Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 24. - 00:23:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 125   Le
 
Szerző Téma: Márkaszervizek, költségek  (Megtekintve 281807 alkalommal)
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #750 Dátum: 2009. Június 12. - 21:38:06 »

Szerintem megérné odavinned, most úgy is friss élmény a lacsi a szerelősrácnak, mert szerdán csinálta a 60ezres nagyszervízt a 2004-es szedánomon. Vigyorog Szóval nagyjából már vágja a lacsikat, ugye srácok? Vigyorog
Megragadnám az alkalmat..:
Mit cserélnek / kell cserélni a 60ezres szerviz alkalmával (olaj, olajszűrőn kívül...)?
Lassan nekem is esedékes lesz...

A mi Lacsijainkon az első fékbetétek is rendszerint 60-nál voltak esedékesek. Persze ez használatfüggő, de számíts rá.

(Ja, és majd van egy vicces sztorim neked Mosolyog )
Naplózva

Pittike
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #751 Dátum: 2009. Június 13. - 07:28:18 »

Szerintem megérné odavinned, most úgy is friss élmény a lacsi a szerelősrácnak, mert szerdán csinálta a 60ezres nagyszervízt a 2004-es szedánomon. Vigyorog Szóval nagyjából már vágja a lacsikat, ugye srácok? Vigyorog
Megragadnám az alkalmat..:
Mit cserélnek / kell cserélni a 60ezres szerviz alkalmával (olaj, olajszűrőn kívül...)?
Lassan nekem is esedékes lesz...
Vezérműszíj, feszítőgörgők és szoktak vízpumpát is, de az nem kötelező (ha jól tudom).
Cseréltess vízpumpát is ha már szétkapják és fagyállót.Persze ha belefér a költségvetésbe.
Igen, ezeket, plusz gyújtógyertyák, én még fékolajat is cseréltettem.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #752 Dátum: 2009. Június 13. - 08:09:13 »

Kösz mindenkinek a hasznos infókat..
Fékbetét kimarad, gyertyacsere kimarad (43e-nél, ill a sorozatos sárgalámpa után, miután végre kiderült, hogy rossz gyertyákkal kolbászoltam, 48e-nél cserélve lettek), a többit viszont beleszuszakolom a költségvetésbe... (remélem )
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #753 Dátum: 2009. Június 13. - 12:41:37 »

Kösz mindenkinek a hasznos infókat..
Fékbetét kimarad, gyertyacsere kimarad (43e-nél, ill a sorozatos sárgalámpa után, miután végre kiderült, hogy rossz gyertyákkal kolbászoltam, 48e-nél cserélve lettek), a többit viszont beleszuszakolom a költségvetésbe... (remélem )
48-nál? 18000-et bírtak a gyertyáid, vagy nem lettek cserélve ahogy kell...30000-nél?
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #754 Dátum: 2009. Június 13. - 14:33:25 »

Kösz mindenkinek a hasznos infókat..
Fékbetét kimarad, gyertyacsere kimarad (43e-nél, ill a sorozatos sárgalámpa után, miután végre kiderült, hogy rossz gyertyákkal kolbászoltam, 48e-nél cserélve lettek), a többit viszont beleszuszakolom a költségvetésbe... (remélem )
48-nál? 18000-et bírtak a gyertyáid, vagy nem lettek cserélve ahogy kell...30000-nél?
Minek dobáljátok ki a jó alkatrészeket? He
Vízpumpát 140.000-nél cseréltettem. Nem mintha rossz lett volna, csak mert annyira mondogatják (egy kollégám 320.000 Km-nél tart, és most van benne a 2. vízpumpa.)
Vezmű cuccok (szíj+görgő+feszítő) 80.000-ként (több kolléga használja így).
Gyertya. szükség szerint (80.000 Km, gázos üzemben, ami sokkal kényesebb a gyertyára, mint a benzin.)
És nem fogyaszt túl az autó! (Múlt havi átlag: 9,5 l. Gázból!)

