Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 23. - 18:22:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 125   Le
 
Szerző Téma: Márkaszervizek, költségek  (Megtekintve 281606 alkalommal)
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #345 Dátum: 2008. Március 10. - 18:45:37 »

És mennyit kellet érte fizetni? Mármint a gari hosszabbításért? Láttam mostanában olyan kereskedést, ahol 4, sőt van olyan, ahol 5 év garit is adnak az új chevy mellé.
Kb 47000 ft és úgy van,hogy amíg nincs az autóba 50000 km addig 100%-os a teljes gari.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #346 Dátum: 2008. Március 10. - 18:47:20 »

Ha 2 évet egyben kifizettem volna,akkor 85000 ft
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #347 Dátum: 2008. Március 10. - 19:04:37 »

Szeretném jelezni, hogy 19:00-ig Gyulaiék még egy "megkaptam a leveled, te ....." sem küldtek. Mit mondjak, csalódott vagyok.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #348 Dátum: 2008. Március 10. - 19:05:44 »

Én meg az esetemen felbuzdúlva, azt továbbgondolva kigondoltam, hogy egy megelégedettségi lapot kellene kreálni.
De amolyan éles verziót! Nevekkel! Ha valaki megy szervízbe, szépen akkurátusan kitöltögetheti a mezőket.
Táblázatos formában lehetne megalkotni.
Megy az ember az autóházhoz, rögtön az első benyomásokat meg is fogalmazhatná, lehetne a lap eleje amolyan tesztlap.
- Az autóház felkeresésének célja:
- Autóház neve, címe:...............
- Az autóház környezete gondozott, kultúrált?: igen  -  nem
- Megfelelő parkolóhely van kialakítva az ügyfelek autóinak? : igen  -  nem
- Szalonba lépés után mennyi idővel segítettek segítségünkre?: .......perc

És akkor a táblázat, amiben az oszlopok fejléce azok szerint lenne kitöltve, kikkel érintkezünk látogatásunk során, mely szolgáltatási területét kívánjuk ígénybe venni az autóháznak? Természetesen mielőtt valakivel szóba állunk, nem árt megkérdezni, hogy:ugye nem bánja, ha feljegyzem a nevét? (Tiltakozás esetén a lapra fel lehet jegyezni a tiltást!)
1.oszlop: Munkafelvevő neve:
2. oszlop: Kereskedő neve:
3. oszlop: Raktárvezető, vagy anyaggazdálkodó, vagy raktáros neve:
4. oszlop: Műhelyfőnök neve:
5. oszlop: szerelő(k) neve(i):
6. oszlop: Adminisztrációs munkatárs neve:
7. oszlop: Számlakészítés, pénztáros neve:
stb.

És a sorok: lehetne osztályozni, avagy egy szóban jellemezni a dolgozó a hozzáállását, a kedvességét, a rugalmasságát, gyorsaságát, precízségét, tudását, hozzáértését, stb.

Összesített értékelés a végére, valamint hogy ajánlott-e vagy sem?
stb, stb,.........
Szerintem névkérés és ilyen adatlap kitöltögetése láttán kicsit megfontoltabbak lennének az ügyfelekkel, pláne ha a Chevrolet Magyarország jóváhagyását is ki lehetne sajtolni, arra hivatkozva, hogy a megelégedett ügyfelekért, a minőségi szolgáltatásért tesszük mindezt!  Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #349 Dátum: 2008. Március 10. - 19:08:31 »

Én meg az esetemen felbuzdúlva, azt továbbgondolva kigondoltam, hogy egy megelégedettségi lapot kellene kreálni.
De amolyan éles verziót! Nevekkel! Ha valaki megy szervízbe, szépen akkurátusan kitöltögetheti a mezőket.
Táblázatos formában lehetne megalkotni.
Megy az ember az autóházhoz, rögtön az első benyomásokat meg is fogalmazhatná, lehetne a lap eleje amolyan tesztlap.
- Az autóház felkeresésének célja:
- Autóház neve, címe:...............
- Az autóház környezete gondozott, kultúrált?: igen  -  nem
- Megfelelő parkolóhely van kialakítva az ügyfelek autóinak? : igen  -  nem
- Szalonba lépés után mennyi idővel segítettek segítségünkre?: .......perc

És akkor a táblázat, amiben az oszlopok fejléce azok szerint lenne kitöltve, kikkel érintkezünk látogatásunk során, mely szolgáltatási területét kívánjuk ígénybe venni az autóháznak? Természetesen mielőtt valakivel szóba állunk, nem árt megkérdezni, hogy:ugye nem bánja, ha feljegyzem a nevét? (Tiltakozás esetén a lapra fel lehet jegyezni a tiltást!)
1.oszlop: Munkafelvevő neve:
2. oszlop: Kereskedő neve:
3. oszlop: Raktárvezető, vagy anyaggazdálkodó, vagy raktáros neve:
4. oszlop: Műhelyfőnök neve:
5. oszlop: szerelő(k) neve(i):
6. oszlop: Adminisztrációs munkatárs neve:
7. oszlop: Számlakészítés, pénztáros neve:
stb.

