Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 24. - 10:14:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 125   Le
 
Szerző Téma: Márkaszervizek, költségek  (Megtekintve 282113 alkalommal)
sebijoe
Vendég
« Hozzászólás #600 Dátum: 2008. November 15. - 11:49:48 »

Szerintem a lelkiismeretes, szakértő munka megér minden pénzt. Ráadásul olcsóbb mint néhány nem hozzá értő. A vezérműszíjat nekem sem javasolták maszekok 60-nál cserélni, mert állítólag felesleges. Szerintem meg az anyagminőségen múlik. Azt meg csak a gyártó tudja, hogy valójában milyen. Nem?

Nem véletlenül vette vissza több gyártó is 90-ről 60.000 -ra a szíjcserét az a maszek aki azt ne cseréld le 60-nál az viseli a költségeket ha elszakad a szíjad 90 előtt. Szerintem nem nagyívben tojik rá, sőt dörzsöli a markát jött egy zsíros meló!
Naplózva
belabig
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10



« Hozzászólás #601 Dátum: 2008. November 15. - 12:30:45 »

Szerintem a szíjcserén nem szabad spórolni. A Nexiámon volt vezérműszíj szakadás, mázli, hogy az 1.5 8V-ben nem akadnak össze a szelepek a dugattyúval, de az a gyanúm, hogy a Lacettiben igen. A magam részéről 50000-nél fogok vezérműszíjat cseréltetni, ez biztos. Attól hogy szemre nem látszik, még lehet benne anyaghiba,   a fémszálak (fémszövet merevíti ismereteim szerint) előbb-utóbb elfáradnak a folytonos hajlítgatástól.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #602 Dátum: 2008. November 15. - 14:22:01 »

Szerintem a lelkiismeretes, szakértő munka megér minden pénzt. Ráadásul olcsóbb mint néhány nem hozzá értő. A vezérműszíjat nekem sem javasolták maszekok 60-nál cserélni, mert állítólag felesleges. Szerintem meg az anyagminőségen múlik. Azt meg csak a gyártó tudja, hogy valójában milyen. Nem?

Nem véletlenül vette vissza több gyártó is 90-ről 60.000 -ra a szíjcserét az a maszek aki azt ne cseréld le 60-nál az viseli a költségeket ha elszakad a szíjad 90 előtt. Szerintem nem nagyívben tojik rá, sőt dörzsöli a markát jött egy zsíros meló!
Sajnos a Nubirámon nem lett kicserélve a vezetőgörgő, mert "jó" volt még, csak a többi, egy pillanatra megszorult, tépte a szíjat, verte szét a 16-ból a 8 szelepet, javítása protekcióval sem volt olcsó, pedig féláron megoldottuk. Én mindenképpen mindent cseréltetek, amikor kell, mert más kárán tanul az okos, a hülye meg a sajátján sem, én pedig nem akarok újra hülye lenni, mert megérdemelném. Tudom, nagy érvágás a csere, de hát a muszáj nagy úr, és rabló is!
 
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
sebijoe
Vendég
« Hozzászólás #603 Dátum: 2008. November 15. - 16:14:23 »

Szerintem a lelkiismeretes, szakértő munka megér minden pénzt. Ráadásul olcsóbb mint néhány nem hozzá értő. A vezérműszíjat nekem sem javasolták maszekok 60-nál cserélni, mert állítólag felesleges. Szerintem meg az anyagminőségen múlik. Azt meg csak a gyártó tudja, hogy valójában milyen. Nem?

Nem véletlenül vette vissza több gyártó is 90-ről 60.000 -ra a szíjcserét az a maszek aki azt ne cseréld le 60-nál az viseli a költségeket ha elszakad a szíjad 90 előtt. Szerintem nem nagyívben tojik rá, sőt dörzsöli a markát jött egy zsíros meló!
Sajnos a Nubirámon nem lett kicserélve a vezetőgörgő, mert "jó" volt még, csak a többi, egy pillanatra megszorult, tépte a szíjat, verte szét a 16-ból a 8 szelepet, javítása protekcióval sem volt olcsó, pedig féláron megoldottuk. Én mindenképpen mindent cseréltetek, amikor kell, mert más kárán tanul az okos, a hülye meg a sajátján sem, én pedig nem akarok újra hülye lenni, mert megérdemelném. Tudom, nagy érvágás a csere, de hát a muszáj nagy úr, és rabló is!
 

