meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #345 Dátum: 2008. Március 10. - 18:45:37 » |
|
És mennyit kellet érte fizetni? Mármint a gari hosszabbításért? Láttam mostanában olyan kereskedést, ahol 4, sőt van olyan, ahol 5 év garit is adnak az új chevy mellé.
Kb 47000 ft és úgy van,hogy amíg nincs az autóba 50000 km addig 100%-os a teljes gari.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #346 Dátum: 2008. Március 10. - 18:47:20 » |
|
Ha 2 évet egyben kifizettem volna,akkor 85000 ft
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #347 Dátum: 2008. Március 10. - 19:04:37 » |
|
Szeretném jelezni, hogy 19:00-ig Gyulaiék még egy "megkaptam a leveled, te ....." sem küldtek. Mit mondjak, csalódott vagyok.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #348 Dátum: 2008. Március 10. - 19:05:44 » |
|
Én meg az esetemen felbuzdúlva, azt továbbgondolva kigondoltam, hogy egy megelégedettségi lapot kellene kreálni. De amolyan éles verziót! Nevekkel! Ha valaki megy szervízbe, szépen akkurátusan kitöltögetheti a mezőket. Táblázatos formában lehetne megalkotni. Megy az ember az autóházhoz, rögtön az első benyomásokat meg is fogalmazhatná, lehetne a lap eleje amolyan tesztlap. - Az autóház felkeresésének célja: - Autóház neve, címe:............... - Az autóház környezete gondozott, kultúrált?: igen - nem - Megfelelő parkolóhely van kialakítva az ügyfelek autóinak? : igen - nem - Szalonba lépés után mennyi idővel segítettek segítségünkre?: .......perc És akkor a táblázat, amiben az oszlopok fejléce azok szerint lenne kitöltve, kikkel érintkezünk látogatásunk során, mely szolgáltatási területét kívánjuk ígénybe venni az autóháznak? Természetesen mielőtt valakivel szóba állunk, nem árt megkérdezni, hogy:ugye nem bánja, ha feljegyzem a nevét? (Tiltakozás esetén a lapra fel lehet jegyezni a tiltást!) 1.oszlop: Munkafelvevő neve: 2. oszlop: Kereskedő neve: 3. oszlop: Raktárvezető, vagy anyaggazdálkodó, vagy raktáros neve: 4. oszlop: Műhelyfőnök neve: 5. oszlop: szerelő(k) neve(i): 6. oszlop: Adminisztrációs munkatárs neve: 7. oszlop: Számlakészítés, pénztáros neve: stb. És a sorok: lehetne osztályozni, avagy egy szóban jellemezni a dolgozó a hozzáállását, a kedvességét, a rugalmasságát, gyorsaságát, precízségét, tudását, hozzáértését, stb. Összesített értékelés a végére, valamint hogy ajánlott-e vagy sem? stb, stb,......... Szerintem névkérés és ilyen adatlap kitöltögetése láttán kicsit megfontoltabbak lennének az ügyfelekkel, pláne ha a Chevrolet Magyarország jóváhagyását is ki lehetne sajtolni, arra hivatkozva, hogy a megelégedett ügyfelekért, a minőségi szolgáltatásért tesszük mindezt!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #349 Dátum: 2008. Március 10. - 19:08:31 » |
|
Én meg az esetemen felbuzdúlva, azt továbbgondolva kigondoltam, hogy egy megelégedettségi lapot kellene kreálni. De amolyan éles verziót! Nevekkel! Ha valaki megy szervízbe, szépen akkurátusan kitöltögetheti a mezőket. Táblázatos formában lehetne megalkotni. Megy az ember az autóházhoz, rögtön az első benyomásokat meg is fogalmazhatná, lehetne a lap eleje amolyan tesztlap. - Az autóház felkeresésének célja: - Autóház neve, címe:............... - Az autóház környezete gondozott, kultúrált?: igen - nem - Megfelelő parkolóhely van kialakítva az ügyfelek autóinak? : igen - nem - Szalonba lépés után mennyi idővel segítettek segítségünkre?: .......perc És akkor a táblázat, amiben az oszlopok fejléce azok szerint lenne kitöltve, kikkel érintkezünk látogatásunk során, mely szolgáltatási területét kívánjuk ígénybe venni az autóháznak? Természetesen mielőtt valakivel szóba állunk, nem árt megkérdezni, hogy:ugye nem bánja, ha feljegyzem a nevét? (Tiltakozás esetén a lapra fel lehet jegyezni a tiltást!) 1.oszlop: Munkafelvevő neve: 2. oszlop: Kereskedő neve: 3. oszlop: Raktárvezető, vagy anyaggazdálkodó, vagy raktáros neve: 4. oszlop: Műhelyfőnök neve: 5. oszlop: szerelő(k) neve(i): 6. oszlop: Adminisztrációs munkatárs neve: 7. oszlop: Számlakészítés, pénztáros neve: stb. És a sorok: lehetne osztályozni, avagy egy szóban jellemezni a dolgozó a hozzáállását, a kedvességét, a rugalmasságát, gyorsaságát, precízségét, tudását, hozzáértését, stb. Összesített értékelés a végére, valamint hogy ajánlott-e vagy sem? stb, stb,......... Szerintem névkérés és ilyen adatlap kitöltögetése láttán kicsit megfontoltabbak lennének az ügyfelekkel, pláne ha a Chevrolet Magyarország jóváhagyását is ki lehetne sajtolni, arra hivatkozva, hogy a megelégedett ügyfelekért, a minőségi szolgáltatásért tesszük mindezt! Rajta!
