helyett?
Naplózva

georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #769 Dátum: 2009. Június 21. - 15:38:01 »

Hát, ez így leegyszerűsített dolog. Ugyanis felajánlotta a gyári beszerzését amin gondolom nagyobb a haszna, ezenkívül megmutatta hogy a gyári (röhej mer nem a GM gyártja, így mintől gyári) és az ugyanazt gyártó de saját néven forgamazott alkatrész ugyanaz csak az ára nem. Te nem gondoltad még, hogy a gyáriként árult alkatrészeket megkapod nem gyári hanem gyártói csomagolásban is???
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #770 Dátum: 2009. Június 21. - 19:52:13 »

Hát, ez így leegyszerűsített dolog. Ugyanis felajánlotta a gyári beszerzését amin gondolom nagyobb a haszna, ezenkívül megmutatta hogy a gyári (röhej mer nem a GM gyártja, így mintől gyári) és az ugyanazt gyártó de saját néven forgamazott alkatrész ugyanaz csak az ára nem. Te nem gondoltad még, hogy a gyáriként árult alkatrészeket megkapod nem gyári hanem gyártói csomagolásban is???

Ennek amit leírtál utána néztél? Ha igen akkor tényekkel árakkal támaszd alá! Előfordult már nem egyszer, hogy  "gyári" olcsóbb volt mint a többi gyártmány pont a feszítő görgőnél.
Naplózva

georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #771 Dátum: 2009. Június 21. - 20:25:41 »

Gyári feszítő szervízben:17.500Ft
vezérműszíj szervízben: 16000Ft
Ugyanezek Opel-Daewo boltban: 13500 és 5000 Ft...
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #772 Dátum: 2009. Június 22. - 15:16:03 »

Gyári feszítő szervízben:17.500Ft
vezérműszíj szervízben: 16000Ft
Ugyanezek Opel-Daewo boltban: 13500 és 5000 Ft...

A GM által forgalmazott "gyári" alkatrészekre 2 év a gari az általad ajánlottak jobb esetben egy év, ha "gyári" alkatrészeket márkaszervíz szereli be akkor az alkatrész meghibásodott alkatrészek (hengerfej) javítását is gariban elvégzik, ugyan ezt nem kapod egyik alkatrész forgalmazótól sem!!

A "gyári" 93744703-s set (vezető+feszítőgörgő+vez.szíj) 34960,-Ft márka szervizben. Az 5000,-Ft-s szíj szerintem messze van a gyáritól még ha a gyári beszállítótól származik is.
« Utoljára szerkesztve: 2009. Június 22. - 15:32:02 írta sebijoe » Naplózva

cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #773 Dátum: 2009. Június 22. - 16:18:06 »

Gyári feszítő szervízben:17.500Ft
vezérműszíj szervízben: 16000Ft
Ugyanezek Opel-Daewo boltban: 13500 és 5000 Ft...

A GM által forgalmazott "gyári" alkatrészekre 2 év a gari az általad ajánlottak jobb esetben egy év, ha "gyári" alkatrészeket márkaszervíz szereli be akkor az alkatrész meghibásodott alkatrészek (hengerfej) javítását is gariban elvégzik, ugyan ezt nem kapod egyik alkatrész forgalmazótól sem!!

A "gyári" 93744703-s set (vezető+feszítőgörgő+vez.szíj) 34960,-Ft márka szervizben. Az 5000,-Ft-s szíj szerintem messze van a gyáritól még ha a gyári beszállítótól származik is.
Ha Gates, akkor Gates ugyanúgy az is. És ha nem volt sokáig tárolva, esetleg megtörve, akkor ugyanolyan jó, mint amit kereskedésben adnak duplájáért.
Sebi! Neked pontosan tudnod kell, hogy mekkora haszonkulccsal dolgoznak a márkaszervízek (ami valahol érthető is, hiszen a csillogó portált fenn kell tartani valamiből) és hogy működik sok esetben az alkatrész-üzlet. Legyen szó karosszériaelemekről, elektronikus cuccokról, avagy szélvédőkről. Szinte mindig ugyanott, ugyanazon a szalagon készülnek, csak a szalag végén más formájú dobozban végzik.
Az meg már megint más tészta, hogy mostanában sajnos nem a minőség felé mozdultak el a dolgok gyártás területén. A neves gyártók gyári dolgai is egyre többször készülnek kínában....sajnos! Láttam már pl. gyári SKF feszítőt...kínából...és hosszú a lista.
Ami meg a garanciát illeti...még nem láttam esetet, amikor egy alkatrész meghibásodása során a szervíz önként vállalta volna a kártalanítást, avagy perre menve az igazságügyi szakértő egyértelműen a "kis embert" hozta volna ki nyertesnek a szervízzel szemben és egyértelműen nem megfelelő szerelést vagy alkatrészt írt volna a jegyzőkönyvbe.
« Utoljára szerkesztve: 2009. Június 22. - 16:21:51 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #774 Dátum: 2009. Június 22. - 19:19:04 »

Gyári feszítő szervízben:17.500Ft
vezérműszíj szervízben: 16000Ft
Ugyanezek Opel-Daewo boltban: 13500 és 5000 Ft...

