kripic
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1034
Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)
|
|
« Hozzászólás #525 Dátum: 2008. Június 23. - 13:15:38 » |
|
15ös szervíz 40.500 nem tom sok e....hát ami történt,olaj és szűrőcsere,vizsgálatok....Zsu
Nyugodj meg: SOK volt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #526 Dátum: 2008. Június 23. - 14:06:58 » |
|
15ös szervíz 40.500 nem tom sok e....hát ami történt,olaj és szűrőcsere,vizsgálatok....Zsu
Melyik szervíz mert elkérni ennyit??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zsuzsi787878
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 314
Sedan 2.0 TDI
|
|
« Hozzászólás #527 Dátum: 2008. Június 23. - 16:25:06 » |
|
. 3ker Gombos.pussss
|
|
|
Naplózva
|
Zsuzsanna
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #528 Dátum: 2008. Június 23. - 18:42:22 » |
|
. 3ker Gombos.pussss Szia. Szeretett klubunkat biztos nem említetted, mint kedvenc weblapodat! ...majd legközelebb...
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
georgbob
|
|
« Hozzászólás #529 Dátum: 2008. Július 27. - 19:36:42 » |
|
3 éves szervízre 44000 az baromi sok... Győrben a Gyimes 30000-ért csinálná 20%kedvezménnyel, majd jött a meglepi: Opel Nádor 5w-30-as olajjal együtt 26000 Ft. Mivel olajat viszek, így már csak 20000. Így nézve a 44000 rablás kategória...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
peti74
|
|
« Hozzászólás #530 Dátum: 2008. Augusztus 04. - 18:30:40 » |
|
Kb 2 hónapja voltam szervizben, a rángatás és torpanás miatt. Nem épp kielégito válaszként széttárt karokat kaptam, merthogy hibakód nélkul nem lehet ám megmondani, mi a probléma forrása! Hogy is gondolhattam! én naiv! Most viszont már kezdek nagyon duhös, és csalódott lenni, mert amit most tapasztalok az már minden határt lelulmul. Torpanás már gázadásnál is, de olyan szinten, és idötartamban, mintha 6 ló rángatná vissza. Parton nem tudok 2-ben elözni, egyszeruen nincs semmi nyomaték. 4000 fordulat felett(mikor meg kellene bokrosodni a lovaknak) sokszor elfogy mindene erö, egy tapodtat sem enged tovább! Továbbá totál kormos a kipufogó, egy kéményseprö megrémulne a látványtól! Ki tudnám tépni a hajam!!! De most bemegyek!!! Nem fogok szervizlapot firkálni 10 percig, hogy aztán bámuljam a tanácstalan pofájukat! Megragadok valakit, aztán beleverem a fejét a vonóhorogba, hátha eszébe jut mi a teendö! én majd 7milliót lecsengetek a 3milliós dögre mire lejár a hitel, ezek a trógerek meg tárogatják nekem a kezuket, mert nincs hibakód! Ha a fél autóval állitanék be hozzájuk, még azt sem vennék észre hibakód nélkul! Ezek ám a szerelök!!! (HUUU! Nagyon sokmindent kellett törölnöm, hogy publikálható legyen a mérgem. Lehet, igy sem az)!
|
|
|
Naplózva
|
...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #531 Dátum: 2008. Augusztus 04. - 19:45:13 » |
|
Kb 2 hónapja voltam szervizben, a rángatás és torpanás miatt. Nem épp kielégito válaszként széttárt karokat kaptam, merthogy hibakód nélkul nem lehet ám megmondani, mi a probléma forrása! Hogy is gondolhattam! én naiv! Most viszont már kezdek nagyon duhös, és csalódott lenni, mert amit most tapasztalok az már minden határt lelulmul. Torpanás már gázadásnál is, de olyan szinten, és idötartamban, mintha 6 ló rángatná vissza. Parton nem tudok 2-ben elözni, egyszeruen nincs semmi nyomaték. 4000 fordulat felett(mikor meg kellene bokrosodni a lovaknak) sokszor elfogy mindene erö, egy tapodtat sem enged tovább! Továbbá totál kormos a kipufogó, egy kéményseprö megrémulne a látványtól! Ki tudnám tépni a hajam!!! De most bemegyek!!! Nem fogok szervizlapot firkálni 10 percig, hogy aztán bámuljam a tanácstalan pofájukat! Megragadok valakit, aztán beleverem a fejét a vonóhorogba, hátha eszébe jut mi a teendö! én majd 7milliót lecsengetek a 3milliós dögre mire lejár a hitel, ezek a trógerek meg tárogatják nekem a kezuket, mert nincs hibakód! Ha a fél autóval állitanék be hozzájuk, még azt sem vennék észre hibakód nélkul! Ezek ám a szerelök!!! (HUUU! Nagyon sokmindent kellett törölnöm, hogy publikálható legyen a mérgem. Lehet, igy sem az)!