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #350 Dátum: 2008. Március 10. - 19:12:00 » |
|
Én meg az esetemen felbuzdúlva, azt továbbgondolva kigondoltam, hogy egy megelégedettségi lapot kellene kreálni. De amolyan éles verziót! Nevekkel! Ha valaki megy szervízbe, szépen akkurátusan kitöltögetheti a mezőket. Táblázatos formában lehetne megalkotni. Megy az ember az autóházhoz, ............... ................Összesített értékelés a végére, valamint hogy ajánlott-e vagy sem? stb, stb,......... Szerintem névkérés és ilyen adatlap kitöltögetése láttán kicsit megfontoltabbak lennének az ügyfelekkel, pláne ha a Chevrolet Magyarország jóváhagyását is ki lehetne sajtolni, arra hivatkozva, hogy a megelégedett ügyfelekért, a minőségi szolgáltatásért tesszük mindezt! Szerkesztd meg, kipróbáljuk... Jó ötlet nagyon!
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #351 Dátum: 2008. Március 10. - 19:22:27 » |
|
Én meg az esetemen felbuzdúlva, azt továbbgondolva kigondoltam, hogy egy megelégedettségi lapot kellene kreálni. De amolyan éles verziót! Nevekkel! Ha valaki megy szervízbe, szépen akkurátusan kitöltögetheti a mezőket. Táblázatos formában lehetne megalkotni. Megy az ember az autóházhoz, ............... ................Összesített értékelés a végére, valamint hogy ajánlott-e vagy sem? stb, stb,......... Szerintem névkérés és ilyen adatlap kitöltögetése láttán kicsit megfontoltabbak lennének az ügyfelekkel, pláne ha a Chevrolet Magyarország jóváhagyását is ki lehetne sajtolni, arra hivatkozva, hogy a megelégedett ügyfelekért, a minőségi szolgáltatásért tesszük mindezt! Szerkesztd meg, kipróbáljuk... Jó ötlet nagyon! Nem ígérem ma este, de komolyan gondolom, hogy megszerkesztem! Amint van egy forma, közzéteszem, majd kérem a további ötleteket! Pár hét alatt szerintem össze tudunk dobni egy jogilag is kifogásolhatatlan nyomtatványt, aztán hajrá! Mint baráti társaság, utána meg lehet keresni a központot azzal az indokkal, amit említettem.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #352 Dátum: 2008. Március 10. - 19:26:08 » |
|
Én meg az esetemen felbuzdúlva, azt továbbgondolva kigondoltam, hogy egy megelégedettségi lapot kellene kreálni. De amolyan éles verziót! Nevekkel! Ha valaki megy szervízbe, szépen akkurátusan kitöltögetheti a mezőket. Táblázatos formában lehetne megalkotni. Megy az ember az autóházhoz, ............... ................Összesített értékelés a végére, valamint hogy ajánlott-e vagy sem? stb, stb,......... Szerintem névkérés és ilyen adatlap kitöltögetése láttán kicsit megfontoltabbak lennének az ügyfelekkel, pláne ha a Chevrolet Magyarország jóváhagyását is ki lehetne sajtolni, arra hivatkozva, hogy a megelégedett ügyfelekért, a minőségi szolgáltatásért tesszük mindezt! Szerkesztd meg, kipróbáljuk... Jó ötlet nagyon! Nem ígérem ma este, de komolyan gondolom, hogy megszerkesztem! Amint van egy forma, közzéteszem, majd kérem a további ötleteket! Pár hét alatt szerintem össze tudunk dobni egy jogilag is kifogásolhatatlan nyomtatványt, aztán hajrá! Mint baráti társaság, utána meg lehet keresni a központot azzal az indokkal, amit említettem. úgy legyen... Megvárjuk és kiegészitjük majd...