A GM által forgalmazott "gyári" alkatrészekre 2 év a gari az általad ajánlottak jobb esetben egy év, ha "gyári" alkatrészeket márkaszervíz szereli be akkor az alkatrész meghibásodott alkatrészek (hengerfej) javítását is gariban elvégzik, ugyan ezt nem kapod egyik alkatrész forgalmazótól sem!!

A "gyári" 93744703-s set (vezető+feszítőgörgő+vez.szíj) 34960,-Ft márka szervizben. Az 5000,-Ft-s szíj szerintem messze van a gyáritól még ha a gyári beszállítótól származik is.
Ha Gates, akkor Gates ugyanúgy az is. És ha nem volt sokáig tárolva, esetleg megtörve, akkor ugyanolyan jó, mint amit kereskedésben adnak duplájáért.
Sebi! Neked pontosan tudnod kell, hogy mekkora haszonkulccsal dolgoznak a márkaszervízek (ami valahol érthető is, hiszen a csillogó portált fenn kell tartani valamiből) és hogy működik sok esetben az alkatrész-üzlet. Legyen szó karosszériaelemekről, elektronikus cuccokról, avagy szélvédőkről. Szinte mindig ugyanott, ugyanazon a szalagon készülnek, csak a szalag végén más formájú dobozban végzik.
Az meg már megint más tészta, hogy mostanában sajnos nem a minőség felé mozdultak el a dolgok gyártás területén. A neves gyártók gyári dolgai is egyre többször készülnek kínában....sajnos! Láttam már pl. gyári SKF feszítőt...kínából...és hosszú a lista.
Ami meg a garanciát illeti...még nem láttam esetet, amikor egy alkatrész meghibásodása során a szervíz önként vállalta volna a kártalanítást, avagy perre menve az igazságügyi szakértő egyértelműen a "kis embert" hozta volna ki nyertesnek a szervízzel szemben és egyértelműen nem megfelelő szerelést vagy alkatrészt írt volna a jegyzőkönyvbe.
Azért ennyire nem egyértelmű a Gates kérdés sem mert azonos méreteknél is van eltérés mint pl XS a boltok általában a sima és az XS (vagy más) jelölés nélküli árat mondják mert az olcsóbb és a hozzá nem értő utca embere azt hasonlítja össze a márkaszerviz árával, amit a kötelező tanfolyam célszerszám minimális alkatrész készlet típusonként mind ami növeli a szerviz árait nem feltétlenül a csillogás mint amit te is írtál. A garancia kérdése felénk úgy látszik egyedi eset, mert a beépített alkatrészek terén is érvényesítették bíróság és műszaki szakértő nélkül is!

.
Naplózva

georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #775 Dátum: 2009. Június 24. - 14:49:07 »

Pontos adatokkal tudok szolgálni az Opel alkatrész boltból beszerzett cuccokról bolt/márkaszervíz összehasonlításban.
Continental vezérműszíj:5000/16000ft
INA vezető:6000/8000ft (a márkaszervíz is ezt teszi bele Győrben!)
INA feszítő:14500/17500ft
GRAF vízpumpa:10200/19900ft
Levegőszűrő:2700/3200ft
pollenszűrő:3900/5600ft
Gyári opel olajszűrő:650/960ft
A közel 30000ft-os különbség pedig fedi a 60000-es szervízt+műszakit+zöldkártyát.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #776 Dátum: 2009. Június 24. - 17:45:20 »

Pontos adatokkal tudok szolgálni az Opel alkatrész boltból beszerzett cuccokról bolt/márkaszervíz összehasonlításban.
Continental vezérműszíj:5000/16000ft
INA vezető:6000/8000ft (a márkaszervíz is ezt teszi bele Győrben!)
INA feszítő:14500/17500ft
GRAF vízpumpa:10200/19900ft
Levegőszűrő:2700/3200ft
pollenszűrő:3900/5600ft
Gyári opel olajszűrő:650/960ft
A közel 30000ft-os különbség pedig fedi a 60000-es szervízt+műszakit+zöldkártyát.
Hát erről beszéltem Nyuszomuszó! Csak gari ideje alatt muszáj szakszervizbe menni, de utána messziről el kell kerülni, ha még kenyeret is akarunk venni. Kacsint
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #777 Dátum: 2009. Június 24. - 18:31:11 »

Garancia idején is vihetsz alkatrészt!  A munkát viszont a márkaszervízben csináltatom, mert nem akarok szerelőt keresgélni és így garancia is van a szerelésre...
Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #778 Dátum: 2009. Június 24. - 18:42:25 »

Újragondoltam...Lehet hogy csak olajat vihet az ember garanciaidőn belül...De nekem ez már lejárt.
Naplózva
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #779 Dátum: 2009. Június 24. - 20:11:46 »

Bármilyen alkatrészt vihetsz csak valami minöségi kodnak stimelnilye kell. PL: olajnál csak A3 olajat vihetsz de hogy milyen gyártmány az mindegy nekik.
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
Oldalak: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 125   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!