Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 23. - 16:33:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 125   Le
 
Szerző Téma: Márkaszervizek, költségek  (Megtekintve 281546 alkalommal)
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #330 Dátum: 2008. Március 09. - 18:27:47 »

tudod, hogy én használtan vettem, (nubira 3) de rendesen vezetett (?!?!) szervízkönyvvel...szóval 50000 volt most benne, cserekor...nagypénteken lesz 4 éves, tehát vizsga is lesz, széthúztam a költségeket...
Értem. tehát még nem lett volna égető.
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #331 Dátum: 2008. Március 09. - 18:34:31 »

Rebelpeak! Szerintem közkinccsé lehetne tenni a szerviz cimét, és telefonját, mert úgyis az ügyfelekből élnek ők is. Kérdezd meg persze őket előbb, majd amennyíben engedélyezik, sőt, lehet, hogy kérik, akkor tedd fel mindenki részére elérhetőségüket! Szerintem igy korrekt lenne az üzlet! Kacsint
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #332 Dátum: 2008. Március 09. - 19:32:10 »

Szerintem, ha vége a garinak, akkor a francba kell hagyni a márkaszervízt...Gidy apu kerekedője a Várna utcában (tudjátok, akit mindig ajánl, mert benne van a boltban/bocs Apu/) korrekt árakon jó cuccokat ad, a 13. ker ben meg egy volt márkaszervíz abszolút korrekten és villámgyorsan berakja...ékszíjcsere 15 percig tartott...szégyenlem leírni, mennyiért...hátsó fékbetétek anyagosan 10500.- 08.00-ra vittem, kilenc előtt kész volt...
Cím?! Bpest, Xlll. ker.....
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
peti74
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1279


Lacetti Sedan 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #333 Dátum: 2008. Március 09. - 20:11:16 »

Rebelpeak! Szerintem közkinccsé lehetne tenni a szerviz cimét, és telefonját, mert úgyis az ügyfelekből élnek ők is. Kérdezd meg persze őket előbb, majd amennyíben engedélyezik, sőt, lehet, hogy kérik, akkor tedd fel mindenki részére elérhetőségüket! Szerintem igy korrekt lenne az üzlet! Kacsint

Ja! Ilyen adatokkal nem kell titkolózni! Nekik is, nekünk is haszon!(Ill. csak Nektek, mert nekem messze van Vigyorog)
Naplózva

...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #334 Dátum: 2008. Március 10. - 10:56:45 »

Ma sajnos el kellett látogatnom a szervízbe, mert megkaptam első pech-lámpámat. 
A légkör érezhetően feszült szombati szervízértékelésem óta.
Odajött hozzám Horváth Péter azt kifogásolva, hogy az ő személyét sérelmesen érinti írásom. (Mellesleg engem is úgy érintett a hozzáállása szombaton, de ki beszél itt az ügyfelek megelégedettségéről most! Nem?) Nem igazán értettem, mit szeretett volna, hisz csak a tapasztalataimat vetettem papírra, valamint azokat az infókat, amiket az utcán, az ismeretségi körben, a többi chevy-tulajtól hall az ember útun-útfélen. De az volt az érzésem, hogy egy mondatra vár. Mégpedig arra, hogy én ezeket az infókat valakitől ott hallottam. Megnyugtattam, hogy mivel ismerem az ügyfél-munkafelvevő kapcsolatot és a körülötte terjengő pletykákat, bátorkodtam arra alapozni a be nem bizonyított gondolataimat. Azon kívül sok opeles-chevys ismerősöm van a környéken és itt a nyilvános fórumon, így meglehetősen tájékozott vagyok!
Mivel kifogásolta irományomat és azt ő magára nézve érezte célzásnak (el nem tudom képzelni miért?) mindenki megnyugtatására közzéteszem a javított változatot, amiben remélhetőleg már nem szerepelnek félreérthető mondatok és nincsenek benne utalások, sugalmazások.  Vigyorog
A világért sem szeretném, hogy valaki az én téves fogalmazásom miatt rosszul értelmezze a leírtakat és meggondolatlan lépéseket tegyen!!!
Egy dolog viszont megfogalmazódott bennem: ha már ennyire belenyúltam a hangyabolyba akarva-akaratlanul, ha írásom mégis indokolatlan fővesztést okozna az autóház berkein belül, akkor nem fogok tétovázni. Megteszem a szükséges lépéseket annak érdekében, hogy az autóház -a többi dolgozó kiváló szaktudása és ügyfélkezelése okán is- visszaszerezhesse a környéken az ügyfelek megbecsülését és bizalmát! 

