cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #480 Dátum: 2008. április 04. - 18:44:59 » |
|
Cápa! Együtt örülünk Veled! Legalább itt maradsz a klubban, és a fórumon! Azt viszont tudd meg, hogy Vörös úr melyik mocsokfalvi szervizbe megy dolgozni, hagy örököljük meg Tőled! EGR-t lezártad? Beszéltél róla, hogy mi a véleményük? Szelepcsere után érdemes-e lezárni? Szóval mindent tudni akarunk! Sok sikert Cápacettihez, maradj hű hozzá! Ide válaszolok, mert köze van a szervízhez:nem chevroletes kereskedésbe megy dolgozni, különben máris ajánlottam volna nektek! EGR meg sem lett bontva, hengerfejjel együtt feküdt a satupadon, majd piszkálás nékül ment vissza a helyére. Külön kértem is, hogy véletlenül se vegyék ki! (nem is akarták mondjuk) Amúgy az EGR-nek a zöldkártyához semmi köze (mivelhogy nitrogénoxid tartalmat befolyásol, azt meg nem mérnek zöldkártyánál), mert sem alapjáraton, sem nagy fordulaton nem dolgozik, csakis változó gázpedál állásnál, alacsony fordulaton. (hirtelen gázadásnál)
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #481 Dátum: 2008. április 04. - 19:46:09 » |
|
No a másik fórumon is feszegetik ezt a "lemehetek az autómhoz szervízelés közben?" témát: Nos akkor lássuk! Le hát! De miért is? Mert jogod van hozzá és egyetlen jogszabály sem tiltja, hogy saját felelősségedre lemenj az autód mellé. A szervizelés egy fizetős szolgáltatás, amit jelenlétedben kívánsz igénybe venni! A szervízajtón kifüggesztett tábla az "Idegeneknek bemenni tilos" felirattal egy ún. belső szabályzat. Hogy ne keveregjenek ott utcáról betévedett emberek. Amennyiben a tulajdonod van bent, akár végig foghatod a kilincsét vagy benne is ülhetsz ha úgy tetszik. Persze az emelőn azért nem! (biztonságtechnikai okokból). Ellenkező esetben ha nem engednének az autódhoz, vagy akár egy pillanatra is szem elől vesztenéd az autódat, úgy meglehet, hogy néhány dolognak lába kél, vagy sérülések lesznek az autódon....Ez nem volt ilyen!...mondhatod amikor visszakapod. Ezt a felelősséget egyik szervíz sem vállalja be, ráadásul nem készül részletes átadó-átvevő lap! A szervíz részéről viszont számíthatsz pár dologra:kifelé menet kérhetik, hogy pakold ki a zsebeidet, nem-e loptál szerszámot vagy alkatrészt és ha esetleg a ruhád kiszakad vagy zsíros-olajos lesz, azt a kárt magadnak kell viselni.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #482 Dátum: 2008. április 05. - 11:44:40 » |
|
No és még kettő, az egyiken a kormánymű is látszik!
Ilyen kormányművet kaptam bele Én is csere után. Szebb is, könnyebb is tekerni! Neked is? Grat. a ráncbaszedett Cápacetti-hez! Veszprémben kipróbáljuk!
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #483 Dátum: 2008. április 05. - 18:29:07 » |
|
No és még kettő, az egyiken a kormánymű is látszik!
Ilyen kormányművet kaptam bele Én is csere után. Szebb is, könnyebb is tekerni! Neked is? Grat. a ráncbaszedett Cápacetti-hez! Veszprémben kipróbáljuk! Köszönöm a gratulációt! Öröm vele autózni, bár minden kis zajra fülelek most! Nekem maradt a kormány olyan amilyen volt, csak nem sípol és kopog! Veszprémben? Rajtam kívül legközelebb a kormányhoz mindenki max. jobb 1-be!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #484 Dátum: 2008. április 11. - 08:39:28 » |
|
Baroti!
kíváncsiság -képpen, érdekelne, hogy felétek milyen díjakkal dolgoznak a márkaszervízek. Ha lesz tapasztalat, kérlek számolj be róla! Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #485 Dátum: 2008. április 11. - 09:31:01 » |
|
No és még kettő, az egyiken a kormánymű is látszik!