Az viszont fontos, hogy csak eredeti, gyári cuccot rakasson be az ember. A feszítőre és a vízpumpára is kényes  gép. (volt kolléga, aki kicseréltette a jó vízpumpát - mert annyira mondják - és az új 3000 Km. után megadta magát)
Naplózva
TTamás
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


Lacetti SW 1.6 Platinum


« Hozzászólás #755 Dátum: 2009. Június 13. - 15:42:33 »

Végülis elálltam a vételtől, ugyanis kiderült, hogy a bal hátsó sárvédő újra lett fújva, úgy néz ki, mintha otthon csinálta volna vki, és ami rosszabb, hogy 2,5 évig taxi volt. 96000ment bele ennyi idő alatt. És én már 3. tulaja lettem volna a 4,5 éves autónak. Túl büdös volt minden, így elálltam a vételtől. Más Lacettit nem találtam, ami kombi, nincs a világ másik végén és árra is jó, így marad a Ford Fócus. Köszönöm mindenki segítségét.
Naplózva

Lacetti SW 1.6 Platinum + LPG
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #756 Dátum: 2009. Június 15. - 10:22:14 »

Kösz mindenkinek a hasznos infókat..
Fékbetét kimarad, gyertyacsere kimarad (43e-nél, ill a sorozatos sárgalámpa után, miután végre kiderült, hogy rossz gyertyákkal kolbászoltam, 48e-nél cserélve lettek), a többit viszont beleszuszakolom a költségvetésbe... (remélem )
48-nál? 18000-et bírtak a gyertyáid, vagy nem lettek cserélve ahogy kell...30000-nél?
30e-nél cserélték, ahogy azt a tudós kézikönyv írja.. csak éppen - mint kiderült.., - nem a megfelelő hőértékűre (ezúton ismételten csókoltatom Wallisékat...)
Emiatt szívtam jópárszor a sárga lámpával, míg végül kiderült a turpisság. NA EKKOR lett újra gyertyacsere - most már a megfelelőre (ezért a 48ezres csere)
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #757 Dátum: 2009. Június 15. - 15:17:41 »

Végülis elálltam a vételtől, ugyanis kiderült, hogy a bal hátsó sárvédő újra lett fújva, úgy néz ki, mintha otthon csinálta volna vki, és ami rosszabb, hogy 2,5 évig taxi volt. 96000ment bele ennyi idő alatt. És én már 3. tulaja lettem volna a 4,5 éves autónak. Túl büdös volt minden, így elálltam a vételtől. Más Lacettit nem találtam, ami kombi, nincs a világ másik végén és árra is jó, így marad a Ford Fócus. Köszönöm mindenki segítségét.
Ez miért is márkaszervizes hozzászólás? (Legközelebb a Társalgóba lszives)
Idézet
és ami rosszabb, hogy 2,5 évig taxi volt
Ez csúnya általánosítás.
Jó pár taxit tudnék mutatni, ami 200.000 felett is jobb esztétikai és műszaki(!) állapotban van, mint sok "civil" kocsi.
Gazditól (+ a taxi társaság követelményeitől  Kacsint) függ.

Naplózva
smidipeti
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


2.0 Diesel SW Platinum pearl black "THUNDER"


« Hozzászólás #758 Dátum: 2009. Június 17. - 11:55:00 »

Sziasztok.Érdeklődnék dizel lacsi 30,000 km-es szervíz költségéről.Az olajat én viszem.Köszönöm a válaszokat
Naplózva
apjoki
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #759 Dátum: 2009. Június 19. - 15:58:51 »

Üdv klubtársak!
Szeretném, ha leírnátok a 60ezres szervízzel kapcsolatos tapasztalataitokat. Első kérdésem az lenne, hogy vigyek-e anyagot (szíj, görgők, vizpumpa) temészetesen Várna utcából? Vitt-e már valaki innen 60ezreshez anyagot? Mi a tapasztalat? Esetleg mit bizzak a szervízre (Gyulai) anyagban?
Elöre is köszi.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #760 Dátum: 2009. Június 19. - 16:43:50 »

Üdv klubtársak!
Szeretném, ha leírnátok a 60ezres szervizzel kapcsolatos tapasztalataitokat. Első kérdésem az lenne, hogy vigyek-e anyagot (szíj, görgők, vizpumpa) természetesen Várna utcából? Vitt-e már valaki innen 60ezreshez anyagot? Mi a tapasztalat? Esetleg mit bizzak a szervízre (Gyulai) anyagban?
Elöre is köszi.
Szia! Üdv a csapatban!  Ha garanciális a kocsi, akkor is kérdezd meg előtte a Gyulaiékat, hogy viheted-e az anyagot, vállalják-e igy is a munkát garanciával, vagy így nem? Csak eredeti alkatrészt vegyél, mert csak így lehet garanciális a csere bárhol is. Ha nem garis a kocsid, és olcsóbban akarod megúszni a munkát, akkor szívből ajánlom a barátom szervizét, ahol a klubunk tagjainak kedvezményt adnak a munkára, olcsóbban jönnél ki, mint a Gyulaiéknál. Csak hivatkozz rám, és a klubra! Ha kérdésed volna, hívj, vagy írj privit! (Horváth Autóklinika Kft, XXIII. Bp. Grassalkovich út 210.) A Googlében megtalálod. Sok sikert!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #761 Dátum: 2009. Június 20. - 15:30:19 »