Lesz valami gyorsulási verseny, amiről nem tudok, hogy így felvezeted, mennyire nem megy a lacsid? Bocsi!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #532 Dátum: 2008. Augusztus 14. - 15:04:48 » |
|
Kb 2 hónapja voltam szervizben, a rángatás és torpanás miatt. Nem épp kielégito válaszként széttárt karokat kaptam, merthogy hibakód nélkul nem lehet ám megmondani, mi a probléma forrása! Hogy is gondolhattam! én naiv! Most viszont már kezdek nagyon duhös, és csalódott lenni, mert amit most tapasztalok az már minden határt lelulmul. Torpanás már gázadásnál is, de olyan szinten, és idötartamban, mintha 6 ló rángatná vissza. Parton nem tudok 2-ben elözni, egyszeruen nincs semmi nyomaték. 4000 fordulat felett(mikor meg kellene bokrosodni a lovaknak) sokszor elfogy mindene erö, egy tapodtat sem enged tovább! Továbbá totál kormos a kipufogó, egy kéményseprö megrémulne a látványtól! Ki tudnám tépni a hajam!!! De most bemegyek!!! Nem fogok szervizlapot firkálni 10 percig, hogy aztán bámuljam a tanácstalan pofájukat! Megragadok valakit, aztán beleverem a fejét a vonóhorogba, hátha eszébe jut mi a teendö! én majd 7milliót lecsengetek a 3milliós dögre mire lejár a hitel, ezek a trógerek meg tárogatják nekem a kezuket, mert nincs hibakód! Ha a fél autóval állitanék be hozzájuk, még azt sem vennék észre hibakód nélkul! Ezek ám a szerelök!!! (HUUU! Nagyon sokmindent kellett törölnöm, hogy publikálható legyen a mérgem. Lehet, igy sem az)!
Lett púp a fejeken? Nem emlékszem Peti, hogy neked volt-e már szelepcseréd. Amit leírsz, az (nekem, kibicnek) teljesen úgy hangzik, mint ebben az esetben. A Szabó Pisti (chevy Gombos) mondta annak idején, hogy nem minden autónál jön elő a p300 (persze a legtöbb esetében igen) ennél a szelepes gondnál sem, de a hibajelenségek megvannak. És szétszerelés után látszik is, hogy itt a gond. Semmiképpen ne hagyd így az autót, inkább utazz egy másik szervizig. Nézz körül a környéken (beszélj Cápával vagy Sebijoe-val). Még mindíg jobb megoldás utazni akár 100 Km-t is, mint egy ilyen hibát zsebből orvosoltatni. A használhatatlan autóról és a szervizben való idegeskedésről nem is beszélve. A szelepcserétől meg ne félj. Ha meg kell csinálni, hát meg kell. Én mindenki helyében örülnék neki, ha a garancia alatt előjön. Akkor biztosan nem jár úgy az ember, mint Athee a kormányművel. Ezek a hibák sajnos ott vannak mindannyiunk autójában. Csak az a kérdés, hogy mikor jön elő.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #534 Dátum: 2008. Augusztus 14. - 17:21:04 » |
|
... Én mindenki helyében örülnék neki, ha a garancia alatt előjön. Akkor biztosan nem jár úgy az ember, mint Athee a kormányművel. Ezek a hibák sajnos ott vannak mindannyiunk autójában. Csak az a kérdés, hogy mikor jön elő.