Nos akkor a mai akcióról én is leírom tapasztalataimat, tehát konklúzió:

Chevrolet Kiss-Gerencsér (itt vettem) Keszthely-Gyenesdiás

Hét elején kaptam a levelet:
Gondoskodás hétvége: megajándékozzuk egy Chevrolet Legends CD-vel (még nem hallgattam meg), vendégek kedvükre fogyaszthatnak gyümölcskosarunkból (volt egy tenyérnyi kosárka az asztalon két banánnal és naranccsal  megspékelve  ), díjmentesen átvizsgáljuk autóját, egy ingyenes autómosás során eltüntetjük a tél nyomait (na erre visszatérünk még, pláne hogy esett az eső!!!) ingyenesen kicseréljük zöldkártyáját, sőt ha kívánja ingyenesen felszereljük nyári gumijait a téliek helyébe (na ebben lesz a poén!!!!)
Telefon, időpont egyeztetés szombat 9-re. Egyedi kiegészítés, hogy nekem nem kell a téligumit leszedni, nyárit felrakni, mert külön felnin vannak, csak kicentírozni és át kell dobni őket. Telefon túlsó végén válasz:no az nagyon jó, ennek örülnek, nincs annyi munka vele. (Gondoltam cserébe viszem a rejtett szelepeimet, bedobatom velük, ez bele kell férjen a komplett gumiátrakás-cserebere helyett!)

Lássuk!:

