Lewenter
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
|
|
« Hozzászólás #30 Dátum: 2007. Október 11. - 20:06:28 » |
|
Sziasztok!
CHevrolet Gombos/ Szentendrei út
15 000 Km-es szervíz
1 nappal hamarabb bejelentkeztem időpontra /pontosan fogadtak/
olajat vittem magammal
amit cseréltek:
Pollenszűrőt
olajszűrőt
Kérésre feszítettek a kéziféken Autot lemosva kapom vissza (kezi moso)
végig az autoval lehettem ( szerelő készségesen válaszolgatott a kérdéseimre) MINDENKI!!! kedves és segítőkész (fizetős ügyfélnek érzem magam) ár: 22 000 FT
AJÁNLOM
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Neo624
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
|
|
« Hozzászólás #31 Dátum: 2007. Október 13. - 13:57:48 » |
|
Sziasztok ! Olvastam sokféle árat itt de egy nagyon megütötte a szememet !!! Zöldkártya 8500+1180.- Ez nem szabályos, sőt törvénybe ütköző! Mivel ezek az autók 9-es környezetvédelmi osztályba soroltak és OBD kiolvasón keresztül veszik a ford. számot és a hőmérsékletet és az obd kiolvasó NEM számít célműszernek, mivel tartozéka a gépnek, csak 6100.- Ft +1180.- Ft az elkérhető összeg !!!!!! Erre figyeljetek oda és esetleg világosítsátok fel a tanusítvány adót vagy az ügyintézőt!! Remélem tudok pár embernek spórólni egy kicsit!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #32 Dátum: 2007. Október 15. - 07:41:40 » |
|
Tud valaki olyan szervizt, ahol felfogják, amikor a risztóról tartok nekik kiselőadást, hogy ne kelljen beszaladgálnom a műhelybe. A srácok mindig bólogatnak, hogy felfogták, aztán a DUNA-ban mindig hatan állnak a kocsi körül és karcolgatják a munkaruhájukkal, meg nyomkodnak minden gombot. Ilyenkor persze normál fölé megy a vérnyomásom és igen elgondolkozom, hogy tényleg csak a maszekok értenek az autóhoz. Sosem értettem, hogyan lehet lélektelenül dolgozni.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #33 Dátum: 2007. Október 15. - 12:24:03 » |
|
Weres Cartárs! Szerintem a Gombosék rendesek Óbudán. Nekem jó a tapasztalatom velük, és Stocz Főcartárs is odajár- gondolom nem véletlenűl. Honlapjukon megtalálod elérhetőségüket. Egyébként megértelek, utálom a lélektelenűl dolgozó barbárokat. Akinek pedig lejár majd a garanciája, akkor majd kérjen márkafüggetlen megbízható szervizt tőlem, mert tudok olyat is! Sőt, megigérem, hogy első esetben összeegyeztetett időben elkisérem a cartársat szívesen. Üdv: LadiGidy
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #34 Dátum: 2007. Október 15. - 14:30:28 » |
|
WERES! Én is a Gombosékat ajánlanám. Egy próbát megér, hogy megnézd!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #35 Dátum: 2007. Október 16. - 08:54:33 » |
|
Köszönöm a segítséget cartárs-pajtások!
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #36 Dátum: 2007. Október 18. - 15:58:40 » |
|
Üdv Dicső Cartársak! Gondban voltam, hogy hová irjak, mert összetett a dolog, de így döntöttem, illetve az a véleményem /Aromó után!/, hogy ide kell. Szóval ma voltam a Gomboséknál, és beszélgettem a Szabó István szervizvezetővel a fórumon felvetett gondokról. Most nagyjából összegezem ezeket. Nem fontossági sorrendben, ahogy beugrik az eszembe /?/. EGR szelep lezárása késlelteti a lerakódást, de nem szünteti meg véglegesen, biztosan. Javaslat: Meg-meghajtani a motort időnként, hogy jól átmossa magát, és kisebb fokozatban, hogy jól felmelegedjen, esetleg a normálisnál kicsit feljebb. Olajcseréhez továbbra is a 10/40-est javasolják, mert az 5/40-es túl híg, és kevésbé ken jól üzemmelegben. A Castrolt viszont jobb használni, mint a szervizes Shellt. Lehet vinni saját beszerzést cseréhez. Oldalablak karcolódás valóban gond egyes kocsiknál. Ha karcolódik, akkor elég hamar bejön a gond mosásnál, le-felhúzásnál. Ez garis csere, mert tudnak róla. Akinek már több éves a kocsija /2004-2005 pl./ és eddig nem karcolódott, az biztos nem is fog már, mert más széria. Motortető beremegéshez javaslat, amit már én is csináltam, és egyelőre jónak bizonyult, hogy valamivel ki kell merevíteni a tetőt a fúvókáknál, és az adatlapnál a rést /15x15cm kb./ betömni. Még valamit: az én kocsim 2004-es, és ezek még EU3-asok, ezért más softveresek, így nem voltak olyan hibák, mint torpanás, rángatás, alapjárat ingadozás, stb. Azt nem tudom, mikor tértek át az EU4-re. Hát lényegében ennyít tudtam meg. Remélem ezzel is segítettem. Ha kérdés volna, tegyétek meg, itt, vagy személyest a privátban, állok rendelkezésetekre! Üdv: LadiGidy