Ilyen kormányművet kaptam bele Én is csere után. Szebb is, könnyebb is tekerni! Neked is? Grat. a ráncbaszedett Cápacetti-hez! Veszprémben kipróbáljuk! Mikor hazavittem az autót a szervízből, fiam csodálkozva konstatálta:"Apa! Hát nem cserélték ki a kormányt? Nem azt mondtad, hogy rossz? Azt hittem már színű lesz benne!" Megmosolyogtam és elmagyaráztam neki megmutatva a motortérben, hogy a kormány melyik részét cserélték.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
baroti
|
|
« Hozzászólás #486 Dátum: 2008. április 11. - 09:49:12 » |
|
Baroti!
kíváncsiság -képpen, érdekelne, hogy felétek milyen díjakkal dolgoznak a márkaszervízek. Ha lesz tapasztalat, kérlek számolj be róla! Köszi!
Beszamolok mihejst tul leszek rajta, de viszont jo tudni hogy az en gyongyom mar nem garis auto.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Laczy
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
|
|
« Hozzászólás #487 Dátum: 2008. április 12. - 17:12:29 » |
|
Üdv az uraknak, ill. a hölgyeknek! Egy kis beszámoló: Autóm 1,4 2005 Lacetti sedan, 20800 km. Engem is elért a frász. Sárgalámpa hegyek, pár apróság. Beleuntam. Irány a Chevrolet Gyulai. Kicserélték a karcos jobb, ill, bal első üvegeimet, kompletten kicserélték a fűtéstekerőket, mert nagyon halványan világítottak. A sok izzókiégés miatt a bekötöttek a tompítottak elé egy ellenállástekercset. Megemlítettem, hogy mintha kicsit füstösek lennének az első lámpabúráim. Kérdi a szerelő srác, hogy kicseréljük? Mondom, ha lehet, persze. Ok. Megrendeljük, mondta. P300 hibakód kimutatva, szelepcsere lesz. Mondom OK. ABS visszajelző villogása miatt, cserélni kell a jobb hátső kerékcsapágyat (vagy mit), mondom OK. 2 hét várakozás, míg megjöttek az alkatrészek. Kedden bevittem a kocsit. Mondtam a a munkafelvevőnek (már nem először) hogy a kormányt is nézzék már meg, mert néha nyikorog. Tegnap (pénteken) hoztam el. Első lámpák kompletten cserélve, gyári, új izzókkal feltöltve, kerékcsapágy cserélve. Kormányra azt mondták, hogy valami szimering kiszáradt, azzal kellett valamit csinálni, de már nem emléxem mit mondott pontosan. Szelepek cserélve. Mindezek 0 jómagyar forintért gariban. Így, szelepcsere után vezetve az autót, nagy változást nem érzek. Egy picit másabb talán, egy picit erősebb talán. Talán. Érzetre nincs sok változás. Idővel majd kiderül. Egyetlen negatívum: Mielőtt bevittem műtétre a kocsit, bent a cégnél kapott egy nagymosást, szóval csilli, villi volt az autó. Mostmeg.... no comment. Ettől az apróságtól eltekintve nagyon elégedett vagyok a Chevrolet Gyulaival, én csak ajánlani tudom mindenkinek!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ZOTYA1983
|
|
« Hozzászólás #488 Dátum: 2008. április 12. - 18:13:21 » |
|
Üdv az uraknak, ill. a hölgyeknek! Egy kis beszámoló: Autóm 1,4 2005 Lacetti sedan, 20800 km. Engem is elért a frász. Sárgalámpa hegyek, pár apróság. Beleuntam. Irány a Chevrolet Gyulai. Kicserélték a karcos jobb, ill, bal első üvegeimet, kompletten kicserélték a fűtéstekerőket, mert nagyon halványan világítottak. A sok izzókiégés miatt a bekötöttek a tompítottak elé egy ellenállástekercset. Megemlítettem, hogy mintha kicsit füstösek lennének az első lámpabúráim. Kérdi a szerelő srác, hogy kicseréljük? Mondom, ha lehet, persze. Ok. Megrendeljük, mondta. P300 hibakód kimutatva, szelepcsere lesz. Mondom OK. ABS visszajelző villogása miatt, cserélni kell a jobb hátső kerékcsapágyat (vagy mit), mondom OK. 2 hét várakozás, míg megjöttek az alkatrészek. Kedden bevittem a kocsit. Mondtam a a munkafelvevőnek (már nem először) hogy a kormányt is nézzék már meg, mert néha nyikorog. Tegnap (pénteken) hoztam el. Első lámpák kompletten cserélve, gyári, új izzókkal feltöltve, kerékcsapágy cserélve. Kormányra azt mondták, hogy valami szimering kiszáradt, azzal kellett valamit csinálni, de már nem emléxem mit mondott pontosan. Szelepek cserélve. Mindezek 0 jómagyar forintért gariban. Így, szelepcsere után vezetve az autót, nagy változást nem érzek. Egy picit másabb talán, egy picit erősebb talán. Talán. Érzetre nincs sok változás. Idővel majd kiderül. Egyetlen negatívum: Mielőtt bevittem műtétre a kocsit, bent a cégnél kapott egy nagymosást, szóval csilli, villi volt az autó. Mostmeg.... no comment. Ettől az apróságtól eltekintve nagyon elégedett vagyok a Chevrolet Gyulaival, én csak ajánlani tudom mindenkinek!