Amit írtam az "okos" kismaszekok is ezt csinálják! Kacsint
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #604 Dátum: 2008. November 15. - 18:31:29 »

Nem, a vezérműszíjban nincs fémszál. Apu jár közel az igazsághoz, hogy az opel származékú motoroknál az egyik fajtája a szíjszakadásnak a terelőgörgő csapágyának beállása volt. Volt más is, ezekről már régebben beszéltünk.
Nem kell 60000, ha valamelyik alkatrész hibás. Láttam már 15000 km-es ecotec-et szíjszakadva. 150-nél szakadt a szíj...a fél oldal nem lenne elég felsorolni, mit kellett cserélni. Gyakorlatilag a blokk, hengerfej javítva, vezérműtengelyek, hajtókarok és attól lefelé maradtak meg. Dugók, szelepek, és az összes szimmering, tömítések, stb csere.
Valahol 90000 (citroen), valahol 120000 a csereperiódus, de nem a szíj nem bírja itt sem, hanem a görgők. Cserélni kell és pont vízpumpával együtt. Még így is előfordulhat gyárihibás alkatrész, de sokkal kisebb az esély, ha kevesebbet kell futniuk.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
sebijoe
Vendég
« Hozzászólás #605 Dátum: 2008. November 15. - 18:50:57 »

Nem, a vezérműszíjban nincs fémszál. Apu jár közel az igazsághoz, hogy az opel származékú motoroknál az egyik fajtája a szíjszakadásnak a terelőgörgő csapágyának beállása volt. Volt más is, ezekről már régebben beszéltünk.
Nem kell 60000, ha valamelyik alkatrész hibás. Láttam már 15000 km-es ecotec-et szíjszakadva. 150-nél szakadt a szíj...a fél oldal nem lenne elég felsorolni, mit kellett cserélni. Gyakorlatilag a blokk, hengerfej javítva, vezérműtengelyek, hajtókarok és attól lefelé maradtak meg. Dugók, szelepek, és az összes szimmering, tömítések, stb csere.
Valahol 90000 (citroen), valahol 120000 a csereperiódus, de nem a szíj nem bírja itt sem, hanem a görgők. Cserélni kell és pont vízpumpával együtt. Még így is előfordulhat gyárihibás alkatrész, de sokkal kisebb az esély, ha kevesebbet kell futniuk.


Arra nem emlékszem, hogy valaki azt írza volna, hogy a vezérműszíjban fém szál lenne, a görgőket 60-nál a vízpumpát 120-nél kell cserélni, ilyen csereperiódusoknál sebikééknél nem volt gond. itthon még gari utáni autót nem javítottunk, mert nem fut belőlölük sok mifelénk!
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #606 Dátum: 2008. November 15. - 22:53:19 »

Nem, a vezérműszíjban nincs fémszál. Apu jár közel az igazsághoz, hogy az opel származékú motoroknál az egyik fajtája a szíjszakadásnak a terelőgörgő csapágyának beállása volt. Volt más is, ezekről már régebben beszéltünk.
Nem kell 60000, ha valamelyik alkatrész hibás. Láttam már 15000 km-es ecotec-et szíjszakadva. 150-nél szakadt a szíj...a fél oldal nem lenne elég felsorolni, mit kellett cserélni. Gyakorlatilag a blokk, hengerfej javítva, vezérműtengelyek, hajtókarok és attól lefelé maradtak meg. Dugók, szelepek, és az összes szimmering, tömítések, stb csere.
Valahol 90000 (citroen), valahol 120000 a csereperiódus, de nem a szíj nem bírja itt sem, hanem a görgők. Cserélni kell és pont vízpumpával együtt. Még így is előfordulhat gyárihibás alkatrész, de sokkal kisebb az esély, ha kevesebbet kell futniuk.