Pontosan érkeztem, ahogy megbeszéltük a hét elején, kilencre. 
Szalonba éréskor tapasztaltam, hogy nem az a munkafelvevő van (Vörös Péter szokta intézni a kocsimat, udvarias, korrekt, megbízható ember!!!), akihez eddig vittem a kocsit és akinek a hozzáállásával maximálisan meg vagyok elégedve. Sebaj, gondoltam, miért lenne gond ez?
Munkalap kiállítás: Horváth Péter munkafelvevővel, akivel eddig csak köszönőben voltunk (maradunk is ennyiben!)
Mondom neki: vegyük sorba, mit is jelent mindez, mivel nem volt nálam pénz és nehogy maradnom kelljen felmosni!  Vigyorog
Mondja a srác, hogy a fent említett dolgok valóban ingyenesek. Jó ügyfél lévén gondoltam gyorsítunk a dolgon, (sosem szoktam elvárni a körbenyalást, csak a lényeg legyen meg, nem kell nekem hajbókolni) mondom a srácnak, hogy mivel esik az eső, kihagyhatnánk a mosást, csak annyit kérnék, hogy a borotvával a két oldalán az aljára tartva a végét sétáljon el az autó mellett, hogy az aljáról a sós lerakódást kicsit leöblítsük. (Ez testvérek között is töredéke időben és ráfordításban egy felső mosás igényeinek!)
Azt mondja, hogy ez nem megy. HeHeHe Miért? Mert az ingyen szolgáltatásban felső mosás van benne. Nem értem, hisz a tél legjobban a kocsi alját veszi igénybe, ott hagy nyomokat a tél legjobban, de nem akarok kekeckedni. Kedvem még mindig jó, akkor hagyjuk a mosást-mondom, majd otthon megcsinálom magamnak, lássuk a javát!
Többi dolog rendben, hihetetlen, de tényleg ingyen van minden! Munkalap aláír, kocsit viszik be. Bár szervízbe vezető ajtón azóta kint van az "idegeneknek bemenni tilos" felirat, mióta ott dolgoztam, sosem volt gond abból, hogy lementem a kocsihoz (elvégre én nem voltam itt idegen  Vigyorog) !
Megyek le, kong a szervíz az ürességtől. Jön szembe a munkafelvevő srác miután lerakta zöldkártyára a kocsit és néz értetlenül. Mondom megyek a kocsihoz. Nem lehet!-válaszol -menjek körbe, a műhelyben nem tartózkodhatom.
Még mindig türelmes vagyok, bár kint esik az eső, lelkemben még a nap süt. Mondom magamban, "te munkafelvevők gyöngye -aki sehol sem voltál, amikor itt húztam az igát- aztán nem mondod meg, mikor megyek a kocsimhoz, amit én fizetek ki! Maradok a kocsinál. Elvégre nincs olyan jogszabály, amely a tulajdonost kitiltaná a szervízekből az autója mellől! Az idegeneknek belépni tilos csak egy papír, amit én mint tulaj figyelmen kívül hagyhatok és saját felelősségemre beléphetek! Szerencsére az a szerelő dolgozott éppen, aki régen kollegám volt és nyugodtan rábíztam mindig is a kocsijaimat -őt Pál Miklósnak hívják, ajánlom másnak is, rendes lelkiismeretes szerelő!
Zöldkártyával kezdtünk, minden ok!
Jön a kerékcsere. Kipakoljuk a cuccost (kerékcsavarok az alukhoz, kerékőr, kerekek). Akkurátusan megírja a fent lévő kerekeket, veszi le, alukat viszi a centírgéphez. Mondom neki, hogy mivel nem kell felniről le, felnire fel szerelést csinálni, had kérjem meg, hogy a szelepeket vegye ki, tegye be a rejtetteket, amiket hoztam. OK, semmi gond, úgyis kell centírozni, pár perc az egész. Rájuk hagyom a melót felmegyek a kereskedésbe. Gondoltam addig piackutatást végzek, hogy elhelyezhetnék-e egy kis reklámot klubunkról?
Kereskedő Mészáros Péter hozzáállása maximálisan pozitív volt, s bár a vezetőség nem engedte bármilyen alakú matrica kiragasztását (olyan formátumú per pillanat meg nincs, amit ők elfogadnak), a kereskedő felajánlotta, hogy ha viszek szórólapot, egyéb reklámanyagot, akkor megígéri, hogy minden lacsivevőnek ad belőle! Megköszöntem, irány vissza a szervíz. Útközben elkap a munkafelvevő és elkezdődött a hercehurca!
Azt mondja, hogy arról nem volt szó, hogy szelepeket cserélnek!!! Szó szót követ. Érvelek, hogy így is-úgy is kell: centírozni, pumpálni, stb és mivel nem kell a télit a felniről leszerelni, a nyárit meg feltenni, gondoltam ezen műveletek helyett megoldható, ennyi rugalmasság akad. Hát nem akad. Mivel félben volt a munka (2. keréknél tartottak) azt nem akarta mondani, hogy azonnal menjek a fenébe, de láttam az arcán, hogy erősen elgondolkodott a művelet fizetőssé tételén. Csakhogy a megnyitott munkalap 0-ás volt, erre ár nem kerül, újabbat meg úgysem írok alá!  Vigyorog Diskurálunk, s mivel kissé arrogánsba megy át a sítlusa, én sem adom alább!  Szóba hozom akkor már a mosást is, hisz nem szerepel a szórólapon, hogy az autón kizárólag felül mosnak, csak az ő rugalmatlansága és sarkossága vétózta meg a felső helyetti alsómosást. Példálózik, hogy ő a "Jani", ő adhat csak ki munkát, a szerelők nem az ügyfél kérésére dolgoznak, csak azt tehetik, amit ő mond! Próbálom békés hangnemben folytatni, hogy azt hittem, ennyi belefér, pláne hogy kollegák voltunk, stb.
Erre ő: kivel is voltam kolléga? Mondom..veled (hozzágondolom:szerencsére) nem!  Vigyorog
Folytatja: na ezt megcsinálják, aztán felejtsük el egymást!
OK, rendben, ha jövök legközelebb, akkor csakis a másik sráchoz, hozzád nem hozom a kocsit, az biztos! - mondom.
Autó elkészült. Amúgy az ügyfelek között szóbeszéd, hogy nagyon kiáll a rúdja  a "Janinak", közútálat tárgya. Gondolom adnom kellett volna neki egy 500-ast, akkor rendben lett volna a dolog, mindenkitől ezt várja. Hja..inkább egy ezrest, hisz amikor itt voltam, már akkor sem volt 500 Ft-nak becsülete, annyit ért a pénzünk!
Legalább 10 olyan ügyfélről tudok, aki mostanában járt a szervízben úgy, hogy amikor meglátta, hogy "A Jani" dolgozik, megfordult és kiment. Rengeteg környékbeli ismerősöm panaszkodik rá! Egy bácsika azért csúszott ki a garanciális kormánycseréből, mert akármikor jött, pont "A Jani" dolgozott! Őhozzá meg nem ment, mert volt hozzá már szerencséje!
A másik dolog meg a háláról: először azt ki is kellene érdemelni!!! Eddig is "megköszöntem" az autóm lelkiismeretes ápolását az arra érdemes embereknek, volt, hogy egy tálca sört vittem be. Nekik is csak fizetőeszközért és ugyanannyiért adják a kenyeret a boltban! Ők is abból élnek!
Az egyetlen autó, ami 9-11-ig bent volt a szervízben ezidáig -vagyis az enyém- kikerül a ház elé, munkalapot aláíratja velem  " A Jani", a kulcsot elveszem és rossz szájízzel hazajövök. Természetesen Jani nem kap semmi köszönőfélét, az ő részét a köszönetből megkapták azok, akik lelkiismeretesen végezték a munkájukat. Mindezt tettem pláne azért, mert "A Janitól" -előttem, mint ügyfél előtt...ezt nem is értem, miért kellett előttem?- megkapták a  beosztásukat, sőt eljövetelem után is ez volt a téma! Szóval olyasmi kis vígaszköszönet akart lenni, hogy az én kérésem miatt kellemetlen helyzetbe kerültek és leszúrást kaptak, ezért elnézést is kértem tőlük. Utolsó mondatok egyike volt, hogy ez nyilvánosságot fog kapni, mint amolyan szervízértékelés egy több, mint 300 tagot számláló klubban és ha netán retorzió érné a dolgozókat, akkor felsőbb fórumokon fogok panaszt tenni a munkafelvevő viselkedése miatt.