Üdv klubtársak!
Szeretném, ha leírnátok a 60ezres szervizzel kapcsolatos tapasztalataitokat. Első kérdésem az lenne, hogy vigyek-e anyagot (szíj, görgők, vizpumpa) természetesen Várna utcából? Vitt-e már valaki innen 60ezreshez anyagot? Mi a tapasztalat? Esetleg mit bizzak a szervízre (Gyulai) anyagban?
Elöre is köszi.
Szia! Üdv a csapatban!  Ha garanciális a kocsi, akkor is kérdezd meg előtte a Gyulaiékat, hogy viheted-e az anyagot, vállalják-e igy is a munkát garanciával, vagy így nem? Csak eredeti alkatrészt vegyél, mert csak így lehet garanciális a csere bárhol is. Ha nem garis a kocsid, és olcsóbban akarod megúszni a munkát, akkor szívből ajánlom a barátom szervizét, ahol a klubunk tagjainak kedvezményt adnak a munkára, olcsóbban jönnél ki, mint a Gyulaiéknál. Csak hivatkozz rám, és a klubra! Ha kérdésed volna, hívj, vagy írj privit! (Horváth Autóklinika Kft, XXIII. Bp. Grassalkovich út 210.) A Googlében megtalálod. Sok sikert!
Lényeges infó, hogy garanciális a kocsi vagy sem.
Én a garancia alatt mindent a szervizre bíztam. Többe kerül, de gond esetén nem lehet vita a felelősség kérdése.
Vízpumpát teljesen felesleges cseréltetni 60-nál.
Ha már nem garanciális a kocsi, akkor felesleges a márkaszervizbe vinni. Olcsóbban kijössz másik szervizzel, és nem kapsz rosszabb munkát (Ez persze nyilván műhelytől függ. Egyébként a Gyulairól elég vegyes a kép. Volt már szíjszakadásos vezérmű cseréjük.).
A feszítőre és a vízpumpára nagyon kényes a gép. Ezekből csak az eredeti gyárit vedd!
Mind a kettőből volt már gond a csere után 1-2-3 ezer Km-el (szíjszakadás, vízfolyás).
Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #762 Dátum: 2009. Június 20. - 16:20:31 »

De ki mondja meg, hogy az "eredeti gyári" az pontosan milyen gyártmány??? Kértem szervízben 60ezresre ajánlatot, csak az alkatrész elérte a 80000 Ft-ot!!! A legdurvább ár ebből a vezérműszíj, ami 15000 Ft-ot kóstál...Opel boltban rendelve az alkatrészeket, mindennel együtt (szíj, vezető, feszítő, vízpumpa, levegő-olaj-klímaszűrő)  összesen 40000Ft. Ebből 5000 Ft a Gaetz vezérműszíj...
Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #763 Dátum: 2009. Június 20. - 16:22:25 »

Bocs, Gates vezérműszíj.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #764 Dátum: 2009. Június 21. - 07:26:29 »

De ki mondja meg, hogy az "eredeti gyári" az pontosan milyen gyártmány??? Kértem szervízben 60ezresre ajánlatot, csak az alkatrész elérte a 80000 Ft-ot!!! A legdurvább ár ebből a vezérműszíj, ami 15000 Ft-ot kóstál...Opel boltban rendelve az alkatrészeket, mindennel együtt (szíj, vezető, feszítő, vízpumpa, levegő-olaj-klímaszűrő)  összesen 40000Ft. Ebből 5000 Ft a Gaetz vezérműszíj...
Eredeti gyári cuccra a feszítő és a vízpumpa esetében gondoltam. Az meg "Genuine GM" (vagy valami hasonló  Vigyorog) feliratú dobozban van.
Hogy ki gyártja? A jó ég tudja. A feszítőnek a görgője pl.Koreában készül, de az öntvény amin rajta van Kanadában. Ott is dobozolják.
Az eredeti gyárit egyébként pont úgy értettem, hogy a fenti, GM-es kiszerelésű cucc. A szíj szerintem nyugodtan lehet pl. a Gates is. Az egy jól bevált márka. Azt viszont nem tudom, hogy az enyémbe milyen lett beszerelve. He A feszítőre és a vízpumpára figyeltem nagyon.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 125   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!