Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 09:37:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 125   Le
 
Szerző Téma: Márkaszervizek, költségek  (Megtekintve 287868 alkalommal)
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1770 Dátum: 2014. Október 21. - 10:29:06 »

Ma voltam kipufogó szervizben és tudok ajánlani egy nagyon jó szakit, aki bármit megold és/vagy beszerez és szépen is dolgozik!

Katalizátor ügyben is tud több variációval segíteni!

Ádám István
06-30-970-9434
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #1771 Dátum: 2014. Október 21. - 10:42:19 »

Mi volt a gondod?
Nekem pár hete kilyukadt a hátsó dobom, csak azt vettem észre, hogy milyen kellemes a hangja alapjáraton a masinának. Pár nap múlva benéztem alá, és látom, hogy a sportdob hátulján van egy szép lyuk, az abból kivizető cső mellett. Elmentem egy helyi szakihoz múlt kedden, bejelentkeztem péntekre. Aznap már a cső külön életet élt, úgyhogy halaszthatatlan volt a javítás. A sportdob élt 5,5 évet (kb. 85000 km-t.) Most egy csődarabbal ideiglenesen megoldotta a problémát, de jövő héten vissza fogom tetetni a gyári dobot a sportkipufogó véggel, költségtakarékos okokból.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1772 Dátum: 2014. Október 21. - 12:20:18 »

A hátsó dob előtti cső rohadt szét. Konkrétan selyempapír vékonyságú volt és ki is lyukadt. Elég vékony anyaggal dolgoztak anno a Dynamiték, furcsa is. Most másfeles vastagságúval lett orvosolva. A hátsó dobjuk is lassan megadja magát...kár érte. Ezután megpróbálom a Paragi-félét majd szerintem.
Plusz kiderült a flexicső sem bírja sokáig, így azt is cseréltettem jó minőségűre.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #1773 Dátum: 2014. Október 21. - 15:39:18 »


Janóéknál ugyanez... 
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1774 Dátum: 2014. Október 21. - 15:58:55 »

Én speciel nagyot csalódtam bennük...

**** anyagból volt anno 40 valamennyi ezer az egész dob+cső+munkadíj...
Gondolom jó anyagból 100 lett volna...
Ennyi erővel vehettem volna 20 ezerért egy sima akármilyen morgó dobot, oszt szevasz.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #1775 Dátum: 2014. Október 22. - 07:43:39 »

szevasz...  Mosolyog
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1776 Dátum: 2014. November 03. - 15:49:22 »

Nos megtörtént a fék javítása. Köszönet az alkatrészekért Sebikének, aki gyorsan megküldte a megfelelő cseredarabokat. A helyzet ennek ellére nem volt egyszerű, mert kellett találnom egy jó szerelőt is a környéken. Sajnos ez nem ment könnyen, mert az első szerelő simán elküldött úgy az utamra, hogy semmi baja a féknek csak kicsit ki kellett tisztítani. Persze mire hazaértem ismét meleg volt a tárcsa. Szerencsére egy barátom segítségével találtam egy tényleg jó szerelőt, aki gyorsan és megfelelően megoldotta a feladatot. Nem is értette, hogy ilyen állapotú jobb hátsó fékkel hogyan engedhetett utamra az első szerelő. Konkrétan a fékcső meg volt duzzadva, a betét meg szétporladt, ahogy kivette. Szerencsére a tárcsa megúszta, és bár a bal hátsó tökéletes állapotban volt, azt is cseréltettem, ha már az alkatrészek meg voltak hozzá. Egy szimpatikus szerelőt sikerült megismernem, aki nem azt mondta, hogy az egész féknyerget cseréljük, hanem mer javítani, ráadásul nem is drágán.

akkor találtál helyben is a kihaló fajtából amit úgy hívnak,hogy autószerelő és nem alkatrészcserélő mint az első