Végső értékelés: egy ember hozzáállása tönkretette az egész akciót a szememben! Már az is eszembe jutott, hogy inkább valahol máshol, pénzért, zöldkártya és gumiszerelés, mintsem mégegyszer ezt végigjátsszam! Hiába voltak nagyon korrektek a szerelők. A chevrolet kereskedőt csak ajánlani tudom mindenkinek, pláne annak fényében, hogy ők adták annak idején a legjobb ajánlatot a lacsimra!
A másik munkafelvevő elérhetőségét azóta megszereztem, kizárólag akkor fogok menni, ha ő fog dolgozni.
Mielőtt bárki pálcát törne fejem felett! Kijelenthetem, hogy aki ismer tudja:egyszerű ember vagyok, semmi extrára, seggnyalásra nem vágyom, csak korrekt, rugalmas kiszolgálásra még ha ingyen is van! Ha fizetek érte, akkor meg nem vágyom, hanem elvárom, de csak annyit, ami normális körülmények között megjár!
A munkalapra végül 2 óra került fel. Egy ilyen akció normál esetben kb. 3 óra, ennyit kell elszámolnia mínuszben a szervíznek, merthogy nem fizet érte a kuncsaft. Az enyém két óra volt, 1 órát fogtak rajtam, mivel nem volt mosás, stb. És nem fért bele balhé nélkül négy kerékszelep cseréje!!!! No comment!

u.i.: Minden név szerepeltetése szándékosan, felelősségem teljes tudatában történt. Kizárólag azért, hogy a többi ügyfél saját akaratából, tudatosan választhassa meg azokat a szervízeket és dolgozóikat, akik kiszolgálják, mert azt az ő pénzükért teszik!