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #37 Dátum: 2007. Október 20. - 17:54:45 » |
|
EU4 2006-os modellévtől, azaz nagyjából 2005 Szeptemberétől gyártott kocsiknál.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #38 Dátum: 2007. Október 20. - 19:18:51 » |
|
Üdv Dicső Cartársak! Gondban voltam, hogy hová irjak, mert összetett a dolog, de így döntöttem, illetve az a véleményem /Aromó után!/, hogy ide kell. Szóval ma voltam a Gomboséknál, és beszélgettem a Szabó István szervizvezetővel a fórumon felvetett gondokról. Most nagyjából összegezem ezeket. Nem fontossági sorrendben, ahogy beugrik az eszembe /?/. EGR szelep lezárása késlelteti a lerakódást, de nem szünteti meg véglegesen, biztosan. Javaslat: Meg-meghajtani a motort időnként, hogy jól átmossa magát, és kisebb fokozatban, hogy jól felmelegedjen, esetleg a normálisnál kicsit feljebb. Olajcseréhez továbbra is a 10/40-est javasolják, mert az 5/40-es túl híg, és kevésbé ken jól üzemmelegben. A Castrolt viszont jobb használni, mint a szervizes Shellt. Lehet vinni saját beszerzést cseréhez. Oldalablak karcolódás valóban gond egyes kocsiknál. Ha karcolódik, akkor elég hamar bejön a gond mosásnál, le-felhúzásnál. Ez garis csere, mert tudnak róla. Akinek már több éves a kocsija /2004-2005 pl./ és eddig nem karcolódott, az biztos nem is fog már, mert más széria. Motortető beremegéshez javaslat, amit már én is csináltam, és egyelőre jónak bizonyult, hogy valamivel ki kell merevíteni a tetőt a fúvókáknál, és az adatlapnál a rést /15x15cm kb./ betömni. Még valamit: az én kocsim 2004-es, és ezek még EU3-asok, ezért más softveresek, így nem voltak olyan hibák, mint torpanás, rángatás, alapjárat ingadozás, stb. Azt nem tudom, mikor tértek át az EU4-re. Hát lényegében ennyít tudtam meg. Remélem ezzel is segítettem. Ha kérdés volna, tegyétek meg, itt, vagy személyest a privátban, állok rendelkezésetekre! Üdv: LadiGidy
Már máshol említettem, de akkor megteszem itt is. Ha az alvázszámban a kilencedik karakter 1, akkor EU3, ha itt egy J betű áll, akkor EU4!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
stadlerm
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
|
|
« Hozzászólás #39 Dátum: 2007. Október 24. - 06:30:58 » |
|
Üdv Mindenkinek!
30 ezres előtt állok. Ezzel kapcsolatban két kérdésem van. Tapasztalatatok szerint nagy gond az, ha már 31 fél lesz amikor beviszem, illetve Opel szervízbe vihetem-e, mivel az sokkal közelebb van hozzám?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #40 Dátum: 2007. Október 24. - 07:14:15 » |
|
Üdv Mindenkinek!
30 ezres előtt állok. Ezzel kapcsolatban két kérdésem van. Tapasztalatatok szerint nagy gond az, ha már 31 fél lesz amikor beviszem, illetve Opel szervízbe vihetem-e, mivel az sokkal közelebb van hozzám?
A normálisabb szervizek nem háklisak a túlszaladásra. Nem tom hova viszed, de szerintem meg lehet velük beszélni.
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
tois
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
|
|
« Hozzászólás #41 Dátum: 2007. Október 24. - 15:51:18 » |
|
Amikor mi megvettük az autót, 32000 km volt benne. A kötelező szervízt nekem kellett megcsináltatnom, mert az eladó már nem akart vele foglalkozni. Vácra vittem, nem szóltak egy rossz szót sem, sőt a garanciafüzetbe még picivel kevesebbet is írtak be.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #42 Dátum: 2007. Október 24. - 15:57:24 » |
|
Egyedül a garancia lejártát veszik komolyan, arra kell nagyon figyelni! Persze sok ezer külömbség már sok. Nekik a bevétel a fontos, nem a km. A ciki csak akkor lehet, ha a vezérműszíjcsere fut tovább, és elszakad, akkor biztos széttárják a karjukat, és roppantul sajnálkoznak, de nem tehetnek semmit, mert az nagy pénz. Üdv: LadiGidy
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #43 Dátum: 2007. Október 24. - 19:46:48 » |
|
Chevy Gombos
Olajcsere+ kötelező 1. átvizsgálás:
22843 HUF (beleértve a pollenszürő cseréjét). Olajat én vittem. Autó 1: 50 perc alatt készen volt, kérdéseimre válaszoltak. Még vissza kell mennem a deréktámasz miatt, de ígéret szerint ezt szombatig bezárólag beszerzik és pikk- pakk cserélik.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #44 Dátum: 2007. Október 24. - 19:48:31 » |
|
Ja és lemosva kaptam vissza Lajcsikát!
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
|