Igen, sikerült. A teljes történet a következőképpen zajlott. Elmentem az első szerelőhöz, akit többen ajánlottak, mivel sok Lacettit szerelt már. Amikor odaértem, állt ott egy kombi taxis Lacetti is, sárgára matricázva, gondolom Pesten taxizik. Meg is örültem, mert nyilván nem ez az első ilyen autó, amit lát. Mondta is, hogy ismeri ezt a hibát, de megnézi, 1-2 óra múlva hív. Hát hívott is, hogy kész az autó. Mikor odamentem, rákérdeztem, hogy mi volt a baj. Azt mondta, hogy csak ki kellett tisztítani, nincs vele baj, lehet, hogy a sok állás miatt történt. Ekkor rákérdeztem a dugattyúra, hogy nem rozsdás-e, mert hogy ez típushiba a Lacettiknél. Azt mondta, hogy semmi baja a dugattyúnak, de már más Lacettinél is volt ilyen, aztán csak a teljes féknyeregcsere segített. Erre mondtam neki, hogy van felújítókészlet. A válasz az volt, hogy azzal is próbálkoztak már, de nem vált be, csak a teljes csere felújított féknyereggel. Ekkor elindultam hazafelé, bízva abban, hogy tényleg megcsinálta a féket. Persze hazaérva megint forró volt a tárcsa. Felhívtam, mondta, akkor féknyeregcsere (anyagköltség minimum 40ezer/féknyereg, meg a munkadíj és kb 1 hét).
Ekkor hívtam a másik szerelőt, aki először azt mondta, hogy általában két hétre szoktak vállalni munkát, mert tele vannak autóval. Én mondtam, hogy nekem hétfőn munkába kell mennem (ez volt szerda este 8 órakor), így aztán először felajánlotta a szombatot, majd némi gondolkodás után csütörtök délben állapodtunk meg (mondtam neki, hogy az alkatrészek meg vannak hozzá, ekkor már ugyanis Sebike postázta őket és reméltem, hogy a tárcsa megúszta e kis kalandot). Másnap (csütörtök) délben fel is hívtam, hogy akkor vinném, de mondta, hogy kis csúszásban van, vigyem 2 órára. Mondtam, semmi probléma. Kettőkor meg is jelentem, átadtam az alkatrészeket és abban maradtunk, hogy hív, ha kész van, de 1-2 nap biztos kell neki a sok munka miatt, meg hív, ha kell még hozzá valami (egyébként azt mondta, hogy van neki 40% kedvezménye az alkatrészeseknél és ő azt továbbadja az ügyfeleknek). Pénteken 11-kor viszont már hívott is, hogy mázlim volt, mert egy sebváltócsere csúszott alkatrész hiányában, így meg tudta csinálni az enyémet.
Mentem is érte és ekkor beszélgettünk is egy kicsit. Természetesen kicserélte a fékolajat is és mondta ugye, hogy milyen állapotban volt a fékcső meg a dugattyú. Azt is mondta, hogy az első szerelő is szétszedte a nyerget, kiszedte a dugattyút és mégsem szólt, hogy tiszta rozsda  He
De sebaj, végül jól végződött a sztori, ő szerzett egy új ügyfelet én meg elégedetten távoztam tőle és már meg is beszéltük az olajcsere esedékességét.
A műhelyében állt egy A8-as, 4.2 V8 motorral. Pár éves volt, tönkrement benne a láncfeszítő, aztán a lánc és persze átugrott a vezérlés is. Nem mellesleg gázüzemű a kicsike. Csak a feszítő 160ezerbe került hozzá, de a teljes költség egy vagyon lesz. Pedig én is szemeztem már egy ilyen motoros Audival, de úgy érzem, jó lesz nekem a Lacetti még évekig. Kacsint Vigyorog
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1777 Dátum: 2014. November 04. - 01:14:08 »

4.2 V8-hoz szerintem még plusz két igazgatói fizut kunyizz Hoffmann Rózsától!  Kacsint Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1778 Dátum: 2014. November 04. - 09:10:17 »

Nos megtörtént a fék javítása. Köszönet az alkatrészekért Sebikének, aki gyorsan megküldte a megfelelő cseredarabokat. A helyzet ennek ellére nem volt egyszerű, mert kellett találnom egy jó szerelőt is a környéken. Sajnos ez nem ment könnyen, mert az első szerelő simán elküldött úgy az utamra, hogy semmi baja a féknek csak kicsit ki kellett tisztítani. Persze mire hazaértem ismét meleg volt a tárcsa. Szerencsére egy barátom segítségével találtam egy tényleg jó szerelőt, aki gyorsan és megfelelően megoldotta a feladatot. Nem is értette, hogy ilyen állapotú jobb hátsó fékkel hogyan engedhetett utamra az első szerelő. Konkrétan a fékcső meg volt duzzadva, a betét meg szétporladt, ahogy kivette. Szerencsére a tárcsa megúszta, és bár a bal hátsó tökéletes állapotban volt, azt is cseréltettem, ha már az alkatrészek meg voltak hozzá. Egy szimpatikus szerelőt sikerült megismernem, aki nem azt mondta, hogy az egész féknyerget cseréljük, hanem mer javítani, ráadásul nem is drágán.