S ahogy illik, névvel: Hall Ferenc
« Utoljára szerkesztve: 2008. Március 10. - 12:09:36 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #335 Dátum: 2008. Március 10. - 11:12:08 »

Ma sajnos el kellett látogatnom a szervízbe, mert megkaptam első pech-lámpámat. 
A légkör érezhetően feszült szombati szervízértékelésem óta.
Odajött hozzám Horváth Péter azt kifogásolva, hogy az ő személyét sérelmesen érinti írásom. (Mellesleg engem is úgy érintett a hozzáállása szombaton, de ki beszél itt az ügyfelek megelégedettségéről most! Nem?) Nem igazán értettem, mit szeretett volna, hisz csak a tapasztalataimat vetettem papírra, valamint azokat az infókat, amiket az utcán, az ismeretségi körben, a többi chevy-tulajtól hall az ember útun-útfélen. De az volt az érzésem, hogy egy mondatra vár. Mégpedig arra, hogy én ezeket az infókat valakitől ott hallottam. Megnyugtattam, hogy mivel ismerem az ügyfél-munkafelvevő kapcsolatot és a körülötte terjengő pletykákat, bátorkodtam arra alapozni a be nem bizonyított gondolataimat. Azon kívül sok opeles-chevys ismerősöm van a környéken és itt a nyilvános fórumon, így meglehetősen tájékozott vagyok!
Mivel kifogásolta irományomat és azt ő magára nézve érezte célzásnak (el nem tudom képzelni miért?) mindenki megnyugtatására közzéteszem a javított változatot, amiben remélhetőleg már nem szerepelnek félreérthető mondatok és nincsenek benne utalások, sugalmazások.  Vigyorog
A világért sem szeretném, hogy valaki az én téves fogalmazásom miatt rosszul értelmezze a leírtakat és meggondolatlan lépéseket tegyen!!!
Egy dolog viszont megfogalmazódott bennem: ha már ennyire belenyúltam a hangyabolyba akarva-akaratlanul, ha írásom mégis indokolatlan fővesztést okozna az autóház berkein belül, akkor nem fogok tétovázni. Megteszem a szükséges lépéseket annak érdekében, hogy az autóház -a többi dolgozó kiváló szaktudása és ügyfélkezelése okán is- visszaszerezhesse a környéken az ügyfelek megbecsülését és bizalmát! 

Nos akkor a mai akcióról én is leírom tapasztalataimat, tehát konklúzió:



Feri!

Bocs, de én nem olvasom a javított változatot. Hiszek az elsőnek.
« Utoljára szerkesztve: 2008. Március 10. - 11:17:20 írta captainb » Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #336 Dátum: 2008. Március 10. - 11:13:50 »

Mellesleg, mert az ember bátor, így altatás elött, írtam egy levelet a Gyulaiéknak a műbizonylat ügyében (talán posztumusz megkapom?).
Kiváncsian várom a választ....
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #337 Dátum: 2008. Március 10. - 11:15:52 »

Ma sajnos el kellett látogatnom a szervízbe, mert megkaptam első pech-lámpámat. 
A légkör érezhetően feszült szombati szervízértékelésem óta.
Odajött hozzám Horváth Péter azt kifogásolva, hogy az ő személyét sérelmesen érinti írásom. (Mellesleg engem is úgy érintett a hozzáállása szombaton, de ki beszél itt az ügyfelek megelégedettségéről most! Nem?) Nem igazán értettem, mit szeretett volna, hisz csak a tapasztalataimat vetettem papírra, valamint azokat az infókat, amiket az utcán, az ismeretségi körben, a többi chevy-tulajtól hall az ember útun-útfélen. De az volt az érzésem, hogy egy mondatra vár. Mégpedig arra, hogy én ezeket az infókat valakitől ott hallottam. Megnyugtattam, hogy mivel ismerem az ügyfél-munkafelvevő kapcsolatot és a körülötte terjengő pletykákat, bátorkodtam arra alapozni a be nem bizonyított gondolataimat. Azon kívül sok opeles-chevys ismerősöm van a környéken és itt a nyilvános fórumon, így meglehetősen tájékozott vagyok!
Mivel kifogásolta irományomat és azt ő magára nézve érezte célzásnak (el nem tudom képzelni miért?) mindenki megnyugtatására közzéteszem a javított változatot, amiben remélhetőleg már nem szerepelnek félreérthető mondatok és nincsenek benne utalások, sugalmazások.  Vigyorog
A világért sem szeretném, hogy valaki az én téves fogalmazásom miatt rosszul értelmezze a leírtakat és meggondolatlan lépéseket tegyen!!!
Egy dolog viszont megfogalmazódott bennem: ha már ennyire belenyúltam a hangyabolyba akarva-akaratlanul, ha írásom mégis indokolatlan fővesztést okozna az autóház berkein belül, akkor nem fogok tétovázni. Megteszem a szükséges lépéseket annak érdekében, hogy az autóház -a többi dolgozó kiváló szaktudása és ügyfélkezelése okán is- visszaszerezhesse a környéken az ügyfelek megbecsülését és bizalmát! 