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #353 Dátum: 2008. Március 10. - 19:28:08 » |
|
Én meg az esetemen felbuzdúlva, azt továbbgondolva kigondoltam, hogy egy megelégedettségi lapot kellene kreálni. De amolyan éles verziót! Nevekkel! Ha valaki megy szervízbe, szépen akkurátusan kitöltögetheti a mezőket. Táblázatos formában lehetne megalkotni. Megy az ember az autóházhoz, ............... ................Összesített értékelés a végére, valamint hogy ajánlott-e vagy sem? stb, stb,......... Szerintem névkérés és ilyen adatlap kitöltögetése láttán kicsit megfontoltabbak lennének az ügyfelekkel, pláne ha a Chevrolet Magyarország jóváhagyását is ki lehetne sajtolni, arra hivatkozva, hogy a megelégedett ügyfelekért, a minőségi szolgáltatásért tesszük mindezt! Szerkesztd meg, kipróbáljuk... Jó ötlet nagyon! Nem ígérem ma este, de komolyan gondolom, hogy megszerkesztem! Amint van egy forma, közzéteszem, majd kérem a további ötleteket! Pár hét alatt szerintem össze tudunk dobni egy jogilag is kifogásolhatatlan nyomtatványt, aztán hajrá! Mint baráti társaság, utána meg lehet keresni a központot azzal az indokkal, amit említettem. úgy legyen... Megvárjuk és kiegészitjük majd... Mitöbb, használjuk.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
rebelpeak
|
|
« Hozzászólás #354 Dátum: 2008. Március 10. - 19:56:55 » |
|
:-\nem akarok aggályoskodni, de a nevek kiírásához remélem nem kell engedély!? mert ugyan mindnyájan leírjuk a neveket, de valami m rha nem fog kellemetlenkedni?!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #355 Dátum: 2008. Március 10. - 20:00:09 » |
|
Nekem is tetszik az ötlet, de egyet tartsunk szem előtt! Nem vagyunk hivatalosan bejegyzett klub! Szerintem nem csinálhatunk ilyet engedély nélkül! Ha valakinek nem tetszik, akkor igencsak szép pert akaszthat a nyakunkba!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
95LE
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1120
Lacetti 1,4 Elite HB
|
|
« Hozzászólás #356 Dátum: 2008. Március 10. - 20:04:57 » |
|
Az ötlet kitünő, mitöbb valami hasonló kérdésekkel engem már telefonon keresett meg a szervíz munkatársa, hogy a legutóbbi javítással, hogy voltam megelégedve. A gondolatot tovább röptetve fel kellene venni a GM-mel a kapcsolatot, hogy ha szükségük van 1 reprezentatív felmérésre akkor az inkognitónkat megtartva a klubbon keresztül 1 online kérdőívet kitöltünk feléjük akár nyugta számmal ellátva a hitelesség kedvéért. Mi lene ebből a haszon? Nos a GM talán komolyabban venné a problémáinkat, a szervizek esetleg nagyobb odafigyelést szánnak matricás autóinkra és a korábbi nem kívánatos történetek megszűnhetnének, a klubbunk nagyobb érdeklődére tehet szert.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #357 Dátum: 2008. Március 10. - 21:39:41 » |
|
Nekem is tetszik az ötlet, de egyet tartsunk szem előtt! Nem vagyunk hivatalosan bejegyzett klub! Szerintem nem csinálhatunk ilyet engedély nélkül! Ha valakinek nem tetszik, akkor igencsak szép pert akaszthat a nyakunkba!
Mint magánember és autótulajdonos, jogod van tudni az ügyintéző nevét, de ezt meg is tagadhatja (nem mondja meg). Nem a klubunk (baráti társaságunk) készít ilyet esetenként, hanem mint autótulajdonos mindenki, akinek kedve van! Amíg hivatalos helyen nincs közzézéve a felmérés, hanem saját célra, baráti társaság belső használatára készül, addig szerintem senkinek nem lehet kifogása. Amúgy meg ha leadja az ember az autóját, még a bugyija méretét is elkérik....ugyanolyan aggályos! Akkor már had kérjem el a nevét a dolgozónak és magamnak emlékeztetőleg had értékeljem, hogy legközelebb emlékezzek az autóház magam által felállított skálán való szereplésére!!!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #358 Dátum: 2008. Március 10. - 21:53:54 » |
|
Na valami ilyen lenne (version 2, ): Várom a javaslatokat!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
mostnemtom
|
|
« Hozzászólás #359 Dátum: 2008. Március 10. - 22:22:27 » |
|
Megítélésem szerint addíg amíg mint magánszemély nyilatkozol a tapasztalataidról addig nem érhet bántódás.Azt ha Te valótlanságot állítasz valakiről és az perre viszi a dolgot, bizonyítani is kell.Namármost az ilyen nagystílű és fenemód intelligens ember, hogyan bizonyítja be, hogy Ő a Jóisten? Ha a klub nevében és keretei között nyilatkozol az már lehet aggályos, hiszen a klub(ha be lenne jegyezve)jogi személyként a nyilvánosságot is megtestesítheti és abba már bele lehet kötni! Szerintem.De miután nem vagyok jogász, csak óvatosan a nevekkel.Amíg nem rágalmazol, hanem a teljes igazságot mondod, épeszű ember nem kekeckedik, hanem bocsánatot kér, de legrosszabb esetben is hallgat.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet mindig ünnepnap!!!
|
|
|
|