akkor találtál helyben is a kihaló fajtából amit úgy hívnak,hogy autószerelő és nem alkatrészcserélő mint az első

Igen, sikerült. A teljes történet a következőképpen zajlott. Elmentem az első szerelőhöz, akit többen ajánlottak, mivel sok Lacettit szerelt már. Amikor odaértem, állt ott egy kombi taxis Lacetti is, sárgára matricázva, gondolom Pesten taxizik. Meg is örültem, mert nyilván nem ez az első ilyen autó, amit lát. Mondta is, hogy ismeri ezt a hibát, de megnézi, 1-2 óra múlva hív. Hát hívott is, hogy kész az autó. Mikor odamentem, rákérdeztem, hogy mi volt a baj. Azt mondta, hogy csak ki kellett tisztítani, nincs vele baj, lehet, hogy a sok állás miatt történt. Ekkor rákérdeztem a dugattyúra, hogy nem rozsdás-e, mert hogy ez típushiba a Lacettiknél. Azt mondta, hogy semmi baja a dugattyúnak, de már más Lacettinél is volt ilyen, aztán csak a teljes féknyeregcsere segített. Erre mondtam neki, hogy van felújítókészlet. A válasz az volt, hogy azzal is próbálkoztak már, de nem vált be, csak a teljes csere felújított féknyereggel. Ekkor elindultam hazafelé, bízva abban, hogy tényleg megcsinálta a féket. Persze hazaérva megint forró volt a tárcsa. Felhívtam, mondta, akkor féknyeregcsere (anyagköltség minimum 40ezer/féknyereg, meg a munkadíj és kb 1 hét).
Ekkor hívtam a másik szerelőt, aki először azt mondta, hogy általában két hétre szoktak vállalni munkát, mert tele vannak autóval. Én mondtam, hogy nekem hétfőn munkába kell mennem (ez volt szerda este 8 órakor), így aztán először felajánlotta a szombatot, majd némi gondolkodás után csütörtök délben állapodtunk meg (mondtam neki, hogy az alkatrészek meg vannak hozzá, ekkor már ugyanis Sebike postázta őket és reméltem, hogy a tárcsa megúszta e kis kalandot). Másnap (csütörtök) délben fel is hívtam, hogy akkor vinném, de mondta, hogy kis csúszásban van, vigyem 2 órára. Mondtam, semmi probléma. Kettőkor meg is jelentem, átadtam az alkatrészeket és abban maradtunk, hogy hív, ha kész van, de 1-2 nap biztos kell neki a sok munka miatt, meg hív, ha kell még hozzá valami (egyébként azt mondta, hogy van neki 40% kedvezménye az alkatrészeseknél és ő azt továbbadja az ügyfeleknek). Pénteken 11-kor viszont már hívott is, hogy mázlim volt, mert egy sebváltócsere csúszott alkatrész hiányában, így meg tudta csinálni az enyémet.
Mentem is érte és ekkor beszélgettünk is egy kicsit. Természetesen kicserélte a fékolajat is és mondta ugye, hogy milyen állapotban volt a fékcső meg a dugattyú. Azt is mondta, hogy az első szerelő is szétszedte a nyerget, kiszedte a dugattyút és mégsem szólt, hogy tiszta rozsda  He
De sebaj, végül jól végződött a sztori, ő szerzett egy új ügyfelet én meg elégedetten távoztam tőle és már meg is beszéltük az olajcsere esedékességét.
A műhelyében állt egy A8-as, 4.2 V8 motorral. Pár éves volt, tönkrement benne a láncfeszítő, aztán a lánc és persze átugrott a vezérlés is. Nem mellesleg gázüzemű a kicsike. Csak a feszítő 160ezerbe került hozzá, de a teljes költség egy vagyon lesz. Pedig én is szemeztem már egy ilyen motoros Audival, de úgy érzem, jó lesz nekem a Lacetti még évekig. Kacsint Vigyorog

hiába van 40% kedvezménye ha a nagyoknál nincs pl fékfelújító dugattyúval vagy fékbetét az újabb verzióhoz vagy akár a 40% nem ér semmit mert pl 17363 ból a 40% még mindig több mint amennyibe kaptad..
Naplózva