Gyerekek ennyi baj van ezekkel a vasakkal? Elég gáz nem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #489 Dátum: 2008. április 12. - 18:39:46 » |
|
Gyerekek ennyi baj van ezekkel a vasakkal? Elég gáz nem. Szerintem más márkákkal is. Olvastam én ennél sokkal nagyobb problémákról igen drága német autókkal kapcsolatban is. Ilyen az autóipar, meg a gazdaság is a fogyasztásról szól. De ez már nem ide tartozik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #490 Dátum: 2008. április 12. - 19:50:21 » |
|
Nekem meg ugyanott egy rohadt papírt nem képesek elintézni lassan 1 éve!
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
ZOTYA1983
|
|
« Hozzászólás #491 Dátum: 2008. április 12. - 20:05:25 » |
|
Na de ez ilyesztően durva
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #492 Dátum: 2008. április 12. - 20:42:24 » |
|
Na de ez ilyesztően durva
Tudnék hasonló árú vasakról eseteket mesélni. Pl. toyota 1 évesen katalizátor csere. Renault szintén EGR problémák. De 12-18 millás autóknál is. Volvo s80 2 év alatt 5 db turbocső. BMW 530d hátsó futómű, I-drive fagyás. Volvo XC90 futómű kopogás. Audi A3 ablaklehúzó gomb 30000 km alatt fehérre kopik, féltengely kopog. VW 1,9 PDTDI 12 literes fogyi, 17000 km alatt megette az összes olajat, hogy a pálca nem érte el, mondták szervízben, hogy ez normális (?).
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
ZOTYA1983
|
|
« Hozzászólás #493 Dátum: 2008. április 13. - 01:43:47 » |
|
Na de ez ilyesztően durva
Tudnék hasonló árú vasakról eseteket mesélni. Pl. toyota 1 évesen katalizátor csere. Renault szintén EGR problémák. De 12-18 millás autóknál is. Volvo s80 2 év alatt 5 db turbocső. BMW 530d hátsó futómű, I-drive fagyás. Volvo XC90 futómű kopogás. Audi A3 ablaklehúzó gomb 30000 km alatt fehérre kopik, féltengely kopog. VW 1,9 PDTDI 12 literes fogyi, 17000 km alatt megette az összes olajat, hogy a pálca nem érte el, mondták szervízben, hogy ez normális (?). Bezzeg a lada az mái napig tépi az aszfaltot és nem lell hozzá más mint 1 csavarhúzó
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mostnemtom
|
|
« Hozzászólás #494 Dátum: 2008. április 15. - 08:23:05 » |
|
Na de ez ilyesztően durva
Tudnék hasonló árú vasakról eseteket mesélni. Pl. toyota 1 évesen katalizátor csere. Renault szintén EGR problémák. De 12-18 millás autóknál is. Volvo s80 2 év alatt 5 db turbocső. BMW 530d hátsó futómű, I-drive fagyás. Volvo XC90 futómű kopogás. Audi A3 ablaklehúzó gomb 30000 km alatt fehérre kopik, féltengely kopog. VW 1,9 PDTDI 12 literes fogyi, 17000 km alatt megette az összes olajat, hogy a pálca nem érte el, mondták szervízben, hogy ez normális (?). Bezzeg a lada az mái napig tépi az aszfaltot és nem lell hozzá más mint 1 csavarhúzó Meg egy kőolajfinomító!
|
|
|
Naplózva
|
Az élet mindig ünnepnap!!!
|
|
|
|