Annyira jó érzés az ilyen hozzászólásaidat olvasgatni, megnyugszik a lelkem a napi robot után De sajnos van benne némi igazság...mondjuk én akkor kezdek megnyugodni majd, ha legalább 30-40000 km belemegy a szelepcsere óta. Jelenleg 6000 ment azóta, hibakód nélkül, de néha berángat picit, főleg klímával nem tudja, mit tegyen néha. Hát majd meglátjuk!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
|
peti74
|
|
« Hozzászólás #536 Dátum: 2008. Augusztus 18. - 15:32:55 » |
|
Lett púp a fejeken? Nem emlékszem Peti, hogy neked volt-e már szelepcseréd. Amit leírsz, az (nekem, kibicnek) teljesen úgy hangzik, mint ebben az esetben. A Szabó Pisti (chevy Gombos) mondta annak idején, hogy nem minden autónál jön elő a p300 (persze a legtöbb esetében igen) ennél a szelepes gondnál sem, de a hibajelenségek megvannak. És szétszerelés után látszik is, hogy itt a gond. Semmiképpen ne hagyd így az autót, inkább utazz egy másik szervizig. Nézz körül a környéken (beszélj Cápával vagy Sebijoe-val). Még mindíg jobb megoldás utazni akár 100 Km-t is, mint egy ilyen hibát zsebből orvosoltatni. A használhatatlan autóról és a szervizben való idegeskedésről nem is beszélve. Nincs még púp, nem tudtam eddig nélkülözni a verdát, hogy ott hagyjam. Ma voltam bent, megint széttárt karok fogadtak. A tapasztalt szervízre rkontrázva ők biztosak benne, ha nincs hibaüzenet - nincs hiba sem! Én meg hülye vagyok! Szelepcserém nem volt, de véleményük szerint csak a 2006-os modelleket érinti. Hát, ennek a gyártása sem csúszott át nagyon a következő évbe. Az EGR szerintük csak az 1.6-osnál okoz problémát, 1.4-nél elektronikusan ki van iktatva, tehát "nincs is ott"! A kipufogó meg mindegyiknél kormos! Ilyen okosságokkal láttak el. A tehetségük annyira terjed ki, hogy hagyjam ott holnap fél napra, aztán próbálgatják, hogy "olyan-e, mint a többi". Ja! Megint van 2 bogaram a hátsó búrában. Most magyarázzák meg, hogy az koreai szúnyog!
|
|
|
Naplózva
|
...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #537 Dátum: 2008. Augusztus 18. - 15:48:40 » |
|
Lett púp a fejeken? Nem emlékszem Peti, hogy neked volt-e már szelepcseréd. Amit leírsz, az (nekem, kibicnek) teljesen úgy hangzik, mint ebben az esetben. A Szabó Pisti (chevy Gombos) mondta annak idején, hogy nem minden autónál jön elő a p300 (persze a legtöbb esetében igen) ennél a szelepes gondnál sem, de a hibajelenségek megvannak. És szétszerelés után látszik is, hogy itt a gond. Semmiképpen ne hagyd így az autót, inkább utazz egy másik szervizig. Nézz körül a környéken (beszélj Cápával vagy Sebijoe-val). Még mindíg jobb megoldás utazni akár 100 Km-t is, mint egy ilyen hibát zsebből orvosoltatni. A használhatatlan autóról és a szervizben való idegeskedésről nem is beszélve. Nincs még púp, nem tudtam eddig nélkülözni a verdát, hogy ott hagyjam. Ma voltam bent, megint széttárt karok fogadtak. A tapasztalt szervízre rkontrázva ők biztosak benne, ha nincs hibaüzenet - nincs hiba sem! Én meg hülye vagyok! Szelepcserém nem volt, de véleményük szerint csak a 2006-os modelleket érinti. Hát, ennek a gyártása sem csúszott át nagyon a következő évbe. Az EGR szerintük csak az 1.6-osnál okoz problémát, 1.4-nél elektronikusan ki van iktatva, tehát "nincs is ott"! A kipufogó meg mindegyiknél kormos! Ilyen okosságokkal láttak el. A tehetségük annyira terjed ki, hogy hagyjam