Arra nem emlékszem, hogy valaki azt írza volna, hogy a vezérműszíjban fém szál lenne, a görgőket 60-nál a vízpumpát 120-nél kell cserélni, ilyen csereperiódusoknál sebikééknél nem volt gond. itthon még gari utáni autót nem javítottunk, mert nem fut belőlölük sok mifelénk!
Ha visszaolvasol, alább belabig írta ezt: "Attól hogy szemre nem látszik, még lehet benne anyaghiba,   a fémszálak (fémszövet merevíti ismereteim szerint) előbb-utóbb elfáradnak a folytonos hajlítgatástól." 
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
sebijoe
Vendég
« Hozzászólás #607 Dátum: 2008. November 15. - 23:00:23 »

Nem, a vezérműszíjban nincs fémszál. Apu jár közel az igazsághoz, hogy az opel származékú motoroknál az egyik fajtája a szíjszakadásnak a terelőgörgő csapágyának beállása volt. Volt más is, ezekről már régebben beszéltünk.
Nem kell 60000, ha valamelyik alkatrész hibás. Láttam már 15000 km-es ecotec-et szíjszakadva. 150-nél szakadt a szíj...a fél oldal nem lenne elég felsorolni, mit kellett cserélni. Gyakorlatilag a blokk, hengerfej javítva, vezérműtengelyek, hajtókarok és attól lefelé maradtak meg. Dugók, szelepek, és az összes szimmering, tömítések, stb csere.
Valahol 90000 (citroen), valahol 120000 a csereperiódus, de nem a szíj nem bírja itt sem, hanem a görgők. Cserélni kell és pont vízpumpával együtt. Még így is előfordulhat gyárihibás alkatrész, de sokkal kisebb az esély, ha kevesebbet kell futniuk.


Arra nem emlékszem, hogy valaki azt írza volna, hogy a vezérműszíjban fém szál lenne, a görgőket 60-nál a vízpumpát 120-nél kell cserélni, ilyen csereperiódusoknál sebikééknél nem volt gond. itthon még gari utáni autót nem javítottunk, mert nem fut belőlölük sok mifelénk!
Ha visszaolvasol, alább belabig írta ezt: "Attól hogy szemre nem látszik, még lehet benne anyaghiba,   a fémszálak (fémszövet merevíti ismereteim szerint) előbb-utóbb elfáradnak a folytonos hajlítgatástól." 
Ha idézted volna akkor nem kérdeztem volna rá mert jópár hsz-ben nem szerepelt amit elolvastam amit egy oldalként görget a gépem. Kacsint
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #608 Dátum: 2008. November 16. - 18:32:09 »

Gondoltam, hogy ilyen reagálásokat fog kiváltani ez a dolog  Vigyorog
Természetesen mindenki úgy csinálja, ahogy akarja - és aztán viseli a következményeket.

Amiért én így hagytam a dolgot (utalva a Ti ellenérveitekre, nem pontosan idézve, csak úgy nagyjából):
  • - 60 ezrenként cserélni kell a vezmű cuccot, abból még nem volt gond: de volt már  Kacsint. igaz, hogy a gyári hibás cuccnak mindegy, hogy mikor kerül bele az autóba. Ha rossz, akkor az bizony szét fog esni. Mindig van rizikó a cserében.
  • - 120-ankén cserélni kell a vízpumpát: sehol nincs előírva. Astráknál volt, 60 e-ként. Ennél nincs. Legfeljebb ajánlott. Olyan Lacsiról már hallottam, amire azt mondta a szerelő (nem az enyém, márkaszervizes!) a 120 ezresen, hogy kár hozzányúlni a vízpumpához. Benne is maradt. Olyanról még nem, amelyiknek tönkre ment volna a vízpumpája, és emiatt ottmaradt valahol.
  • - 90 ezres csereperiódust azért vették vissza 60-ra, mert NÉHÁNY autónál elszakadt. Pont erről van szó. Hogyan használták az a néhány autót? gondolom pörgették, ahogy kell. 4-5000. Az enyém nagyon ritkán megy 3000 fölé. És még ennél is sokkal fontosabb (a szíj szempontjából is), hogy nincs hirtelen terhelés váltás. "vissza kettő, padlógáz". Persze ettől még a görgő csapágya megállhat. A csapágy azonban ritkán áll meg egyik pillanatról a másikra. Előtte általában "jelzi" ezt. Van hangja. Miért fizessek én más stílusa miatt?
  • - a maszek meg dörzsöli a markát: én magam nem állnék neki (mint ahogyan nem is állok) annyiért megcsinálni, amennyiért Ő teszi. Ezen biztosan nem nyer. Abban meg 1000%-ban biztos vagyok, hogy ilyen hátsó szándékok meg sem fordulnak a fejében. Mint írtam már, ismerjük egymást igen régen. Ezért is bízom meg benne.