70/4334431
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1779 Dátum: 2015. április 07. - 12:34:16 »

Vizsga letudva. 10 évesen mindenféle felkészítés nélkül. Mosolyog
Medic-Carnál gázbiztonsági szemlével 18900 Ft.
Naplózva


LPG
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1780 Dátum: 2015. április 07. - 13:38:29 »

Nekem sem volt semmi gond február végén  Kacsint
Mondjuk már 2 éve is mikor bejelentkeztem, mondták is, hogy a Lacettikkel nem szokott gond lenni  Mosolyog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1781 Dátum: 2015. április 07. - 17:31:02 »

Délután kicseréltettem a baloldali féltengelycsuklót.
Csukló 10800Ft, munkadíj 4000Ft.
Naplózva


LPG
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1782 Dátum: 2016. Február 09. - 19:12:13 »

Csináltattam Robinál egy szervizt, ha már a kopogást kiderítjük úgy is. Ment bele 5W-40-es Mannol (6400), olajszűrő (720), levegőszűrő (2680), pollenszűrő (2720), üzemanyagszűrő (1860). Plusz ugye a talpas gömbfej (6400) és a munkadíj (másfél óra 9000). 29780 volt.
Ja és átnézett mindent még, plusz a végén a Scan 100-at is rádugta a kocsira.
« Utoljára szerkesztve: 2016. Február 09. - 19:13:58 írta WERES » Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1783 Dátum: 2016. április 15. - 15:39:26 »

Megvolt a szervizelés a Medic-Carnál.
Cserélve lett a két első fékcső, a betétek, illetve alaposan ki lettek tisztítva a féknyergek és új tömítések+ karmantyúk kerültek bele. Viszont maradtak a gyári eredeti dugattyúk, mivel semmi rozsda nem volt rajtuk és szorulásnak sem volt semmi jele. A nyári kerekekre váltás után vettem észre egy kopogást az első futómű felöl, kiderült, a bal kormánygömbfej feladta, semmi ellenállása nem volt már (recsegés-kopogás viszont igen). A jobbos még jó volt, de mindkettő ki lett cserélve és utána futóműállítás is volt (utoljára talán 4-5 évvel ezelőtt volt állítva).
Így végül összesen fizettem 61024 Ft-ot. Ebben volt 2 gyári fékcső, féknyereg felújító dugattyúval (a dugattyú nem lett felhasználva), levegőszűrő (Bosch), kormánygömbfejek (TRW) + egy kis kedvezmény Vigyorog. Ehhez jött még a futóműállítás, most akciósan 4ezer. Mindennel együtt 3 és fél óra múlva távoztam a szervizből, elégedetten.  Vigyorog Vigyorog Közben sokat beszélgettünk a Tomival és a végén még a Gidy is befutott, hozta a fia autóját műszakira  Vigyorog A fékbetéteket én vittem, szintén TRW Cotec GDB3347 került beszerelésre.
Nem mellesleg végre ismét egyenesen áll a kormányom, ha egyenesen megyek.
« Utoljára szerkesztve: 2016. április 15. - 15:45:00 írta diablo77 » Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1784 Dátum: 2016. április 16. - 12:47:33 »

Tegnap este unatkoztam  Vigyorog, összeszámoltam a 8 év 2 hónap alatt a kocsira költött összeget: szinte pontosan 750 ezer jött ki.
Ebben benne van minden alkatrész és szervizköltség, 2 garnitúra téli és 2 garnitúra nyári abroncs, valamint a Kapitánytól vett alufelnik és a lemezfelnik is. Ebből az összegből kb a felét tavaly illetve idén költöttem, számlám 530 ezer forintnyi alkatrész+karbantartásról van, még az izzócserékről is. A gázos átépítés költsége nincs benne, az még plusz 162 ezer volt új műszakival.
Szerintem nem vészes, pláne, ha évekre elosztom. Igaz, az első 3 évben mindennel együtt kb 60 ezret költöttem csak. Mosolyog
Naplózva
Oldalak: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 125   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!