És a sorok: lehetne osztályozni, avagy egy szóban jellemezni a dolgozó a hozzáállását, a kedvességét, a rugalmasságát, gyorsaságát, precízségét, tudását, hozzáértését, stb.

Összesített értékelés a végére, valamint hogy ajánlott-e vagy sem?
stb, stb,.........
Szerintem névkérés és ilyen adatlap kitöltögetése láttán kicsit megfontoltabbak lennének az ügyfelekkel, pláne ha a Chevrolet Magyarország jóváhagyását is ki lehetne sajtolni, arra hivatkozva, hogy a megelégedett ügyfelekért, a minőségi szolgáltatásért tesszük mindezt!  Vigyorog
Rajta!
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #350 Dátum: 2008. Március 10. - 19:12:00 »

Én meg az esetemen felbuzdúlva, azt továbbgondolva kigondoltam, hogy egy megelégedettségi lapot kellene kreálni.
De amolyan éles verziót! Nevekkel! Ha valaki megy szervízbe, szépen akkurátusan kitöltögetheti a mezőket.
Táblázatos formában lehetne megalkotni.
Megy az ember az autóházhoz, ...............

................Összesített értékelés a végére, valamint hogy ajánlott-e vagy sem?
stb, stb,.........
Szerintem névkérés és ilyen adatlap kitöltögetése láttán kicsit megfontoltabbak lennének az ügyfelekkel, pláne ha a Chevrolet Magyarország jóváhagyását is ki lehetne sajtolni, arra hivatkozva, hogy a megelégedett ügyfelekért, a minőségi szolgáltatásért tesszük mindezt!  Vigyorog
Szerkesztd meg, kipróbáljuk...
Jó ötlet nagyon!  Vigyorog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #351 Dátum: 2008. Március 10. - 19:22:27 »

Én meg az esetemen felbuzdúlva, azt továbbgondolva kigondoltam, hogy egy megelégedettségi lapot kellene kreálni.
De amolyan éles verziót! Nevekkel! Ha valaki megy szervízbe, szépen akkurátusan kitöltögetheti a mezőket.
Táblázatos formában lehetne megalkotni.
Megy az ember az autóházhoz, ...............

................Összesített értékelés a végére, valamint hogy ajánlott-e vagy sem?
stb, stb,.........
Szerintem névkérés és ilyen adatlap kitöltögetése láttán kicsit megfontoltabbak lennének az ügyfelekkel, pláne ha a Chevrolet Magyarország jóváhagyását is ki lehetne sajtolni, arra hivatkozva, hogy a megelégedett ügyfelekért, a minőségi szolgáltatásért tesszük mindezt!  Vigyorog
Szerkesztd meg, kipróbáljuk...
Jó ötlet nagyon!  Vigyorog
Nem ígérem ma este, de komolyan gondolom, hogy megszerkesztem! Amint van egy forma, közzéteszem, majd kérem a további ötleteket! Pár hét alatt szerintem össze tudunk dobni egy jogilag is kifogásolhatatlan nyomtatványt, aztán hajrá! Mint baráti társaság, utána meg lehet keresni a központot azzal az indokkal, amit említettem.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #352 Dátum: 2008. Március 10. - 19:26:08 »

Én meg az esetemen felbuzdúlva, azt továbbgondolva kigondoltam, hogy egy megelégedettségi lapot kellene kreálni.
De amolyan éles verziót! Nevekkel! Ha valaki megy szervízbe, szépen akkurátusan kitöltögetheti a mezőket.
Táblázatos formában lehetne megalkotni.
Megy az ember az autóházhoz, ...............

................Összesített értékelés a végére, valamint hogy ajánlott-e vagy sem?
stb, stb,.........
Szerintem névkérés és ilyen adatlap kitöltögetése láttán kicsit megfontoltabbak lennének az ügyfelekkel, pláne ha a Chevrolet Magyarország jóváhagyását is ki lehetne sajtolni, arra hivatkozva, hogy a megelégedett ügyfelekért, a minőségi szolgáltatásért tesszük mindezt!  Vigyorog
Szerkesztd meg, kipróbáljuk...
Jó ötlet nagyon!  Vigyorog
Nem ígérem ma este, de komolyan gondolom, hogy megszerkesztem! Amint van egy forma, közzéteszem, majd kérem a további ötleteket! Pár hét alatt szerintem össze tudunk dobni egy jogilag is kifogásolhatatlan nyomtatványt, aztán hajrá! Mint baráti társaság, utána meg lehet keresni a központot azzal az indokkal, amit említettem.
úgy legyen... Megvárjuk és kiegészitjük majd...
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #353 Dátum: 2008. Március 10. - 19:28:08 »

Én meg az esetemen felbuzdúlva, azt továbbgondolva kigondoltam, hogy egy megelégedettségi lapot kellene kreálni.
De amolyan éles verziót! Nevekkel! Ha valaki megy szervízbe, szépen akkurátusan kitöltögetheti a mezőket.
Táblázatos formában lehetne megalkotni.
Megy az ember az autóházhoz, ...............