Persze ettől még ráfaraghatok a dologra - majd meglátjuk. Kacsint

Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #609 Dátum: 2008. November 17. - 13:25:22 »

Szerintem nem a Te barát- szerelődről volt szó marok ügyben, csak úgy általánosságban. Kacsint Megjegyzem, és nem hajtottam halálra, sőt amikor elszakadt akkor csak csorgodáltam karácsonykor, mert körbe vittem (volna) az ajándékokat. Hát pechem volt ez volt az én ajándékom ez lett, hogy féláron megcsinálták...
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #610 Dátum: 2008. November 19. - 17:30:30 »

Chevrolet Gombos 2 éves kötelező szervíz (21500 km).

Ár: 24700 HUF + futómű beállítás (nagyon kellett) 6600 HUF. Olajat, gyertyát pollenszűrőt én vittem. Autót kívül - belül tisztítva kaptam vissza.
Egy pici negatívum: amikor visszakaptam az autót, az általam vitt dolgok érintetlenül voltak a csomagtartóban. Aki elkezdte az autó szervízelését elfelejtette mondani, hogy az általam vitt olajat kérem. A két szervízvezető igencsak megdöbbent a dolgon, azonnal intézkedtek. Kb. 40 percet kellett várnom az újabb olajcserére. Remélem a Shell Helix maradéka és a Castrol nem verekszik össze a kazánban!
Ja, ügyfelek tévét nézhetnek, kávéval kínálják a várakozókat és én egy somlóit is kaptam! Gyerekeknek egy játszósarok, tiszta, kultúrált toalett, udvarias kiszolgálás (mint mindig). A szervíz kezdetén még a műhelybe is beinvitáltak, de nem szeretek ott lábatlankodni.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #611 Dátum: 2008. November 20. - 16:28:32 »

Bocsánat, pontosítanám az adatokat.
A szervíz 24700 forint volt a futómű beállítással együtt!!!! Olajat, gyertyát, pollenszűrőt én vittem.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #612 Dátum: 2008. November 20. - 18:45:12 »

Bocsánat, pontosítanám az adatokat.
A szervíz 24700 forint volt a futómű beállítással együtt!!!! Olajat, gyertyát, pollenszűrőt én vittem.
Gyertyát miért cseréltettél? Nem 45e km-ként kell cserélni? A Kaloson úgy volt, legalábbis a 2 éves szervíz során (26e km) nem cseréltek.
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #613 Dátum: 2008. November 20. - 20:31:34 »

Bocsánat, pontosítanám az adatokat.
A szervíz 24700 forint volt a futómű beállítással együtt!!!! Olajat, gyertyát, pollenszűrőt én vittem.
Gyertyát miért cseréltettél? Nem 45e km-ként kell cserélni? A Kaloson úgy volt, legalábbis a 2 éves szervíz során (26e km) nem cseréltek.
Lacsinál csere van 2 éves szerviznél.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #614 Dátum: 2008. November 20. - 23:05:10 »

Egy normál 30000-es szervíz munkaideje és költsége mennyi AW és Ft? (Kb?)
Alkatrészek megvannak, csak kalkulálnom kellene, hogy fizu előtt belefér-e?
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Oldalak: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 125   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!