Nem tetszik neki?? Akkor változtasson a stílusán, hozzáállásán az ügyfelek felé, és akkor nem születnek ilyen írások!
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #338 Dátum: 2008. Március 10. - 11:45:48 »

Ma sajnos el kellett látogatnom a szervízbe, mert megkaptam első pech-lámpámat. 
A légkör érezhetően feszült szombati szervízértékelésem óta.
Odajött hozzám Horváth Péter azt kifogásolva, hogy az ő személyét sérelmesen érinti írásom. (Mellesleg engem is úgy érintett a hozzáállása szombaton, de ki beszél itt az ügyfelek megelégedettségéről most! Nem?) Nem igazán értettem, mit szeretett volna, hisz csak a tapasztalataimat vetettem papírra, valamint azokat az infókat, amiket az utcán, az ismeretségi körben, a többi chevy-tulajtól hall az ember útun-útfélen. De az volt az érzésem, hogy egy mondatra vár. Mégpedig arra, hogy én ezeket az infókat valakitől ott hallottam. Megnyugtattam, hogy mivel ismerem az ügyfél-munkafelvevő kapcsolatot és a körülötte terjengő pletykákat, bátorkodtam arra alapozni a be nem bizonyított gondolataimat. Azon kívül sok opeles-chevys ismerősöm van a környéken és itt a nyilvános fórumon, így meglehetősen tájékozott vagyok!
Mivel kifogásolta irományomat és azt ő magára nézve érezte célzásnak (el nem tudom képzelni miért?) mindenki megnyugtatására közzéteszem a javított változatot, amiben remélhetőleg már nem szerepelnek félreérthető mondatok és nincsenek benne utalások, sugalmazások.  Vigyorog
A világért sem szeretném, hogy valaki az én téves fogalmazásom miatt rosszul értelmezze a leírtakat és meggondolatlan lépéseket tegyen!!!
Egy dolog viszont megfogalmazódott bennem: ha már ennyire belenyúltam a hangyabolyba akarva-akaratlanul, ha írásom mégis indokolatlan fővesztést okozna az autóház berkein belül, akkor nem fogok tétovázni. Megteszem a szükséges lépéseket annak érdekében, hogy az autóház -a többi dolgozó kiváló szaktudása és ügyfélkezelése okán is- visszaszerezhesse a környéken az ügyfelek megbecsülését és bizalmát! 



Nem tetszik neki?? Akkor változtasson a stílusán, hozzáállásán az ügyfelek felé, és akkor nem születnek ilyen írások!
Úgy, úgy, fogmosás után bátran bekaphatja...

Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #339 Dátum: 2008. Március 10. - 15:49:45 »

Ma sajnos el kellett látogatnom a szervízbe, mert megkaptam első pech-lámpámat. 
A légkör érezhetően feszült szombati szervízértékelésem óta.
Odajött hozzám Horváth Péter azt kifogásolva, hogy az ő személyét sérelmesen érinti írásom. (Mellesleg engem is úgy érintett a hozzáállása szombaton, de ki beszél itt az ügyfelek megelégedettségéről most! Nem?) Nem igazán értettem, mit szeretett volna, hisz csak a tapasztalataimat vetettem papírra, valamint azokat az infókat, amiket az utcán, az ismeretségi körben, a többi chevy-tulajtól hall az ember útun-útfélen. De az volt az érzésem, hogy egy mondatra vár. Mégpedig arra, hogy én ezeket az infókat valakitől ott hallottam. Megnyugtattam, hogy mivel ismerem az ügyfél-munkafelvevő kapcsolatot és a körülötte terjengő pletykákat, bátorkodtam arra alapozni a be nem bizonyított gondolataimat. Azon kívül sok opeles-chevys ismerősöm van a környéken és itt a nyilvános fórumon, így meglehetősen tájékozott vagyok!
Mivel kifogásolta irományomat és azt ő magára nézve érezte célzásnak (el nem tudom képzelni miért?) mindenki megnyugtatására közzéteszem a javított változatot, amiben remélhetőleg már nem szerepelnek félreérthető mondatok és nincsenek benne utalások, sugalmazások.  Vigyorog
A világért sem szeretném, hogy valaki az én téves fogalmazásom miatt rosszul értelmezze a leírtakat és meggondolatlan lépéseket tegyen!!!
Egy dolog viszont megfogalmazódott bennem: ha már ennyire belenyúltam a hangyabolyba akarva-akaratlanul, ha írásom mégis indokolatlan fővesztést okozna az autóház berkein belül, akkor nem fogok tétovázni. Megteszem a szükséges lépéseket annak érdekében, hogy az autóház -a többi dolgozó kiváló szaktudása és ügyfélkezelése okán is- visszaszerezhesse a környéken az ügyfelek megbecsülését és bizalmát! 