................Összesített értékelés a végére, valamint hogy ajánlott-e vagy sem?
stb, stb,.........
Szerintem névkérés és ilyen adatlap kitöltögetése láttán kicsit megfontoltabbak lennének az ügyfelekkel, pláne ha a Chevrolet Magyarország jóváhagyását is ki lehetne sajtolni, arra hivatkozva, hogy a megelégedett ügyfelekért, a minőségi szolgáltatásért tesszük mindezt!  Vigyorog
Szerkesztd meg, kipróbáljuk...
Jó ötlet nagyon!  Vigyorog

Nem ígérem ma este, de komolyan gondolom, hogy megszerkesztem! Amint van egy forma, közzéteszem, majd kérem a további ötleteket! Pár hét alatt szerintem össze tudunk dobni egy jogilag is kifogásolhatatlan nyomtatványt, aztán hajrá! Mint baráti társaság, utána meg lehet keresni a központot azzal az indokkal, amit említettem.
úgy legyen... Megvárjuk és kiegészitjük majd...
Mitöbb, használjuk.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
rebelpeak
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 128


« Hozzászólás #354 Dátum: 2008. Március 10. - 19:56:55 »

 :-\nem akarok aggályoskodni, de a nevek kiírásához remélem nem kell engedély!? mert ugyan mindnyájan
leírjuk a neveket, de valami m rha nem fog kellemetlenkedni?!
Naplózva
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #355 Dátum: 2008. Március 10. - 20:00:09 »

Nekem is tetszik az ötlet, de egyet tartsunk szem előtt! Nem vagyunk hivatalosan bejegyzett klub! Szerintem nem csinálhatunk ilyet engedély nélkül! Ha valakinek nem tetszik, akkor igencsak szép pert akaszthat a nyakunkba!
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #356 Dátum: 2008. Március 10. - 20:04:57 »

Az ötlet kitünő, mitöbb valami hasonló kérdésekkel engem már telefonon keresett meg a szervíz munkatársa, hogy a legutóbbi javítással, hogy voltam megelégedve. A gondolatot tovább röptetve fel kellene venni a GM-mel a kapcsolatot, hogy ha szükségük van 1 reprezentatív felmérésre akkor az inkognitónkat megtartva a klubbon keresztül 1 online kérdőívet kitöltünk feléjük akár nyugta számmal ellátva a hitelesség kedvéért. Mi lene ebből a haszon? Nos a GM talán komolyabban venné a problémáinkat, a szervizek esetleg nagyobb odafigyelést szánnak matricás autóinkra és a korábbi nem kívánatos történetek megszűnhetnének, a klubbunk nagyobb érdeklődére tehet szert.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #357 Dátum: 2008. Március 10. - 21:39:41 »

Nekem is tetszik az ötlet, de egyet tartsunk szem előtt! Nem vagyunk hivatalosan bejegyzett klub! Szerintem nem csinálhatunk ilyet engedély nélkül! Ha valakinek nem tetszik, akkor igencsak szép pert akaszthat a nyakunkba!
Mint magánember és autótulajdonos, jogod van tudni az ügyintéző nevét, de ezt meg is tagadhatja (nem mondja meg). Nem a klubunk (baráti társaságunk) készít ilyet esetenként, hanem mint autótulajdonos mindenki, akinek kedve van! Amíg hivatalos helyen nincs közzézéve a felmérés, hanem saját célra, baráti társaság belső használatára készül, addig szerintem senkinek nem lehet kifogása.
Amúgy meg ha leadja az ember az autóját, még a bugyija méretét is elkérik....ugyanolyan aggályos! Akkor már had kérjem el a nevét a dolgozónak és magamnak emlékeztetőleg had értékeljem, hogy legközelebb emlékezzek az autóház magam által felállított skálán való szereplésére!!!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #358 Dátum: 2008. Március 10. - 21:53:54 »

Na valami ilyen lenne (version 2, Vigyorog):


Várom a javaslatokat!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #359 Dátum: 2008. Március 10. - 22:22:27 »

Megítélésem szerint addíg amíg mint magánszemély nyilatkozol a tapasztalataidról addig nem érhet bántódás.Azt ha Te valótlanságot állítasz valakiről és az perre viszi a dolgot, bizonyítani is kell.Namármost az ilyen nagystílű és fenemód intelligens ember, hogyan bizonyítja be, hogy Ő a Jóisten?
Ha a klub nevében és keretei között nyilatkozol az már lehet aggályos, hiszen a klub(ha be lenne jegyezve)jogi személyként a nyilvánosságot is megtestesítheti és abba már bele lehet kötni! Szerintem.De miután nem vagyok jogász, csak óvatosan a nevekkel.Amíg nem rágalmazol, hanem a teljes igazságot mondod, épeszű ember nem kekeckedik, hanem bocsánatot kér, de legrosszabb esetben is hallgat.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
Oldalak: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 125   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!