ott holnap fél napra, aztán próbálgatják, hogy "olyan-e, mint a többi". Ja! Megint van 2 bogaram a hátsó búrában. Most magyarázzák meg, hogy az koreai szúnyog! Szerintem ott ne hagyd, mert meghajtják és kap annyit, hogy....! Ez a koreai szúnyog téma tetszik!... Ha az 1.4-nél ki lenne iktatva az EGR, akkor nem lenne érezhető változás sem a lezárásnál...szerintem. Mondanám, hogy gyere le hozzánk, de a "jó hozzáállás" elment máshová melózni (lehet ő sem bírta), a "Jani" meg morog rám, lehet csak rontana a helyzeten ha beajánlanálak. Győzök én is résen lenni majd kötelezőnél. Valamit viszont lépned kellene, mert sokba lesz gari után a szelepcsere!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
peti74
|
|
« Hozzászólás #538 Dátum: 2008. Augusztus 19. - 00:03:17 » |
|
Szerintem ott ne hagyd, mert meghajtják és kap annyit, hogy....! Ez a koreai szúnyog téma tetszik!... Ha az 1.4-nél ki lenne iktatva az EGR, akkor nem lenne érezhető változás sem a lezárásnál...szerintem. Mondanám, hogy gyere le hozzánk, de a "jó hozzáállás" elment máshová melózni (lehet ő sem bírta), a "Jani" meg morog rám, lehet csak rontana a helyzeten ha beajánlanálak. Győzök én is résen lenni majd kötelezőnél. Valamit viszont lépned kellene, mert sokba lesz gari után a szelepcsere! Ennél többet már ugysem tudnak neki ártani, ha igen, akkor meg talán lépnek valamit. Ha nem, irány másik szerviz. Az már biztos, hogy kötelezöre nem oda viszem! Gondoltam, beajánlom nekik a fórumot, hogy megismerjék az autóikat, ill. kitanulják a szakmát!
|
|
|
Naplózva
|
...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
|
|
|
peti74
|
|
« Hozzászólás #539 Dátum: 2008. Augusztus 19. - 20:36:58 » |
|
Ma megmosolyogtattak a szervizben. Tegnap még váltig állították, hogy 1.4-nél ki van iktatva az EGéR. Ma bevittem, próbakör szerelővel, okostojással. műszerrel. Hibakód ugyan most sem volt, de láss csodát, EGR aktív! Telefon a csodálkozás hatására, érdeklődés friss software után. Mivel tudvalevőleg nincs, meg sokat piszkáltam már őket miatta, visszakérdeztek, tényleg más is lezárta? Utána jó lett? Bravóóó!!! Üdvrivalgás következett. Az Opelnél ugye ezt már orvosolták, annak a tömítését tették bele. Ugyanaz. Utána elmentem,megküldtem hosszún, nem akarom elkiabálni, de tényleg ég és föld! Megszűnt a torpanás is, nem kell többet lestukkolnom a szélvédőt! + nem ég az ember pofája, mit gondolnak - a marha kengurubenzinnel közlekedik. Persze ez nem zárja ki, hogy szelepproblémáim legyenek, de egyelőre talán megoldódott. Viszont azt nem értem, hogy sz egér hogy befolyásolhatta ennyire? Nagyon bekormolódott? Összegezve a történteket és a tapasztalatokat: Én nem vagyok egy műszaki zseni, amit tudok a gépről, azt mind itt szereztem be. Ezeket az infokat mindig is bátran hangoztattam a szervizben, esetleg ötletet vagy tanácsot adva, hol fogjanak hozzá a probléma felderítéséhez. Ugye nem kell mondanom, rendszerint hülyének lettem nézve! De! A gyönyörű az egészben, hogy minden esetben beigazolódott amivel eléjük álltam, az amit Ti, Kedves Cartársak a saját bőrötökön megtapasztaltatok! Miért nem hisznek Nektek, Nekünk? Miért nem hagyják hogy segítsünk, ha már egyszer Ők tapasztalatlanok, vagy csak egyszerűen nem ismerik a problémák forrását? Köszönöm nektek!!!
|
|
|
Naplózva
|
...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
|
|
|
|