Nem tetszik neki?? Akkor változtasson a stílusán, hozzáállásán az ügyfelek felé, és akkor nem születnek ilyen írások!
Úgy, úgy, fogmosás után bátran bekaphatja...


Ezeken nem megsértödni kellene, hanem változtatni mielöbb.
Remélem sokan olvassák ezeket a sorokat, talán elöbb-utóbb elindul valamifajta javulás.
Ha csak egy picit, már megérte a fáradozást.
A kritikát lehetne venni építő jellegünek is, esetleg változtatni. Végra kaptak visszajelzést...
/akinek nem inge.../
Igaza is van Cápának hogy megirta.
A jót dicsérjük, a rosszat igen is el kell marasztalni, ha tetszik, ha nem!!! 

/CÁPA! Az eredeti verzió azért jobban tetszett. Sajnálom, hogy nem mentettem el, tanulságos volt./
« Utoljára szerkesztve: 2008. Március 10. - 17:02:34 írta ladlac » Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
rebelpeak
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 128


« Hozzászólás #340 Dátum: 2008. Március 10. - 16:12:29 »

cartársak! még csak kétszer voltam ebben a szervízben, ami Bp. 13. ker. klapka u. 13, az úr pedig aki velem foglalkozott szentirmai krisztián, 06 30 9867941, tehát csak az én jó tapasztalataimról tudok beszámolni. Szóltam neki a klubról, tehát így is lehet nála bejelentkezni, ha még érdekel másokat is...
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #341 Dátum: 2008. Március 10. - 17:19:46 »

cartársak! még csak kétszer voltam ebben a szervízben, ami Bp. 13. ker. klapka u. 13, az úr pedig aki velem foglalkozott szentirmai krisztián, 06 30 9867941, tehát csak az én jó tapasztalataimról tudok beszámolni. Szóltam neki a klubról, tehát így is lehet nála bejelentkezni, ha még érdekel másokat is...
Hátmá' hogy a búbánatba ne érdekelne.... Mosolyog Mosolyog Mosolyog
Köszönjük szépen, remélem nekünk is hasonló jó tapasztalataink lesznek vele, mint neked...
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #342 Dátum: 2008. Március 10. - 18:25:44 »

Ma voltam a 3 éves szervízen.Mivel nekem nem kellett szelepet cserélni,meg még nem is "zenélt" a kormányművem,meg az egeremet sem kellett piszkálni stb,a garim viszont most járt volna le,berinyáltam és meghosszabbítottam +1évvel a garimat. Kacsint Vigyorog
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #343 Dátum: 2008. Március 10. - 18:41:49 »

És mennyit kellet érte fizetni? Mármint a gari hosszabbításért? Láttam mostanában olyan kereskedést, ahol 4, sőt van olyan, ahol 5 év garit is adnak az új chevy mellé.
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #344 Dátum: 2008. Március 10. - 18:45:05 »

És mennyit kellet érte fizetni? Mármint a gari hosszabbításért? Láttam mostanában olyan kereskedést, ahol 4, sőt van olyan, ahol 5 év garit is adnak az új chevy mellé.
Chevy duna: +1 év kb 60 eFt, +2 év kb 120 eFt. De ne legyen több 60eKm-nél benne és ne legyen még 3 éves.
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Oldalak: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 125   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!